Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
minusta se on jotakin sisäistä, mikä ei näy ulospäin. mutta en tosiaankaan ole lääketieteen alalta, enkä tiedä niistä asioista paljoakaan. mutta näen energiassasi virtaavan punaisia täpliä, siksi uskon että verenkierrossasi on jotakin.
peukut pystyyn, suomessa on hyvät lääkärit ja lääketiede on huippua.
t: Keskiyö
20.09.2011 18:38
Hei
sinä et osaa rentoutua ollenkaan. olisi tärkeää, että kehittäisit itsellesi jonkinlaisen ohjelman ja siihen rytmin.
ja kaikki sähkölaitteet pois makuuhuoneesta, ne sotkevat untasi.
löydät sitten vasta kumppanin, kun olet itse kunnossa. nyt on äkkiä saatava energiat paikalleen, jotta saat autettua lapsiasikin. miehet tulevat vasta sen jälkeen.
katso myös, ettet syö makeaa illalla. sama koskee lapsiasi. sokeri nimittäin lisää energiaasi ja estää sinua sitten rentoutumasta ennen nukkumaan menoa.
sinun on oltava tiukempi lasten kanssa, minusta tuntuu että annat heille paljon periksi ja että heillä on laajat vapaudet.
minusta niitä voisi rajoittaa. vain sen verran, kuin he pystyvät itse vastuutaan kantamaan.
koitahan jaksaa, tärkeintä on saada tuo väsymys pois päältä ja energiat kiertämään.
20.09.2011 18:34
Hei
en oikein ymmärrä miksi olisit poikki ja hajalla. näen sinut nimittäin suhtkoht terveenä.
väsynyt ehkä olet, mutta en näe sinulla särkyjä. hajalla voit ehkä olla henkisesti, mutta sekään ei näy minulle.
energiasi voisivat olla korkeammallakin, täytyy sanoa. onkohan sinulla liian suuri työlasti harteillasi, sellaisen painon minä näen. eikä ole ketään, joka auttaisi sen kantamisessa.
tärkeintä olisi, että saisit tuon lastin pois painamasta. et ehkä ole puhunut läheisillesi siitä, siksi he eivät tiedä sinun tarvitsevan apua.
20.09.2011 18:28
Hei
minusta tuo ei estä sinua elämästä jatkossakin aivan normaalia elämää.
tuo varjo kuvaa pelkoasi, saat työnnettyä sen syrjään totuteltuasia uuteen realiteettiin. etkä ole yksin tilanteesi kanssa.
apukeinot löytyvät sinullekin, positiivinen suhtautumisesi pitää sinut pitkään hyvässä kunnossa. lue kaikki mahdollinen tieto sairaudesta ja kysy lisää lääkäriltäsi. tieto on parasta, mitä voit kerätä. sen jälkeen osaat suhtautua rauhallisesti asioihin.
pärjäät aivan hyvin.
20.09.2011 12:59
Hei
koska sinulla on niin paljon kysymyksiä ja suuri hätä, ehdotan että otat yhteyttä sähköpostilla. osoitteeni näet profiilistani.
laita kaikki kysymyksesi listaan ja syntymäaikasi tarvitsen myös. pitkä vastaukseni ei ole aivan ilmainen, mutta saat kaikki vastakset joita niin kovasti odotat. kerron s-postissa kaikki yksityiskohdat siitä, miten menetellään.
20.09.2011 12:55
Hei
selviät tilanteesta päästämällä siitä irti ja katsomalla sitä objektiivisesti kauempaa.
sinulla on hieman huono omatunto, koska jotakin on jäänyt huomaamatta. et ehtinyt hoitaa jotakin pienempää seikkaa. ja pelkäät puhua läheisellesi tilanteestasi.
sinun on oltava avoin ja luotettava heihin, jotka sinua tukevat. et voi jäädä yksin paikoillesi, sitä en neuvoisi tekemään.
20.09.2011 12:52
Hei
tarkoitan, etten saa sinun energiastasi kiinni. ja näen useita ihmisiä mielessäsi, en vain yhtä.
20.09.2011 12:48
Hei
tuo on niin vaativa kysymys, etten pysty heittääntymään näin syvällisiin tässä palstalla. jos todellakin tahdot sukeltaa menneeseen, ota yhteyttä sähköpostini kautta. osoite on profiilissani. käytä samaa nimimerkkiä viestissäsi, kerron sähköpostitse kuinka voimme toimia.
20.09.2011 12:43
Hei
minäkään en voi katsoa itselleni, luotan vain tunteisiini, sellaista se on.
en näe sinulle mitään pommia, enkä sateenkaartakaan. näen yhden varpaan särkevän kun sen päälle astuu. ja käsivarsissa on heikkoa punaa, jonka minä tulkitsen arkuudeksi tai kivuksi.
mielessäsi pyörii jokin talo, jossa on paljon puuta. se ei mielestäni ole uusi talo, vaan siinä on paljon vanhaa ja vahvaa energiaa.
niin, nyt en näe syvällisemmin, olen juuri ruoanlaitossa. voin kokeilla joskus myöhemmin uudestaan.
20.09.2011 12:40
Hei
olen täällä jo kymmeniä vuosia ja ikävöin ajoittain kovastikin suomeen. käynkin siellä säännöllisesti.
elämä täällä on siistiä ja melko vanhoillista ajoittain, toki samalla erittäin kansainvälistä.
mutta on myös hyvin kaunista ja lyhyt matka joka paikkaan.
19.09.2011 20:15
Hei
aivan sama, kuin kysyisit noin avoimella kysymyksellä maapallon lämpötilaa.
kaunista sinulla on esim. vaatteita, säätä, tv-ohjelmia, musiikkia, ihmisiä, uutisia, taidetta, valokuvia, jne.
hyvää sinulla on esim. ruokaa, juomaa, saunaa, perhettä, siisteyttä, valoa, ulkoilua, liikuntaa, jne.
19.09.2011 20:11
Hei
niin kauan kuin uskot olevasi huono-onninen rakkaudessa, et voikaan vetää aurinkoa puoleesi. sinun on ensimmäiseksi opeteltava lause " minä tahdon ja minä saan".
sitten sanon sinulle, että ei kannata kiinnittää kaikkea toivoon tähän yhteen mieheen. jos siitä kehittyisi jotakin suurta, se olisi tässä ajassa jo lähtenyt kukoistamaan.
luota enemmän itseesi ja lähde liikkeelle, voisit käydä eri paikoissa vaihtelun vuoksi. paistaa se aurinko sinullekin, mutta sinun on myös uskottava siihen.
19.09.2011 20:05
Hei
ensikisi, en pysty näkemään aikoja, valitettavasti. no onhan noita kysymyksiä! et voi tilata aikaa luokseni, koska asun sveitsissä. mutta sähköposti ennustuksen voit joskus tilata.
siis, mies on kapselissa ja omissa oloissaan. hän ei nyt kaipaa ketään. tuo toinen mies yritti kääntää hänen päätään pois sinusta ja muista naisista, koska hän halusi huomiota itselleen. tälle ystävällesi kaikki on nyt liikaa.
ei teillä minun nähdäkseni vielä muuta ollut, kuin syvää sympatiaa ja orastavaa seksuaalista kiinnostusta. suhteesta ei vielä ollut kysymys, olitte vasta raivaamassa sille omaa tilaa.
te olette aikuisia ihmisiä, joten spekulointi mahdollisista ajatuksista ei vie teistä ketään eteenpäin. siksi en käy nyt keskittymään toisten ajatuksiin.
sinun on päästettävä koko jutusta irti, jos tahdot vielä saada siitä jotakin itsellesi. tuo ystävä tarvitsee tilaa, hän suorastaan repii hiuksiaan ja huutaa happea. tuo on tietysti kuvainnollisesti sanottu, sellaisia kuvia minä näen.
19.09.2011 19:50
Hei
näen keski-ikäisen naisen, jolla on punainen juhlapuku. hänellä on kauniit vaaleat hiukset ja hän on hyvin hoidettu. on kysymyksessä juhlat, en näe ovatko ne juhlat.
tämä nainen on aivan aristokraattisen näköinen, hänellä on punaisen puolihameen päällä kaunis punainen pitsistä tehty kevyt polvimittainen takki. erittäin hieno näky.
ihmisillä on samppanjalasit käsissä, eli suuresta juhlasta on kyse.
hän liittyy sinun elämääsi, mutta en tiedä oletko sinä tässä kyseessä.
mutta älä suotta ole puulla päähän lyöty, sillä ennustajathan eivät pysty sanomaan aikoja. ei niissä ennustuksissa ole kelloja eikä kalentereita.
19.09.2011 19:39
Hei
sinulla on nyt kiemurainen tilanne, mutta kyllä siitäkin selvitään.
miehesi on kauhuissaan tapahtuneesta, hänen mielestä tulit raskaaksi ilman hänen kanssaan suunnittelua. hän on kuohuissaan ja myös pahoillaan.
hänen mielestään taloudelliset raamit eivät ole kunnossa perheen lisäystä silmällä pitäen. mutta älä nyt lähde laukkaamaan ajatuksiesi kanssa liian kauas, asia kerrallaan.
sinun on päästävä juttelemaan miehesi kanssa rauhallisesti. kummankaan syytteleminen ei vie teitä eteenpäin, kaikenlainen riita vain hermostuttaa entisestään. jos ette pysty puhumaan kirjoita hänelle kirje.
kerro että odotat häntä ja teidän yhteistä elämäänne. kerro tunteistasi, että välität hänestä suuresti.
sen jälkeen on hänen vuoronsa vastata, älä pommita häntä millään. mies ei nyt ole hyvässä kunnossa, anna hänen pitää välimatkansa toistaiseksi.
toivotan sinulle myös voimia, ei tämä pysyvä tilanne ole. te selviätte varmasti eteenpäin.
19.09.2011 19:35
Hei
jokin tässä mättää. jotenkin minusta tuntuu, ettet ole tosissasi koko kirjoituksessa. jos olen väärässä, pyydän anteeksi.
jokin pakkomielle ja omistaminen hyökkäävät melkein päälleni, kun katson asiaa.
19.09.2011 17:22
Hei
unesi heijastavat minun mielestäni sinun omaa rakkaudennälkääsi ja olet ihastunut tähän ihmiseen kovasti.
koska et pääse päivälle tarpeeksi lähelle häntä, menet sinne yöllä oman mielikuvituksesi siivittämänä. unet pitävät ihmisen tasapainossa, eli uskon näiden unien loppuvan - tai ainakin vähenevän - sitten, kun sinulla on oikea herkkä ihmissuhde, joka tekee sinulle hyvää.
19.09.2011 17:08
Hei
jos hakisit lähetteen vanhanaikaiseen fysioterapiaan, heillä on kokemusta ja pystyvät auttamaan.
siellä on jotakin tukossa ja jumissa, mikä aiheuttaa kipua. se olisi saatava irti. hieronta ja fysio saisivat energiat liikkeelle.
lämpö on myös hyvästä, ota kuuma kylpy.
19.09.2011 16:59
Hei
tietenkin kysyt sitä paikkaa ja osoitat yrityshaluisuuttasi. mutta haet muitakin paikkoja, laita vain papereitasi vetämään useaan paikkaan.
sinun ei ole helppoa päästä tuohon kysymääsi paikkaan, mutta sielläkin voi tapahtua ennaltanäkemättömiä muutoksia. silloin heillä tosiaankin olisi tilaa apulaiselle.
ilmapiiri siellä on asiallinen, työntekijät eivät juuri tapaile toisiaan vapaalla.
tarkista vielä hakukirjeesi ja kaikki kopiosi, laita iloinen valokuva hakemukseesi ja tee heti ensimetreillä paras mahdollinen vaikutelma. se puree.
19.09.2011 16:54
Hei
ole selvänäkijä ihan oikeasti ja toimin kolmessa maassa. tällä palstalla kirjoitan lyhyitä katsauksia ja pientä apua.
ei ystävääsi lähennellä, vaan toinen mies on lähestulkoon rakastunut häneen. uskoisin, ettei ystäväsi vielä ymmärrä tilannetta, tuon toisen aikeita.
hän on edelleen loukkaantunut sinulle, koska ei kestä torjutuksi tulemista.
minusta näyttää, että olisi parempi jos istuisit käsiesi päällä etkä ottaisi siihen suuntaan enää minkäänlaista yhteyttä. muuten ystäväsi ei saa happea.
on nyt hänen vuoronsa näyttää korttinsa ja pitää puhetta.
nyt vain odotat, vaikka kuinka tuntuu ettet kestä!
tuo ystäväsi on kapselissa, eikä halua antautua kenellekään. hänellä ei ole mitä parhain kausi menossa muutenkaan.
19.09.2011 16:45
104 / 123