Olen jotenkin hukassa itseni ja elämäni kanssa. En tiedä, mikä työ sopisi minulle. Tuntuu kuin en kuuluisi minnekään. Mies, jota rakastan ei minua enää halua. Löydänkö vielä kumppanin? En haluaisi olla yksinkään. Tasoittuuko rahahuolet ja saanko lapseni kasvatettua itsenäisiksi aikuisiksi?
Huolta ja murhetta riittää. Krooniset uniongelmat painavat, pääsenkö niistä ja saan vielä nukkua hyviä öitä?
Paljon kysymyksiä tässä ja vielä enemmän mielessä. Auttaisitko?
Keskiyö
3
<50
Vastaukset
Hei
sinä et osaa rentoutua ollenkaan. olisi tärkeää, että kehittäisit itsellesi jonkinlaisen ohjelman ja siihen rytmin.
ja kaikki sähkölaitteet pois makuuhuoneesta, ne sotkevat untasi.
löydät sitten vasta kumppanin, kun olet itse kunnossa. nyt on äkkiä saatava energiat paikalleen, jotta saat autettua lapsiasikin. miehet tulevat vasta sen jälkeen.
katso myös, ettet syö makeaa illalla. sama koskee lapsiasi. sokeri nimittäin lisää energiaasi ja estää sinua sitten rentoutumasta ennen nukkumaan menoa.
sinun on oltava tiukempi lasten kanssa, minusta tuntuu että annat heille paljon periksi ja että heillä on laajat vapaudet.
minusta niitä voisi rajoittaa. vain sen verran, kuin he pystyvät itse vastuutaan kantamaan.
koitahan jaksaa, tärkeintä on saada tuo väsymys pois päältä ja energiat kiertämään.
t: Keskiyö- Tuuliviiiri
Kiitos neuvoistasi.. Minä en vain voi ottaa sähkölaitteita pois, sillä nukun olohuoneessa (tilaa ei ole....)ja tietysti siellä on tv ja tietokone. Näetkö meille suurempaa asuntoa? Entä työ? Löydänköhän oman paikkani maailmassa????
Kiitos, jos vielä jaksat vastata :) Hei
sinun olisi löydettävä teille uusi asunto, se auttaisi paljon terveyttäsikin.
katsoisit vaikka hieman halvempaa tai samanhintaista asuntoa, pääasia että SINÄ saat oman makuuhuoneen. ja ne sähkölaitteet ovat huonossa paikassa makuuhuoneessa.
uskon, että kun saat oman rauhallisen makuuhuoneesi, sinun uniongelmat loppuvat.
tottakai sinä löydät oman paikkasi, onhan sinulla nytkin ihanat lapset ja rakas kotisi. ja ystäviäkin sinulla on.
työasiaan tulee muutoksia, lähde tosimielin katselemaan töitä.
mutta kuule, osta edes sellainen johto telkalle ja tietokoneelle, mistä saa sammutettua sen kaiken virran yöksi.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001