Tämähän on hauska palsta ku enimäkseen miehet täällä kehuvat kilpaa vehkeittensä kokoa ja moittivat toisia että eivät osaa mitata . Olen 28v sinkku nainen ja tässä nyt on tullut peti kivaa harrastettua useammanki miehen kanssa jo niin sanoisin , keltään en ole munaa mitannut ja aika lailla samankokosiakin ovat olleet .Sellanen on ihan hyvä että kun kädellä ottaa kiinni nii tatti jää näköselle ja sellaisia ne on olleetki ei mitään väliä ole ollu josjollakin on ollut himpun pidempi. suurin ero on ollut mielestäni et joillakin se seisoo kovana siis kunnolla kovana ja osalla sillai vähän pehmeenä pää vähän alas päin . Ja joillakin on muhkeat isot kivekset siellä alla , toisilla vai niinku kaks viinirypälettä tiukalla molemmin puolin kullin alla . Eli sellainen kalu saa mut kuumaks joka seisoo kovana ja alla on muhkeet turvonneet kiinteät kivekset .. sellainen on nami olkoon se sitten 13 tai 15 cm se ei ole oleellista .
Koko ja näkö :)
37
918
Vastaukset
- soplisti
Kiitos palautteestasi Milla heei, vaikka rohkenen epäillä että itse omistat nuo mainitsemasi muhkeat kivekset = )
Itse olen niiden viinirypäleiden kannalla edelleen...:D
Olisiko Milla namimpi kuitenkin se 18 cm. Nuo vaikuttavat pienehköiltä nuo 13 senttisen tapaiset...
- Mullquero
Kiitos Milla. Vaikuttaa realistisellre vastaukselle, mutta oletko nainen oikeasti?
- Milla heei
Kyllä minä itseäni naisena pidän ja ihan naiselta näytänki :) Ja tuosta minun kirjoituksesta tietenki joku vetas herneen nenään ! Mutta sanoinpahan oman mielipiteeni teidän miesten veijareista :)
- Jorticca14cm
Olisiko kuvaa?
Milla heeeei, sun täytyy muuttuuuuuuu...
Eihän tuossa kukaan mitään herneitä ole vetänyt. Jätit kuitenkin vastaamatta mun kysymykseen, että kumpi Millalle kelpaisi mieluummin. Se 13 -senttinen peli vai 18-senttinen. Tuota 15 senttistä ei saa nyt valita.
Ja ne olisivat mukavassa miehessä kumpikin kiinni. Itse olisin tuon kahdeksantoista kannalla, kun siitä saa tarvittaessa sen kolmetoista ja jää vielä reserviäkin;)- Believe it or not..
h-x kirjoitti:
Milla heeeei, sun täytyy muuttuuuuuuu...
Eihän tuossa kukaan mitään herneitä ole vetänyt. Jätit kuitenkin vastaamatta mun kysymykseen, että kumpi Millalle kelpaisi mieluummin. Se 13 -senttinen peli vai 18-senttinen. Tuota 15 senttistä ei saa nyt valita.
Ja ne olisivat mukavassa miehessä kumpikin kiinni. Itse olisin tuon kahdeksantoista kannalla, kun siitä saa tarvittaessa sen kolmetoista ja jää vielä reserviäkin;)18cm on vain liian pitkä. Läheisyys kärsii ja stimulaatio ulkosynnyttimiin eli häpyluukontakti. Lisäksi tai joutuu jännittämään kipua seksissä josta läheisyys puuttuu.
Nainen ottaa 15cm tai 13cm. Believe it or not.. kirjoitti:
18cm on vain liian pitkä. Läheisyys kärsii ja stimulaatio ulkosynnyttimiin eli häpyluukontakti. Lisäksi tai joutuu jännittämään kipua seksissä josta läheisyys puuttuu.
Nainen ottaa 15cm tai 13cm.Not
- prettypeenis
Believe it or not.. kirjoitti:
18cm on vain liian pitkä. Läheisyys kärsii ja stimulaatio ulkosynnyttimiin eli häpyluukontakti. Lisäksi tai joutuu jännittämään kipua seksissä josta läheisyys puuttuu.
Nainen ottaa 15cm tai 13cm.No hei 18 cm vehkeelläkään tarvi kokoajan tappiin asti painella. Kysymys on enemänkin osaako sillä vehkeellä panna vai onko se epämääräistä rynkytystä ja heilumista.
- Haistakaavittuhintitsaat
prettypeenis kirjoitti:
No hei 18 cm vehkeelläkään tarvi kokoajan tappiin asti painella. Kysymys on enemänkin osaako sillä vehkeellä panna vai onko se epämääräistä rynkytystä ja heilumista.
Tyyppi yritti sanoa, että kun se pimppi nyt on sen 15cm syvä ja kun siellä pimpinpohjassa ei nyt hyvää tuntoa ole, niin se 18cm menee liian syvää jos meinataan se häpyluustimulaatio saada aikaiseksi.
Katsokaa vähempi oirnia, niin ei rarvi kyrvänkokoa sairastaa ja persemitata isommaksi. Käyttäkää mulkunmittausaika vaikka treffi-ilmoitukseen, niin saatte mulkuillenne muutakin käyttöä kuin kusta, runkata ja mitata - perseestä Haistakaavittuhintitsaat kirjoitti:
Tyyppi yritti sanoa, että kun se pimppi nyt on sen 15cm syvä ja kun siellä pimpinpohjassa ei nyt hyvää tuntoa ole, niin se 18cm menee liian syvää jos meinataan se häpyluustimulaatio saada aikaiseksi.
Katsokaa vähempi oirnia, niin ei rarvi kyrvänkokoa sairastaa ja persemitata isommaksi. Käyttäkää mulkunmittausaika vaikka treffi-ilmoitukseen, niin saatte mulkuillenne muutakin käyttöä kuin kusta, runkata ja mitata - perseestäSinä olit se tyyppi. Miksi puhut kuin vieraasta?
Kyllä se nainen joka tapauksessa ottaisi sen 18-senttisen vaikka se 15-senttinenkin olisi vieressä. Kolmetoistaiseen ei vilkaisisikaan, jos isompia olisi lähistöllä.
Älä viitsi neuvoa persemittauksista, hra17cm. Ja myöskin huoli toisten kyrvänkoosta sairastamisesta on, sanoisinko, kornihko;)
Mutta hauskaa iltaa vaan sulle ja jatka juttujasi. Niitä on kiva lukea ja kommentoida.- Homo tukit nyt turpasi!!
h-x kirjoitti:
Sinä olit se tyyppi. Miksi puhut kuin vieraasta?
Kyllä se nainen joka tapauksessa ottaisi sen 18-senttisen vaikka se 15-senttinenkin olisi vieressä. Kolmetoistaiseen ei vilkaisisikaan, jos isompia olisi lähistöllä.
Älä viitsi neuvoa persemittauksista, hra17cm. Ja myöskin huoli toisten kyrvänkoosta sairastamisesta on, sanoisinko, kornihko;)
Mutta hauskaa iltaa vaan sulle ja jatka juttujasi. Niitä on kiva lukea ja kommentoida.Puhu sinä hinttari vaan omasta puolestasi. Älä sitke naisia horoperseusyyteesi! Minusta pitäisi olla kaksi "Onko koolla väliä" - palstaa: 1. onko koolla väliä heteroille ja 2. Onko koolla väliä homoille!!
Pitää erottaa heterot ja homot! Lesboille mulkunkoolla ei lienee väliä? Homo tukit nyt turpasi!! kirjoitti:
Puhu sinä hinttari vaan omasta puolestasi. Älä sitke naisia horoperseusyyteesi! Minusta pitäisi olla kaksi "Onko koolla väliä" - palstaa: 1. onko koolla väliä heteroille ja 2. Onko koolla väliä homoille!!
Pitää erottaa heterot ja homot! Lesboille mulkunkoolla ei lienee väliä?VAROITUS !!!
Syy: ehdotettu syrjintä, hintittely ja yleinen typeryys.
Tuota...vielä sellainen kysymys, että kenenkäs puolesta sinä puhut?
- prettypenis
Itselläni on 18 cm penis jota on kauniiksikin kehuttu. Kunnon muhkeilla kiveksillä. Omasta mielestäni kivekset ovat kuin naisen rinnat ja niitä ei saa jättää täysin ilman huomiota. Pystyn saamaa myös kunnon kovan erektion joka kerta. Ikää minulla on 33 vuotta ja olen naimisissa.
Eikö joku 13 cm ole jo aika lyhyt jos se on joku laiha luikero vaikka? Asus uglypenis-surkeanuppi sanoo sellaista keskimittaiseksi ja suosittelen uskomaan tai se puristaa kakit kantapäille.
18-senttiset alkavat olla jo lähellä oikeaa kyrväntapaista, etenkin jos sellaisessa risteilee vielä sormenvahvuisia suonia:)- bilbo3
Taitaapa tämä h-x olla yksi ja sama muilla palstoilla änkyröivä kaaleppi. Ainakin samanlaista lätinää tulee.
- ????????????????????
Millä muilla palstoilla? Kiinnostas tietää, jos siellä sais nauraa samaan tahtiin kuin täällä.
???????????????????? kirjoitti:
Millä muilla palstoilla? Kiinnostas tietää, jos siellä sais nauraa samaan tahtiin kuin täällä.
Muakin kiinnostais...
- Sinähän sen tiedät
h-x kirjoitti:
Muakin kiinnostais...
Kuljethan sinä kaheli sielläkin terrorisoimassa, että kait se hauskaa on sinulle?
- alahan sanoa
Sinähän sen tiedät kirjoitti:
Kuljethan sinä kaheli sielläkin terrorisoimassa, että kait se hauskaa on sinulle?
Voisitko kertoa missä? Jos siellä on yhtä hauskaa niin elä panttaa tietoja.
- 441122
Ei sillä ole väliä onko 13-15cm, kunhan on vaan noita kokoja isompi.
- sebastian loeb
Sebastian Loeb pätkii ouninpohjalla normi corolalla normi jätkän wrc alla.
Mites nuo vaivaiset lisäsentit ( 3-7) cm , voisivat vaikuttaa normi kaverille?
Naisen ajo ohje :
Rakasta
Arvosta
Luota
Kehu
Koskettele
Hyväile
Suutele
Nuole
Ime
Kutita
Hivele
Pussaile
etc. etc.
ai niin meinas unohtua noi ylimääräiset sentit ;)
Motto: M U L K U N koko on tärkeätä vain M U L K U L L EMiksi niitä vaivaisia lisäsenttejä ollaan niin tehokkaasti poistamassa?
Jos asialla ei ole merkitysttä, niin miksi esim. kaikki palstalle laitetut kuvat isoista kulleista ovat persemitattuja, terhakoita 13-senttisiä ym.?
Ajo-ohjeet olivat hyvät. Pätee myös miehille.
Mullkkuja täällä on tosi paljon, koska mulukun koko tuntuu olevan palstan eniten keskusteltu aihe, vaikka aiheen pitäisi olla, onko sillä koolla väliä.
Ja sillä on. Bigger=better- bannia homolle!!!
h-x kirjoitti:
Miksi niitä vaivaisia lisäsenttejä ollaan niin tehokkaasti poistamassa?
Jos asialla ei ole merkitysttä, niin miksi esim. kaikki palstalle laitetut kuvat isoista kulleista ovat persemitattuja, terhakoita 13-senttisiä ym.?
Mullkkuja täällä on tosi paljon, koska mulukun koko tuntuu olevan palstan eniten keskusteltu aihe, vaikka aiheen pitäisi olla, onko sillä koolla väliä.
Ja sillä on. Bigger=betterÄlä sinä homo sotke hetero- ja homoseksiä saatanan kahopää!!
- cdchiopå
bannia homolle!!! kirjoitti:
Älä sinä homo sotke hetero- ja homoseksiä saatanan kahopää!!
Agree pukkaa
- soplisti
bannia homolle!!! kirjoitti:
Älä sinä homo sotke hetero- ja homoseksiä saatanan kahopää!!
Voin kuulla kaapin oven narinaa jostain Oulun suunnalta, jopa tänne pk-seudulle asti ; )
Nostamalla heteroseksin korkeimmalle jalustalle alan pikkuhiljaa epäillä että oletko koskaan itse harrastanut sitä? Muista että seksiä itsensä kanssa ei lasketa. - soplisti
h-x kirjoitti:
Miksi niitä vaivaisia lisäsenttejä ollaan niin tehokkaasti poistamassa?
Ja sillä on. Bigger=better"aiheen pitäisi olla, onko sillä koolla väliä"
Tuleehan tuo aina jostain rivien välistä täälläkin. Jopa Asus myöntää epäsuorasti että sillä koolla on todellisuudessa merkitystä, vänkäämällä aina ja ikuisesti näistä 12,9:seistä, etc... Jos koolla ei ole hänelle merkitystä niin miksi puhua näistä "keskimitoista"? soplisti kirjoitti:
Voin kuulla kaapin oven narinaa jostain Oulun suunnalta, jopa tänne pk-seudulle asti ; )
Nostamalla heteroseksin korkeimmalle jalustalle alan pikkuhiljaa epäillä että oletko koskaan itse harrastanut sitä? Muista että seksiä itsensä kanssa ei lasketa.Sehän ei kyllä oikeaa heteroseksiä olisikaan, jos omaansa nypyttää. Mukavaa homma anyway;)
- hoooäxälle bannnia!!
soplisti kirjoitti:
"aiheen pitäisi olla, onko sillä koolla väliä"
Tuleehan tuo aina jostain rivien välistä täälläkin. Jopa Asus myöntää epäsuorasti että sillä koolla on todellisuudessa merkitystä, vänkäämällä aina ja ikuisesti näistä 12,9:seistä, etc... Jos koolla ei ole hänelle merkitystä niin miksi puhua näistä "keskimitoista"?On se metkaa kun hooäx juttelee itsensä kanssa...no susta ei luotsia tullutkaan ?? Kyllä sut sais oikeesti ampua! Oo t vitun sekopää jakautunut oersoona ja sinä kaheli kirjoitat 85% tämän palstan lässytyksistä...pakko olla ylläpitoon yhteydessä.
- fdhfdhrey54
hoooäxälle bannnia!! kirjoitti:
On se metkaa kun hooäx juttelee itsensä kanssa...no susta ei luotsia tullutkaan ?? Kyllä sut sais oikeesti ampua! Oo t vitun sekopää jakautunut oersoona ja sinä kaheli kirjoitat 85% tämän palstan lässytyksistä...pakko olla ylläpitoon yhteydessä.
Sä oot kyllä niin hassu, että pakko antaa ihan plussaa :)
fdhfdhrey54 kirjoitti:
Sä oot kyllä niin hassu, että pakko antaa ihan plussaa :)
Aseen se tarttee. Plussilla ei voi ketään ampua...
Mutta lääkärit eivät nykyään suosittele epävakaille persoonille aseita. Lähinnä kai heidän oman turvallisuuden vuoksi.
- Milla heei
Non nii lueskelkaapa mitä kirjoittelitte ! aloitte keskenään taas riiteleen kehumaan itseänne ja haukkumaan toisianne . Ja oliko jollakin joku luki häiriö vai luetun ymmärtämisessä vaikeutta ??? Sanoinhan että olen mieliä tapaillut ja rakastellut ja ne muutamat erot huomannu toisilla on kunnon pallit , toisilla niinku viinirypäleet sellaset pienet .Ja toisilla seisoo kovana , toisilla sillain hiukan pehmeinä !! Ja jokaista jota olen kädessä pitänyt niin mitää merkittävän ihmeellisiä mitta eroja en ole huomannut .Sanoin että kaikista on tatti jäänu käden ulkopuolelle kun olen sen nyrkkiini ottanut !! ja sellainen on hyvä. Mitannut en ole keltään , joten jotenkin epäilen noita itsekehuisia mittoja joita täällä jotkut ITSESTÄÄN hehkuttaa !!! Ja tämä on minun kokemusta ja minun omaa mielipide
Mites on Milla? Erottaisitko 13-senttisen 18-senttisestä?
Ja edelleen jää kysymys vaille vastausta, kumman ottaisit...
Tuossa ylläpuolella taisi yksi mainita pituutensa ja senkin teki enempiä hehkuttelematta.
Hämmästyttävää on, ettet ole huomannut penisten mitoissa mitään eroja. Et kai moneen ole sitten törmännyt...
Ei ne ole kaikki samanlaisia. Mitannut et ole keneltäkään ja silti epäilet kaikkia pieniksi. Sellaiseen isompaan kun menee millakätösiä kaksi ja tattikin jää vielä näkyviin;)
Ettei vaan olisi Millalla viivirypäleet jalkojen välissä. Ja niiden yläpuolella pikkuriikkinen banaani:D- soplisti
h-x kirjoitti:
Mites on Milla? Erottaisitko 13-senttisen 18-senttisestä?
Ja edelleen jää kysymys vaille vastausta, kumman ottaisit...
Tuossa ylläpuolella taisi yksi mainita pituutensa ja senkin teki enempiä hehkuttelematta.
Hämmästyttävää on, ettet ole huomannut penisten mitoissa mitään eroja. Et kai moneen ole sitten törmännyt...
Ei ne ole kaikki samanlaisia. Mitannut et ole keneltäkään ja silti epäilet kaikkia pieniksi. Sellaiseen isompaan kun menee millakätösiä kaksi ja tattikin jää vielä näkyviin;)
Ettei vaan olisi Millalla viivirypäleet jalkojen välissä. Ja niiden yläpuolella pikkuriikkinen banaani:DKomppaan itseäni: "rohkenen epäillä että itse omistat nuo mainitsemasi muhkeat kivekset"
Olen kanssasi eri mieltä Millan kiveksistä. Luulen että Millalla on lyhyt penis ja muhkeat kivekset. Juuri sellaiset joita hän hehkutti. soplisti kirjoitti:
Komppaan itseäni: "rohkenen epäillä että itse omistat nuo mainitsemasi muhkeat kivekset"
Olen kanssasi eri mieltä Millan kiveksistä. Luulen että Millalla on lyhyt penis ja muhkeat kivekset. Juuri sellaiset joita hän hehkutti.Saatat olla oikeassa. Yhdellä pienimunaisella kaverillani oli vesikives ja siitä imettiin nestettä yli puoli litraa. Tuskin hän kuitenkaan oli Milla, koska nimi alkoi P:llä.
- soplisti
h-x kirjoitti:
Saatat olla oikeassa. Yhdellä pienimunaisella kaverillani oli vesikives ja siitä imettiin nestettä yli puoli litraa. Tuskin hän kuitenkaan oli Milla, koska nimi alkoi P:llä.
Kuulostaa mielenkiintoiselta syndroomalta voisitko kertoa lisää tästä? Erityisesti sen oireet kiinnostaa esim. onko kaikki oireet puhtaasti somaattisia? vai vaikuttaako se myös mieleen. Tarkoitan vain että voiko se aiheuttaa transvetismia?
- riippamuna
mulla yltää kivekset nivusten ja polven puoleen väliin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan343193- 1592203
- 1371723
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l81297Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.371065Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2611016Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y195895Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54875- 77861
- 97811