Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä sä taidat olla mä:D
Mua onkin melko paljon, kun jokainen joka Asuksen arviot arvostelee, on mä... Brüno on mä, asdffds on mä ja jokainen nainen on mä.
Kiitos Asus luottamuksesta. Ja jokainen kullinkuvan lähettäjä on mä. Mutta nytpä teen tunnustuksen, jonka olen tehnyt kyllä ennenkin. Asuskin on mä ja eipä täällä muita olekaan, kuin mä. Mä olen jopa yli 180 ip.osoitteesta käyny katsomassa mun profiilia.
Aika pitkän tarinan Asus heitti taas ja aihe oli, että minä heitän kaikki jutut täällä.
Olenpa minä ahkera;)
23.12.2012 16:20
Tämä on ehkä yksi kaikkien aikojen kauneimpia huomioita Asuksen tekstistä. Todellakin joskus on niin salaperäinen tapa, että menee arvailuksi. Älykännyillä on kyllä hankala kirjoittaa, myönnän.
Toi iPhone kyllä on kaukaa haettu, koska samat kirjoitusvirheet toistuvat todistetusti jo 2006-2007 vuosillta, ellei jopa aiemmiltakin. Ja silloin ei ollut vielä noita äly-värkkejä;)
23.12.2012 13:36
Sinä veit tältä A-herralta sen naisen roolin ja sehän sitä pännii. A-herrahan se tuolla "pojjat pojjat" -nikillä valittaa.
Yleensä A-herran naisena tekemät jutut ovat tyyliä; naiseen ei mahdu yli 12-senttistä ja toinen on, että naiset pyörtyy ihastuksesta, jos miehellä on halkaistu lanttu himmelitarpeen nokassa.
Mites sinä naisena tykkäät? Onko 12-senttinen mieluisampi, kuin 18 senttinen, jos ovat saman vahvuisia vaikka 13cm ymp.mitaltaan?
Naisnäkökulma on täällä harvinainen. Siis ihan oikean naisen, eikä sellaisen naisen, jolla on kivekset:)
23.12.2012 13:29
kitsus kommeetywelzua.
Riittikö?
23.12.2012 01:12
Tuo on reipas meininki... Jos olisin kullinpuutteessa oleva nainen, en epäröisi sekuntiakaan.
Miksi joku saamaton runkkari tuota arvostelee?
Vehkeet on panemiseen tarkoitettu, mutta te muutamat ikineitsyet, voitte ne palauttaa Luojalle ihan käyttämättöminä.
Eli. Ei mitään epätoivoa, vaan yritystä. HYVÄ.
23.12.2012 00:03
Tällaista positiivista näkemystä täällä tarvitaan ainaisen pikkukulliangstin sekaan. Kiitos kovasti ehkä viikon ensimmäisestä normaalista viestistä.
Ja aivan oikeasti tarkoitan tätä. Nämä saattavat olla viimeisiä, viimeisiä, niin viimeisiä viestejäni tällä palstalla.
Mutta muistaakseni isot tissit olivat kivoja. Ja muistaakseni myös pienet...
22.12.2012 22:56
No, mitäpä mä täällä enää tekisinkään, jos ainoa hintittelijä häipyisi...
Siloin joskus pari vuotta sitten, kun aloitin palstaa seuraamaan, niin huomasin, että todistetusti isokullista, L-P -poikaa alettiin painamaan alas.
Ensin mietin, että miksi. Mutta en kauan, kun huomasin, että se pätikin kaikkiin hiukankin isomman kulllin omistajaan.
Se miksi esiinnyn homona, on se, koska homo olen, ja haluan olla rehellinen. Miksi olisin jotain muuta? Ei minua tämän palstan perusteella moni tunne ja uskokaapa, että ne jotka tuntevat, eivät ole homofoobisia mulukkuja.
Samalla olen antanut myös eräänlaista siedätyshoitoa niille, jotka olettavat homojen olevan aivan toisesta maailmasta.
Kyllä meitä homoja myös mulukut kiinnostaa, mutta tuskin sen enempää kuin heteroitakaan.
Katsokaapa palstalle kirjoittavia, ja kuinka moni homo on suuntauksensa esiin tuonut. Ei kovin moni. Ja takuuvarmasti heitä pyörii täällä, niin kuin kaikkialla muuallakin helevetin isot määrät.
Otan palstaäänestyksen ihan tosissani ja jos näyttää, että juttujani ei enää tarvita, otan tuloksen kuin mies ja alan itkemään maailman vääryyttä... Ehkä etsin köyden ja irroitan jahtini satamasta jäiden lähdettyä ja suuntaan välimeren hiekkarannoille ruskettuneita uroita silmäilemään.
22.12.2012 22:41
Jooo. Varmaan arvostat;)
Jos joku nainen lukisi tekstisi, hän varmaan jakaisi mielipiteesi naisen arvostuksesta...
Tämä koko ketju on ehkä kaikkein nolointa, mitä koskaan olen saanut lukea. Jo aloitus; keisari keksi keisarinleikkauksen, ettei pilllut väljenisi, on jo niin paksua, että sehän olis Pahkasika-kamaa, ellei aloittaja olisi tosissaan.
Pimppejä on varmaan useaa kokoa, mutta miten niiden haukkuminen ja horottelu eroaa siitä, että naiset saattavat pitää nysäkulleina pienen mulukun omistajia?
Ilmeisesti huono itsetunto, pieni mulukku, ehkä yh:lta saadut pakit, ovat olleet tämän langan ylläpitovara.
Kihlatkaa se yh, niin jospa se torttu siitä tiukentuisi. Saatte kaupanpäälliseksi hullun ex:n ja muutaman ADHD-muksun.
Tämän ja kaikkea muuta uskomatonta paskaaa olen saanut lukea tältä palstalta ja kiitän teitä kaikkia niiden laittamisesta. Se ei tosin lisää luottamustani kanssakeskustelijoitteni älykkyyteen, mutta osin ilmaisee sen älyn puutteen.
22.12.2012 19:11
Jos tuo olisi ollut oikein kirjoitettu, niin olisin saattanut luulla sitä ehkä jonkun muun, kuin palstan ikikitisijän raapustamaksi...
Mutta kun se kullikateus paistaa niiiiin selvästi tuostakin kommentista.
Käsi ylös, kellä on isompi kullli kuin tuo... Noooh. Antaa tulla!!!!
Aha. Ei noussut kuin pojka_87:n käsi ja sekin hieman takellellen:D
Vinkki: Oma muna ei pitene yhtään, vaikka väittäisi toisten isoja kulleja pieniksi. Olen huomannut sen aivan itse.
Jaan tuskanne, pienimulkkuiset palstatoverit...;)
22.12.2012 17:37
Muuttuiko sinun mela kun tänne tulit tyhjänpäiväisyyksiä laukomaan?
Ja kumpaan suuntaan? Vieläkö jormaa löytyy;)
Ellet ole huomannut, tämä on suosittu huumoripalsta ja ainoastaan tosikot ottavat nämä jutut tosissaan.
22.12.2012 15:36
Eli jos on kaksi kuvaa, joissa toisessa on pieni ja toisessa iso, niin sekään ei todista sitä toista isommaksi? Samalta etäisyydeltä otettuja tietty.
Kai se kuva isontaa sitä pienempääkin, vai tuleeko raja vastaan 12,5 sentissä? Vain sitä isompia kuvat suurentaa:D
Kuvien perusteella ei kovin tarkkoja mittoja voi sanoa, koska palstatietojen mukaan voi vertailukohtana käyttää kutistettua mittaa tai kuivatettua HK-Blöötä.
Kynnys pienen laittamisesta näkyviin on isompi, kuin mahtijorman, jota omistaja tietenkin ylpeänä esittelee, mutta eikö ketään rohkeaa löydy.
Syy, miksi haluaisin sellaisen näkyviin on vain se, että näkisin millaisen kehun tai teilauksen se saisi eräältä, omien sanojensa mukaan, Suomen ainoalta isokulliselta.
22.12.2012 10:06
Sano h vaan.
My name is h. H-X.
Omaan nolon kullinpätkän ja siksi minua saa sinutella ja imeäkin jos mieli tekee.
Asukseen verrattuna terskanikaan ei ole lantunpuolikkaan kokoinen, mutta maultaan kuulemma paahdetun suolapähkinän makuinen ja joku mainitsi sen olevan sitä myös kooltaan.
21.12.2012 20:40
Minä tykkään aggressiivisista isoista ja lihavista miehistä. Koska itsekin olen kiltti, niin vittuilutaidottomuus kuuluu ehdottomasti myös sellaisen nallen arseen, öh, arsenaaliin. Vai oliko se arseen vai anaaliin. Nyt menee jo kiiman vuoksi sekaisin.
Myös tiukalle neitsytpojalle pikkuinen yläkäppyrä on parasta. Se ei satuta ja on eturauhashierontaan prikulleen pikkurillin veroinen.
21.12.2012 20:31
Ehkäpä jopa palstan suurikullisin... Täällä kun on muutamasta 20-senttisestä ollut kuvia, niin Asus hakkaa ne maanrakoon.
Jos se arvosteltu kikuli on niin iso, ettei sitä voi edes persemitatuksi väittää, niin eihän se sentään ole yläkäyrä.
Nyt olen löytänyt vertaiseni väittelykaverin ja siksi olen hänen kovasti kanssaan samaa mieltä. Joka asiasta. Minkä kokoinen kullli sulla on. Haluatko treffata?
Olisikohan aika pyytää anteeksi epäilyjäni asuksen persemitatusta 17 senttisestä, kun olen epäillyt sitä 12 senttiseksi?
Se tuskin on sitäkään:(
21.12.2012 20:22
Ja toinen on h-x. Mutta muita ei ole.
21.12.2012 19:15
Ohops.
Viimeinen google-haku oli, millä muokata 12 senttinen nysä isoksi 17 senttiseksi. Oulusta kyselty, eli saattaa olla kuvaa tulossa;)
21.12.2012 19:12
No siltäpä tuo vaikuttaa. Miksi menisin jonkun muun nikin taakse puhumaan asuksesta, kun se käy oikein hyvin tällä rekisteröidylläkin.
Onko vadelmiakin halkaistun lantun kokoisena... Oljenkorren päässä oleva halkaistu lanttu saa varren taipumaan;)
21.12.2012 18:57
Sinä olet iso mulukku, jos näin voi sanoa. Mutta peniksesi on tuskin edes sitä mainostamaasi 12-13 senttiä ja isossa (läskissä) miehessä se näyttää, kuin olisi pikkuruinen helmi aavikolla...
Eipä ihme, että vituttaa... Onko sulla yhtä iso, kuin tuolla kuvan laittajalla. Tuo kuvanlaittaja, jonka isoa kulllia arvelit rohkeasti 16 senttiseksi. Ei se Asus kuule ole 16 senttiä. Ja sen hyvin tiedät itsekin ja siksi sitä dissailet.
Sattuu, niin syvälle sattuuuuuuu
21.12.2012 18:41
Kyllä se vaan tuo iso mulukku otti sieluusi. Ja tuo mittaustaidoista puhuminen, vaikka mitään mittaa ei ole annettukaan, on kyllä jo lipsahdus parhaimmillaan.
Muistatko Asus? Sulla lipsahtelee aina välillä.
Ja isokullista kun haukkuu mitättömyydeksi, niin eiköhän se ole selvä peli. Kateellinen, mikä kateellinen.
Kyllä pienen munan kanssa voi elää, mutta jos se aiheuttaa tuollaista katkeruutta, niin se eläminen on hankalaa. Hyväksy tirrisi ja lopeta toisiin vertaaminen ja kadehtiminen, niin ehkä saat rauhan sielullesi.
21.12.2012 18:18
Viimeisten palstatietojen mukaan se kutistuu 12-13 sentin hujakoille, kun siihen erektoituessaan pumppautuu verta.
Saitko selville, oliko sillä tummalla aivoja? Palstatiedot kertovat myös, että ISO KULLLI=PIENET AIVOT.
Ja myös onneton rakastaja tuo tumma varmaan oli. Huolimatta ympyräleikkauksesta, oli sillä tummalla pojalla sylttääntynyt nahkalutku, joka menee tupakkaholkkiinkin heittämällä.
Näitä kaikkia oppeja olen palstalta imenyt itseeni, kuin venäläinen prostituoitu suomiporon sarvea. Ja kohta alan kai jo melko varmasti ehkä kenties lähes uskomaankin niihin;)
21.12.2012 17:47
416 / 433