Moi! kyselisin tässä, miten noi unet oikein meinaa, olen nähny unta ihastuksestani, eikä se ole ensimäinen kerta vaan melkein joka yö näen hänestä unta, ennimäkseen jutellaan, ja ollaan yhdessä. ja joskus jopa suudellaan aika outoa ?!?
mitäköhän se yrittäää sanoa minulle en oikkeen ymmärrä :/ !?!
kiitos jos valaisisit tässä.
Keskiyö....
8
72
Vastaukset
Hei
unesi heijastavat minun mielestäni sinun omaa rakkaudennälkääsi ja olet ihastunut tähän ihmiseen kovasti.
koska et pääse päivälle tarpeeksi lähelle häntä, menet sinne yöllä oman mielikuvituksesi siivittämänä. unet pitävät ihmisen tasapainossa, eli uskon näiden unien loppuvan - tai ainakin vähenevän - sitten, kun sinulla on oikea herkkä ihmissuhde, joka tekee sinulle hyvää.
t: Keskiyö- Neitto!
Kiitos vastauksestasi..
näetkö mitään elämässäni olen ihan poikki... ja hajalla? :( Hei
en oikein ymmärrä miksi olisit poikki ja hajalla. näen sinut nimittäin suhtkoht terveenä.
väsynyt ehkä olet, mutta en näe sinulla särkyjä. hajalla voit ehkä olla henkisesti, mutta sekään ei näy minulle.
energiasi voisivat olla korkeammallakin, täytyy sanoa. onkohan sinulla liian suuri työlasti harteillasi, sellaisen painon minä näen. eikä ole ketään, joka auttaisi sen kantamisessa.
tärkeintä olisi, että saisit tuon lastin pois painamasta. et ehkä ole puhunut läheisillesi siitä, siksi he eivät tiedä sinun tarvitsevan apua.
t: Keskiyö- Neito!
Kiitos viellä kerran, ja olen kyllä samaa mieltä, olen vaan niin poikki fyysisesti en vaan jaksa tehdä mitään... stressaan helposti ja joskus on vaikee nukkua öisin. ..
Milloin saan omaa aikaa itselleni? tutustunko uusiin ihmisiin pian.. olen vaan niin jälkeen jääännyt kaikesta, en vaan tiedä mitään mailmasta ihanku olen pois suljettu.
p.s. ajattelin kirjoittaa sinulle sähköpostitse lähiaikoina. Voitko kertoa mitenköhän maksan jos olen ulkomaassa? Muutin ajat sitten Suomesta ja ikävä on suuri :))) Hei
no minäkin olen ulkomailla, sveitsissä. missäköhän sinä mahdat olla.....
kirjoita vain sähköpostiini, löydät osoitteeni profiilistani. voimme tehdä sitä kautta laajan katsannon.
minun mielestä sinä olet nuorekas, sinä vain juokset kuin päätön kana ympäriinsä.
et tutustu uusiin ihmisiin, ennenkuin lähdet heitä vastaan. sitten sitäkin paremmin, koska sinusta pidetään. sinut on lyöty henkisesti lyttyyn, en oikein ymmärrä mikset pidä puoliasi paremmin.
tiedätkös, näen sinun palaavan suomeen hyvän ajan kuluttua.
t: Keskiyö- Neitto!
Moi!.. asuskelen täällä Ruotsissa vuoden verran jo , ja voin sanoa elämä on ollu kerrassaan vaikeeta täällä, ei yhtään helppoa kun luullin ja kaiken lisäksi ruotsin kielikään ei ole hallussa viellä...Voitko kiltti tarkentaa kun sanoit
" Sinut on lyöty henkisesti lyttyyn" ? tarkoitatko sillä nämä ihmiset jotka ovat mielessäni, riistävät energiani kokonaan. enkä tiedä mitä tehdä heiden suhteen...
Vähä aikaa sitten sain palautetta eräästä harjoitellu työpaikasta jossa olin ollu koko kesän töissä .. ja aika huonoa palautetta olen saannu vaikka en antsainnutkaan, Olin ollu rehti työntekijä en tiedä miks he mollaavat, ja laimin lyövät minut.
ja muuten minun ihastus josta olen kertonnut edelisessä viestissäni oli kans osa heitä jotka palauteeni kirjoitti? vai kenties ne muut työntekijät kirjoittivat? voitko kiltti tärkentää tämän, miks hän esittää että hän pitää minusta ja samalla antaa negatiivista palautetta.. en ikinä uskoisi hänestä.
Kiitos sinulle.. Hei
niin juuri, ympärilläsi on huonoa energiaa ja se estää sinua pääsemästä eteenpäin.
mukana on myös kateutta. sinä olet liian herkkä pelinappula heille, voi kun sinä saisit itsesi vahvemmaksi! vaikka joku harrastus voisi tempaista sinut mukaansa, jokin liikunnallinen juttu. tai vaikka kungfu tai judo tai pehmeämmässä mielessä tai chi tai chi gong. se olisi sinulle samalla terapiaa ja meditaatiota!
henkisesti sinua mopataan työssä, niin myös siellä kesätyössä oli. en usko että sinun ihastuksesi oli kirjoittamassa mitään palautetta sinua vastaan.
voi kun sinä löytäisit jonkun harrastuksen, joka täyttäisi tyhjän aukon sisälläsi!!
t: Keskiyö- Neito!
Kiitän kovasti vastauksistasi, ostin jo sali korttin vähä aikaa sitten, mutta on jo jäännyt käymättä .. stressi oli osa syy siihen :/ .. ihan varmasti otan itseni niskasta kiinni ja käyn huomenna jo aloittelemassa.. thanks for the motivation :)
Ja ajatellin kans palata sinne työhärjoittelluunkin samalla missä olin kesällä töissä, ja kysellä näistä palautteesta, ja sit voisin kans samalla nähdä ihastustani oisko se hyvä idea vai tyhmä ?!
kirjoittelen sinulle sähköpostitse piakkoin!
lots of love!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001