ympärileikattu penis

mitä tehdä?

En tiedä kuuluuko tämä ihan tälle palstalle, mutta uudella miesystävälläni on ympärileikattu penis.
Tästä minulla ei aikaisemmin ole mitään kokemusta. Ja vaikka asiasta etsin lisää tietoa googlesta, niin kuulisin mielelläni kokemuksia (ympärileikatut miehet tai naiset joilla ollut ympärileikattu partneri) siitä, onko seksi ympärileikatun miehen kanssa erilaista?
Sen tiedon perusteella, mitä löysin netistä, ympärileikatut miehet ovat kuulemma "rajumpia" tai "pitkäkestoisempia/ vastaavasti saattaa olla ongelmia orgasmin saamisessa", tuntoaistin ollessa kuulemma heikentynyt joiltain osin peniksen päästä.
Emme ole vielä harrastaneet seksiä, mutta koska se on nyt ajankohtaista, niin pohdin tätä..

16

5679

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nam

Jaksoi kyllä pidempään,mutta en tiedä johtuiko siitä.Sänkysessiot oli aina vähintään 2 tunnin pituisia.Ja joskus halusi 5 kertaa yön aikana.Äijällä oli kaiken lisäksi vielä iso.Todella hyvältä tuntui,mutta paikat sai joskus kipeäksi kun koko yö touhuttiin.

• HUOH

Kohta saat taas vastauksia, jotka ovat luokkaa legendat ja sadut. Miksi et kysy asiaa esim. USAlaiselta palstalta, jossa ympärileikatut miehet ovat sääntö eikä poikkeus. Saat ihan oikeaa tietoa. Samalla voit valaista amerikkalaisia kanssasiskoja aiheesta "onko seksi ympärileikkaamattoman peniksen kanssa erilaista?"... "onko leikkaamaton penis herkempi ja saako nainen sillä paremman nautinnon?... jne... ymmärrätkö?

• sooo

täällä saa kysellä..

sun ei tarvi lukee..tee omat kysymyksesi

• Jak
        sooo kirjoitti:

täällä saa kysellä..

sun ei tarvi lukee..tee omat kysymyksesi

Olen 23v nuori mies ja minut on ympärileikattu 7v vanhana terveydellisistä syistä, kiren esinahan takia. Olen kuullut naisilta joiden kanssa olen ollut yhdynnässä kysymyksiä että kuinka sä jaksat noin kauan jne.??Ja luulenkin että olen myös ainakin vähän rajumpi otteinen tapaus,koska ns.hellä normaali seksi ei vältämättä aina tunnu oikein miltään,olen aidosti ylpeä kalustani=)

• ongelmat
        Jak kirjoitti:

Olen 23v nuori mies ja minut on ympärileikattu 7v vanhana terveydellisistä syistä, kiren esinahan takia. Olen kuullut naisilta joiden kanssa olen ollut yhdynnässä kysymyksiä että kuinka sä jaksat noin kauan jne.??Ja luulenkin että olen myös ainakin vähän rajumpi otteinen tapaus,koska ns.hellä normaali seksi ei vältämättä aina tunnu oikein miltään,olen aidosti ylpeä kalustani=)

Nuorempana kestää pitempään mitä tuppimulkku muuten, mutta vanhenpana ongelma saada laukeamaan. Jos keskivertoisesti sanois tuppimulkku parempi, voi aina säätää laukeamista, mutta nahattomalle ei saa mitään tehtyä ja se on ISO ONGELMA.

• Hienoja sanoja
        ongelmat kirjoitti:

Nuorempana kestää pitempään mitä tuppimulkku muuten, mutta vanhenpana ongelma saada laukeamaan. Jos keskivertoisesti sanois tuppimulkku parempi, voi aina säätää laukeamista, mutta nahattomalle ei saa mitään tehtyä ja se on ISO ONGELMA.

Kerroppa minulle, mitä tarkoittaa keskivertoisesti, tai mikä on keskiverto.

Miten se sattuu tähän aiheeseen.

• kalle

Viitisen vuotta sitten leikattiin esinahka pois,
      liian kireä esinahka. En ole ainakaan vielä
      huomanut tuntomuutoksia, herkkys pysynyt ihan samana, eikä myöskään kestoon vaikuttanu. Eiköhän
      miehilläkin vaikuta samoin kuin naisilla jos on
      hyvät lantionpohjalihaksen niin kykenee pidätteleen
      laukeamistaan. Itse olen ainakin huomanut sen, koska
      päivittäin harjoitan kyseisiä ilolihaksia.
      Olen huomattavasti onnellisempi nyt kun ei ole
      riesana kireää kuorta suojana :)

• my humps

Moikka,

ja onnittelut kivasta kaupanpäällisestä ; ).
      Itsekin seurustelen ympärileikatun miehen kanssa ja täytyy sanoa, että olen tyytyväinen: penis on kaunis kuin veistos ja ihana ottaa suuhun!

Tuntoherkkyydessä ei miehelläni ole mitään ongelmia: laukeaa yhtä nopeasti kuin kaikki muutkin entiset mieheni. Eli enpä usko että minkäänlaisia herkkyysvaikeuksia teille tulee.

Ihania ja jännittäviä seksihetkiä uuden rakkaasi kanssa!!!

• Kaisu

Olin kerran miehen kanssa, jolla oli ympärileikattu penis. Penis näytti isolta varmaankin juuri siksi, että esinahkaa ei ollut. Itse hieman hämmennyin, koska olen tottunut tyydyttämään vain miehiä, joilla on esinahka.

Kuitenkin mies työntyi minuun raivoisasti takaa päin. Ensimmäinen yhdyntä ei kestänyt ajallisesti kovinkaan kauaa, mutta kokemus oli silti ihana. Muutaman tunnin kuluttua heräsimme taas rakastelemaan. Mies työntyi tälläkin kertaa takaapäin ja kesti hieman kauemmin.

En siis ainakaan tämän yhden kokemuksen perusteella voi sanoa, että ympärileikatulla kestäisi kauemmin tulla. Ympärileikattu penis oli kaunis ja iso. Ei todellakaan valittamista.

Jos haluan tyydyttää ympärileikattua miestä käsin, niin ainakin varmaan liukastetta kannattaa käyttää? Osaako joku yksityiskohtaisesti kuvailla, miten sen tekee? Riittääkö terskan hively ja pitääkö kättä liikuttaa koko peniksen pituudelta vai onko se turhaa? Kiitos etukäteen!

• aikuisiälläleikattu

Löytyi arkistojen uumenista ja vastaanpa nyt kun itselläni on ympärileikattu.

Ympärileikattua penistä ei voi runkata samalla tavalla kuin leikkaamatonta.
        Siinä tarvitaan liukuvoidetta/sylkeä käden ja peniksen väliin ettei kitka aiheuta kipua. Leikkaamattomassa peniksessä esinahka toimii eräänlaisena kuulalaakerina siinä välissä ja kun sitä ei ole, niin käsi enemmänkin liukuu varrella kuin huljuttaa esinahkaa edestakaisin.

Kokeilla voi, että käsivedon aloittaa leikatun peniksen juuresta ylös päin jolloin rullaa hieman peniksen ihoa terskan päälle suojaksi kuin leikkaamattoman käsihoidon aloittaa nahkaa taaksepäin vetämällä. Eli leikatun kanssa liike painottuu päinvastaisesti

Mutta paras lopputulos tulee kun käyttää liukastetta välissä.

• Kerrotko-vielä

Mihin sitä liukastetta tarvii?

• tuppikullinvaimo

tuppikullin juureen laittaa tukirenkaan niin kalu paksunee ja esinahka ei liiku, kokemusta tosin vain yhdestä kun en ole ollut jakorasia

• Aika outo mulkku. Jos kullin juureen laittaa renkaan, se estää esinahkaa liikkumasta? Älä vitussa tuollaisia höpise :D

• pohjanpoika-

Kyllä pitkä ja paksu tuppikulli on mun suosikki.
      Mitä pitempi esari niin sen kivempi on pienikullisen sinne telakoitua, ja sehän tuntuu ihanalta, vai mitä miehet.

• tuppikullimiehetmuisteta

Kyllähän, ne maailman bortelleissa, vieläkin muistetaa. Kuuluisat Suomalaiset tuppikullimiehet, joilla epämääräistä töhnää esinahkan alla. Sekä samat haisevat kalsarit 3-4 päivää jalassa. Ja humala oli runsas. Siitä !! sitten!! vaan bortelliin. Naisten lemmestä ja palveluista nauttimaan.

• tj74vm

Olen kuullut et kestävämpiä olevat....jaksavat pitkäään..vai onko nainen ns löysä..heh..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      138
      6032
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      184
      3704
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      29
      2673
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      467
      2647
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2335
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      184
      1968
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      129
      1469
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1274
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1274
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1056
    Aihe