Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Laita pippelis Pringlespurkin viereen, näppää kuva ja tuikkaa Aijaa.comiin. Linkki tänne ja varaudu pieneen pettymykseen. Täällä mitat tippuu nopiaan maan pinnalle:D
Kuva kehoin. Sitten sua vois jo uskoa:)
Pringlespurkki on muuten se, josta askartelit tekopillua itelles. Sinne se suomenennätyksesi saattaa mahtuakin, mutta tuskin muualle...
21.01.2013 17:48
HUOMAUTUS
Syy: hulluttelu
Harjoittelen jo näiden huomautusten ja varoitusten antamista. Jos ruotsinkielen tenttini meni putkeen, niin saatan homman saada. Miksi se tentti? Suomihan on kaksikielinen maa. Siis siksi.
Lautakunta arvosti keskusteluaherättävää tyyliäni ja asiantuntemusta kullialalla. Tämä kullialan tuntemus on tärkeää, koska etupäässähän täällä kullien olomuodoista keskustellaan.
Nyt pienten (keskikokoiset ovat myös pieniä) ja isojen omistajat vaatimaan asian ja aisantuntevaa luotsipalvelua...
21.01.2013 17:39
Kiitos luottamuksesta. Koska me joka tapauksessa Asuksen kanssa täällä ollaan koko ajan, niin voisimme vuorotunnein hoidella homman.
Siitä tulisi melkoisen veikeää meininkiä. Asus poistaisi vuorollaan minun tekstejä ja sit mä palauttelisin niitä ja antaisin toiselle luotsille aina välillä VAROITUKSEN.
21.01.2013 16:10
Toki minä ne tiedän, jos niille kirjoittelen, mutta kerro noille muillekin. Ei kai me sentään ihan kahdestaan täällä olla.
Anna tulla vaan tai huomautan sinua uudestaan.
21.01.2013 16:00
Olet joku toinen sekopää sitten, jota en kyllä ihan tällä puraisulla usko.
Kerro nyt ihan omin sanoin mitkä palstat ovat suosiossani. Muuten minun täytyy, niin ikävää kuin se onkin, antaa sinulle HUOMAUTUS väärän tiedon levittämisestä.
Se ei ole mukavaa, mutta on aivan välttämätöntä, jotta saisimme sinut taas oikeille raiteille.
21.01.2013 15:35
Luetteleppa Asus nyt ne palstat, niin käyn vilkaisemassa mitä sitä taas on tullut heiteltyä...
Lopeta itku. Nykyään mieskin saa itkeä, mutta en suosittele sitä näin julkisesti tekemään. Antaa neitivaikutelman ja olethan kehunut olevasi MIES isolla ämmällä.
Ylläpitoa huutaa neiti avuksi. Miksi ne ei lotkauta korvaakaan sun pyynnöille. Kokeile uhkailla niitä vaikka tappamisella ym. mitä täällä harrastat esim.minua kohtaan. Jospa se auttaisi.
21.01.2013 15:26
Onko sulla ketään päivystäjäkaveria?
Palkkasin tänään itselleni kolme uutta oppisopimuksella. Ei aina itse ehdi niin varamiehiä on hyvä olla.
Oletko tänään ehtinyt ketään hakkaamaan vai ovatko olleet vaan turhia uhkauksia nuo sun tämän päiväiset?
21.01.2013 15:21
Tuolla toisessa, vaimonhakkaajakeskustelussa todettua: iso mies, pieni muna= aggressiivinen luonne.
Kiitos että noin selvästi todistit asian.
21.01.2013 14:56
Yksi tutkimus (samanlainen, perseestärepäisty) totesi ison miehen ja pienen peniksen olevan väkivaltaisin yhdistelmä yleisellä tasolla. Pätee varmaan kotioloihinkin. Mihin sitä koira karvoistaan pääsisi.
21.01.2013 11:08
Joku toimiston pojista käynyt varmaan. Hyviä ja tarkkoja juttuja ne osaa nuo muutkin pojat heittää. Ovat saaneet oppinsa mestariltaan.
Itse ei aina ehdi, kun pitää etsiä netistä isoja mulukkuja aijaahan sinun kadehdittavaksi.
Myös valeprofiilien rakentelu vie aikaa...
Luotsihommat otan kohta vastaan ja katsotaan sitten, eikö se keskustelu ala pysymään asialinjalla.
Väärien tietojen levittely totuutena, homottelut, mätähampaittelut, tulvannussimaluurangoittelut ja kantapäiden kakittelut ovat erityisesti valvonnan alla.
Minulla on sinullekin ns. B-suunnitelma eli enkuksi plan-B.
Raapustele nyt vielä. Mutta pysy asialinjalla, niin saatat saada jatkaa juttujasi vielä tällä huumoripalstalla. Ilman sinuahan tästä ei ole mitään iloa kellekään.
21.01.2013 11:03
Tässä muistin virkistämiseksi, mitä kalun kantaja on sanonut aiemmin omastaan:
"turpea nuppi23.11.2012 07:010 SULJE
Teillä jotka täällä jaksatte itkeä minun 17sentin kalustani, niin teillä kaikilla on se suomalaisen keskikoko 13,77 Minulla on siihen mittaan lisää 3,23senttiä, ei mikään jättimela, mut peittoaa teidän nysät ja rumuudessa varmasti myös sileät peruspippelit !"
Eli toki pisti tuon 12/3 vittuillessaan siihen. En taida ihan tuohon 17 senttiin kyllä uskoa, vaikka paksuus saattaa vähän lyhyemmäksi hämätä.
20.01.2013 19:30
Se se...
Luulen isännän sen itse laittaneen, kun ei tuota kuvaa ole näkynyt muualla, tosin en AS:ssa tai Omakuvassa ole pyörinyt.
Sille, joka oli sitä mieltä, että kullimuistini on hyvä, niin kiitos tunnustuksesta:D
20.01.2013 18:59
Ei tuota kuvan laittajakaan pidä pienenä. Mutta pistipä kerrankin alakanttiin mitan, jotta ei tulisi kitinää.
Jos hän haluaa sen esitellä 12 senttisenä, niin ei sellaista kyllä isoksikaan voi sanoa, mutta tiedämmehän, että juttu ei ole niin. Tuota on aiemmin väitetty 17 senttiseksi jos muistat.
Oikeassa olet siinä, että juttuni saattavat ärsyttää... Mutta...En oikeasti pienikullisia mollaa, jos he ovat rehellisiä, eivätkä kerro satuja.
20.01.2013 18:46
Televison ja näytön tuumakoot toimivat tarvittaessa suuntaa-antavana apuna.
Jos sulla on 12 tuumainen näyttö kotona ja kullli on samaa kokoa, niin se on jo kohtalaisen iso.
20.01.2013 18:38
Ei vitttu sentään;) Niinpä voikin. Kiitos oikaisusta ja avusta. Helpottaa omaakin mittaamista kun helevetinmoisen sähläämisen kameran kanssa saa jättää pois. Muistetaan jatkossa.
Etkö ollut varma, kun sanoit kuulemma? Etkö itse mittaa koskaan?
20.01.2013 18:27
Tee protesti sit...
Mulukun mittaaminen on kuulemma vaikeaa, kun kaikilla ei seiso kameralle, joten pieni apu hyväksytään.
20.01.2013 18:21
Täällä hoidossa harkinnan tekevät ihan eri ihmiset...
Asus on niin paljon kehunut kaljua yläkäyräkäppyräänsä, niin ajattelin, jospa se jo julkaisisi sen...
Käytän tätä h-x nikkiä, jos et sattunu huomaamaan...
20.01.2013 18:19
Saa pitää... Tuskin kukaan tekee protestia:)
20.01.2013 18:11
On se osoite tuossa avauksessakin, mutta tässä suora: http://i7.aijaa.com/b/00547/11636353.jpg
20.01.2013 18:10
Luultavasti olen;) Ken kerran keksitään, aina epäillään:D
20.01.2013 18:03
404 / 433