Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Iso+kyrpä+sinulla+voi+olla,+mutta+aika+hankalasti+sitä+mittailet.+Vieköhän+iso+kyrpä+verta+aivoistasi?
Mittasitko+mauserillasi+leveyden+vai+korkeuden?+Mitä+ajattelit+sanoa+kondomimyyjälle,+kun+hän+kysyy,+minkä+kokoiseen+kulliin+kumit+tulee?+Kerrotko,+että+5+senttiä+leveään+kulliin.+Spede.
Kortsun+valmistajat+kertovat+ympärysmitan+kumeilleen,+jos+et+sitä+tiennyt.
"Koko-opas+/+kondomit
Tässä+on+kaikki+meidän+kondomit+suuren+koon+perusteella.+Olemme+jakaneet+kondomit+neljään+eri+kokoluokkaan.+49+mm+ja+pienemmät+ovat++small+kondomeja,+60+mm+ja+suuremmat+ovat+extra+large+kondomeja.+Saadaksesi+kondomin+ympäryysmitan,+kerro+annettu+halkaisija+kahdella.+Eli+49+mm+antaa+98+mm+ympäryysmitan."
http://www.kondomikuningas.fi/koko-opas
Lue+tuosta+vähän+tietoa,+ettet+paljasta+enempää+viisauttasi.
23.12.2016 13:58
Ei+kukaan+luule+normaalinaperoa+isoksi.+Siinä+olet+taas+väärässä,+kuten+usein+muutenkin.
22.12.2016 21:08
Enpä+erityisemmin,+vaikka+Asko+itse+haluaisi+pikkuisen+yläkäyränsä+yrittää+upottaa+neitseelliseen+herkkureikääni.
22.12.2016 21:06
Joo.+Ei+se+ainakaan+kymmenen+ole+ja+Rfsu+sai+pojot+siitä,+kun+sen+kymmenen+myönsivät+paskapuheeksi.
22.12.2016 21:02
Kutistuuko+se+kuinka+paljon,+kun+kiihotut?+Ja+kun+veri+täyttää+paisuvaiset?+Jotkut+kehtaavat+täällä+väittää,+että+niin+kulli+toimii.
22.12.2016 10:01
Rfsu,+Wikipedia,+kondomivalmistajat,+sekä+kaikki+luotettavat+tahot+ilmoittavat+kalun+paksuuden+ympärysmittana.
Ympärysmitta+on+helppo+mitata+ja+ainoastaan+vannoutuneella+kullimittaajalla+on+mauseri+mittausta+varten.+Kas+kun+et+naulaa+lyönyt+eri+kulmista+kulliisi+:D
Otitko+mauserilla+leveyden+vai+paksuuden+useammasta+kohtaa?+En+ole+tuon+hankalampaa+systeemiä+nähnyt+kullinpaksuutta+mitattaessa.
Mistä+muuten+tiedät,+olenko+mitannut+kaluni+oikein+vai+väärin?+En+ole+tainnut+sinulle+mittojani+antaa.
Vai+kyselee+naiset+sinulta+mulkun+mittoja?
22.12.2016 09:59
Isomulkkuisille+kateellisiltahan+se+tuo+legenda+tulee.
Heidän+ilmapallokin+pienenee,+kun+sinne+puhaltaa+ilmaa+reippaasti+:D
21.12.2016 06:11
Sinun+mulkkuu+saa+olla+mitä+vaan,+mutta+mulkun+kohdalla+on+paksuus+totuttu+kertomaan+ympärysmittana.
Miten+muuten+mittasit+mulkkusi+paksuuden.+Mittasitko+leveyden+vai+ympärysmitan,+josta+johdattelemalla+sitten+sait+tuon+5cm?+Miksi+niin+vaikeasti?
21.12.2016 06:09
Ei+se+nyt+ihan+niin+ole.+17-18+on+jo+aika+jörkäle+peruskulliksi.+Haluttu+se+kyllä+voi+olla.
Suomalainen+keskipalkkakin+on+siinä+3600+euron+nurkilla,+mutta+useimmat+haluaisivat+enemmän.
21.12.2016 06:05
"HYKS:n+tekemän+tutkimuksen+mukaan+suomalainen+mulkku+on+11.2cm+paksu,+mutta+uskon+Rfsu:n+perusteella+että+se+on+vähemmän.+Olisiko+10+-+11cm."
Eli+luotatko+sinä+Hyksin+"tutkimukseen"+vai+et?+Jos+et,+lopeta+sen+linkittely.
Minä+en+kyllä+oikein+jaksa+luottaa+edes+siihen,+että+Hyksissä+olisi+tehty+tutkimusta+kullien+keskikoosta.+Tuntuisi+vähän+liian+rajulta+meiningiltä.
20.12.2016 16:26
Minä+olen+aina+laittanut+tiukkaa+faktaa+ja+vedenpitävien+todisteiden+kanssa+jutuistani.+Mites+sinä?
20.12.2016 16:24
Nuo+Askon+ulkomailta+Suomeen+tekemät+retket+ovat+jotenkin+niin+hellyyttäviä+lukea+;)
Askon+jutuissa+on+parasta+se,+että+hän+roiskii+haulikolla+jalkaansa+melko+suruttomasti.+Kun+hän+kertoo+Hesarin+satua+erektioon+kutistuvista+kulleista+totena,+hän+ei+kuitenkaaan+hyväksy+samassa+jutussa+olevaa+keskipaksuusarviota,+koska+se+on+Askon+mielestä+hänen+oman+naperon+paksuutta+isompi.
Ja+kun+hän+kertoo+keskipaksuuden+olevan+kymmenen+senttiä,+hän+laittaa+todisteeksi+tuon+hauskan+Hyksin+jutun,+jossa+se+todetaan+ihan+joksikin+muuksi,+eli+toista+senttiä+paksummaksi.
Rfsu:n+hupijutusta+kelpaa+ohut+keskipaksuus,+mutta+sitten+sieltä+ei+kelpaakaan+Rfsu:n+kertoma+pituus.+
Aika+mielipuolista+menoa,+tuolla+meidän+palstaveitikalla.
Siinä+Asko+on+oikeassa,+että+pienikulliset+saattavat+liioitella+ja+kehua+mittojaan.+Hän+on+itse+esimerkkinä+tuolla+hassunhauskalla+17/12-mallillaan+:D
Satuile+lisää,+Asko,+mutta+tottumattomia+lukijoita+varten,+aloita+juttusi+sanoilla,+olipa+kerran.
20.12.2016 16:20
"Lähdeenä+Suomenkin+kohdalla+mittajana+Helsinki+University+Central+Hospital+-+2015.+Voisi+olla+mielenkiintoista+kysellä+kenen+mulkkuja+siellä+on+mittailtu+muka?+hah,."
Ja+sitäkin+voisi+kysyä,+miksi+siellä+on+mulkkuja+mitattu.+
"Päivää.+Teillä+on+kasvain+kyynärpäässä,+mutta+mitataanpa+tuo+mulkku+ensin."-+tyyliin.
Eivät+sentään+tarjoile+kuitenkaan+kymmentä+senttiä+ympärysmitaksi+tuossa+taulukossa.
Vähän+samaa,+kuin+joskus+tänne+annetut+Pohjois-Korean+mitat.+Kuka+uskoo,+että+sieltä+olisi+annettu+mulkkumittoja+jakeluun?
20.12.2016 06:17
Minä+olen+tarjonnut+vain+tutkittua+faktaa.+En+ole+tuollaisia+lukemia+keskikooksi+koskaan+tarjonnut.+
Katso+urologien+mietteet+asiasta.+Lukkarinen+tai+Piha+voivat+olla+asioista+perillä+paremmin+kuin+sinä.
19.12.2016 21:22
Minä+en+ole+koskaan+halunnut+katsoa+homojen+fistausta.+Sinä+taidat+olla+homo+isolla+HOOLLA.+
Jos+paksuus+on+11.2,+se+ei+silloin+ole+kymmenen.+Miksi+viitsit+sellaista+kymppiä+vuositolkulla+väittää?+Sentin+ero+paksuudessa+on+sentään+eri+luokkaa+kuin+sentin+ero+pituudessa.
Kullin+keskipaksuus+on+joka+tapauksessa+lähempänä+kahtatoista,+kuin+kymmentä.+Vai+miten+Asko+tapaa+pyöristää+lukemat?
Samalla+tavalla+et+näköjään+kuitenkaan,+kuin+kullisi+mitat,+eli++reippaasti+ylöspäin+aina+17/12+saakka+;).+Sellainen+kulli+ei+ole+vielä+iso,+vaikka+pienimunaiset+saattaisivat++niin+kuvitella.+Se+tiedoksi.
Opettele+lukemaan+ja+ymmärtämään+lukemasi.+Jos+kysyn+palstan+aiheeseen+liittyen,+kumman+ottaisit,+ison+vai+pienen+ja+ei+saa+mainita+keskikokoista,+niin+sinä+tarjoat+tietenkin+heti+keskikokoisia+juttuihisi.+
Kumman+ottaisit?+Ison+vai+pienen+itsellesi?+Siitä+vastauksesta+selviää,+onko+koolla+väliä.
19.12.2016 21:17
Vain+13/10+kelpaa+ilmoitetuksi+mitaksi+meidän+Askolle+:D
19.12.2016 16:34
Miksi+Asko+valehtelet?
Eihän+kymmenen+sentin+keskipaksuudesta+puhu+muut+kuin+sinä+ja+Rfsu,+he+hupimielellä.+Sinä+tosissasi.+
Rfsuhan+myönsi+sen+10cm+ympäryksen+vitsiksi+ja+rauhoittamaan+sinua,+ettet+väkivaltaisena+mene+riehumaan+heidän+tehtaalle.
Jos+Rfsu+oikeasti+uskoisi+keskipaksuuden+kymmeneksi,+he+tekisivät+enemmän+niitä+ohuille+kulleille+tarkoitettuja+43mm+kumeja.+Sellaiset+saattaisivat+pysy+sen+ohuen+10+cm+ympäryksisen+tikun+varressa+vähän+aikaa+naidessakin.+Normaali,+53mm+kumi,+jää+ensimmäisellä+ulosvedolla+vitun+perukoille+niin+ohuesta+kullista.
19.12.2016 16:33
Enkö+minä+juuri+vastannut?+En+vaan+viitsinyt+kännystä+kirjautua.
Hyvä+avaus+kyllä.+Askoa+aika+turhaan+siinä+tosin+kehuttiin,+koska+hän+jakaa+edelleenkin+väärää+tietoa+keskipaksuudesta.+
Asko+kertoo+kymmenen+senttiä+keskipaksuudeksi.+Kukaan+muu+ei+sellaista+kerto+ja+syy+on+se,+koska+kymmenen+ei+ole+keskipaksuus+Suomessa.+
Google+osaa+kertoa+kullien+koot+niille,+joita+ne+kiinnostaa.
Mitäs+olette+mieltä+palstan+aiheesta?+Onko+koolla+väliä.+Minun+mielestä+on+ja+siltä,+joka+sanoo+ettei+ole,+kysyisin+onko+pieni+yhtä+haluttu+kuin+iso.+Ja+kumman+hän+itse+haluaisi.+Nyt+ei+sitten+puhuta+siitä+noin+kuuden+tuuman+keskikokoisesta+vaan+pienestä+tai+isosta.
Askokin+voi+vastata+jos+pystyy.
19.12.2016 16:22
Siellä+iso+läski+kertoo+normaalimiehen+olevan+persejalka,+jolla+kulli+näyttää+isommalta,+kuin+oman+paskamahan+alla+piiloileva+napero.+Eli+kade++Asko+taas+kirjoittamassa.+Epeli.
165-190cm+väliin+jää+suurin+osa+miehistä.
18.12.2016 12:09
Älä+selitä.+Noin+pieneen+kullin+käy+ne+pienemmät,+jotka+on+tuollaisia+varten+tehty.
Normaali+suomalainen+kulli+ei+ole+muiden+kuin+sinun+mielestä+13/10.
18.12.2016 11:44
41 / 433