15cm/5cm [kuva]

Petroskoi

Tuossa alempana on kuva peniksestä, joka on 15-16cm pitkä. Ympärysmitta on n.14,5cm keskeltä. Kuvassa se näyttää jonkin verran isommalta kuin mitä se itsestä päältä katsottuna on. Eli älkää ihmetelkö kun muiden munat näyttävät isommilta kuin oma.

http://aijaa.com/n18sxX

84

3083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso, komea ja jykevä peli. Ketterä 12 senttinen... Mittasitko perseeestä?

Tuo yo. kommentti on laitettu valmiiksi, koska Asus vasta asettelee sormiaan iPhonen taululle:D

Oikeasti tuo on yksi komeimpia kulleja mitä tänne on postattu...
      Kunnon suonikas ihka oikea kyyyrpä... 10 pistettä.

• Itsellä isompi

Pituuden uskon, paksuutta en.

• Kolme valhetta yhteen postiin... Aika hyvin:) Tuskin uskot pituuttakaan...

• Karu Kalu

Photoshop. Sori.

• Petroskoi

Olet oikeassa, että on photoshop. Aikani kuluksi poistin ovenkahvan pois, huomaat jäljet jos olet tarkka. Itse kikkelille en ole tehnyt mitään.

Ja kyllä nuo mitat ovat täysin rehelliset.

• Pitääkö norminappulatkin photoshopata? Ei vittuvieköön mitä sontaa taas tulee joltain kippurakikkeliltä.

• Jorma Jortikka
        Petroskoi kirjoitti:

Olet oikeassa, että on photoshop. Aikani kuluksi poistin ovenkahvan pois, huomaat jäljet jos olet tarkka. Itse kikkelille en ole tehnyt mitään.

Ja kyllä nuo mitat ovat täysin rehelliset.

Aikasi kuluksi poistit ovenkahvat pois? Miksi helevetissä?
        Taisit aikasi kuluksi muokata kuvaakin? Ainakin värejä vähä hienosäätää?

• ???

Miten tuo näyttäisi pitemmältä kuin 15-16 senttiä?

• Petroskoi

Otin muutaman kuvan ja tuossa kuvassa se tosiaan näytti pisimmältä. Toisessa kuvassa se oli paksumpi mutta lyhyempi. Pituudeksi olen silti saanut aivan maksimissaan 16cm. Jos nyt yrittäisin mitata, niin tulos olisi varmaan 15,5cm.

• Petroskoi kirjoitti:

Otin muutaman kuvan ja tuossa kuvassa se tosiaan näytti pisimmältä. Toisessa kuvassa se oli paksumpi mutta lyhyempi. Pituudeksi olen silti saanut aivan maksimissaan 16cm. Jos nyt yrittäisin mitata, niin tulos olisi varmaan 15,5cm.

Pituus suomalaisittain normaali 16cm, mutta paksuutta vaikka muille (mulle) jakaa. Mahtuuko tuo mihinkään?

• Petroskoi
        h-x kirjoitti:

Pituus suomalaisittain normaali 16cm, mutta paksuutta vaikka muille (mulle) jakaa. Mahtuuko tuo mihinkään?

Kyllä se mahtuu helpostikin, kunhan kolo on liukas. Kerran oli niin väljä vastakappale, että paksuutta olisi saanut olla tuplasti ja silti olisi mahtunut. Yhden ainoan kerran olen kohdannut niin tiukan, ettei meinannut mennä sisälle. Liukasteen avulla sekin hoitui ja kun se kerran menee sisälle, niin ongelmaa ei ole.

Eihän tuo nyt jättipaksu ole, mutta paksuko silti. Ehkä sen huomaa ensityönnöillä. En tiedä miten homma sujuu hieman ohuemalla. Joitakin kertoja minulle on huomautettu paksuudesta, mutta suurin osa ei sano mitään. Luulen ettei homma ole samanlaista senttipeliä kuin miehille.

• Moskova
        Petroskoi kirjoitti:

Kyllä se mahtuu helpostikin, kunhan kolo on liukas. Kerran oli niin väljä vastakappale, että paksuutta olisi saanut olla tuplasti ja silti olisi mahtunut. Yhden ainoan kerran olen kohdannut niin tiukan, ettei meinannut mennä sisälle. Liukasteen avulla sekin hoitui ja kun se kerran menee sisälle, niin ongelmaa ei ole.

Eihän tuo nyt jättipaksu ole, mutta paksuko silti. Ehkä sen huomaa ensityönnöillä. En tiedä miten homma sujuu hieman ohuemalla. Joitakin kertoja minulle on huomautettu paksuudesta, mutta suurin osa ei sano mitään. Luulen ettei homma ole samanlaista senttipeliä kuin miehille.

Pilluha mukautuu pienenkin mulkun mukaan, mutta ei se mikään pohjaton ja reunaton ole.

• Petroskoi
        Moskova kirjoitti:

Pilluha mukautuu pienenkin mulkun mukaan, mutta ei se mikään pohjaton ja reunaton ole.

Joo ilman muuta. Ei siihen tarvita mitään jättimunaa. Jättimunillekin on omat faninsa (ikävää jo ei olisi), mutta pienemmälläkin pärjää. Aika harva (jos kukaan yhdenillan pano) on minun kanssa saanut orgasmia yhdynnässä. Exä kyllä sai, mutta se taas kertoo kuinka naiset tarvitsevat tunteita enemmän kuin miehet.

Olen muuten huomannut, että tyhmät naiset naiset usein pitävät suurista kulleista. Tyhmille täytyy aina vääntää rautalangasta kaikki. Tyhmä nainen tarvii vähintään 20cm munaa ennen kuin tajuaa, että sellainen on nenän edessä =)

Ei kannata liikaa miettiä näitä juttuja, ei kukaan norminainenkaan jaksa ajatella jatkuvasti munan kokoa. Ei ne isotkaan munat tee vaikutusta aina naisiin. Olen sen huomannut usein. Minulla on pari kaveria joilla on tosi iso, siellä ne panee läskejä ja kännisiä munahaukkoja. Minä etsin pienempiä ja sirompia naisia. Viime hoitokin puhui nähneensä todella pienen kalun jollain pitkällä miehellä. Utelin asiasta hieman ja sanoi ettei se haitannut lainkaan. Hoiti hommansa muuten hyvin. Eikä kyse ollut minun mielistelystä, omani oli vähintäänkin tarpeeksi suuri hänelle.

• Läpäisykyky
        Petroskoi kirjoitti:

Joo ilman muuta. Ei siihen tarvita mitään jättimunaa. Jättimunillekin on omat faninsa (ikävää jo ei olisi), mutta pienemmälläkin pärjää. Aika harva (jos kukaan yhdenillan pano) on minun kanssa saanut orgasmia yhdynnässä. Exä kyllä sai, mutta se taas kertoo kuinka naiset tarvitsevat tunteita enemmän kuin miehet.

Olen muuten huomannut, että tyhmät naiset naiset usein pitävät suurista kulleista. Tyhmille täytyy aina vääntää rautalangasta kaikki. Tyhmä nainen tarvii vähintään 20cm munaa ennen kuin tajuaa, että sellainen on nenän edessä =)

Ei kannata liikaa miettiä näitä juttuja, ei kukaan norminainenkaan jaksa ajatella jatkuvasti munan kokoa. Ei ne isotkaan munat tee vaikutusta aina naisiin. Olen sen huomannut usein. Minulla on pari kaveria joilla on tosi iso, siellä ne panee läskejä ja kännisiä munahaukkoja. Minä etsin pienempiä ja sirompia naisia. Viime hoitokin puhui nähneensä todella pienen kalun jollain pitkällä miehellä. Utelin asiasta hieman ja sanoi ettei se haitannut lainkaan. Hoiti hommansa muuten hyvin. Eikä kyse ollut minun mielistelystä, omani oli vähintäänkin tarpeeksi suuri hänelle.

Läskeille ja isopilluisille mötköille pitää olla iso.

• Pienet housut sulla

Mitkä on miehen mitat?

• Aviomiesx

Joo tuo on 16 cm.Ei yhtään enempää, mutta kyllä sillä naisen tyytyväiseksi saa jos sitä osaa käyttää.

• Moskova

16cm luokkaa tuo on, vähän pienempi, vaikka on selkeesti sepaluksessa vähän kahden napin puristukselle viriteltynä, jotta tulis kokoa?
      Kyllä se puristuksella hankittu pari senttiä tekee kokoa kivasti verrokkiinsa keskikokoiseen. Miksi sinäkin et väittäisi tuota 23cm? Menis läpi! Huomaa luitenkin retliinin punaisesta väristä, että liskussa on :)

Tarina: Itse kerran sain laivalla pillua juhannuksena 3 promillen koomassa. Ei alkanut ottaa eteen eli tein kuten sinä, että vetelin mekkoon shortsit jalassa ja mulqun virittelin kuten sinä -nappien välistä. Muijja huusi kun panin sitä rajusti nappiviritellyllä 12cm puolikovallani.

Mitä tästä opimme? - Koolla ei ole väliä ;)

• Harmi että Mika Waltari on kuollut. Olisi ollut teillä tarinankertojilla tiukkaa kisaa.

Kenelle menis muuten 23 cm läpi? Yleensä täällä ei mene edes normaalit mitatkaan läpi, vaan niitä tuumataan persemitatuiksi.

Silloin kun veri pakkautuu penikseen, niin se saattaa käydä tuon väriseksi. Kävi kyllä mielessä, että olisiko mahdollisesti penisrengas juuressa...
        Komia kullipötkö tuo kyllä on ja joku minimuna sitä muokatuksikin kehtasi jo epäillä. Seuraavaksi tulee ehdotus siitä, kuinka kuva suurentaa. Mutta se tulee myöhässä, koska parrunhaltija jo asiasta mainitsi.

• Petroskoi

En minä mitään tuommoista ajatellut, kun vedin pelin nappien välistä. Ajattelin jättää kivekset vain pois kuvasta :) Tiedä sitten onko se vaikuttanut kokoon. En kyllä mitään kahta senttiä saa mistään varastosta puristettua.

Kännissä kyllä pieni puristus tekisi terää, yleensä kun kortsuja kavetaan esille, niin rupeaa peli pehmenemään. Homma on osittain psyykkistä, kun tietää olevansa 100% kova, niin fiilis nousee ja sitä painaa kovempaa. Liukuvoide saa meikäläisellä hommaan eloa aina. Jotenkin se paksu öljytuntuu paremmalta kuin luonnollinen naisen märkyys. Se lisää minulla haluja ja sitä kautta kovuutta.

• Petroskoi
        Petroskoi kirjoitti:

En minä mitään tuommoista ajatellut, kun vedin pelin nappien välistä. Ajattelin jättää kivekset vain pois kuvasta :) Tiedä sitten onko se vaikuttanut kokoon. En kyllä mitään kahta senttiä saa mistään varastosta puristettua.

Kännissä kyllä pieni puristus tekisi terää, yleensä kun kortsuja kavetaan esille, niin rupeaa peli pehmenemään. Homma on osittain psyykkistä, kun tietää olevansa 100% kova, niin fiilis nousee ja sitä painaa kovempaa. Liukuvoide saa meikäläisellä hommaan eloa aina. Jotenkin se paksu öljytuntuu paremmalta kuin luonnollinen naisen märkyys. Se lisää minulla haluja ja sitä kautta kovuutta.

Niin ja miksi ruveta anonyyminä jossain netissä valehtelemaan omia mittoja. Tuskinpa siitä hirveetä rispektiä tulee keneltäkään :)
        Saatkia että homma menisi edes läpi! Jos mulla olis 7cm pitkä nakki niin kertoisin rehellisesti.

• Sulla on iso muna
        Petroskoi kirjoitti:

Niin ja miksi ruveta anonyyminä jossain netissä valehtelemaan omia mittoja. Tuskinpa siitä hirveetä rispektiä tulee keneltäkään :)
        Saatkia että homma menisi edes läpi! Jos mulla olis 7cm pitkä nakki niin kertoisin rehellisesti.

Joo sulla on kyky olla rehellinen. Iso kyrpäsi on 16cm mittainen, ja uskon sen. Joillakin vastaava stenkku on muka 22cm, kun ne senkin väärin onnistuvat mitata.

• kukahasenytaas
        Sulla on iso muna kirjoitti:

Joo sulla on kyky olla rehellinen. Iso kyrpäsi on 16cm mittainen, ja uskon sen. Joillakin vastaava stenkku on muka 22cm, kun ne senkin väärin onnistuvat mitata.

Normaali kyrpykkä. Iso ehkä jonkun minimunan silmissä.
        Kukaan ei väitä tuollaista normaalin mittaista 22 senttiseksi. Paksuksi tuota voi väittää, koska se on paksu.

• Keijo the gay
        kukahasenytaas kirjoitti:

Normaali kyrpykkä. Iso ehkä jonkun minimunan silmissä.
        Kukaan ei väitä tuollaista normaalin mittaista 22 senttiseksi. Paksuksi tuota voi väittää, koska se on paksu.

Pieni on, jos pieneksi sanoja on mustan 20 senttisen nähnyt.
        Kerran olen nähnyt ihmeen, 18cm valkoisen. Tuo on normaali noin 13cm. Paksuudesta en osaa päätellä, kuvakulmat ym. ratkaisee.

• Mieheni pettävä vaimo

Laitathan lisäkuvia. Sait pilluni märäksi. Ihana mulkku ja muoto.

• Rivo-Riittaxxxxxxx

Upeen yläkäyrä. Tuollainen löytää naisen herkimmät sopukat edestä, takaa ja sivusta..onko se aina noin kova? Upea.
      Nuolisin, imisin ja istuisin päälle.

• Petroskoi

Niin säälittävää touhua kun oman munan kuvaaminen onkin, niin kunnon seisokin pitäminen ja kameran sihtaaminen on yllättävän hankalaa. Tuo erektio kesti n.15 sekuntia.

Ens kerralla haen ulkopuolista apua :)

• Rivo-Reijo

Haeppa. Ootko uus täällä? Voisin imeä sun munaas?

• kysynpähän vaan

Onko aloittaja mitannut oikein pituuden? Viivoittimella, päältä ja mitta PAINETTUNA häpyluuhun kiinni ja muistanut vielä lisätä puolisenttiä mittaan joka on viivoittimessa alussa tyhjää.

• Petroskoi

Juuri näin olen mitannut. Päältä olen mitannut ja painanut viivoittimen kiinni häpyluuhun. Täydessä erektiossa max 16cm.

• Mulla ku sulla...mut
        Petroskoi kirjoitti:

Juuri näin olen mitannut. Päältä olen mitannut ja painanut viivoittimen kiinni häpyluuhun. Täydessä erektiossa max 16cm.

Otappa lisää kuvia ja laita tänne.

• lissu21

Kyllä mulle pitää olla yli 20 senttinen,pienemmän kanssa en suostu naimaan.

• Ihhahhaaaa

Ok. Nyt ymmärrän hevoshulluutesi.

• leikkaa pois

mitan alkupäästä pois 5senttiä niin kasvaa heti 20 senttiseksi.

• hooogan

Vain Asus tekee niin ja saa vain 17cm, vaikka on leikannut 6 senttiä alkupäästä.

• Ääsmän hangaround
        hooogan kirjoitti:

Vain Asus tekee niin ja saa vain 17cm, vaikka on leikannut 6 senttiä alkupäästä.

Ootko katkera asukselle? Siinä on suoraselkäinen panomies tämä asus.

• asus on RUNKKU
        Ääsmän hangaround kirjoitti:

Ootko katkera asukselle? Siinä on suoraselkäinen panomies tämä asus.

Ei sulle Asukselle voi edes olla katkera. Asus on kieroselkäinen pienimunainen runkkaaja joka koittaa saada omaa nysäänsä keskikokoiseksi raivoamalla 13 sentin keskikoosta. Semmoinen sankari se Asus on.

• Asus is hero
        asus on RUNKKU kirjoitti:

Ei sulle Asukselle voi edes olla katkera. Asus on kieroselkäinen pienimunainen runkkaaja joka koittaa saada omaa nysäänsä keskikokoiseksi raivoamalla 13 sentin keskikoosta. Semmoinen sankari se Asus on.

Miksi et kohtaisi asusta silmästä silmään?
        Pelkäätkö?

• Asus is ZERO
        Asus is hero kirjoitti:

Miksi et kohtaisi asusta silmästä silmään?
        Pelkäätkö?

Eihän tuo juntti uskalla kohdata. Tumputtakoot sitten pientä piliään äitin peräkammarissa.

• pannoo panoo

mutta kun eioo reikee minkä tukkais

• Näisseon qle poeka

Sepä se on monen ongelma. Sitten liioitellaan täällä kullinkokoa ja mitataan nokanpäästä asti kyrpä. Se on helpoin kun mittaa koko pojan kyrväksi saman tien.

• kuhankysynnyt
        Näisseon qle poeka kirjoitti:

Sepä se on monen ongelma. Sitten liioitellaan täällä kullinkokoa ja mitataan nokanpäästä asti kyrpä. Se on helpoin kun mittaa koko pojan kyrväksi saman tien.

Tarkoitatko tyyliin; olen 192 senttiä pitkä mulukku Oulusta ja vielä saaatanan paksu sellainen?

• Näisseon qle poeka
        kuhankysynnyt kirjoitti:

Tarkoitatko tyyliin; olen 192 senttiä pitkä mulukku Oulusta ja vielä saaatanan paksu sellainen?

Esimerkiksi joo. Sinä voit sanoa; "olen kaksikorvainen 165cm, 58kg nälkiintynyt kyrpä hevon vitun jeerasta ja pelkää voimakkaita tuulia"

• jessii2

No nams :) tota kun sais sisälle. Ah, aloin jo kostuu :P

• teemu haverinen

minulla on vain 4½ senttinen stondiksessa se on 10.1 senttiinn.onko muilla herkkä terska? :d

• pepperoni jussi

minut on muuten ympäri leikattu nuorena...onko muita leikattu ?

• Asus ihan ite

Mä olen takaa ajettu.

• Pakenet kuin gebardi
        Asus ihan ite kirjoitti:

Mä olen takaa ajettu.

Joo sulla on se komia 17cm herkkumulkku, pitkä, yläkäyrä jossa erottuva tero, niin en ihmettele jos naiset juoksee perässäs.

• Serkkupoika3
        Asus ihan ite kirjoitti:

Mä olen takaa ajettu.

Hei Asus!

Mitä jos uudenvuoden kunniaksi kertoisit koko nettikansalle totuuden vehkeistäsi?

Terv: Serkkupoika

• Pajunkissa81

Hieman huvittuneena seuraan tätä keskustelua täällä näin naisnäkökulmasta. Ihan ensinnäkin on aika erikoista laittaa kuva omasta munasta nettiin ja Petroskoin tarkoitusperät jäävätkin hieman epäselviksi. Mutta en siis moralisoi tai paheksu, ihmettelen vaan.

Mutta tuohon koko-asiaan. Uskon, että mitat ovat aidot. Miksipä joku tosiaan fotoshoppaisi nimettömänä kuvaansa muutenkaan? Kenen ego sillä pönkittyisi?

Olen itse synnyttämätön nainen ja avopuolisoni mitat ovat 18 cm pituus ja paksuus 14 cm. Nämä olen itse mitannut :) Olemme harrastaneet seksiä erittäin onnistuneesti yli 4 vuotta eikä koosta ole ollut mitään haittaa. Liukas toki pitää olla muuten sisääntulo sattuu. Meillä seksi on erittäin hyvää mutta tuskinpa se puolisoni munan koosta on kiinni. Vanha klisee siitä, että ei koolla ole niin väliä, kunhan sitä osaa käyttää, pitää tosiaan edelleen paikkansa.

Älkää vaan hyvät miehet ruvetko ensi treffeillä kehumaan mittojannne, jos sitä ei vartavasten kysytä. Pakit tulee aika varmasti silloin. Hoitakaa homma naista hellien niin loppupeleissä ei ole väliä, kuinka monta senttiä sieltä löytyy.

• Mittaajamies

Täällä mittaillaan ja vertaillaan peniksiä, ei siinä sen kummempia tarkoitusperiä kaivata. Jos joku laittaa kuvan nettiin ja ilmoittaa koon olevan 11/2,5 tai 20/6, niin käyn mielelläni kurkistamassa, että miltä sen kokoluokan penis näyttää. Jos teillä naisilla olisi samanlainen vehje siellä jalkojen välissä, niin te mittailisitte sitä varmaan joka aamu ennen töihin menoa.

Omiakin tarkoitusperiäsi voi kyseenalaistaa. Kerrot miehesi omaavan suhteellisen ison peniksen (kyllä tuo siihen kategoriaan menee) ja sitten täällä palstalla, missä jotkut ovat huolissaan omasta koosta, kerrot ettei sillä ole väliä. Uskottavampaa olisi ollut jos miehelläsi olisi ollut pieni penis, ja sitten todennut sen olevan sivuseikka. Olisiko seksi miehesi kanssa yhtä nautinnollista, jos miehesi vehkeestä otettaisiin 8cm pituudesta pois? Mutta täällä tosimiesten palstalla sinun ilmoittamat mitat otetaan ilolla vastaan, eikä välitetä motiiveista.

• Ätshiiiii
        Mittaajamies kirjoitti:

Täällä mittaillaan ja vertaillaan peniksiä, ei siinä sen kummempia tarkoitusperiä kaivata. Jos joku laittaa kuvan nettiin ja ilmoittaa koon olevan 11/2,5 tai 20/6, niin käyn mielelläni kurkistamassa, että miltä sen kokoluokan penis näyttää. Jos teillä naisilla olisi samanlainen vehje siellä jalkojen välissä, niin te mittailisitte sitä varmaan joka aamu ennen töihin menoa.

Omiakin tarkoitusperiäsi voi kyseenalaistaa. Kerrot miehesi omaavan suhteellisen ison peniksen (kyllä tuo siihen kategoriaan menee) ja sitten täällä palstalla, missä jotkut ovat huolissaan omasta koosta, kerrot ettei sillä ole väliä. Uskottavampaa olisi ollut jos miehelläsi olisi ollut pieni penis, ja sitten todennut sen olevan sivuseikka. Olisiko seksi miehesi kanssa yhtä nautinnollista, jos miehesi vehkeestä otettaisiin 8cm pituudesta pois? Mutta täällä tosimiesten palstalla sinun ilmoittamat mitat otetaan ilolla vastaan, eikä välitetä motiiveista.

Vittu tuo ei etes nainen ole! Jos on, niin muttataidoton ukkoaan mielistelevä nauta.

• Hugugguhih
        Ätshiiiii kirjoitti:

Vittu tuo ei etes nainen ole! Jos on, niin muttataidoton ukkoaan mielistelevä nauta.

Ei varmaan olekaan. Eikä tuolla paksuudella kyllä mikään satu.

• Ristiriitako?
        Hugugguhih kirjoitti:

Ei varmaan olekaan. Eikä tuolla paksuudella kyllä mikään satu.

Heh. "Nainen" mitannut ukkonsa molon ja ihmettelee miksi miehet mittaa :D

Oman kokemukseni mukaan naiset mittaa n. 3cm isommaksi. Eivät osaa mitata. Mutta onhan se 15cm jo iso silti Suomessa.

• asus on homosexsuel
        Ristiriitako? kirjoitti:

Heh. "Nainen" mitannut ukkonsa molon ja ihmettelee miksi miehet mittaa :D

Oman kokemukseni mukaan naiset mittaa n. 3cm isommaksi. Eivät osaa mitata. Mutta onhan se 15cm jo iso silti Suomessa.

15 senttinen on iso verrattuna asuksen mahtierektiossa olevaan 12,9 senttiseen

• 12,9cm perusjortti
        asus on homosexsuel kirjoitti:

15 senttinen on iso verrattuna asuksen mahtierektiossa olevaan 12,9 senttiseen

Niin tai kenen tahansa perusmittaiseen verrattuna 15cm on ISO!

• 12,9cm perusjortti kirjoitti:

Niin tai kenen tahansa perusmittaiseen verrattuna 15cm on ISO!

15 ei ole iso.Se on enemmänkin pieni, tosin paksuudesta hiukan riippuu.
        Alle kolmentoista sentin kikkeleitä ei taida aikuisilla edes olla. Näyttäkääpä yksi, jos joltain sattuu löytymään.

• auskus
        h-x kirjoitti:

15 ei ole iso.Se on enemmänkin pieni, tosin paksuudesta hiukan riippuu.
        Alle kolmentoista sentin kikkeleitä ei taida aikuisilla edes olla. Näyttäkääpä yksi, jos joltain sattuu löytymään.

15-senttinen on suunnilleen keskikokoinen, hieman keskiarvon yläpuolella, muttei niin paljoa, että sitä voisi edes isohkoksi kutsua eli. Paksuus vaikuttaa tosiaan paljon. 16 cm ympärysmitalla sitä voisi jo kutsua oikeasti isoksi, mutta alle 11 sentin ympärysmitalla se on jo sitten sellainen pieni.

Alle 13-senttisiä on Suomessakin todella paljon, mutta he eivät sitä halua näytellä. Tällainen juttu on niin selkärangassa. Isomman omistajat taas pitävät melua kalustaan, joten tämän vuoksi tulee näitä vääristyneitä näkemyksiä, että keskikoko olisi isompi kuin se oikeasti onkaan.

Ai niin pojat, pitäkää välillä taukoa siitä trollaamisesta ja tehkää jotain muutakin. Käykää vaikka hiihtämässä tai jotain.

• auskus kirjoitti:

15-senttinen on suunnilleen keskikokoinen, hieman keskiarvon yläpuolella, muttei niin paljoa, että sitä voisi edes isohkoksi kutsua eli. Paksuus vaikuttaa tosiaan paljon. 16 cm ympärysmitalla sitä voisi jo kutsua oikeasti isoksi, mutta alle 11 sentin ympärysmitalla se on jo sitten sellainen pieni.

Alle 13-senttisiä on Suomessakin todella paljon, mutta he eivät sitä halua näytellä. Tällainen juttu on niin selkärangassa. Isomman omistajat taas pitävät melua kalustaan, joten tämän vuoksi tulee näitä vääristyneitä näkemyksiä, että keskikoko olisi isompi kuin se oikeasti onkaan.

Ai niin pojat, pitäkää välillä taukoa siitä trollaamisesta ja tehkää jotain muutakin. Käykää vaikka hiihtämässä tai jotain.

Pitäisköhän suksia vittuuun asti?

Harmi ettei ne alle 13sentin omistajat halua sellaista näyttää. Mistä nyt tiedämme niitä edes olevan?

Onko se keskikoko 13, 14,5, vai 16cm. Kallistuisin olettamaan keskimitaksi tuon 14,5, koska tuossakin se on keskellä.

• Hööxä
        h-x kirjoitti:

Pitäisköhän suksia vittuuun asti?

Harmi ettei ne alle 13sentin omistajat halua sellaista näyttää. Mistä nyt tiedämme niitä edes olevan?

Onko se keskikoko 13, 14,5, vai 16cm. Kallistuisin olettamaan keskimitaksi tuon 14,5, koska tuossakin se on keskellä.

Kirjallisuuden perusteella keskikoko on 13cm mittainen pätkä jäykkää, runkattua lihaa eli munaa.

• juuhvarmaanjoo
        Hööxä kirjoitti:

Kirjallisuuden perusteella keskikoko on 13cm mittainen pätkä jäykkää, runkattua lihaa eli munaa.

Ai sulla.

• Oma onkin iso
        juuhvarmaanjoo kirjoitti:

Ai sulla.

Hänellä ja suomalaisilla..kyllä

• ...

Eiköhän tuokin"Pajunkollikin"ollut mies joka peitellysti kaluaan kehui!Ei tällä palstalla naisia ole...

• Kullikutri

onhan se oma mulkku miehelle ihan hirmu tärkeä asia, melkeinpä pakkomielle. Ja kiva niitä on keskenään vertailla..

• saku haverinen
      • nooooheipäudella

Siinä kyrpäsi yläpuolella on asuksen kivekset näköjään. Tuollaiset finnit ne on pikkuisen yläkäyrän katveessa.

• pohjanmaal.mies

Ihanteellinen muna, sanoi vaimoni, kun me katsottiin sun kuva. Ei liian pitkä, mutta paksuutta ihan riittävästi! Onneeksi olkoon!

• Petroskoi

Kiva kuulla! Erittäin arvostelukykyinen vaimo sinulla =)

• himomuna

On tosi ihanan ja söpön näkänen kulli tekis mieli imee sitä kunnolla! :)

• nuolisin

imettävän näköinen, ihanan kova.

• Homo-palstako?

Onko kaks edellistä homoja?

• on homo-palsta
        Homo-palstako? kirjoitti:

Onko kaks edellistä homoja?

Tällä palstalla ei kuule ile ainuttakaan heteroa

• On kai se nyt hetero
        on homo-palsta kirjoitti:

Tällä palstalla ei kuule ile ainuttakaan heteroa

Eikö etes asus?

• eiiiiiiitod
        On kai se nyt hetero kirjoitti:

Eikö etes asus?

Asusu nuo himomunat kurjoitti.

• himomuna
        eiiiiiiitod kirjoitti:

Asusu nuo himomunat kurjoitti.

ei kirjottanut asus niitä. jokanen on bi joka on kirjottanut tälle palstalle se on ihan jees. kaikilla on himot samansuuntasia joskus jokainen ajattelee vaikka salaa miltä tuntuis imee toisen kaverin kullia. Eiks vaan? säkim joka pauhaat homoista oot itte ainaskin bi. Se on ihan hyvä asia että voi sen sanoo vaikka vaan näin tällasilla palstoilla. sanokaa pojat kaikki että tykkäätte imee kullii jos hyvä tilaisuus vaan tulee!

• väärin,väärin
        himomuna kirjoitti:

ei kirjottanut asus niitä. jokanen on bi joka on kirjottanut tälle palstalle se on ihan jees. kaikilla on himot samansuuntasia joskus jokainen ajattelee vaikka salaa miltä tuntuis imee toisen kaverin kullia. Eiks vaan? säkim joka pauhaat homoista oot itte ainaskin bi. Se on ihan hyvä asia että voi sen sanoo vaikka vaan näin tällasilla palstoilla. sanokaa pojat kaikki että tykkäätte imee kullii jos hyvä tilaisuus vaan tulee!

mä oon ainaski 100% hetsku. Nää kaikki muut on vidun homoja.

• himomuna
        väärin,väärin kirjoitti:

mä oon ainaski 100% hetsku. Nää kaikki muut on vidun homoja.

älä höpötä imisit kiimasesti kullia kun vain kohdalle tulis oikein söpö kundi! :)

• himomuna kirjoitti:

älä höpötä imisit kiimasesti kullia kun vain kohdalle tulis oikein söpö kundi! :)

Itekin saattaisin...

Onko himomuna saanut söpöiltä kundeilta poskeen?

• himomuna
        h-x kirjoitti:

Itekin saattaisin...

on saanu ja haluu lisää!:)

• himomuna
        h-x kirjoitti:

Itekin saattaisin...

ootko saanu itte ihanaa kullia? :)

• jjuuuuuuuu

asus onkin selviö hoppeli

• himomuna

makee kulli!

• Ulkomaalanen :)

tämmösistä keskusteluista meitsi diggaa pakko aina tämmösii tulla vaa leijumaa et 17cm vakiona ja 25seisokissa suomen tuleva ennätys ;) ikää 17vuotta :) puolisuomalainen mies ;) no enhän mää tätä voi todistaa mitenkää mut se riittää et mä tiiän totuuden :))

• IRAQFUCKSFINLAND

no tuuppaha oulussa käymää niin saat semmosta pyythonia perseesee mitä ei moni nainen ole saanu 18cm vakiona ja 24seisokissa paksuus on sitä luokkaa jota en jaksa ees laittaa tähä ku ette kummiskaa usko :)

• Laita pippelis Pringlespurkin viereen, näppää kuva ja tuikkaa Aijaa.comiin. Linkki tänne ja varaudu pieneen pettymykseen. Täällä mitat tippuu nopiaan maan pinnalle:D
        Kuva kehoin. Sitten sua vois jo uskoa:)

Pringlespurkki on muuten se, josta askartelit tekopillua itelles. Sinne se suomenennätyksesi saattaa mahtuakin, mutta tuskin muualle...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3634
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      447
      3340
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      2959
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      85
      2013
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      103
      1642
    6. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      146
      1579
    7. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1400
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      114
      1374
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      36
      1113
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1035
    Aihe