Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo 14 on ainakin näistä se keskimmäinen arvo. Voi olla lähellä totuuttakin. Sen alempi se ei ainakaan ole.
Olikohan 14,9cm jossain mainittu, mutta joku lukutaidoton on vääntänyt keskikoon alle 13 sentin, koska tutkimuksissa sanottiin penisten olevan 13-17 senttisiä pääosin.
Ja siitä joku valopää keksi, että se keskikoko onkin tuo alin ilmoitettu arvo. Voi herranjestas. Tekis mieli huomauttaa, mutta kun ei taida auttaa. Se minikoko on syöpynyt mieleen ja sitä ei saa sieltä eikä housusta pois.
05.02.2013 19:09
Nyt ihaillaan tuota sitkeyttä, jolla PmAsus koittaa kääntää kullinsa takaisin 17 senttiin annettuaan aiemmin vahingossa oikeat mitat...
Ja yhtä paksu sillä, kuin HK-Blue, joka Asuksen mukaan on 11,5 senttiä ymp.mitaltaan. lol
05.02.2013 18:26
No tuo en ollut minä, mutta sulle kun vittuilee, niin se uppoaa hedelmälliseen maaperään, kun sä käyt hetken päästä kuumana kuin hellankoukku:D
Ilmeisesti lääkitys ainakin tänä päivänä on kohdallaan. kun ei ole vielä pahempia uhkauksia ilmassa.
Sinä olet ainoa aggressiivinen uhkailija täällä ja yleensä se uhkailu alkaa, kun huomauttaa siitä, että persemitattua piliäsi ei kukaan usko 17 senttiseksi, eikä mainitsemaasi alle 13 sentin mulukkua löydy muualta kuin sun housusta. Se siitä keskikoosta...
Mitäs minä muuten olen feikannut? Kun en ole sinun tavoin mitään persemitattuja mittoja antanut, niin miten niitä olisin feikannutkaan?
Sanopas se pullukka...
05.02.2013 18:13
Meillä pienimulkkuisilla ei ole mitään ihailtavaa ja silti ei seiso pannessa kunnolla. Halusitko sanoa niin?
04.02.2013 20:39
Kaikkea se kateus teettää. Varmaan osasyy joidenkin aggressiiviseen käyttäytymiseenkin.
HUOMAUTUS !!!
Syy: Ruma käyttäytyminen on rumaa.
Hivenen olen kateellinen tyydytetylle naiselle, koska A: hän saa isoa. B: hänet on tyydytetty.
04.02.2013 20:37
Sillä lailla. Kukaan muu ei enää persemittamiehelle kelpaa kuin minä. Ah lempeä.
Tuo persemittamies-nimi sopii hyvin anaalivaiheeseen jumittuneeseen persemittaajaan.
Lähes joka postissa on peräaukosta ja sen tuotoksista jotain. Sieltä puristellaan kamaa kantapäille, suu haisee sille sieltä tulevalle tavaralle ym.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Anaalivaihe
btw. Perheelliseksi mieheksi ehdit hyvin väittelemään täällä homojen, joita mielestäsi kai kaikki ovat, niin melko runsaasti:)
Kiihotutko näistä keskusteluista? Seisoisiko munasi, jos se ylipäätään seisoo vielä, tässä persemittamiesten maailmassa?
04.02.2013 20:28
Totuus sattuu Asus. Sulle se on kerrottu jo aiemminkin.
Menepä taas persemittaamaan. Työnnä syvemmälle mitta, niin saat tuloksia...
04.02.2013 18:28
Sitäpä sitä. Rakkaudesta se hevonenkin potkii ja Asukselta on potkuja irronnut.
En mä kuitenkaan voi noin häilyvää miestä rakastaa...
04.02.2013 18:26
Oliko kovakin ikävä? Avaushan oli sinun, vaikka toisessa kirjoituksessasi olit "muina miehinä".
04.02.2013 18:24
Kiitos kamu:)
Asiantuntevaa postailua...Mutta tarkennan.
Rumalla miehellä voi olla kyllä alle puoletkin arviostasi. Kaljut nostavat yli kolmesataa penkistä ja punapäillä on isot kulllit. Jos ne on vielä vihreäsilmäisiä, niin niiltä saa aina.
Tuo naurettava väite kauniiden naisten lihaskunnosta kertoo ajattelijansa totaalisesta pillunpuutteesta ja mahdollisesta halusta siirtyä miehiin.
04.02.2013 17:16
Juu. Vielä sen verran, että eikö 12.9 keskimitan väittäjälle kelpaa tuo Juhana Pihan kirjoitus. Siellä kun ei tuollaisesta minimitasta mitään puhuttu.
Muuten olen sitä mieltä, että Juhana on pihalla.
04.02.2013 16:54
Sekö on totuus, että ison velttomulukun nahkat kirii ja se pienenee pieneksi sitten?
Ei juuri tuon tyhmempää teoriaa voi olla. Mutta on sille naurettukin;) Kiitos siitä...
04.02.2013 16:51
Muuten lähes oikein, mutta nuo mitat olivat kovan ponnistelun takana vielä täyserektiossakin...
Muitsa rehellisyys. Tuo persemittailu ja kusettaminen on kyllä verissäsi, mutta koita päästä siitä eroon.
Kuinkahan montaa nuo sinun mielikuvitusmitat kiinnostaa? Ja nahat takana. Mahtaa olla lyhyet nahat, jos ei lyhyen kullin päälle yllä. Ilmeisesti silvottu huonon hygienian vuoksi.
04.02.2013 16:48
Oulun minimuna on kaapista tulonsa jälkeen rakastunut;) Puoli vuorokautta palstalta pois, niin jo alkaa itku.
Minä en rakasta sinua Asus. Olet käyttäytynyt huonosti. Mittasit perseeestä pilperosi ja koska tiedät heikkouteni isoihin, yritit väärydellä päästä kammariini.
Ei onnistu. Syy ei ole pelkästään pienen kullisi, mutta vaikutat aika tyhmältä ja huumorintajuttomalta ja en minä voisi sellaista koskaan rakastaa.
Pysytään vaan erillään. Sinä mielikuvitusperheesi kanssa, mielikuvituskullisi känsäisessä kädessäsi ja se onkin ainut, joka sille hyvää tekee.
Vielä tiedoksi, että sinun kullisi ei ole pidentynyt kymmeneen vuoteen, vaikka sen ajan olet yrittänyt toisten pilejä pieniksi mainita ja keskikokoa naurettavaksi alle 13 sentiksi väittää. Valitettavasti sinua ei kukaan usko. Se usko meni jo ensimmäisten persemittatulostesi ilmaannuttua kehiin.
Mukavaa illanjatkoa. Ja ihan, ihan pieni jäähyväissuukko finniarpiselle poskelle:)
04.02.2013 16:40
Hyvä kalu, niin kuin jo aiemmin todettu. Kolme neljä senttiä oululaisen persemittaajan naperoa isompi. Ja pari senaa paksumpi ymp.mitaltaan.
04.02.2013 16:27
Hyvä. Aletaan olemaan lähellä samaa mieltä, että 14-senttinen on keskikokoinen.
Sitä olen koittanut tolkottaa ja että sen ympäriltäkin löytyy. Myös isompaa, mikä taas sulle ei ole koskaan kelvannut. Sulla kun on ainoa iso mulukku Suomessa:)
Silläkö ikää kyselet, jos vaikka vanhemman ihmisen tappaminen ei vaadi niin paljoa voimaa ja jos kyseessä on nuorempi, niin astalot sen mukaan:D
Et sinä minun olinpaikkatietoja tarvitse. Mutta turvallisen välimatkan päässä Oulusta kyllä.
03.02.2013 15:19
Jospa hää tarkoitti, että kolmisen senttiä omaa pitempi?
03.02.2013 15:09
Kerroppas mitä olet saanut mittaa sille. Minä lupaan uskoa yli 13 senttiäkin;)
Eräs taas sanoo kaikkien kullien olevan samankokoisia 13 senttisiä, oli ne sitten 12 tai 20 oikeesti. Mutta kyseessä onkin erikoistapaus.
03.02.2013 14:40
Nyt Asus puhuu lempiaiheestaan. Väljistä naisista. Jos ylipäätään on naista saanut, niin väljiähän ne ovat olleet;)
03.02.2013 14:14
Tuo on keskikokoinen, mutta kuitenkin yli yhden persemittaajan hokeman 13 sentin.
Hyvä kalu, hyvä seisokki eikä mikään läski kantajakaan.
Asus sen taisi jo arvostellakin, kun kateellisen laittama ykkönen oli ilmestynyt sinne:)
03.02.2013 14:12
396 / 433