Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi+kun+Asko+perustelisi.+Hänen+perustelunsa+ovat+aina+olleet+hulvattoman+hauskoja.+Teki+hän+niitä+"kynekolokina+tai+urolokina",+ne+ovat+aina+yhtä+hellyyttäviä.
Nyt+Asko+lienee+siirtynyt+jo+"päälääkärin"+formuun.+Hän+tietää+paljon+päälääkärin+hommmista,+kun+on+niitä+läheltä+katsonut.
04.11.2016 19:36
Ai+niin+Asko.+Minä+nukun+yöt+ja+muutenkin+minun+kirjoitukset+tunnistaa+nikistä,+jossa+on+tuo+kyrvänpaksuisen+makkaran+kuva.
03.11.2016 15:42
Asko+ei+usko+tutkimuksiin,+jotka+ei+tue+hänen+harhaista+maailmaansa.+
Ymmärrän+toki+kateuden+homojen+isoille+(todistetusti,+tutkitusti,+Kinsey+mm.)+kulleille.+
Mutta+olethan+kateellinen+myös+kaikille+omaasi+isommille,+oli+ne+sitten+vaikka+heterokullejakin,+joten+siinä+ei+ole+mitään+uutta.
Tuo+15/12+tulee,+kun+laitat+Googleen+haun,+tai+voin+sen+sinulle+laittaa,+koska+epäilen,+ettet+osaa+Googlea+käyttää.+Kas+tässä,+pullukkaiseni:
"A+review+published+in+the+2007+issue+of+BJU+International+showed+the+average+erect+penis+length+to+be+14–16+cm+(5.5–6.3+in)+and+girth+to+be+12–13+cm+(4.7–5.1+in)."
Ei+kestä+kiittää.+Kiva+vaan,+että+taas+saatoin+auttaa+sinua+saamaan+oikeaa+tietoa+tärkeästä+kulliasiasta.+Jos+mieltäsi+painaa+myöhemminkin+jokin+kulleihin+liittyvä,+kysy+rohkeasti.+Olen+apunasi.
03.11.2016 15:38
Uskon,+ettei+siellä+ole+millään+kielellä+sellaista+tutkimusta.
Pullero+nyt+kuitenkin+ensin+rauhoittuu+siellä.+Ottaa+päikkärit+ja+pari+Tenoxia.
Illemmalla+voit+sitten+plarata+niitä+tutkimuksia+näytille,+joita+auliisti+lupasit.
03.11.2016 15:28
Olet+kaappihomo.+Se+on+ok.+Tulet+ulos+sitten++kun+sinulle+sopii.+
Huomasitko+asian+jo+lapsena,+vai+pääsitkö+äitisi+helmasta+hiljattain?+Älä+enää+ujostelee.+Nykyään+teikäläisiä,+kaappihomojakin+ymmärretään.+Maailma+on+muuttunut+siinä+mielessä+parempaan+suuntaan.
02.11.2016 20:14
Ei+muuta+kuin+perseet+ja+kurkut+mielessä.+Tairat+olla+homo?
02.11.2016 16:53
Kuka+se+kirjoitti:+"Tuolla+tlempänä+on+linkit+laajaan+kondomivalmistajan+tutkimukseen.+Haluatko+ruotsiksi+vai+englanniksi?+Valitse+siitä.+"
Minä+valitsin.+Miksi+kyselet,+jos+et+kuitenkaan+tee+asian+eteen+mitään?+Vai+eikö+siellä+olekaan+kertomaasi+asiaa?
02.11.2016 16:52
Eli+tietenkin+tarkoitus+oli+olla+10,6+cm,+mikä+on+Rfsu:n+yleisin+koko.
02.11.2016 15:44
Laita+englanniksi+ja+ruotsiksi.
02.11.2016 15:40
Ymmärrän.+Mikään+ei+kelpaa,+jos+se+ei+tue+10+senan+keskipaksuutta.
Mutta+laitapa+sinä+nyt+tuore+tutkimus,+joka+kelpaa+meille+molemmille,+jossa+kerrotaan+keskipaksuudeksi+tuo+kuuluisa+10+cm+ympärys.
Minä+olen+aikani+sellaista+etsinyt,+mutta+on+se+hakusessa,+kun+hakukoneetkaan+ei+sellaista+löydä.+Help+Me+;)
02.11.2016 13:32
On+sinulla+halut.+Minulla+ei+ole+tuollaisia+haluja,+mutta+tee+sinä+miten+haluat,+kunhan+et+rasita+julkista+terveydenhoitoa+revenneellä+anskullasi+:D
02.11.2016 13:29
Eli+Lotharilla+on+normaali+muna?+Tai+pikkuisen+normaalia+ohuempi?
Se+antaa+toivoa+muillekin+normaalimunaisille.
Ei+se+tuo+kulli+tosiaankaan+ihmeellinen+ole.+Tiedän+monta+isompaa.+Anssilla+on+munaa+muuten.+Ei+häntä+muuten+kadehtijat+nimittelisi+pykmiksi+(hih)+tai+räntsäkkeeksi.
02.11.2016 09:17
Eiköhän+11,6+cm+kumin+ympärys+ole+lähempänä+11+senttiä+kuin+kymmentä.+En+tosin+tiedä+oululaista+matematiikkaa.
Kumin+sisämitat+eivät+ole+millään+lailla+10+cm,+mikä+sekin+tipahtaisi+pannessa.+Muista,+että+kumin+paksuudesta+kun+puhutaan,+puhutaan+sadasosamilleistä.
Sinä+et+osaa+lukea.+Wikipedian+tiedoissa+on+viitteet+TUTKITTUUN+tietoon.+Ymmärrätkö?+Tutkittuun.+Ei+arvattuun.
Kumin+tulee+olla+ympärykseltään+kyrpää+pienempi.+Muuten+se+valahtaa+kyydistä,+kuin+voinokare+Askon+karvaisen+mahan+päältä.+En+halua+tietää,+miksi+se+voinokare+siinä+edes+on.+Ehkä+rasvasit+nännejäsi?
02.11.2016 09:14
Ei+kaikkea+pidä+ottaa+niin+tosissaan.+Tuskin+otat+sitä+Askon+kehumaa+10+sentin+keskiympärysmittaakaan+todesta?
01.11.2016 16:15
Kyllä+Rfsu+tietää+mulkkujen+keskipaksuuden.+Ihmettelenkin,+miksi+he+eivät+kehtaa+tietoaan+osoittaa+muuten,+kuin+tekemällä+keskipaksuiseen+kulliin+valtaosan+kumeistaan.
Jos+kumin+ympärys+on+liki+11+cm,+ei+sitä+kannata+yrittää+10-senttisen+kullin+ympärille+laittaa.+Pois+lähtee+että+heilahtaa,+jos+mulkkua+hitusenkin+liikauttaa,+saati+että+yrittäisi+panna.
Tämä+on+totuus+ja+valitettavaa+se+on+Askon+kannalta,+joka+kertoo+satuja+tuosta+10cm+keskiympäryksestä.
Yhden+tutkimuksen+kun+näkisin,+missä+tuo+10+cm+on+saatu+keskipaksuudeksi,+niin+alkaisin+paremmin+uskoa.
Eikö+joku+nyt+voisi+etsiä+sellaisen+tutkimuksen+minulle,+kun+olen+kovasti+yrittänyt+vuosien+ajan+sellaista+löytää?
"+In+a+study+of+penis+size+where+measurements+were+taken+in+a+laboratory+setting,+the+average+penis+circumference+when+erect+was+4.8+inches+(12.3+cm),+which+means+that+the+average+width+of+the+erect+penis+is+approximately+1.5+inches+(4+cm).[18][19]"
https://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size#cite_note-18
Tuossa+loppuosassa+on+mainittu+noita+tutkimuksiakin,+joihin+Wikin+tiedot+perustuu.+Siis+tiedot,+ei+arvelut.
Askoooh!!!+Nyt+sanakirja+esiin+ja+tankkaamaan+inglishkaa+;)
01.11.2016 16:09
Mihin+se+Rfsu:n+juttu+perustuu.+Nuo+mitat+SIIS,+mitkä+he+totesivat+vääriksi,+kun+sitä+heiltä+kysyttiin?
Miten+46+numeron+saapas+pysyy+39-numerojalkaisen+karpaasin+jalassa?+Yhtä+hyvin,+kuin+Rfsu:n+yleisin+kortsu+heidän+väittämässään+keskipaksuisessa+kullissa.+Eli:+LIIMALLA.
01.11.2016 11:17
Itseäsi+kiusaat.+Kun+hyvin+tiedät+totuuden+ja+silti+linkkailet+tuota+shitiksi+todettua+juttua.+Rfsu:n+puolelta+se+shitiksi+todettiin.
Kysyt:+"Suomen+miehen+tapaiset+ovat+mittataidottomiako?"
Ei+Suomen+miehet+tee+noita+oikeita+tutkimuksia,+joissa+on+todettu+OIKEAT+mitat.+Lue+Google-haun+tulokset.+Yhtään+kymmenen+sentin+keskipaksuustutkimusta+sieltä+ei+löydy.+Jos+löydät,+laita+esille+;)
Miksi+sinulle+on+niin+tärkeää+tuo+kullin+koko?+Tai+siis+muiden+kullien+koko?+Vertaatko++toisten+kulleja+omaan+nappulaasi?+
Älä+hyvä+mies+sellaista+tee.+Se+aiheuttaa+sinulle+vain+pahaa+mieltä.
01.11.2016 11:13
Ai+toinen?
31.10.2016 20:10
On+se+ihan+sama,+onko+se+10,+11+vai+12.+Miksi+sitä+pitää+väittää+kymmeneksi,+jota+yksikään+tutkimus+ei+tue?
Onko+tuollainen+tutkimus+olemassa,+mitä+kyselet?
31.10.2016 20:10
Kirjoitan+vain+tällä+regatulla.+Monellako+sinä+kirjoitat?+
En+viitsi+edes+laskea,+kun+ne+vaihtelevat+postista+toiseen.+Asia+pysyy+samana,+eli+siitä+ne+tunnistaa.
31.10.2016 08:06
49 / 433