Ilmankos olen ajatellutkin, että keskikoko olisi suunnillee 16cm.
"Six inches is the average length of a male erection, right? More or less? More (6.32 inches) if you're gay, apparently. And less (5.99) if you're straight. Stiff homosexual organs are one-third of an inch longer, claims an article titled "The Relation Between Sexual Orientation and Penile Size" in the June Archives of Sexual Behavior.
The phallus findings are based on archived data from 5,122 measurements of men's schlongs obtained by the Kinsey Report from 1938-1963."
http://www.salon.com/1999/11/04/size/
Homoilla sentin pitempi
6
60
Vastaukset
No ilimankos...
Vinkiksi sen verran, että jälkikääntymystä kannattaa kokeilla, jos ei ole naturaalit taipumukset.
Ei kerta isomunaista tee, on vanha sanonta:D- Höxäkö se taas?
Kertoo vaan että homo-leidit ei osaa mitata.
Kiitos "höx" aloituksesta ja omasta vastauksestasi.
Huomioikaa, että maailmalla on miehillä isot mulkut vrt. suomi. 6 tuumaa eli 15cm on maailman keskimitta, mukana mustaihoisia keskitaltaan 17cm megakulleja ja miljoonia aasialaisia keskimitaltaa 10cm kulleja. Suomi menee keskiarvoilld 13cm tuntumaan. Puhumme siis erektiopituuksista.Ei vastannut itselleen. Itse asian olin lukenut aiemminkin, mutta mistä tiesit homoleidien mittaustaidot.
17cm megakulli:D
Jooo. Ja Janne Ahonen on läski... Olet sinä veikeä. Kiitos osallistumisesta;)- ap.
Hyvä, että halusit tarkentaa. Suomessa kun suurimpaan ryhmään eli aasialaisiin verrattuna on megakullit, keskimäärin 16cm, homoilla on 17cm. Siksipä oma 20cm ei tunnukaan harvinaiselta, niitähän on varmaan viitisen prosenttia homoista. Sorry vaan heteronaiset, sinne ne isot menneet on.
- Pitäkää homot tunkkinne
ap. kirjoitti:
Hyvä, että halusit tarkentaa. Suomessa kun suurimpaan ryhmään eli aasialaisiin verrattuna on megakullit, keskimäärin 16cm, homoilla on 17cm. Siksipä oma 20cm ei tunnukaan harvinaiselta, niitähän on varmaan viitisen prosenttia homoista. Sorry vaan heteronaiset, sinne ne isot menneet on.
Joo eipä naisille koolla väliä.
- afffffffffffff
ap. kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa Asuksella on 11 senttiä ja se on niin homo että hooäksä on asukseen verrattuna täyshetero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138