Vitun pitkätukkahinttari tämä H-X?

H-X:lle sementtikengät!!

Onko joku saaatanan hamppiletti? Sellainen isoperseinen laiheliini jolla poninhäntä? Vitttu sais pätkiä naaamaan!!

27

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja tämä mies ilmoittelee toisten posteja asiattomiksi?

Kuuleppa Asus. Menisköhän sulta paskantapaiset housuun, jos minä vuorostani ilmoittelisin sinusta?
      Monet kiihottamis ja syrjintäkriteerit kyllä täyttyisivät sinun älyttömistä postauksista. Katsos, kun ne eivät kohdistu pelkästään minuun, jos sinä kiihotat itseäsi sanomalla, että homot hirteen...

Kuinkahan paljon ihmistä elämä vitutttaa, kun kehtaa tuollaista suoltaa?

• Ai niin. Voinhan mä vastakin.

PALJON

• H-X:lle sementtikengät!!
        h-x kirjoitti:

Ai niin. Voinhan mä vastakin.

PALJON

Täh? Siis paskatko sulla on housussa kun susta ilmoiteltu ylläpitoon? Hah. Minusta saat ilmotella ihan vapaasti. Jos sinä moppitukka-hibtti täällä päsmäät, nii tämä palsta on iha tyhjä arpa ja en jää mistään paitsi. Olisi mielenkiintoista nähdä, paljinko viestejä jää saapumatta kun sinu ip bannataan!

Sut sais oikeesti vaientaa, oot nenäkäs homo ja pilaat tän palstan ja homojen maineen.

• ddgfjgfjt
        H-X:lle sementtikengät!! kirjoitti:

Täh? Siis paskatko sulla on housussa kun susta ilmoiteltu ylläpitoon? Hah. Minusta saat ilmotella ihan vapaasti. Jos sinä moppitukka-hibtti täällä päsmäät, nii tämä palsta on iha tyhjä arpa ja en jää mistään paitsi. Olisi mielenkiintoista nähdä, paljinko viestejä jää saapumatta kun sinu ip bannataan!

Sut sais oikeesti vaientaa, oot nenäkäs homo ja pilaat tän palstan ja homojen maineen.

tiiätkö, luin ton viimeisen lauseen: "...ja pilaat tän palstan ja meidän homojen maineen." Hehheh, alitajunta tietää totuuden ;)

• ddgfjgfjt kirjoitti:

tiiätkö, luin ton viimeisen lauseen: "...ja pilaat tän palstan ja meidän homojen maineen." Hehheh, alitajunta tietää totuuden ;)

Kyllä se ensimmäisenä tuli minunkin mieleen.

Asus-ressukalla on menossa aivan normaali denial-vaihe, joka denialismissa on yhtä hyväksytty, kuin ison miehen pallomahan alla oleva pieni finni.

En viitsi palstan hauskuuttajaa poliiseille ilmoittaa. Mitäs tässä sitten, kun ainut hupi poistuu ja pitäisi etsiä uusi palsta ja sen "kylähullu" luettavaksi.

• steujgfdjgfdjfgj
        h-x kirjoitti:

Kyllä se ensimmäisenä tuli minunkin mieleen.

Asus-ressukalla on menossa aivan normaali denial-vaihe, joka denialismissa on yhtä hyväksytty, kuin ison miehen pallomahan alla oleva pieni finni.

En viitsi palstan hauskuuttajaa poliiseille ilmoittaa. Mitäs tässä sitten, kun ainut hupi poistuu ja pitäisi etsiä uusi palsta ja sen "kylähullu" luettavaksi.

Kylähulluja on luonnollisesti vain vähän Suomenmaassa ja monesti onkin niin, että omalle kylänraitille sellaista ei ole sattunut, tai ainakaan ei tunne sellaista henkilökohtaisesti. Tää S24 kivasti kokoaa koko Suomen kansan ja täällä ne livenä hyljeksityt kylähullut (mikäli osaavat konetta käyttää) pääsevät uudelleen vauhtiin. Kiitos S24, kiitos asus :)

• ÖöööÖöööÖöölöllZöll
        steujgfdjgfdjfgj kirjoitti:

Kylähulluja on luonnollisesti vain vähän Suomenmaassa ja monesti onkin niin, että omalle kylänraitille sellaista ei ole sattunut, tai ainakaan ei tunne sellaista henkilökohtaisesti. Tää S24 kivasti kokoaa koko Suomen kansan ja täällä ne livenä hyljeksityt kylähullut (mikäli osaavat konetta käyttää) pääsevät uudelleen vauhtiin. Kiitos S24, kiitos asus :)

Totuudentorvet eli toisinajattelijat on iät kaiket Suomen nysämulkkumaassa vaiennettu hulluksi leimaamalla. On jos millaista diagnoosia hullut keksineet.

• Ylempi kirjoittaja
        ÖöööÖöööÖöölöllZöll kirjoitti:

Totuudentorvet eli toisinajattelijat on iät kaiket Suomen nysämulkkumaassa vaiennettu hulluksi leimaamalla. On jos millaista diagnoosia hullut keksineet.

No mä olen itseasiassa asuksen kanssa samoilla linjoilla kokoasian suhteen. Välillä on silti kiva vähän vittuilla asuksen yhteisen hengen nostattamiseksi :D Silti täytyy sanoa, että tuo asuksen totuuden torveen kuuluttaminen ei ole oikein ollut tuloksellista. Ehkä kannattaisi miettiä vähän toisenlaista lähestymistapaa?

• Psykologiaa lukenut
        Ylempi kirjoittaja kirjoitti:

No mä olen itseasiassa asuksen kanssa samoilla linjoilla kokoasian suhteen. Välillä on silti kiva vähän vittuilla asuksen yhteisen hengen nostattamiseksi :D Silti täytyy sanoa, että tuo asuksen totuuden torveen kuuluttaminen ei ole oikein ollut tuloksellista. Ehkä kannattaisi miettiä vähän toisenlaista lähestymistapaa?

Tuo yo. teoria toimii asukseen - toisinajattelijat ja liian rehelliset kukistetaan manipuloimalla. Kun arat asiat joku rohkea ja rehellinen julkaisee, hänet leimataan hulluksi ja näin totuus ei valkene. Muut eivät uskalla olla itselleenkään rehellisiä hullunleiman pelossa. Tätä kutsutaan henkiseksi sodankäynniksi.

Asus on ilmeisen henkisesti vahva ja tilaa ottava yksilö?

MPKK (Maanpuolustuskorkeakoulu) on tehnyt lukuisia tutkielmia tästä.

• sdgsggewew
        Psykologiaa lukenut kirjoitti:

Tuo yo. teoria toimii asukseen - toisinajattelijat ja liian rehelliset kukistetaan manipuloimalla. Kun arat asiat joku rohkea ja rehellinen julkaisee, hänet leimataan hulluksi ja näin totuus ei valkene. Muut eivät uskalla olla itselleenkään rehellisiä hullunleiman pelossa. Tätä kutsutaan henkiseksi sodankäynniksi.

Asus on ilmeisen henkisesti vahva ja tilaa ottava yksilö?

MPKK (Maanpuolustuskorkeakoulu) on tehnyt lukuisia tutkielmia tästä.

On se asus kyllä aika vahva kun näin kovan vittuilun alla jaksaa toimia. Toisaalta, kovin älykästä sotastrategiaa et ole valinnut tämän 13,52-settisi läpiviemiseksi. Vai aattelitko jotain väsytysvoittoa koittaa - seuraavatkin 10 vuotta vielä, niin ehkäpä pahimmat irvileuat ovat jo väsyneet.

Mitä sä asus luulet saavuttavasti tällä? Eikö ajallesi ole todella mitään parempaa käyttöä? Mä näkisin mielelläni, että kaikki olis samaa mieltä tuosta 13,52:sesta. Mutta voisit jotain muuta strategiaa kyllä kokeilla. Kokeile vaikka niitä MPKK:ssa oppimiasi kikkoja ;)

• Sori kun sanon
        sdgsggewew kirjoitti:

On se asus kyllä aika vahva kun näin kovan vittuilun alla jaksaa toimia. Toisaalta, kovin älykästä sotastrategiaa et ole valinnut tämän 13,52-settisi läpiviemiseksi. Vai aattelitko jotain väsytysvoittoa koittaa - seuraavatkin 10 vuotta vielä, niin ehkäpä pahimmat irvileuat ovat jo väsyneet.

Mitä sä asus luulet saavuttavasti tällä? Eikö ajallesi ole todella mitään parempaa käyttöä? Mä näkisin mielelläni, että kaikki olis samaa mieltä tuosta 13,52:sesta. Mutta voisit jotain muuta strategiaa kyllä kokeilla. Kokeile vaikka niitä MPKK:ssa oppimiasi kikkoja ;)

Asuksella täällä on vahvimmat näytöt 12.9cm puolesta, mutta H-X niin totaalinen hullu, että se juttelee itsensä kanssa 24/7. Yleensäkin: miten joku parjattu ja naureksittu homo voi olla pidetympi kuin kunnon heteroäijjä?
        - Ei mitenkään. H-X juttelee itsensä kanssa! Asus ei pysty samaan intensiteettiin tällä, perheellinen ja työasäkäyvä kun on ja varmaan harrastaakin jotain. Ja riittääkö mielenkiinto samaan kuin tällä hooäxällö? Sairas homo, kuten H-X, on mt-ammattilaisillekin kova pala. Pääviat eivät ole helppoja. H-X ja vastaavat hullut kun voi laittaa koko "elämänsä" likoon pinttymäänä edustaessaan.

• sdgsgsdg
        Sori kun sanon kirjoitti:

Asuksella täällä on vahvimmat näytöt 12.9cm puolesta, mutta H-X niin totaalinen hullu, että se juttelee itsensä kanssa 24/7. Yleensäkin: miten joku parjattu ja naureksittu homo voi olla pidetympi kuin kunnon heteroäijjä?
        - Ei mitenkään. H-X juttelee itsensä kanssa! Asus ei pysty samaan intensiteettiin tällä, perheellinen ja työasäkäyvä kun on ja varmaan harrastaakin jotain. Ja riittääkö mielenkiinto samaan kuin tällä hooäxällö? Sairas homo, kuten H-X, on mt-ammattilaisillekin kova pala. Pääviat eivät ole helppoja. H-X ja vastaavat hullut kun voi laittaa koko "elämänsä" likoon pinttymäänä edustaessaan.

Hahhah...ethän sä ollenkaan peilaa h-x:ää nyt itseesi, ethän :D Se on kyllä huomattu, että joku on koko elämänsä pistänyt likoon tätä 12,9-senaista puolustaessaan ;)

• Bannia molemmalle!!
        sdgsgsdg kirjoitti:

Hahhah...ethän sä ollenkaan peilaa h-x:ää nyt itseesi, ethän :D Se on kyllä huomattu, että joku on koko elämänsä pistänyt likoon tätä 12,9-senaista puolustaessaan ;)

Niin. No H-X väittää että tää asus elää täällä, mutta itsehän hän tällä päivystää ja esiintyy milloin milläkin nikillä. Joko täällä on kaksi hullua; asus ja H-X. Eli ne juttelee keskenään, tai, H-X kirjoittaa 90% ja asus 9% ja loput 1% sitten tulee vierailijoiden koneilta. Varmaa on se, että H-X on täällä aina jollakin nimimerkillä hämmentämässä! -on se niin hullu tai mitä lie.

• sdfggrew
        Bannia molemmalle!! kirjoitti:

Niin. No H-X väittää että tää asus elää täällä, mutta itsehän hän tällä päivystää ja esiintyy milloin milläkin nikillä. Joko täällä on kaksi hullua; asus ja H-X. Eli ne juttelee keskenään, tai, H-X kirjoittaa 90% ja asus 9% ja loput 1% sitten tulee vierailijoiden koneilta. Varmaa on se, että H-X on täällä aina jollakin nimimerkillä hämmentämässä! -on se niin hullu tai mitä lie.

Jos nyt kuule kaikki vaan aletaan uskomaan sitä 13,52:sta. Tää koko meno on jo aivan hullua eikä se tästä paremmaksi muutu, jos heitetään lisää vettä myllyyn aina vaan. Tutkimukset sanoo, että 13,52. piste. Ei sen tartte totuus olla, mutta oletetaan asian olevan sillä tavalla. Meinaan palstan aihe ei ole jutella siitä mikä on keskikoko vaan siitä, että paljonko koolla on väliä.

• nyt oon vaik peku
        Bannia molemmalle!! kirjoitti:

LOL LOL LOO! Palstoille on ilmestynyt myös uus (vanha. Muutaman vuoden tauon jälkeen palaava) hulllu: MINÄ! Muistatteko minut vuodelta 2009 tai 2010? Lupaan provoilla, ja olen sitä tehnytkin, heh, mua on luultu sekä Asukseksi, että h-x:ksi- em. 2, pitäkää varanne, teitä on varoitettu. Ette ole enää ainoat häiriköt

• 13cm about
        sdfggrew kirjoitti:

Jos nyt kuule kaikki vaan aletaan uskomaan sitä 13,52:sta. Tää koko meno on jo aivan hullua eikä se tästä paremmaksi muutu, jos heitetään lisää vettä myllyyn aina vaan. Tutkimukset sanoo, että 13,52. piste. Ei sen tartte totuus olla, mutta oletetaan asian olevan sillä tavalla. Meinaan palstan aihe ei ole jutella siitä mikä on keskikoko vaan siitä, että paljonko koolla on väliä.

Niinpä. Keskikoko on 13.52 ja thats it.
        Muuta totuutta meillä ei ole, mutta tehkää luotettava tutkimus!?

• feikki mäkin

Mitä minä tiedän tätä kaveria, niin se on 190/145, kalju ja nostaa penkistä melkein 300kg ihan naturaalina

• Jos minua, hööäksää tarkoitat, niin tuohan ei pidä paikkaansa.
        On mulla kaljun takaosassa vielä muutama hius ja juniorina vedin Winstrollia ja Sustaa:D

Muut mitat ovat aika lähellä, tosin kolmesataa on jo puhjennut.

• 16, jotain mulla
        h-x kirjoitti:

Jos minua, hööäksää tarkoitat, niin tuohan ei pidä paikkaansa.
        On mulla kaljun takaosassa vielä muutama hius ja juniorina vedin Winstrollia ja Sustaa:D

Muut mitat ovat aika lähellä, tosin kolmesataa on jo puhjennut.

Sä oot niin pro :)

• 16, jotain mulla kirjoitti:

Sä oot niin pro :)

Sulla on suloisia posteja. Et kai vaan pelaa golfia?
        Jos olisit palstaa seurannut, niin tietäisit mitä se tarkoittaa:D

• Ei kai tällä aggreherralla ole kuukautisia edeltävä oireyhtymä, eli pms.
      Pms voisi olla lyhenne jostain muustakin. Vihjeeksi annan vain syndrooman ja munan sekä pienen. Muita vihjeitä ei tule.

• Relax1523

Hra. HX on kirjoittanut tämänkin "ajatuksen".

• Herra h-x kirjoittaa paljon posteja. Mitähän tämä toinen herra tarkoittaa?

Pikku vinkkinä, että yleensä kannattaa painaa sitä vastausnappulaa siihen kirjoitukseen, mihin yrittää vastata.
        Vitustako sitä täällä kauempana enää kukaan tietää mitä sinä meinaat.

HUOMAUTUS

Syy: Väärä vastauskohta, ilman tarkennusta. Code RED

• Jutskaat itsesi kanssa
        h-x kirjoitti:

Herra h-x kirjoittaa paljon posteja. Mitähän tämä toinen herra tarkoittaa?

Pikku vinkkinä, että yleensä kannattaa painaa sitä vastausnappulaa siihen kirjoitukseen, mihin yrittää vastata.
        Vitustako sitä täällä kauempana enää kukaan tietää mitä sinä meinaat.

HUOMAUTUS

Syy: Väärä vastauskohta, ilman tarkennusta. Code RED

Meeppä homo hakeen iltalääkkees.

• Jutskaat itsesi kanssa kirjoitti:

Ne on jo otettu.

Sinä kyrvänpuolikas kun et koskaan pysty ihmisten kanssa keskustelemaan, niin luulet, ettei siihen pysty muutkaan.

Jos olisin epäkohtelias, niin toivottaisin sinut hevonvittuun, mutta kohteliaana ihmisenä en sellaista tee.

Yksinäisyytesi on sinut katkeroittanut. Tuskin pieni munasi pelkästään on syy yksinäisyyteesi, mutta itse kuvittelet, ettet sen vuoksi kellekään kelpaa ja kukapa tuollaista sinunlaista kyrpäää kauan katselisikaan.

Lopeta vittuilusi muille ja ala elämään oikeaa elämää. Siihen voi, ja saakin kuulua palstalla piipahdukset, mutta kyllä muutakin elämää pitää olla.
        Mielikuvituselämä avovaimon, kahden lapsen, ja mielikuvitus-17-senttisenkyrvän kanssa ei ole oikeaa elämää.

Ja seuraavan kerran kun kohtaat terapeuttisi, niin puhu ongelmistasi.Niille maksetaan siitä, että järkkyneetkin saavat puheenvuoron.

• ggrewyrewtrew
        Jutskaat itsesi kanssa kirjoitti:

Haluaisitko asus jutella jonkun palstalaisen kanssa ihan kahden kesken? Siis maililla? :)

• On se vajaa
        ggrewyrewtrew kirjoitti:

Haluaisitko asus jutella jonkun palstalaisen kanssa ihan kahden kesken? Siis maililla? :)

H-X terapioi itsensä kanssa. Sillä on näköjään täällä 24/7 päivystys, ja sitten väittää muita yksinäisiksi.. Pilkasen pimee räkyttäjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      54
      3815
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      163
      2891
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      156
      2148
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      17
      1847
    5. 137
      1686
    6. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      45
      1621
    7. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      278
      1474
    8. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      9
      1408
    9. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      240
      1370
    10. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      71
      1336
    Aihe