Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8679
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Komia peli. Keskivertoa isompi kyllä. Ja jämäkkä seisokki;)
12.01.2013 09:45
Tämäkin kannatus kertoo ison munan yhteydestä älykkyyteen. On älykästä kannattaa parasta;)
Iso muna=isot aivot. Vanha totuus.
Caramellille aamuterveiset...
12.01.2013 09:40
Tämä on parasta arvostusta, kun itse Asus tekee sen.
Asus on toki antanut tietoja itsestään. Mutta kaikki valhetta. Ei ole olemassa oululaista 17 sentin kyrpykkää, joka olisi kiinni pullukkapojassa.
Alkaa jo epäillyttämään sekin, että lapset joita sinulla on (niiden tekeminen ei liene ole vaikeaa) eivät ehkä olekaan sinun.
H-X saa ääneni, koska olen h-x. Vähän sama, kun sinäkin laitoit nikkisii, että asus saa ääneni.
Juuri tulleen ylläpidon postin mukaan, minulla ei ole edes vakavasti otettavia kilpailijoita. Ehdoton edellytys on välttävä kirjoitustaito ja siitä ei sen enempää.
11.01.2013 20:15
Haluat varmaan tulla puristelemaan?
Tuo homottelu on niin eilistä, ettei siihen sorru kuin yksi. Olet Asus.
11.01.2013 19:41
Satulirjat ovat muehille, asuksen mukaan.
Eipä tulllut vastausta, mutta en oikeasti sitä odottanutkaan, koska totuuden tiedän.
Suomessa on ehkä kaksi alle 13 sentin mulukkua ja ei ole vaikea arvata, että sinun on toinen.
11.01.2013 19:40
En tiedä mitä on kaakaomussu, mutta neuvo minua, kun olet expertti noissa makeissa asioissa.
Kiitos kehuista. Ilmeisesti en kuitenkaan ole peittänyt typeryyttäni tarpeeksi hyvin, jos olet siitä merkkejä havainnut.
Asus ei pysty tuollaista tekstiä latomaan. Eli olet joku toinen mulukku.
11.01.2013 18:54
ENSIMMÄINEN VAROITUS
Asiaton kielenkäyttö isomunaisia insinöörejä loukaten.
11.01.2013 17:12
Nyt on anomus sitten sisässä.
Perustelin siinä valintaani puoltavina seikkoina mm. sitä, että OKV-palstalla on alkanut tulla huolestuttavissa määrin provokatiivista tietoa peniksen keskimitoista, vaikka palstan aihe on, että onko sillä, isolla tai pienellä koolla, väliä.
Uskoisin saavani homman, jos ylläpidolla on sama täysipäinen näkemys myös siitä, että alle kolmentoista sentin keskimittaa tarjoavat tulee välittömästi laittaa puolen vuoden banniin, jota jatketaan vuoden bannilla sen edellisen loputtua.
T. Tuleva LUOTSInne h-x. Luotsaan teidät karikkoisten vesien päältä turvaan ja totuuteen.
11.01.2013 17:09
Hyvä esimerkki sellaisesta itsensä ylentämisestä on väittää pirriään vaikkapa 17 senttiseksi ja sitten väittää, että sellaista ei ole muilla.
Jos nyt joku sattuu kuvan laittamaan vaikka vielä isommasta, niin sepä onkin, yllätys yllätys, persemitattu, vieläpä kutistetulla mitalla ja on se perkules vielä tulvannussimassa luurangossakin kiinni.
Siinä on malliesimerkki itsensä ylentämisestä ja toisten alentamisesta ja se on hyvää huumoria, tai olisi, ellei sen esittäjä puhkuisi niin tosissaan.
11.01.2013 16:59
Tuossahan nimenomaan sivuilla 276-277 kerrotaan penisten keskikokojen vaihtelevan normaaleista isoihin. Nuo pienet sitten oli sairaudeksi luokiteltava mikropenis ja muuten pienet alle 13 enttiset.
Tuo Budowick ei tiedä mulkuista hevonvittua, olen huomannut. Sekin saattaa luulla omaa housumatoaan normaaliksi. Eips se o.
11.01.2013 16:40
Kyllä miehiä on monenlaisia ja heillä vehkeitä, mutta kumpaa veikkasit naisen haluavan?
Isohkoa vai pienehköä?
Vastaa silleen niinku ihan rehellisest
Epärehellisen vastauksen tunnen siitä, jos se on tuo pienehkö se naisen haluama:)
11.01.2013 16:33
Kuinkahan huolissaan pitäisi olla aikamiehestä, joka on kymmenen vuotta itkenyt pientä penistään miljoonalla nikillä?
Koolla on väliä. Isompi on parempi ja jokainen ottaisi isomman, jos saisi. Jopa ne megamulkkuiset.
11.01.2013 14:47
Ai vielä lisää?
11.01.2013 14:44
Laitappa nyt sellainen anatomian oppikirja julki, niin tarkistetaan. Helppo homma sinulle, kun niistä kirjoista jaksat jauhaa.
Äläkä jauha paskaaa, että etsi itse. Sinä niistä höpiset, niin sinä laitat tekijät ja kirjan julki. Minä sitten tarkistan kuinka paljon valehtelet vai puhutko totta.
Ettet vaan olisi kirjoittelemassa itse sellaista?
11.01.2013 14:43
Olisitko sitä mieltä, että nainen työntäisi jykevän 18-senttisen edestään ja ottaisi sellaisen 13 senttisen mieluummin...?
Tuo Iltalehden juttu oli muuten huono ja luultavasti miehen kuvittelua siitä, muitä naiset haluaa.
11.01.2013 14:37
Puoliveltolla? Ja kyllä se enemmänkin täysveltto.
Mitä nykyään? Miehiä, naisia, jotain muuta. Metsästyskoiralle ei pidä antaa tosin asuksen kalsareista hajua. Se on koiraparan metsästäjäuran loppu ja muutenkin ikävä katsoa metsästyskoiraa, joka aktiivisesti yrittää hirttäytyä pantaansa.
10.01.2013 19:11
Anatomiaa ei löydy satukirjoista. Kerrotko tarkemmin tuon teoksen, josta tuo pieni keskimitta löytyy. Mulla on lääkärituttuja, niin voisin kysyä, että ovatko sattumoisin lukeneet samaa opusta. Yhdellä niistä on kyllä pienehkö 15-senttinen ja sitä on saattanut kikulin koko kiinnostaa.
10.01.2013 19:04
Haluaisin tarkempaa tietoa tuosta "opuksesta". Mistähän sellaisen voisi ostaa tai lainata. Heh ehhe heh ja hih. Niiin. Suomi ei ole maailmassa, joten maailman keskimitta ei koske Suomea.
Jo noita kiinalaisia, intialaisia, korealaisia ym. on niin pirusti, että pikemminkin keskimitta nousee, kun nuo nysäkullit jätetään pois. Afrikassa ja Jamaicalla on kolme viiva neljä isontavaa mallia.
Suomalaiset ovat isokullisia. Kysykää vaikka minulta. Yksi poikkeus tosin saattaa olla.
Mutta siitä ei tällä kertaa sen enempää, kun kuitenkin raivostuisi ja lupaisi puristella ulosteita kantapäille.
10.01.2013 18:45
Pitäisköhän suksia vittuuun asti?
Harmi ettei ne alle 13sentin omistajat halua sellaista näyttää. Mistä nyt tiedämme niitä edes olevan?
Onko se keskikoko 13, 14,5, vai 16cm. Kallistuisin olettamaan keskimitaksi tuon 14,5, koska tuossakin se on keskellä.
10.01.2013 17:37
Sellaista kirjatietoa ei vaan ole, ellei jotain tuoretta joku minimuna väsänny.
10.01.2013 17:29
412 / 434