Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+sinä+homo+taidat+olla.
Mutta+nyt+löysit+taas+kerran+oikeaa+asiaakin.+Tuossa+sinun+linkissäsi+oli+nimittäin+tällainen+juttu:+"Saksassa+vuonna+1996+tehdyssä+tutkimuksessa+velton+peniksen+keskimääräiseksi+pituudeksi+saatiin+10,2+senttimetriä.+Täydessä+erektiossa+olevan+peniksen+mitta+oli+keskimäärin+14,5+senttimetriä."
Eli+kun+sinä+kirjoittelet+keskikoosta,+taidatkin+kirjoitella+velton+peniksen+koosta.
14.03.2017 15:36
Suomenna+tekstisi!
14.03.2017 14:57
Askooh.+Äläs+nyt+innostu.+Jokuhan+keksi+ne+intialaiset+juttuun,+en+minä.+Ehkä+sinä?
Jos+intialaisia+ja+aasialaisia+mittailtiin+tuohon+tutkimukseen,+niin+Suomen+keskikoko+on+paljon+isompi,+kuin+mitä+jutussa+väitetään.+Aasiassa+ja+Intiassa+kalut+ovat+lyhyitä+ja+ohuita.
Mutta+luepa+kerran+vielä+ne+laittamasi+linkit+ja+älä+sitten+enää+väitä+niitä+vastaan.+Kai+ne+luotettavia+on,+jos+ne+olet+tänne+todisteeksi+omista+luuloistasi+laittanut?+Onko+näin?
14.03.2017 14:42
Nekin.+Myös+alle+keskikoon+alapuolella+alkavat+olla+pienikaluisia.+
Jos+kiinnostaa,+voit+googlata+keskikoon.+Niin+saat+useita+luotettavia+tutkimuksia+nähtäväksesi+ja+voit+myös+katsoa,+kuulutko+sinne+nappulaosastolle+vai+normaalin+tai+isohkon+haltijoihin.
14.03.2017 14:33
Sopiiko+sinulle,+Asko+sellainen,+että+et+yritä+määräillä+ketkä+täällä+kirjoittelee.
Se+Hesarin+juttuhan+ei+pidä+paikkaansa+kuin+korkeintaan+paksuuden+osalta.+Kullit+eivät+pienene+erektioon.+Eikä+ne+ole+ojentuneena,+ei+rentona,+eikä+minään+muunakaan+keskipituus+kolmenatoista.+
Ei,+vaikka+se,+ja+vain+se+asia+kutistuvan+kullin+lisäksi+sinulle+siitä+jutusta+kelpaa.
Luet+laittamiasi+linkkejä+hyvin+valikoivasti+ja+se+on+hyvin+hauska+huomata+:D
14.03.2017 14:29
Turhaa+rääpimistä+pienikullisten+kustannuksella.+Mutta+siitä+kirjoitetaan,+mitä+luetaan+ja+kai+nuo+kulliasiat+sitten+lukijoita+kiinnostaa.
"Hauskaa"+noissa+keskusteluissa+on+se,+että+siellä+aina+kerrotaan+pienikullisten+mahtavista+rakastelutaidoista.+Ihan+kuin+isokulliset+eivät+osaisi+rakastella.
Onneksi+ihan+pieniä+ja+liian+isoja+kulleja+on+tosi+harvassa.+Suurin+osahan+kulleista++kuuluu+siihen+keskikastiin,+13-18+cm+mittaisiin,+noin+11-14+cm+ympäryksisiin.+Sellaiset+kelpaavat+joka+toosaan.+Sellainen+yleinen+malli+ei+revi,+mutta+tuntuu.
Piakkoin+saamme+lukea,+että+13/10+on+yleisin+koko.+Kyllä+niitä+on,+mutta+ei+se+yleisin+koko+ole,+eikä+missään+sellaista+ole+todettu.
14.03.2017 12:45
Onko+Askolla+kavereita,+vaan+ovatko+kaikki+isomulkkuisempia?
Noin+kullikateellisella+miehellä+ei+kyllä+varmaan+ole+yhtään+ystävää+tai+kaveria.
14.03.2017 09:09
Satsaapa+nyt+sinä,+Asko+kuvan+laatun+ja+mittatekniikkaan,+ja+laitapa+se+iso+dikki,+large+penis+näkyviin!
Ai+mikset+laita?+Juuh.+Kyllä+minä+tiedän,+miksi+et+laita.+En+minäkään+laita+70-metrisestä+jahdistani+kuvaa+:D
14.03.2017 09:06
Luotatko+edes+niihin+ammattilaisten+mittauksiin,+jotka+esim.+tuossa+laittamassasi+linkissä+kertovat+totuuden+keskipaksuudesta?
Vai+luotatko+omaan+nappulaasi+ja+pidät+sitä+keskikokoisena,+vaikka+se+ei+sitä+ole?
Lopeta+myös+sellaisten+valheellisten+nikien+käyttö,+kuin"itsellä+iso+dikki",+"large+penis"+tms.,+jotka+ovat+noloja+ja+jotka+jokainen+tietää+mielikuvituksesi+tuotokseksi.
14.03.2017 09:04
Voi+Asko-parkaa.+Kun+ei+enää+löydä+mitään+asiallista+sanottavaa,+aloittaa+hintittelyn+ja+sen+väittämisen,+ettei+täällä+hänen+lisäksi+kirjoita+muut+kuin+minä.
Askolla+on+aika+neuroottinen+olo.+Kun+pitää+todistaa,+että+otanta+on+pieni+ja+vain+muutama+intialainen+ja+amerikkalainen+kulli+mitattu,+ja+siksi+paksuus+epäluotettava,+laittaa+framille+sellaisen+"totuuden".
Sitten+kun+asiasta+huomauttaa,+niin+väittääkin+sitä+juttua+höpöksi.
Onko+nyt+ymmärrettävä+niin,+että+tuossa+Askon+linkkaamassa+jutussa+sittenkin+se+keskipaksuus,+noin+12cm+ympärys,+olisikin+totta?
Sitä+lukemaa+tukevat+niin+kaikki+muut+tutkimukset,+kuin+myös+kondomivalmistajat,+jotka+tekevät+valtaosan+kondomeistaan+juuri+tuolle+keskipaksuudelle.
Askooo?+Luetko+Kalevastakin+vain+joka+toisen+rivin?+Jätät+ne+lukematta,+jotka+eivät+paksuun+kalloosi+sovellu?
14.03.2017 08:58
Kyllä+Askon+kullista+pitää+saada+kuva.+Kovasti+se+sitä+aina+kehuu.+
Pyydetäänkin+sellainen+mittakuva,+jossa+mitan+pää+ei+ole+paksujen+kankkujen+välissä+:D
13.03.2017 19:06
fdjdkcdefe
12.3.2017+19:00
UUSI
"Olen+lukenut+tuon+tutkimuksen,+ja+siellä+lukee+selvällä+englannin+kielellä,+että+erektiopaksuus+mitattiin+vain+parilta+sadalta+mieheltä+Intiassa+ja+Usassa.+
Siis+otos+ympärysmitan+suhteen+oli+näin+pieni."
*
*
*
*
*
Tuossa+joku+kertoi+noin.+Valehteleeko+hän,+vai+oletko+vaan+lystiksesi+eri+mieltä?
Että+mittamiehet+sitten+tuollaisen+valinnan+tekivät?+Metkaa+;)
13.03.2017 18:16
Nyt+laita+kuva+largestasi!!!
Mitta+kuvaan+mukaan+ja+mitan+pää+pois+paksujen+kankkujen++välistä+:D
13.03.2017 17:01
Milloin+sinä+laitat+kuvan+siitä+largestasi,+siitä,+jolla+jatkuvasti+kehuskelet?+Kuinka+uskottavana+pidät+juttujasi?
Laitapa+TOSIAAN,+Asko+kuva+largesta+kullistasi+ja+VIELÄ+sillä+lailla,+kuin+itse+muilta+vaadit.+
Mitta+päällä,+ei+mitan+pää+syvällä+perseessäsi+ja+mitä+kaikkea+sinä+aina+muistatkaan+vaatia+MUILTA?
JÄÄMME+JÄNNITYKSELLÄ+ODOTTELEMAAN.+JOS+KUVAA+EI+TULE,+TOTEAMUS+JA+TOTUUS+ON,+EI+TAIDA+LÖYTYÄ+LARGEA,+LÖYTYNEE+SMALL+...+Nyt+hommiin+pulteriboy!!!
Minä+voin+kertoa+sinulle,+että+minä+en+ole+Yyhhyyy+tms.+Minä+kirjoitan+tällä,+sinullekin+jo+tutuksi+tulleella+nikillä.
13.03.2017 16:56
Askohan+niitä+valokuvia+aina+haluaa.+Minä+harvemmin.+
Mutta+Askon+kehuttua+aamulla+kaluaan+largeksi,+olisin+sen+halunnut+nähdä+mittanauhan+kanssa.+Sitähän+se+vaatii+muiltakin+:D
Onko+pitkä+putki+päällä?+Sullahan+hyvä+kaveri+on,+jos+runkata+antaa+kaluaan.
13.03.2017 10:51
Onnittelut,+waseniuz+kaverisi+isosta+ja+omasta+keskikokoisestas.
Hyvät+kaverit+voivat+näköjään+tehdä+aamukännissä+kaikenlaisia+temppuja+;)
Asko+tulee+kohta+toteamaan+sinut+minuksi.+Juuri,+kuten+aiemminkin+kaikki,+jotka+eivät+homottele+minua+tai+muuten+uhkaile.
13.03.2017 10:22
Eli+Intiassa+isot+kullit?+Yllätys.+Tähän+asiti+ovat+olleet+siellä+pienimunaisten+sarjassa.+Mistä+tuli+uusi+tieto.+Tai+"tieto"?
Missä+tutkimuksessa+Suomen+kullit+on+todettu+pieniksi?
13.03.2017 09:46
MM.+tuossa:+"KATSAUKSEN+perusteella+on+mahdoton+vetää+johtopäätöksiä+erirotuisten+miesten+penisten+koosta.+Mukana+oli+enimmäkseen+eurooppalaisperäisiä+valkoisen+rodun+edustajia.+Koko+otoksessa+afrikkalaisia+edustaa+320+ja+aasialaisia+445+miestä."
13.03.2017 09:44
Jospa+se+pieni+pituuskin+on+otettu+jonkun+pienimunaisen+housusta?+
Valikoiden+luet+linkkisi,+kuten+olen+aiemminkin+todennut.
Keskikoko+muuten+nousee,+jos+pitää+mittakuvia+lähettää.+Eikä+mikään+luotettava+taho+sellaiseen+tyydy,+koska+sinäkin+aina+väität+kuvia+tai+mittavälineitä+muokatuiksi.+Miksi+ne+siis+nyt+kelpaisivat?
13.03.2017 09:38
On+sinulla+kova+tuskaa+todistella+pientä+munaasi+keskikokoiseksi.+Olet+ainoa+palstalainen+sillä+saralla.+Epeli.
Kuten+kaikki+juttusi,+on++tämä+yläpuolellekin+postaamasi+epälooginen:
"KATSAUKSEN+perusteella+on+mahdoton+vetää+johtopäätöksiä+erirotuisten+miesten+penisten+koosta.+Mukana+oli+enimmäkseen+eurooppalaisperäisiä+valkoisen+rodun+edustajia.+Koko+otoksessa+afrikkalaisia+edustaa+320+ja+aasialaisia+445+miestä."
Mutta+mitäpä+noista+väittelemään.+Sinä+väität,+sinä+todistat.+Missä+on+tutkittu+keskipaksuus+kymmeneksi+ja+missä+on+tutkittu,+että+suomalainen+kulli+on+maailman+keskikokoa+pienempi,+kuten+sinä+pikkukullisena+jaksat+jatkuvasti+väittää?
13.03.2017 09:36
31 / 433