elikkä olen vähän lukenut näitä keskusteluja ja useimmissa lukee että noin 13 cm pitkä ja 13 cm ympärysmitta on hyvän kokoinen peli? No itseltäni löytyy 18 cm pitkä ja 13 cm ympärysmitta olen 19 vuotias, lähinnä haluan naisilta vastauksia mitä mieltä ovat, rn tarvitse mitään kommentteja " perseenreijästäkö mittasit ? Yms yms...." kiitos !
Vastaukset 10
- Mittatapa ratkaisee
Miten mittasit?
- fyuyiutiutyut
13 sentin pituus ei varsinaisesti ole erityisen hyvänkokoinen, joskaan ei nyt ihan nysäkään. Sen sijaan 13 sentin ymp. mitta on todella hyvänkokoinen
- Nussiva härkä 14cm
Keskikokoa sulla.
- janipettri
11-12 on suomwen keskikoko! se on tyodistettu t-v:ssä!!
- Asus ihan ite
Mikä ohjelma?
Asus ihan ite kirjoitti:
Mikä ohjelma?
Sellaista ohjelmaa ei ole tullut. Alaikäisten peniksistä ei ohjelmia tehdä.
Yrittääköhän tuo janipetteri iskeä sinut Asus? Nuoleskelee jo lupaavasti...:D- Lukekaa melussaaa
h-x kirjoitti:
Sellaista ohjelmaa ei ole tullut. Alaikäisten peniksistä ei ohjelmia tehdä.
Yrittääköhän tuo janipetteri iskeä sinut Asus? Nuoleskelee jo lupaavasti...:DOn se tullut. En muista mikä se oli nimeltään. Toivottavasti tulee uusintana.
Melisssa Mäntylä niminen estoton neito pitää seksiblogia ja hän ainakin puhuu suomalaiskikkeleiden pienuudesta positiivisena asiana. Kannattaa lukea!
- ´+M
ISO ON
- jurbokyttäilijä
Älä per...e alota jollain elikkällä. Semmosta sanaa ei s..ta.a ees ole
- ihan seon
jumalaton
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479