Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piki.piki79
profiilit
piki.piki79
piki.piki79
Vapaa kuvaus
Siviilisääty: Varattu
Aloituksia
6
Kommenttia
60
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
niin mikä toi viiminen komentti oli olevinaan ??
kun katsoo mitä maailmalla tapahtuu, niin en paljoa puhelisi , täällä on paljon parempia vanhempia kuin monissa maissa yhteensä..kerro toki mistä olet ??
valitettavasti täälläkin jotkut sairastuvat henkisesti ja siihen pitäisi pystyä puuttumaan ajoissa, en tiedä siihen kö viittasit..tosin mielenkiinnolla kuulisin lisää, mikä teidät "ulkomaalaisina" tekee niin mainioiksi vanhemmiksi, oletteko kenties työssä ??
01.12.2014 09:47
vitamiineja minunkin ukko nyt syö, ja käy salila lähes päivittäin, tupakkaa kylläkin muutaman polttaa edelleen..
olosuhteet on hieman meitä vastan, koska minulla on punahukka (ei kuulemma haittaakaan raskautumista) ja miehellä vain 1 kives...
syön femibionia, ja rupean juomaan greippimehuakin.
emme ole vielä aloittanee, ukko (38) haluaa että käymme lääkärillä ensin juttelemassa, joten maanantaina on käynti perhesuunnitteluneuvolassa meillä :)
vähän kyllä pelotttaa kun pon tuota ylipainoakin hieman :(
ei mitään sataa kiloa mutta kumminkin...
27.11.2014 23:08
tuosta olen samaa mieltä..
mieheni on syntyjään toki muslimi, mutta vain paperilla.
hän ei noudata eikä tunnusta islamia millään lailla, islam kuuluu terrosristeille hänenmukaansa, aina kiroaakin muslimi teroristeja.
27.11.2014 11:11
jos haluaa täyttä hiljaisuutta, niin voi muuttaa metsän keskelle !!
Asumisesta nyt vain tulee ääniä, se on elämää.
itse ihan tykkään ettei ole hiirenhiljaista koko aikaa.
27.11.2014 11:08
jouluna kinkkua, muuten tykkään kanasta ja naudasta, kala on myös erittäin hyvää :P
26.11.2014 23:38
jep kunnalle ei ilman tutkintoa pääse mhinkään siivoamaan. ensi vuonna tulee minulle kunnalla tutkinnon suorittaneena, 10 vuotta täyteen.
tällä hetkellä palkkani on 1 kokemuslisällä 1450 kk siis käteen jäävä osa.
brutto n 1800
23.11.2014 01:49
tiesitkö että eläimiin sekaantuminen on rikos ?
missä pääsit edes norsua höyläämään, zoolandiassa ??
toivotttavasti et pääse tosita kertaa sinne, eläin parka...
laihduttaa voit ihan miten paljon tahansa, mitä sitä täällä parut, vaan mene harrastamaan sitä liikuntaa ihan oikeasti...
22.11.2014 23:01
Ruoan , mies kokkailee.
22.11.2014 00:11
tuota voisin kokeillakin :)
20.11.2014 21:57
kokeiltu on, ja meiän kissat ei tykkää siitä yhtään :(
20.11.2014 21:57
aluksi kokeilin semmoista laakeaa muovista isoa vatia kun kissoja on 3 , mutta sieltä ne levitettiin todella tehokkasti.. sitten vaihdoin vinkistä korkeampi reunaiseen keraamiseen kippoon, mutta siitäkin onnistuu levittämään joskin ei niin paljon kuin ennen, mutta kuitenkin harmittavasti koska ruoka kupin edusta uo raksun murusissa...
millaista astiaa suosittelisit..nyt on tosiaan kannellinen kippo, missä käyntiluukku kansineen, jonka poistin mutta taisi olla virhe...pissineet ovat vääriin paikkoihin, johtuisiki hiekasta ?? nyt kristallia ...
ja kaikki hiekka heitetään kasoina ulos, pennun toimesta, mikään muu kissani ei ole koskaan toiminut näin..olen todella onneton :(
20.11.2014 10:54
aika outoa, muutin kotoa 18 vuotiaan aja edelleen asun yksin..??
19.11.2014 13:19
tuo sinun kommentti kaikessa lapsellisuudessaan on kyllä ihan huippu, vertaatko tosissasi työssäkäyviä ym. muita veronsa maksavia TEINIÄITIIN ???
SAIRASTUNUT JA ELÄKKEELLE JÄÄNYT ON ELÄKKEELLE JÄÄNYT ON VERONSA MAKSANUT JA TUKENSA ANSAINNUT, MITES ON KAIKILLE MAKSAVAN TEINIÄIDIN LAITA, JOKA TULEE ÄIDIKSI OMAA IDIOOTTIMAISUUTTAAN..???
SINÄ'KIN SAATAT JÄÄDÄ TYÖTTÖMÄKSI JA VANHENET !!
18.11.2014 12:23
päivän paras vitsi tuli tässä, sain ihan vedet silmille kun nauroin aivan vajaamielistä kommenttiasi,.,,vai oikein oikeutettu olet tukiin, olemalla kakarasi kanssa pelkkä yhteiskunnan syöpä.
18.11.2014 12:21
ja tuo kuvaamasi leviäminen on SLE , tuo DLE on vain ihomuoto eikä leviä mihinkään sisäelimiin, tulee kylllä reumaa ja ihottumaa ja joitain yleisoireita ei muuta.
hyvin harvoin joskus DLE voi muuntua SLEhen ja silloin se leviää sisäelimiin.
12.11.2014 23:56
se on DLE ;)
12.11.2014 23:54
mulla ainakin lähtee tukkaa paljon ja samasta paikasta keskeltä päätä niiin että kalju paistaa jo läpi vaikka kuinka peittelisi :/
itse ainakin olen antanut kösien ja jalkojen olla paljaana, vaikka sitä ei suositellakaan, rinnan ja niskan alue ei saisi olla pLJN niihin minullw tulww ihottum helposti ja olkapäihin.
niin ja olen muuten tuo alottaja :)
minulle saa kirjoitella, kiva että joku vielä lukee näitä, itsellä pulmana tällä hetlkellä lasten saanti, kun haluaisn lapsen kovasti mutta en tiedä miten tämä vaikuttaisi siihen, sen tiedän että perinnöllistä ei ole :)
12.11.2014 23:52
Voimia ja jaksamista sinulle, itsellä on vain punahukka (DLE)..
12.11.2014 23:29
ei ole kuvaa, mutta minulla on samassa paikkaa ihottuma (punahukka DLE)
koe paloilla selvitettiin tämä sairaus.
jos on vielä kohoreunainen ja kiinteän tuntuinen, niin painele vaan ihotautilääkärille, palaminen minullakin aktivoi parikymppisenä, se jlkeen onkin ollut eikä pois lähtenyt.
12.11.2014 11:32
onko sun akkas kovinkin hiivaine sitten, kovakin kutina..kun on noin tuttua tavaraa sinulle..
itse en ole tarvinnut.
11.11.2014 20:12
3 / 3