keskiyö tai mahorkka,teiltä kysyn että perjantaina tapaamani miestuttavani ketä näen milloin mitenkin hetken johteista,onko hänellä tunteita mua kohtaan ja näemmekö kuinka pitkään ,tätä on jatkunut muutama vuosi ja oli jotain tunnetta alussa häneltäkin,eli tunteeko hän minua kohtaan m uttei paljasta? olen nainen ja en kai tässä elämässä koe mitään tajuntaa räjäyttävää rakkaudessa...miriam
onko tunteita vai tapailemmeko huvin vuoksi?
ohikiitävät hetkemme
1
61
Vastaukset
Hei
niin kauan kuin uskot olevasi huono-onninen rakkaudessa, et voikaan vetää aurinkoa puoleesi. sinun on ensimmäiseksi opeteltava lause " minä tahdon ja minä saan".
sitten sanon sinulle, että ei kannata kiinnittää kaikkea toivoon tähän yhteen mieheen. jos siitä kehittyisi jotakin suurta, se olisi tässä ajassa jo lähtenyt kukoistamaan.
luota enemmän itseesi ja lähde liikkeelle, voisit käydä eri paikoissa vaihtelun vuoksi. paistaa se aurinko sinullekin, mutta sinun on myös uskottava siihen.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1787132Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa793700"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1223619Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma762898Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.462459Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni752340- 1321942
- 541338
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3761313Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a591270