Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Liittynyt 13v sitten
0
aloitusta ·
8697
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä mä sen muistin, senkin bisse:D
Puijon torni on pystyssä kuin open mulukku aamusella. Taitaa olla yhtä uljas näkykin.
Tämä ei ole seksuaalista ahdistelua sitten, että älä soita poliisia.
09.02.2013 17:02
Annetaan se kuolleelle anteeksi;) Mutta huonoa huumoria ei voi antaa.
Ne savolaiset joita minä tunnen, ovat olleet kyllä ihan mukavia ja osa heistä ihan julmetun söpöjä:)
09.02.2013 16:53
Ei ole mitään saloja. Mitta soimaan vaan Fasus...
09.02.2013 15:45
Valitettavasti noista puuttuu aito tollous, joten nuo kaksi ylempää kirjoitusta ovat epäuskottavia:D
Fasus, eli Feikki-asus varmaankin laittanut ne provoilumielessä...
09.02.2013 15:42
Imisitkö sinä jos annan? Tuntuis ainakin kiinnostavan. Kyllä pikkusäkillisen piimää voi hyvään tarkoitukseen lahjoittaa:D
09.02.2013 15:36
Oikein. Minäkin lupaan pitää kättä suun edessä. 11 senttiä pitkä seitsentoistasenttinen on kyllä niin mykistävä näky, että nauruun tuskin kukaan purskahtaa.
Muutenkaan pienet penikset eivät naurata. Se huumori tulee siitä, kun sellaisen omistaja väittää itsellään olevan esim. vaikka 17 senttisen murhakullin, joita ei sitten muita Suomessa olekaan.
This is hjuumor, sanoi jo Spede aikanaan. Spede oli huumorimiehenä oululaista panomiesluokkaa. Ei paljoa naurattanut.
09.02.2013 15:33
Sellaista ohjelmaa ei ole tullut. Alaikäisten peniksistä ei ohjelmia tehdä.
Yrittääköhän tuo janipetteri iskeä sinut Asus? Nuoleskelee jo lupaavasti...:D
09.02.2013 15:27
Täällä ollaankin huumoripäällä jo iltapäivällä:D
Onkohan tuo "anonyymi vieras" se Feikki-Asus, kun tuo ei vaikuta rehellisen tollolta tekstiltä?
Tää alempi, "Asus ihan ite" vaikuttaa kyllä aidolta. Tuo isän perseraiskaus on painanut häntä jo aiemminkin ja hän jakaa tuskaansa kanssamme.
En oikeasti usko, että Asus sentään ihan niin tyhmä kuitenkaan on, että kirjoittaa omalla käsialalla anonyymina vieraana ja sitten vastaa itselleen Asuksena.
Tuo on kyllä jo niin typerää, että voi olla tottakin. Nuo on niitä helmiä, joihin tällä palstalla aina välillä törmää.
Tuosta palstan kuihduttamisesta sen verran, että uskon homman olevan ihan päinvastoin. Monet laimeat keskustelut saavat terää, kun kerron oikeita totuuksia ja kyseenalaistan vääriä.
Siitä on syntynyt hyviä ketjuja, mutta muutamia niistä on joku tyttöilevä tissikeiju onnistunut itkemään pois.
Ihmettelen ylläpidon otteita, kun asialliset keskustelut poistetaan ja jätetään paljon itkuiikan asiatonta shittiä.
09.02.2013 15:24
Kiitos plussista Savosta.
Ne on ilmeisesti poistettu Oulusta:D Syy: saatanalliset säkeet.
Oikein mukavaa lauantaipäivää savolaisen sivupersee(oo)n alle;)
09.02.2013 11:37
Kyllä minä tuo uskon, mutta tarkistusmittaus olisi ehkä paikallaan;)
Missä sen voi tehdä?
Täällä pitäisi joka kikulin olla tasakokoinen pieni, jotta kitinää ei kuuluisi. Eikös tämä normaalitilanne ole mukavampi, jossa eri elimet ovat erikokoisia?
09.02.2013 09:42
Se on pohjois-pohjanmaalainen taivutus eräästä miehen sukuelimen lempinimestä. Ihan yhtä, kuin jos laulaisi; kullien, kullien, kauas pois mä kullien...
Leivoin aamulla pieniä pullia ja nyt on pullejen pakastamisen aika:D
Oletko sinä paistanut pullia tänä aamuna?
09.02.2013 09:35
Heh My Br^uno-man. Sorry kun nickisi ei ole ihan oikein, kun persemittausinsinöörin taidot ei kaikkeen riitä:D
Muistanpa itsekin samanlaisen tapauksen ja sitä kitinää, kun luokan priimus ei ollutkaan se täyden kympin saaja... Haha hah. Naurattaa vieläkin...
Nyt kyllä menee kirjoittelu aivan uusiin uomiin kun meillä on savolainen pilkunnussija, vai sanoisinko vittuillessani, pilkun nussia joukossa:D
Ei haittaa. Olen lähdössä Thaimaaseen kuudeksi viikoksi ja siellä palmun alta katson kuuseen ja nautiskelen halpojen thai-huorien "pienistä" palveluista.
Savoon terkkuja; kangas myöhästyy. Äitin reuma estää yli sadan neliömetrin kutomisen viikossa.
Jos Asukselta kysytään, asia kaikkineen ja karvoineen on ok, kunhan hintti saa munaa:D
08.02.2013 21:43
Teach me passion, cos I fear its gon...
Auta minua ope k stä pitäen...
Ilmankos;)
08.02.2013 21:08
Juuh.
Itsekin mietin tuota, mitä tuo hyvä kirjoittaminen on. Jos se on sitä, ettei tee kauheasti kirjoitusvirheitä, niin olen vähän pettynyt, koska sellainen kirjoitteluhan on perusedellytys kommunikaatioon.
Jos taas sitä, että kirjoitan enemmän kuin yhdellä lauseella, niin se on hyvä huomio ja haluan ollakin "monisanainen".
Ei siitä kaikki tykkää, eikä ole tarviskaan. Joillekin monet jutut selvästi ohittavat ymmärryksen, mutta joissakin tapauksissa olen käyttänyt toistoa... Mutta aina sekään ei auta.
Täällä on paljon fiksua väkeä, jotka osaavat lukea juttujani tavallaan rivien välistä, mutta sitten löytyy myös jokunen, jotka persemittanauha kädessään ovat kuin pois päiviltä, kun jotain itsestäänselvyyttä kirjoittelen.
Mutta kaikille toivotan hauskaa iltaa ja kunha laitan bf:lleni "ihania" lämpimiä leipiä, niin tulen laittamaan teille kaikille vielä terveiset... (ellei minua ole bannattu sitä ennen) lol
08.02.2013 21:00
wot tö whack is thät
Kirjoitin tämän sinun kielellä enkuksi...
Ai niin tosiaan. Suomennetaan. Mitä meinasit?
08.02.2013 20:44
Kiitos kulta...
Sä olet niin hellyttävä. Tämän kirjoitin 6 sekunissa. Ei vaiskaan. Meni siinä 20 minsaa, mut sä et oo saanu tinsaa.
08.02.2013 20:12
Persemittaajakuninkaaksi me ollaan sitä täällä sanottu, ja ei se ole juuri hanttiin pistänyt.
Mittahommissa anus-measured on jo korvattu asus-measured-yksiköllä.
Ärtsy äijä. Käy kuumana. Uhkailee ihmisiä. Omaa pienen kulllin, jota koittaa kusettaa suht normaaliksi 17 senttiseksi.
Väittää keskimittaa alakoululukemiksi ja on muutenkin hauska äijä. Kaukovainion kovin persemittaaja ja onkin saanut taloyhtiöltään palkinnon (Andropenis-tracktion-device) asuinalueensa maineen ylläpitämisestä täällä suolipalstalla.
08.02.2013 20:06
Sorry. On vain yksi Asus... Hänen kanssaan on rattoisaa.
Feikit ovat säälittäviä.
08.02.2013 19:52
Asiallinen posti... Sherlock iskussa:D
Tosin mitat meni vituiks.
08.02.2013 19:29
Kiitos...
Eipä ihme, että saattaa vitutella tuosta puolikkaan omaavia. Komea kyyrpä ja seisokki loistava.
Ja sitten jotkut kademieliset väittävät, että isot ei seiso kunnolla:D
Voihan se olla, että ei seiso pienetkään...
Taitaan olla suurimmasta päästä tänne linkitetyistä. Onnittelut.
08.02.2013 16:14
396 / 435