Kumman ottaisit:
1. Panoksesi
2. Puolisoksesi
Mies 1: Kalun pituus: 18cm, ympärysmitta 13cm
Mies 2: Kalun pituus: 22cm, ympärysmitta 15cm
Kuvitellaan että miehet ovat muuten samanlaisia.
Nainen kumman ottaisit?
20
115
Vastaukset
- ersdtfgyhj
Miksi tyytyä yhteen, kun voi ottaa molemmat?!
- sanootunnevaurioinen
Kullinkoko ratkaisee, erittäin paljon. Minulla on suuri vagina. Jollain pienellä kullilla. Ilman "mielikuvitusta" Pano hommista ei tule, lasta, eikä paskaa. Ei tunnu missään.
- Tikkaaja
Kaikilla läheskään ei ole iso wittu!
- Punkeamalla
Tikkaaja kirjoitti:
Kaikilla läheskään ei ole iso wittu!
Jo vuan, mutta muutaman perheenlaajennuksen jälkeen tilanne voi muuttua.
- Muutaman-isä
Ei muutu.
- Normaalia-se-olla-pitää
Varmaan enin osa ei ota kumpaakaan jättikyrpää.
- Olet-homo
Oletko sinä tehnyt gallupin, vai elätkö illuusioissasi?
- AlpoAlpo
Panoksi mies2 koska panolla on hyvä olla isohko. Puolisoksi mies1 koska pikkuisella kalulla ei petetä niin herkästi.
- Okei-
Niin te hintithän saatte nykyään mennä naimisiin,
- Mirkku99
1.2
2.2. - PatePamppu
Koska ketjuun ei jostain kumman syystä naiset vastailleet, vaan miehet kannattaa kysyä kumman miehet ottaisitte? Eiköhän sekin anna osviittaa kumpi on parempi pienempi vai isompi?
- kiima-aina
Kyllä bi-miehenä iso säväyttää eri lailla kuin pienempi.
Itselläni on melko kookas kalu (20/17) ja sitä tyrkyttäessäni toiselle on kehut ja huokailut tavallisia, mutta itse pitäisin vieläkin isommista, kerran olen sellaisen tyhjännyt, vaikka ei seisonutkaan kunnolla, oli reilu 20cm.- Siinä-sulle-20cm
Sun kannattaa alkaa juoda brittiläistä olutta ja lämmittää olut perseessäsi.
- PatePamppu
Hyvä kiima-aina.. Kiitos hyvästä vastauksesta. Joku peniskade siinä alkoikin heti vinkumaan. Hyvä kun kerran edes tulee asiaa eikä mitään keksittyä liirum laarumia..
- Hetero123
Homoille kyrpä on elämän tärkein asia.
AHAHAHAAHHAHHHAHHAH PENIS
- Arvaaja121212
Arvasin että häxy on tuon näköinen..
- Tyttölä
Arvaaja121212 kirjoitti:
Arvasin että häxy on tuon näköinen..
Näyttää olevan estrogeenitasot huipussaan kivahan siinä on tyttöillä.
- Jaakkoheterovaiei
Molemmat hyvänkokoisia kaluja, suuhun ottaisin mieluummin pienemmän ja "pilluun" isomman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1436082Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843734- 292693
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4692674- 2012335
- 1841978
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291479- 581284
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056