Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8697
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko paikalla tulkkia? Tuo vieraskielinen teksti kiihottaa minua. Siinä on tuttuja elementtejä.
01.02.2013 20:51
Ai niin. Voinhan mä vastakin.
PALJON
01.02.2013 20:47
Ja tämä mies ilmoittelee toisten posteja asiattomiksi?
Kuuleppa Asus. Menisköhän sulta paskantapaiset housuun, jos minä vuorostani ilmoittelisin sinusta?
Monet kiihottamis ja syrjintäkriteerit kyllä täyttyisivät sinun älyttömistä postauksista. Katsos, kun ne eivät kohdistu pelkästään minuun, jos sinä kiihotat itseäsi sanomalla, että homot hirteen...
Kuinkahan paljon ihmistä elämä vitutttaa, kun kehtaa tuollaista suoltaa?
01.02.2013 20:34
Pitäisikö sun peukalojarruun asentaa ABS? Liukkaalla pinnalla turvallisempi...
01.02.2013 15:12
Kiitos lohdun sanoista. Kunpa tuo uskottaisiin yleisimminkin, eikä itkettäisi jatkuvasti omaa pientä munaa...
Mutta eikös koolla ole kuitenkin väliä, jos eri ihmiset haluavat eri kokoisia pelejä kumppaneilleen?
Laitetaan silleen, että ISOLLA KOOLLA EI OLE VÄLIÄ. Se saa olla kuinka suuri tahansa, mutta pientä haluaville sitten pientä vaan.
01.02.2013 15:08
Noin helppoa se oli. Ensin kaapista ulos ja sitten totuus vielä peniksen koostakin.
Ottakaahan kaappihomot Asuksesta mallia. Hänkin ensialkuun torjui homoutensa, mutta on nyttemmin hyväksynyt myös pienen munan osaksi homouttaan. Kolminkertainen hurraahuuto yksinkertaiselle miehelle.
Muitsakaa. Pieni on kaunista;)
01.02.2013 14:07
Lisäksi on tietoa siitä mitä livenä olen nähnyt, mutta nyt ei puhuta siitä...
Kiitos sinulle Asus kerrankin luottamuksesta. Toki en ole sen arvoinen, mutta ainahan se lämmittää kun saa keskivertokullistaan kehuja.
Koska olet niin usein sanonut minun pitävän vain isoista (väärin, tykkään kaikista) niin kirjoituksesi mukaan omaanikin räpeltämällä saan tutustua isoon:D
Meillä on se yhteistä tuo ulkopuolelta hankittu tieto. Sinun tietosi pilluista on kirjastosta hankittua, mutta minä sentään, sinun mukaan, katson jopa homoelokuvia. Mitä muuten itse pidät niistä. Vai oletko enemmän sellaisia tyttöilymiehiä?
Mistä olet löytäny valtavan paskamahasi ympärille mahtuvat korsetit. Olisin Nakkilan tilalle yhdelle tammoistani tukiliivejä hankkimassa. Sekin on raskaana, joten kokoa saisi olla A,S.US.XXXXXXXXXXLL ainakin.
01.02.2013 14:00
Piirteitä itsessään, vihaa muissa;)
Siinä sulle Asus käypänen aforismi:D
31.01.2013 21:45
Kertaus tekee uskottavammaksi?
31.01.2013 21:42
Ei noin pieniä oikein löydy suuhunkaan, joten hankalahan sellaista on niellä. Et kai omaasi tarjoa nieltäväksi?
Ei kiitos.
Juu. Kyllä sä vastasit ja se on sinun tapa. Ei minun.
31.01.2013 21:39
Vastasitko taas omaan viestiisi?
Kyllä ne ylläpidossa sun viestit lukee. Peruivat jo ilokaasutilauksenkin tarpeettomana...:D
Sun Asus tappouhkauksia latelevana suojelumiehenä pitäisi pientä kritiikkiä kestää. Tuota sun tarjoilemaa keskimittaa kun ei oikein kukaan usko. Se vuosikausia väittämäsi 1352kin oli parempi, mutta ei vielä ihan todellinen.
Onko koolla väliä-palstan otsikkoon voin vastata, että kyllä sillä on. Miten kukaan jaksaisi siitä jauhaa kymmentä vuotta, ellei sillä olisi helevetin paljon väliä.
31.01.2013 20:19
Miksi käsiala on Asuksen, mutta nikki Bully Boyn:D
Olisi kiva tietää mikä on rasistista. Sen, mikä on paranoidista, sen näen tuostakin kirjoituksesta.
Sitten ihan tuohon pääasiaan:
Bully Boy voisi vähän valaista mittojaan. Meneekö 4-5 senaa Asuksen arvioista yli. Joka tapauksessa Oulun pullukkaa vituttelee ihan kympillä.
31.01.2013 19:30
Joskus tuntuu kyllä itselläkin, että vähintään insinööri pitäis käyttäjän olla. Mutta eiköhän me näistä selvitä;)
31.01.2013 16:45
Viimeksi kun asiasta neuvoteltiin, niin joku kateellinen nysämulkku (pm17cm) kanteli liian hauskoista posteista ja koko keskustelu poistettiin:D
18 on oikein pirun hyvää keskikokoa:D
31.01.2013 16:25
Hyvä posti. Antaa lohtua meille ruman yläkäyräkippyran omistajille. Kun vielä saisi jostain pilluva.
31.01.2013 16:12
Oletkohan oululainen äiti, joka lohduttelee pikkuisen yläkäyräkippuran omaavaa poikaansa?
Sen tiedän oikeesti, että nainen et ole, etkä normaalia isompaa omistava mies.
31.01.2013 16:09
Rosa Meriläistä mukaellen: Kyrbä haisee hyvälle. Eli kiitos toivotuksesta;)
Olisit sentään herättänyt, kun nyt meni melkein koko päivä miettiessä, miksi kävely ja istuminen sattuu.
Sulla lienee ollut normaali keskimittainen paksuhko 18-senttinen tarjolla. Älä laita siitä kuvaa koska kaikki yli 13 sentin herättää nukkuvan karhun.
31.01.2013 16:06
Kollega päästelee painavia sanoja...
Asuksen vyötärönympäryksessä ei viittä senaa huomaa, mutta kikuliin se olisi tervetullut lisä. Mutta toivottavasti herra A ei mistään tuota 5 senttiä piliinsä saa, koska se lopettaisi hyperkateelliset ja superhauskat kommentit pikkuisen normaalia isommista kulleista..:D
31.01.2013 15:57
En koskaan enkä milloinkaan ole nähnyt noin kullikadetta miestä, kuin mitä Asus on. Voi herranjestas:)
Tuo arvio 15 tai 16 senttisestä tarkoittaisi, että noita mulukkuja olisi lähes jokaisella. Eihän keskimitta paljoa tuon alempi ole. Tarkoittaako herra Asus, että tuo Bully Boyn kullinkoko on noinkin yleinen?
Minusta tuo koko ei ole ollenkaan yleinen. Päinvastoin harvinainen se on ja onnittelut onnelliselle ja jonkun/joidenkin kadehtimalle omistajalle.
Ei kaikki pienen mulukun omistajat noin kateellisia ole ja ei ainakaan yksikään kunnon 17 senttisen omistaja jaksa tuollaista suolipäästöä suoltaa. Josta voimmekin helposti päätellä kademielisen kulllin koon.
Pojka_87 oli myös Asuksen arvion mukaan n. 16 senttiä, eli pienempi kuin hänen oma persemitattu. Hah hah. Saattaisin etsiä köyttä, jos noin paljon vituttaisi jonkun ventovieraan iso kullli:D
31.01.2013 15:46
Tuota luonnehtisin inssitasontarkaksi kusemiseksi...
Siitä voisi asuskin ottaa mallia, koska nykyään avovaimo joutuu vessan katon pyyhkimään yläkäyräkippuran heitettyä vetensä. Sori asus. Muijas kertoi, kun törmättiin Salessa.
30.01.2013 18:30
401 / 435