Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä sinua ollaan laittamassa töihin ja sehän on ihan oikein.
naisten suhteen on sanottava, että fiksut naiset haluavat työssäkäyvän miehen. siksi, että tämän kanssa voi suunnitella tulevaa ja hänestä on turvaa.
kyllä sinä seuraa saat, mutta jatkossa olisi hyvä olla vähän "toppausta".
t: Keskiyö
01.09.2011 19:22
Voi että, kiinnitin niin huomioni nimimerkkiisi, että puhuttelin sinua nuorena.
vaikka ethän sinä vanhakaan ole.
no kuule, kai sen rahankin on jostakin tultava, vai mitä?
jos sinä pärjäät ja saat jostakin tuloja, et toki silloin tarvitse työvoimatoimistoa.
olet hieman mutkikas ajattelija !
01.09.2011 18:59
Hei
ihmettelen miksei se sinua kiinnosta, etkö haluakaan tehdä töitä?
siellä on osaavaa väkeä ja he tukevat nuoria ihmisiä asiallisesti.
näen myös, että jokin paperi on hukassa.
01.09.2011 18:46
Hei
tuo ihminen tuntee sinut ja hän leikkii kanssasi. sen numeron voi jotenkin bannata.
en valitettavasti näe mitään muuta, kuin että hän (1 ihminen) tuntee sinut.
01.09.2011 18:43
Hei
kyllä teille tulee lapsia, ihania villejä pikkuisia.
taidatte yrittää hieman liikaa, joskus sellainen toimii päinvastaiseen suuntaan.
miten olisi, jos sanoisitte, että seuraavaan kesään asti ei yritetä ollenkaan?
aloitat jonkin uuden haasteen ja tahdon oppia uutta kesään mennessä. keskitä energiasi siihen.
joskus se toimii ja yllätyksiäkin tapahtuu.....
01.09.2011 17:11
Hei
teidän on saatava se tulostin toiseen paikkaan.
tuolla naisella on hormoonit kierroksilla ja hän pätee. hän on ihastunut siellä työpaikalla ja tahtoo näyttää mahdollisimman naisekkaalta kengissään ja olemuksessaan.
hän uskoo herättävänsä tuon tietyn ihmisen huomion itseensä. mutta tyhmä kun on, hän ei ymmärrä että on herättänyt koko osaston varpailleen.
pyytäkää sen tulostimen siirtämistä muualle, se on ainoa keino.
henkilökohtainen juttelu asiasta tuon naisen kanssa ei tuo tuloksia, hän on nimittäin aina oikeassa ja valittaisi itse teidän kateudesta.
jättäkää tuo ihminen tauolla ja muutenkin kaikessa mahdollisessa itsekseen, huomatkoon että hän ei ole suosittu.
01.09.2011 16:44
Minäkin näen henkioppaasi, hän on vanhempi mies ja pitää aina sinun puoliasi.
01.09.2011 13:59
Hei
ota vastaan muuta työtä siihen asti, kunnes oman alan hommia löytyy. sillälailla et masennu ja pyörät pyörivät. oman alasi hommia tulee hieman myöhemmin.
menehän järjestyksessä, ensin ne kihlat. kihloissa oleminenhan on tavallaan koeaikaa avioliitolle ja kosimiselle.
sinä voit vihjata, että olisi ihanaa mennä katsomaan niitä sormuksia. tai sitten voit sanoa, että näit jossakin ihanan ja mieleisesi. katso sitten miten hän reagoi.
jos mies ei sano mitään, tiedät ettei hän ole tosissaan. testaa!
01.09.2011 13:57
Hei
rakkaudessa sinun tulee olla raaka ja miettiä mitä oikesti haluat. kun tiedät tarpeesi, lähdet niitä kohti. näen sinulla kumppanin, tai suhteen, vaikka se onkin takkuinen. puhuminen auttaa selvittämään, saatat huomata että te puhutte aivan eri kieltä. ja se antaa taas selvyyden siitä, minkälaista rakkauden ei pitäsi olla.
energiasi ovat ohutta viivaa, sen minä näen.
syötköhän sinä vitamiineja tai muuten terveellisesti? ota nyt ainakin omena päivässä.
olet hyväluontoinen lammas ja annat helposti periksi. siinä sinulla on opittavaa, toki se ei parane karatekursseilla. työssä teillä on niin erilaisia ihmisiä, että heidän on vaikea tulla toimeen keskenään. hommia näen kyllä riittävästi.
opettele sanomaan "ei", sillälailla jämäkästi, mutta reilusti. sinä et ole sisäpiirin mielistelijä, vaan oma vaatimaton itsesi. se ärsyttää niitä, jotka odottavat sinulta ihailua.
01.09.2011 13:54
Hei
olet eronnut, mutta kaunis. olet ylpeä äiti ja hoidat hommasi, se on faktaa.
tuo miettiminen ja asioiden pureskelu on tärkeä vaihe, se kuuluu eron jälkikipuihin. juuri niistä lähtee viimeisetkin aromit, jotka sitten asetat lopuksi kellariin. etkä hae niitä sieltä ennenkuin olet vanha mummo.
sinä tapaat moniakin miehiä, toiset ovat hyviä ja toiset oman kuvansa kiillottajia.
nuo nettituttavat ovat ajanvietettä iltaiseen ikävään, he eivät oikeasti ole aviomiesehdokkaita.
sinä löydät omasi sellaiseen aikaan, kun mielesi tekee jäätelöä. en tiedä miksi tuo tuolla tavalla tuli! no, taitaa tarkoittaa sitä oikeaa rakkautta ja lämpimiä ilmoja.
kävisit vapaallasi lapsen kanssa niissä paikoissa, missä muutkin yo:t käyvät. muista että miehissäkin on yksinhuoltajia. ja juuri sellaisen miehen minä näen.
hän on yksin poikansa kanssa ja miettii samoja asioita kuin sinäkin.
anna vähän periaatteista periksi ja vie lapsesi joskus mäkkäriin. ja lasten elokuviin, uimaan jne.... siellä ne muutkin käyvät. ja retkelle ja luistelemaan...
01.09.2011 13:44
Hei
se johtuu juuri tuosta kamalasta kateudesta,minkä vahvasti vaistoatkin!
heidän on saatava sinut hiljaiseksi, että pääsevät itse pätemään. tuollaista moppaamista tapahtuu paljon ja se tukehduttaa hyvien osaavien ihmisten energiavirran.
sinun kannattaa laittaa paperisi hissukseen eri paikkoihin ja heti kun nappaa, lähdet haastatteluihin. näen sinut paremmassa paikassa, missä osaamistasi arvostetaan.
tuolla tavalla jaksat vielä toistaiseksi, se antaa sinulle hieman potkua.
01.09.2011 13:37
Hei
tottakai sinä lähetät kuvasi, se on ehdotonta.
tuosta oppaasta en saa selville, että puhutko työstä, privaatista, vai henkisestä oppaastasi?
katso joskus aikasi kuluksi profiiliani, sitä kautta voin kertoa enemmän henkilökohtaisia asioita.
01.09.2011 13:34
Hei
taisinkin vastata sinulle jo.
01.09.2011 00:36
Hei
no on!! kyllä sillä energialla pienen omakotitalon lämmittäisi.
olkaa avoimia toisillenne, älkää esittäkö jotakin muuta mitä olette. rehellisyydellä ja unelmista puhumisella ohitatte monta estettä.
01.09.2011 00:31
Hei
näen sinut onnellisena kumppanisi kanssa, joka on sinua muutaman vuoden vanhempi. mutta sinulle ei ole tärkeintä olla naimisissa paperilla, saatat olla tyytyväinen tasapainoiseen avoliittoonkin.
se riippuu tilanteesta ja omaisuudesta ja monesta haarasta, mutta tuo avioliitto tulee kyllä puheenaiheeksi.
näen sinut onnellisena ja tietävänä, jolla on paljon kerrottavaa nuoremmilleen. olet vanhaa sukua, jolla on tietoa parantavista voimista.
01.09.2011 00:28
Hei
tuo kuulostaa tosi raskaalta. kuten aikaisemmin sanoin, laita jarrut päälle! pelihenkeä!
et sinä voi pysyä tasapainossa, jollet saa samalla mitalle, kuin annatkin.
sano se miehellesi sellaisella rintaäänellä, että se menee perille.
sen jälkeen katsot diplomaattisesti mitä tapahtuu.
"unohtele" muutamia miehellesi tärkeitä asioita, uups.... en ehtinyt!
ei kannata riidellä, mutta voit toki ottaa saman linjan. kun hänellä on nälkä, unohda laittaa ruokaa, koska oli niin paljon kiireitä. jääkaapista löytyy.....
tiedän että se kuulostaa naurettavalta! mutta näytä, että sinulla on muitakin kiireitä.
toinen naisen ase on naisellisuutesi, hän tulee mustasukkaiseksi kun keksit uuden harrastuksen. sinun on päästävä ulos talosta! ja mies saa olla kodin henkenä sinä iltana.
käyt kerran viikossa jollakin kurssilla, mikä on sinulle kuoleman tärkeä.
edelleen, tiedän neuvoni naiiviksi, mutta se saattaa toimia.
on tärkeää, että sinulla on omia intressejä perheen ulkopuolellakin. ja niistä ei tingitä. vaikka kävisit edes yksin lenkillä.
nyt minä taisin innostua kovasti.
näen loppupelissä tasapainoisen perheen, jossa arvot ovat kohdallaan. sinä pieni nainen joudut taistelemaan omasta osuudestasi, mutta se kannattaa.
01.09.2011 00:23
Hei
ja kiitos suorasta kysymyksestäsi. yleensä vastaan kaikkiin kysymyksiin, jotka on suoraan esitetty minulle. joskus ehkä jokin jään huomaamatta, vahinko vain.
mutta silloin, kun sain tämän lahja, minä lupasin, etten koskaan puhu erosta, sairauksista, enkä kuolemasta. ja sen lupauksen pidän.
minun tehtäväni on ohjata hyvään, sillä lopultakin ihminen itse valitsee tiensä. minä saan antaa neuvoja ja ohjata, teen sitä aidosti ja rehellisesti.
ja jokaisessa ihmisessä on paljon hyvää! silloin, kun kysyjä tietää paremmin kuin minä, olen hiljaa.
kannustan jokaista kokemaan elämää, olemaan rohkea ja luottamaan intuitioon.
lämpimin terveisin, Keskiyö
01.09.2011 00:09
Hei
se on teistä kiinni. jokatapauksessa teillä on sympatiaa, enemmänkin.
olette kuitenkin hieman arkoja, sillä välillänne on paljon sellaista energiaa, joka odottaa selvittämistä.
31.08.2011 23:21
Hei
no sen näen, että olet malttamaton ja hyvin suosittu. sinulla on puhelahjat ja olet aito.
pääset pitkälle tuolla elämänkatsomuksellasi!
ps. katso joskus profiiliani ja ota yhteyttä, voisin kertoa paljon enemmänkin.
31.08.2011 23:15
Hei
laita täysjarrutus päälle. ja jalat ristiin, en puhu käsistä.
sinun ei tarvitse niellä kaikkea, muista oma arvosi. mies on itsevarma ja uskoo omaan totuuteensa. siis, kunnes sinä ilmoitat omasi.
näen sinut lasten kanssa leikkikentällä, olet kiireinen ja sinun pitäisi ehtiä joka paikkaan. on luettava, tarkistettava, laskettava, jokin lasku unohtui maksaa.
sinun elämäsi on hyvä, sinun on vain laitettava asiat tärkeysjärjestykseen.
olet kaikissa miessuhteissasi se osapuoli, joka antaa periksi.
31.08.2011 23:11
121 / 123