Miehestä

ymmärtämätön varattu

Mikä piru sitä vaivaa? Ihan oikeasti. Tuntuu, että tukehdun siihen lapsellisuuteen. Eikö se ikinä opi ja kasva.

Kukaan muu maailmassa ei puhu noin rumasti muille. Saatikka siihen kohtelu päälle.

Miksi edes enään haluaa olla kanssani, kun käyttäytyy noin.

En ymmärrä.

3

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      laita täysjarrutus päälle. ja jalat ristiin, en puhu käsistä.

      sinun ei tarvitse niellä kaikkea, muista oma arvosi. mies on itsevarma ja uskoo omaan totuuteensa. siis, kunnes sinä ilmoitat omasi.

      näen sinut lasten kanssa leikkikentällä, olet kiireinen ja sinun pitäisi ehtiä joka paikkaan. on luettava, tarkistettava, laskettava, jokin lasku unohtui maksaa.
      sinun elämäsi on hyvä, sinun on vain laitettava asiat tärkeysjärjestykseen.
      olet kaikissa miessuhteissasi se osapuoli, joka antaa periksi.

      t: Keskiyö

    • ymmärtämätön varattu

      Onhan tuossa perää, mutta nyt on mitta täynnä.

      Kun yrittää puhua, yrittää selviytyä, niin vain ei. Minä minä minä.
      Vaikka minä olisin jo tehnyt niin, enkä valittanut. kun jotkut asiat vain kuuluvat elämään. Ne ovat valintoja enne vastuuta.

      Mikä ihme tässä mättää. Rakkautta on, mutta kun ei voi vaan antaa, kun pitäisi saadakin. Tasapuolisesti.

      Ehkä miehellä ei ole antaa sitä rakkautta, miksi edes siis on minun kanssani? Tarvitaanko likasanko? Sellainen, joka ei koskaan edes ollut sellainen. Muut ihmiset arvostavat minua.

    • Hei
      tuo kuulostaa tosi raskaalta. kuten aikaisemmin sanoin, laita jarrut päälle! pelihenkeä!
      et sinä voi pysyä tasapainossa, jollet saa samalla mitalle, kuin annatkin.
      sano se miehellesi sellaisella rintaäänellä, että se menee perille.
      sen jälkeen katsot diplomaattisesti mitä tapahtuu.
      "unohtele" muutamia miehellesi tärkeitä asioita, uups.... en ehtinyt!

      ei kannata riidellä, mutta voit toki ottaa saman linjan. kun hänellä on nälkä, unohda laittaa ruokaa, koska oli niin paljon kiireitä. jääkaapista löytyy.....
      tiedän että se kuulostaa naurettavalta! mutta näytä, että sinulla on muitakin kiireitä.
      toinen naisen ase on naisellisuutesi, hän tulee mustasukkaiseksi kun keksit uuden harrastuksen. sinun on päästävä ulos talosta! ja mies saa olla kodin henkenä sinä iltana.
      käyt kerran viikossa jollakin kurssilla, mikä on sinulle kuoleman tärkeä.
      edelleen, tiedän neuvoni naiiviksi, mutta se saattaa toimia.

      on tärkeää, että sinulla on omia intressejä perheen ulkopuolellakin. ja niistä ei tingitä. vaikka kävisit edes yksin lenkillä.
      nyt minä taisin innostua kovasti.

      näen loppupelissä tasapainoisen perheen, jossa arvot ovat kohdallaan. sinä pieni nainen joudut taistelemaan omasta osuudestasi, mutta se kannattaa.

      t: Keskiyö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe