Kyllä sitä kalua

yritetään mitata

vaikka millätavalla,mutta oli sitten iso- tai penimulkkunen niin vessanpöntöön sitä kusta ei saada millään osumaan,pitäisikö olla amme jossa seisoisitte kustessa?
VESSAN SIIVOAMISEEN KYLLÄSTYNYT AKKA

33

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi helewetti!!!

Missään muualla maailmassahan ei ole niin sikamaista vessakulttuuria kuin Suomessa. Muualla pestään perse paskan jälkeen ja kädet tarkoin vessasta poistuttaessa. Mitä tekee suomalainen läskipää? -menee lihapatojen ääreen suoraan paskalta, ja ilman pesuja!

• Olet katkera

Jälleen kerran voit puhua vain omasta puolestasi, joten oletan että mätäsuu kerroit taas itsestäsi.

• Muahahhaaa
        Olet katkera kirjoitti:

Jälleen kerran voit puhua vain omasta puolestasi, joten oletan että mätäsuu kerroit taas itsestäsi.

Tais jollakin kusikäpälällä nyt kopsahtaa?
        Suora sana kopsahti Juhaa leukaan :)
        Tuota se on tuolla huoltaikoilla, baareissa ym.

• Asus on mytomaani
        Muahahhaaa kirjoitti:

Tais jollakin kusikäpälällä nyt kopsahtaa?
        Suora sana kopsahti Juhaa leukaan :)
        Tuota se on tuolla huoltaikoilla, baareissa ym.

Sä asus olet kyllä katkera. Onkohan sussa mitään hyvää? Ei ole.

• Asuksen manageri
        Asus on mytomaani kirjoitti:

Sä asus olet kyllä katkera. Onkohan sussa mitään hyvää? Ei ole.

Käy kattomassa. Uskallatko?
        Ei kannata tehdä johtopäätöksiä näkemättä.

• Pohjosen poika
        Asuksen manageri kirjoitti:

Käy kattomassa. Uskallatko?
        Ei kannata tehdä johtopäätöksiä näkemättä.

No missä asuksen sais nähdä? Voitais mennä vaikka bisselle, mä tarjoisin. Ja mulla ei sit todellakaan oo mitkään pahat mielessä. Ois vaan kiva tavata asus ja jutella näistä asioista. Ja olen siis asuksen kanssa aika paljon samoilla linjoilla näistä asioista, en oo toi mytomaaniksi haukkuva henkilö.

Mut niin, missä kaupungissa tarkalleen asuksen vois nähdä? :)

• Asuksen manageri
        Pohjosen poika kirjoitti:

No missä asuksen sais nähdä? Voitais mennä vaikka bisselle, mä tarjoisin. Ja mulla ei sit todellakaan oo mitkään pahat mielessä. Ois vaan kiva tavata asus ja jutella näistä asioista. Ja olen siis asuksen kanssa aika paljon samoilla linjoilla näistä asioista, en oo toi mytomaaniksi haukkuva henkilö.

Mut niin, missä kaupungissa tarkalleen asuksen vois nähdä? :)

Oulussa asuu. Laita yhteystiedot?

• PISSIKÄÄ POIKASET

samallatavalla kun tytötkin niin ei sitä lientä ole jokapaikassa

• minätiedän

syyn mooiseen yrittävät runkata kustessaan yhtäaikaa

• minätiedän kirjoitti:

syyn mooiseen yrittävät runkata kustessaan yhtäaikaa

Ei ole tullut tuota hybridikuseskelua kokeiltua. Miten sulla onnas?

Itse asiaan voisin sen verran sanoa, että hyvin usein näkee ihmisten poistuvan vessoista käsiä pesemättä. Ja ei muuta kuin kourat soppakauhaan ja leipäveitseen. Voi siinä tauditkin levitä ja ainakin epämiellyttävä ajatus tuollainen epähygieenisyys on.

• Hyo helwetin siat!!
        h-x kirjoitti:

Ei ole tullut tuota hybridikuseskelua kokeiltua. Miten sulla onnas?

Itse asiaan voisin sen verran sanoa, että hyvin usein näkee ihmisten poistuvan vessoista käsiä pesemättä. Ja ei muuta kuin kourat soppakauhaan ja leipäveitseen. Voi siinä tauditkin levitä ja ainakin epämiellyttävä ajatus tuollainen epähygieenisyys on.

Puhut kerrankin asiaa etkä pascaa.

• sdgsdgsdgsdgsdg
        Hyo helwetin siat!! kirjoitti:

Puhut kerrankin asiaa etkä pascaa.

Kiva, että löysitte viimein yhteisen sävelen. Toivottavasti niitä löytyis enemmänkin.

• sdgsdgsdgsdgsdg kirjoitti:

Kiva, että löysitte viimein yhteisen sävelen. Toivottavasti niitä löytyis enemmänkin.

Kyllä siitä on kivat kaukana, jos me aletaan asuksen kaa samaa mieltä olla:)

• mulla on 20 cm

Minä kusen aina lavuaariin jos semmoinen on paikalla. Eikös olekin hygieenistä?

• Kyllä teillä

juttuja riittä mulkunne mittaamiseta opelkaan ensin kusemaan sinne WC pyttyy ja sitten voisi opetella sen mulkunne mittamisen .Sellainen joka lorottaa lavuaariin joutaa värki leikata pois ja heittää variksille nokittavaksi.

• Siivosin tänään

ennen puoltapäivää ruokalanin miesten vessaa, kyllä näki,että kullinvarta oli mitattu kusta oli taas pitkin seinällä ja lattialla saakelin siat,

• Luulin että teet suojeluhommia tai vartijan jobia 9e/h. Arvokasta työtä tuo kusien pyyhkiminenkin on ja jonkun se täytyy tehdä.

Opetelkaa miehet linja-autopissiminen. Siellä keinutuksessa seisoviltaan kuseva ei saa 10% pyttyyn.

Jotkut meistä voivat pudottaa kärsän pään pytyn uumeniin ja pissiä siististi.

VAROITUS !!!

Syy: ei pidä yrittää pienellä alle 18 sentin lepopelillä...

• but Flush&Go passed
        h-x kirjoitti:

Luulin että teet suojeluhommia tai vartijan jobia 9e/h. Arvokasta työtä tuo kusien pyyhkiminenkin on ja jonkun se täytyy tehdä.

Opetelkaa miehet linja-autopissiminen. Siellä keinutuksessa seisoviltaan kuseva ei saa 10% pyttyyn.

Jotkut meistä voivat pudottaa kärsän pään pytyn uumeniin ja pissiä siististi.

VAROITUS !!!

Syy: ei pidä yrittää pienellä alle 18 sentin lepopelillä...

Taas kerran hyvä posti h-x:ltä. Silti itseäni ärsytti, että tänään jo 17,9 -senttinen LEPOmulqqu luetaan pieneksi. Ehkä ärsytys voi johtua siitä, että oma lepomulqquni ei tuohon 18 sentin mittaan yllä.

• h-x's flasher friend
        but Flush&Go passed kirjoitti:

Taas kerran hyvä posti h-x:ltä. Silti itseäni ärsytti, että tänään jo 17,9 -senttinen LEPOmulqqu luetaan pieneksi. Ehkä ärsytys voi johtua siitä, että oma lepomulqquni ei tuohon 18 sentin mittaan yllä.

Siis ei mulla edes tuota 17,9:kään ole...kirjoitin niin epäselvästi, että asian olisi niinkin voinut ymmärtää.

• h-x's flasher friend kirjoitti:

Siis ei mulla edes tuota 17,9:kään ole...kirjoitin niin epäselvästi, että asian olisi niinkin voinut ymmärtää.

Lepomuna saa olla pienempikin, mutta eihän sellaisella mitään tee.

Siis muuta kuin pissii. Naikaa tai runkatkaa veltolla, niin tiedätte mitä tarkoitan. Tai...no runkatkaa edes.

Luotsitreeneissä on tarkoituskin ärsyttää ja saan tappouhkauksista etua luotsin hommaa tavoitellessani.

Ystävistä saa negaa, mutta kuka täällä mitään ystävyyttä hakisikaan:)

• thcocamphero
        h-x kirjoitti:

Lepomuna saa olla pienempikin, mutta eihän sellaisella mitään tee.

Siis muuta kuin pissii. Naikaa tai runkatkaa veltolla, niin tiedätte mitä tarkoitan. Tai...no runkatkaa edes.

Luotsitreeneissä on tarkoituskin ärsyttää ja saan tappouhkauksista etua luotsin hommaa tavoitellessani.

Ystävistä saa negaa, mutta kuka täällä mitään ystävyyttä hakisikaan:)

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11229503

Tuo pitäis ilmiantaa. Jos sen tekisit, ni varmasti saisit lisäpisteitä ylläpidon silmissä. Noin tulevan luotsin näkökulmasta ;)

• EI roiskeita

Meillä ei ole tuota ongelmaa. Tätä eivät tiedä muut kuin minä ja vaimoni. Olen 28 vuotias mies ja kusen istualtani kotona ollessani.

• dfhfdhfdhfd

Moni muukin mies tekee noin, naisilta olen kuullut. Itsekin kusen istualteen yöllä kun en vessaan mahdollista yövaloa enempää viitti valaistusta laittaa. Kirkas valo kun sotkee melatoniituotannon tms. Ja pimeässä ei kannata luottaa tuuriin, että osuuko nyt wc-pyttyy vai ei.

• dfhfdhfdhfd kirjoitti:

Moni muukin mies tekee noin, naisilta olen kuullut. Itsekin kusen istualteen yöllä kun en vessaan mahdollista yövaloa enempää viitti valaistusta laittaa. Kirkas valo kun sotkee melatoniituotannon tms. Ja pimeässä ei kannata luottaa tuuriin, että osuuko nyt wc-pyttyy vai ei.

Tuota luonnehtisin inssitasontarkaksi kusemiseksi...

Siitä voisi asuskin ottaa mallia, koska nykyään avovaimo joutuu vessan katon pyyhkimään yläkäyräkippuran heitettyä vetensä. Sori asus. Muijas kertoi, kun törmättiin Salessa.

• JOUJOUMÄN

NYRKKIPERSEESEEN SAATANA1

• ne ovat niitä

isoja letkumulkuja joitteen täytyy ihailla sitä kustessaankin,mutta pannessa ei seiso kunnolla.

• Meillä pienimulkkuisilla ei ole mitään ihailtavaa ja silti ei seiso pannessa kunnolla. Halusitko sanoa niin?

• peto vaan

" pannessa ei seiso kunnolla. "

Jälleen yleistys, joka harhakuvitelmaa. Kerropa mistä moisen päähän piston olet saanut?

Mulla ei pienin mahdollinen ole ja ainakin seisoo liiankin hyvin. Samantien kovana, jos ajatus vähänkin hairahtaa tai tissi vilahtaa. Ja on kova kuin kivi, ei pehmeä letku. Myöskään mitään renkaita en tarvitse.

• hxn autom.vastaaja

PmAsuksen kateutta se vaan on. Älä huomioi...

• Asus ihan ite

Joo seisoohan se, kun ei saa ikinä. Kyllä se parisuhteessa aikansa nussittua sitten ei niin helpolla törötä kuin poikamiehellä yksin yksiössä runkstessa. Seksuaaliterapeutit tänään sanomalehti Kalevassa tälle ilmiölle syitä kertoi.

Eikös se oo niin, että: "pillu, poliisi ja taksi - niitä ei koskaa näy kun tarvis" tjtn?

• minä peto vaan

" Kyllä se parisuhteessa aikansa nussittua sitten ei niin helpolla törötä kuin poikamiehellä yksin yksiössä runkstessa. "

Kova selitys tai sitten se on minulla yli-aktiivinen. Olen nimittäin parisuhteessa ja ei moisia ongelmia tullut vastaan ikinä. Törröttää aina kun tarvii tai vaikka ei tarvisikaan tai ei saisi törröttää.

Sekunti - kax niin kovana ollaan, jos vaikka katse tisuun päin harhailee tai mieliharhailee. Tai sekin usein riittää, jos naisen viereen vaikka istuu. Joskus kiusallistakin kun ei saisi / tarvisi todellakaan jömpöttää. Tanssitapa vaikka jotain tuttua tai kaverin naista, niin jömpötys silloinkin samantien. Se on tilanne kun ei tarvisi näin tapahtua, ja se voikin antaa väärän signaalin toiselle ihmiselle. Ja itselle vähän kiusallisen tunteen, jos perhetutun tanssin aikana jömpötys iskee.

• Pano-aviomies

Sellasta se alkuun on. 5- vuotta ja alkaa viilenemään. 10- vuotta ja todella laimeaa. Pari lasta, niin sukupuolielämä sen naisen kanssa olikin siinä.

Yleenskin ne miehet on yliaktiivisen tunkeutuvaisia jotka ei sytytä naista yhtään ja eivät osaa panna.

• Pano-aviomies kirjoitti:

Sellasta se alkuun on. 5- vuotta ja alkaa viilenemään. 10- vuotta ja todella laimeaa. Pari lasta, niin sukupuolielämä sen naisen kanssa olikin siinä.

Yleenskin ne miehet on yliaktiivisen tunkeutuvaisia jotka ei sytytä naista yhtään ja eivät osaa panna.

Haiskahtaa impon tekstiltä. Kyllä niitä selityksiä velttomulkuilla piisaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      43
      3600
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      161
      2658
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      155
      2042
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      16
      1709
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      44
      1484
    6. 116
      1421
    7. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      277
      1330
    8. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      232
      1262
    9. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      69
      1224
    10. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      84
      1207
    Aihe