Tämän takia h-x on multinikki

Minun-näkemykseni

26

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuon vuoksi Asko on Asko 😁

Kukahan se täällä kehuu, itsellä iso, large penis, iso dikki, 17/12 -mitoilla?

Se olet sinä, Asko. Minä en kehu isoani, enkä toivo toisten kuolemaa, jos heidän mielipiteensä ovat oikeita ja omia harhojani vastaan. Sinä taas teet niin vuodesta toiseen.
      Häpeä, senkin rontti 😊

Ja lopeta paskanjauhaminen oman nappulasi koko keskikooksi.

• Ja toisin kuin sinä Asko, minä kirjoitan vain tällä nikillä. Monellako sinä Asko kirjoitat?

• Vaikutus-tuli-heti

Aijjaijjai nyt oli homolle kova paikka tuo aloittajan totuus.

• Yyhyyhyy
        Vaikutus-tuli-heti kirjoitti:

Aijjaijjai nyt oli homolle kova paikka tuo aloittajan totuus.

Tässähän käydään suoraan yhtä ihmistä vastaan, miksei vastaisi sitten? Varsinkin kun se tapahtuu asiallisesti, toisin kuin tämä aloittajan hyökkäys!! Mutta kun ei normi keskustelussa pärjää, niin pitää etsiä tukea sitten jostain muualta. Etsitään sitä syytä muista vaikka väkisin, kun ei haluta myöntää omaa typeryyttä.

• Tottajokasanaon
        Yyhyyhyy kirjoitti:

Tässähän käydään suoraan yhtä ihmistä vastaan, miksei vastaisi sitten? Varsinkin kun se tapahtuu asiallisesti, toisin kuin tämä aloittajan hyökkäys!! Mutta kun ei normi keskustelussa pärjää, niin pitää etsiä tukea sitten jostain muualta. Etsitään sitä syytä muista vaikka väkisin, kun ei haluta myöntää omaa typeryyttä.

Aloittaja osuu naulan kantaan.

Jaa, menikö hullulta yöunet?

Askoa vastaan täällä ei ilmeisesti ole käyty? Onko asiallista keskustelua, kun kaikilla joilla on tutkitusti keskimitan täyttävä on kyseisen hintin (h-x) mielestä pieni? Onko asiallista keskustelua esiintyä naisena, vaikka on karvapersehomo? Kyseinen narsistinen sekopää on vuosikausia purkanut pahaa oloaan tähän palstaan. Häntä on kuulema isänsä seksuaalisesti hyväksikäyttänyt lapsena ja se tukee narsismiin diagnosointia ja sitä miksi halusi opettajaksi, mutta ei onneksi kelvannu, kun ei edes peruskoulua suorittanut kun ei pärjää ihmisten kanssa.

• Tottajokasanaon kirjoitti:

Askoa vastaan täällä ei ilmeisesti ole käyty? Onko asiallista keskustelua, kun kaikilla joilla on tutkitusti keskimitan täyttävä on kyseisen hintin (h-x) mielestä pieni? Onko asiallista keskustelua esiintyä naisena, vaikka on karvapersehomo? Kyseinen narsistinen sekopää on vuosikausia purkanut pahaa oloaan tähän palstaan. Häntä on kuulema isänsä seksuaalisesti hyväksikäyttänyt lapsena ja se tukee narsismiin diagnosointia ja sitä miksi halusi opettajaksi, mutta ei onneksi kelvannu, kun ei edes peruskoulua suorittanut kun ei pärjää ihmisten kanssa.

Aloittajahan olet sinä. Miksi olet niin kuin et olisikaan? Kyllä sinun metkut on opittu, hra A.

• Yyhyyhyy
        Tottajokasanaon kirjoitti:

No voi taas, kun käy liian vaikeaksi pienelle päälle... Asko itse käy itseään vastaan, näin se menee 😁

• Faktat-tiskiin

Häxä on valvonut koko yön. Älkää kiusatko sitä, kun se ei totuutta kestä.

Klo 5.49 hän yhyhyynä täällä ollut ja seuraavia viestejä hänen (se josta moni "käy kirjoittamassa 😂😂) ip:stä tulee joskus klo 12 jälkeen. Vaikea sanoa onko hän sitten recatulla, yhyhyhyy, vasenius, mitat kohdilleen vai julkaiseeko uuden avauksen jonkun mulkun kuvalla tyyliin "minulla on 20cm x 13.5cm , riittääkö naisille. Nimim. pullottaa puntissa" ja kuvassa on joku 14cm x 10cm kikkeli, jota pidetään kiveksestä kiinni ja sormet menee kaksi kertaa varren ympäri😂😂😂

Ajatelkaa jos tänne palaisi asidifiilus?? Se olisi jotain kun se koppava mutta niin herkkähipiäisen hintin mielikuvitushahmo tulisi tänne 😂😂

Häxän elämä on kuin nukketeatteri jonka ottaa hän itse todesta, tuo pirstaleisen mielensä orja skitsohomo.

Hoitoa hän tarvitsisi ja kovasti! Mutta tämä yhteiskunta ei auta kuin työhön kykeneviä!

Sori h-x.

• Yyhyyhyy

Sori, mut minä en ole ole muuta kuin minä. Jos jonkun elämä on skitsofreenista, niin sinulla rakas aloittaja, faktat tiskiin yms, mutta syytönhän minä siihen olen, että sinun elämäsi kohokohta on tämä palsta. Mutta lauantai, työpäivä tehty, vapaa edessä, kippis vaan!

• Hintti-vaikene

Älä homo tyttöile. Pistä tyttökuva tulemaan, mutta muista sheivata sääret.

• Yyhyyhyy
        Hintti-vaikene kirjoitti:

Älä homo tyttöile. Pistä tyttökuva tulemaan, mutta muista sheivata sääret.

Sulla on varmaan jo vaseliinipurkki avattuna, että heti pääsisit tumputtamaan???

• Sivupersoona-Savosta

Kyllä on ja touhutippa mulkun nokassa. Laita kuvaa?

• h-x

Aika hauskaa sinällään, että mies, joka kirjoittaa joka postinsa eri nikillä, syyttää minua multinikkailusta.

Tuohon minun multinikkailuun uskoo vain yksi, pienestä munastaan katkeroitunut Oulun lahja.
      Nimi alkaa aalla. En kerro enempää, koska ei minun TARVITSE. Jokainen palstaa lukeva tietää tapauksen.

Herra A. Kun seuraavan kerran itket keskusteluita poistettaviksi ylläpitoon, kysäise samalla, kuinka monella nikillä minä kirjoitan. Kyllä sieltä saatetaan sinulle se kertoa, säälittävä änkkääjä kun olet. Älä pety :D

Eräänlaista totuuden pakoilua on se, että kuittaa jokaisen omaa näkemystään kritisoivan kirjoituksen tulevan samalta koneelta. Sellaisen kuvitteleminen on, paitsi typerää, myös säälittävää.

• vaaaseeniuus

Hyvää lauantaita kaikille! Häxy, ootko ikinä miettinyt, et tajuaako nuo/tuo edes ettei ne näissä jutteluissa sulle pärjää? Kippis

• Kippis... Askolla ei yritystä puutu.

• Aloittaja-oikeassa

Homo käynyt taas yksinpuhelua.

• Aloittaja-oikeassa kirjoitti:

Homo käynyt taas yksinpuhelua.

Sinä olet aloittaja. Miksi et kirjoita itsenäsi? Luulitko, että sinä pystyisit ketään hämäämään?

Tuo taas ei uppoa enää, (eikä koskaan ole uponnut) kehenkään, että nimeät jokaisen kirjoittajan minuksi.

Vasenius on sentään kunnon mies, eikä mikään marjanpoimija. Samaa meissä on ainoastaan se, että olemme avarakatseisia ja kyllästyneitä sinun propagandaan, mutta jatka toki. Sinua on mukava oikoa asiaiselle ja asiapitoiselle polulle.

• Peilinkö-kautta
        h-x kirjoitti:

Sinä olet aloittaja. Miksi et kirjoita itsenäsi? Luulitko, että sinä pystyisit ketään hämäämään?

Tuo taas ei uppoa enää, (eikä koskaan ole uponnut) kehenkään, että nimeät jokaisen kirjoittajan minuksi.

Vasenius on sentään kunnon mies, eikä mikään marjanpoimija. Samaa meissä on ainoastaan se, että olemme avarakatseisia ja kyllästyneitä sinun propagandaan, mutta jatka toki. Sinua on mukava oikoa asiaiselle ja asiapitoiselle polulle.

Ai olet tavannut tämän vaseniuksen?

• Peilinkö-kautta kirjoitti:

Ai olet tavannut tämän vaseniuksen?

En minä ole tavannut sinuakaan, mutta tiedän tasan tarkkaan, mitä sinä mietit.

Vasenius on kertonut riittävästi itsestään, jotta osaan profiloida hänet hiukan juopoksi, avarakatseiseksi Keski-Suomen mieheksi.

Jos tuollaisia miehiä olisi enemmän, homofoobisuus ja oululaisille minimunille tyypillinen katkeruus, ne olisivat historiaa.

Vasenius hakkaa tuollaisen pienikullisen mininakin mennen tullen avarakatseisuudellaan ja elämänmyönteisyydellään.

Vaseniukselle mitä parhaimmat terkut. Ja jos tietäisin lempibaarisi, kävisin pistämässä pari isoa tuoppia piikkiisi reissun sattuessa keskeiseen maahan. Ihan oikeasti.

• Aijjaa-jaa-jaa

Missä hän on itsestään kertonut? Laitatko linkin tvs?

• Häxyn-kaverit
      • Askon mielikuvitus on tässä: Suomessa keskikoko on n. 13.5cm x 10.5cm....

Spede

• Kiitos-kun-kerroit

Askon? Onko Asko Hesari, Rfsu ja hänkö tekee Magic-kortsut niihin suomalaisten kikkeleihin?

• Kiitos-kun-kerroit kirjoitti:

Askon? Onko Asko Hesari, Rfsu ja hänkö tekee Magic-kortsut niihin suomalaisten kikkeleihin?

Ei. Kun Asko väittää suomikulleja pieniksi. Etkö ole lukenut hänen harhoistaan?

Hesari keroi paksuudeksi 12 cm ympärys, Rfsu 14,5 cm pituudeksi. Mikä sinun mielestä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää?

• Ei-kuin-piru-raamattua

Näissä kahdessa tutkimuksessa pitää erottaa mikä on tutkimuksen päämäärä.

• Ei-kuin-piru-raamattua kirjoitti:

Näissä kahdessa tutkimuksessa pitää erottaa mikä on tutkimuksen päämäärä.

Kukahan se lukee kuin piru raamattua?

Itse olet nuo linkit laittanut. Pitäisikö tehdä kuten sinä, että ei kelpuuta omista linkeistäkäään kuin valikoivasti omaa agendaa tukevat kirjoitukset? Ota koko paketti, älä valikoi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3603
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      18
      1904
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      37
      1881
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1691
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1452
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1412
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      61
      1349
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1105
    9. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1065
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1063
    Aihe