Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Loogisuus Asus. Muista loogisuus...
"Ylläpitohan kerran ilmiantoi sinut H-X. Sinun ip:stäsi tullut miltei kaikki mulukkukuvat. Kai muistat sen?
Olen kohta yhteydessä ylläpitoon tästä leikistäsi!"
Miksi olet ylläpitoon yhteydessä asiasta, jonka he oikein hyvin mielestäsi tietävät? Kerro oi Oulun ajatusten Tonava.
VAROITUS !!!
Syy: paskanjauhaminen ja kanssakeskustelijoiden harhautusyritys. Tosin epäonnistunut, mutta yrityskin huomioidaan.
17.01.2013 13:47
VAROITUS !!!
Syy: asiaton kielenkäyttö.
Ketään ei saa hukuttaa tänään.
16.01.2013 20:47
Ei kun me mieluummin itketään täällä kymmenen vuotta pientä munaa, kuin tehtäis sille jotain ja saatais se itku loppumaan.
Uskon, että penistä voi suurentaa. On siitä niin paljon juttua ollut ja täälläkin useita omaansa suurentaneita on käynyt.
Uusi Suomi kirjoitti jo monta vuotta sitten Andropenis-laitteen antaneen pienessä ajassa huomattavasti mittaa.
Huomattavasti tarkoittaa, että sentti on lyhyt matka avaruudessa, mutta kullinvarressa jo tuntuva.
16.01.2013 19:35
VAROITUS !!!
Syy: väärän tiedon levittäminen. Useammassa asiassa.
Ymmärränkö, että sinäkin olet minun roolinimi. Olet heikoilla hangilla. Ota varovasti.
16.01.2013 19:29
Ei ole totta.
Katso ympärillesi, äläkä housuusi.
16.01.2013 19:25
Tervetuloa joukkoon tummaan:) Oikeassa olet siinäkin, että faktat häiritsevät välillä ikävästi reipasta keskustelua.
btw. Luulin lyhennettäsi ensin kyllä sopivapiliseksi heroinistiksi, mutta sattuuhan sitä. Hyvä että kerroit asian oikean laidan;)
16.01.2013 19:24
Asus on iso mues...
16.01.2013 17:52
Nikki kuntoon vaan. Itse huomasin olevani itseni kanssa harvemmin eri mieltä, kun rekisteröin nikkini:D
Ja tuohon mainitsemaasi 12-19 haarukkaan 98,5% peniksistä menee.
Asukselle myös vinkiksi: Käytä vaikka "mies oulusta"-nikkiä, niin asustelu loppuisi pian. Ja mielellään samaa sitten koko ajan.
Ja hillitse vähän noita hupipostauksiasi. Ei niitä kukaan sinun lisäksi ota tosissaan;)
16.01.2013 17:03
VAROITUS !!!
Syy: asiaton kielenkäyttö.
16.01.2013 15:50
Olemme pienimunainen paskakansa...:D
Ihan kuin olisin jostain lukenut tuota soopaa aiemminkin.
16.01.2013 15:47
Joku on tosiaankin kiinnostunut mulkuista. Vähän homppelia sellainen;) Itse en viitsi tuota linkkiä edes aukaista.
Tuo on kyllä totta, että vaikuttaa mt-ongelmaisen hommilta etsiä koko ajan hupitutkimustuloksia pienistä keskimitoista. Eli sellaiselle se saattaa olla kovinkin arka aihe.
16.01.2013 15:46
Tässä Ruotsin kyljessä tosiaan se keskimitta pyörii reilussa 14 sentissä. Toisilla reilummassa ja toisilla ei niin reilussa. Mutta siitä on hyvä lähteä, eikä mistään alle 13 sentisistä.
16.01.2013 15:36
Mutta herra B saattaa olla väärinmitattu perseeestä kutistetulla mitalla.
Hauska olisi nähdä gigolo, joka kaivaa 12-senttisen housustaan ja koittaisi hurmata varakkaita naisia. Joilla olisi varaa isokulliseenkin gigoloon...
16.01.2013 15:32
17-sentin persemitattu on tae komeasta ulkomuodosta? Sitäkö sönkkäät?
Mistä se oululainen tietää isojen mulukkujen olevan rumilla miehillä? Ethän ole erektiossa olevia omien puheittesi mukaan nähnyt ja omien puheittesi mukaan isot veltot kutistuvat täyttyessään äärimmilleen verestä.
Joku koittaa nyt halveerata isomulkkuisia oikein kovalla kädellä:) Mutta niiden itsetunnot kestävät kyllä hyttysten huitaisut:D
16.01.2013 15:27
Ei siinä ole paljoa syömistä:D
Mutta parhaat makupalat ovatkin pieniä...
15.01.2013 22:04
Ei kaikilla suomalaisilla ole sitä syndroomaa. Jotkut hyväksyvät senkin, että maailmassa ja Suomessa on eri kokoja.
15.01.2013 22:00
On sulla tuska mulukun koosta. Ota rennosti vaan. Ei se itkemällä pitene, jos ei paljoa lyhenekään, mutta elämä on liian lyhyt jatkuvaan valitukseen ja voihkimiseen peniksen pienuudesta.
Olisin sitä mieltä, että jokainen mulukku jollekin kelpaa, mutta jos sitä ei kehtaa tarjota, niin ei sitä kukaan väkisin, minun lisäkseni, housuista kaiva.
Yhdenkään miehen munalle en itse ole koskaan nauranut, vaan parhaani mukaan siitä parhaat puolet etsinyt ja niistä maininnut.
Fiksut naiset pystyvät samaan ja niistä vähemmän fiksuista ei tartte välittää:)
Pitkän ketjun sait aikaan ihan noin "incognito" ja tuskin kukaan arvasi todellista henkilöllisyyttäsi...
Mutta joku saattoi jotain epäillä;)
Mistähän tuo viimeinen väite muuten on? (Tämä väite keskikokoken peukaloinnista on väite peniksenpidennyksiä välittävältä taholta.)
15.01.2013 21:43
Tärkein juttu on pitää se lämpimässä ja ja alle 13-senttisenä, niin se ei herätä pahaa verta.
Kyllä koolla on väliä. Ottaisitko itse poju kuinka paljon pienemmän, pitäisitko entisellään vai jos mahdollista, pari kolme senttiä pituuteen ja/tai ympärysmittaan?
15.01.2013 21:26
Minäkin olen sitä mieltä, että jotkut liioittelevat oman peniksensä mittaa... Jotkut eivät edes suostu uskomaan, että jollain toisella voi olla normaali tai peräti isohko peli.
Itse en kuulu heihin vaan otan faktat ja silminnäkijähavainnot aivan eri tavalla.
15.01.2013 20:14
Olet uusi tällä palstalla, kun et minuakaan tiedä. Mutta yllättävän paljon tekstisi muistuttaa erästä "palstasenioria" mm. siinä, että hänkin kehuu omaavansa keskimittaa paaaaaljon isomman ja väittää keskimittaa aivan liian pieneksi.
Onko sinulla Oulussa sukulaisia kenties?
Rehellisyydestä puhuttaessa kannattaa muuten olla varovainen...;)
15.01.2013 20:08
407 / 433