vähän palstaasi seuranneena kiinnitin huomion yhteen asiaan johon toivoisin vastausta. joillekkin vastaat useasti, joillekkin et ollenkaan. lueskeltuani niitä mihin et ole vastannut, liittyy kysymyksiä tyyliin : näetkö minulla perhettä, avioliittoa,eroa tulevaisuudessa. onko tulkittavissa niin, että niihin mihin et vastaa, on vastaus silloin negatiivinen?
kysymys keskiyölle
3
89
Vastaukset
Hei
ja kiitos suorasta kysymyksestäsi. yleensä vastaan kaikkiin kysymyksiin, jotka on suoraan esitetty minulle. joskus ehkä jokin jään huomaamatta, vahinko vain.
mutta silloin, kun sain tämän lahja, minä lupasin, etten koskaan puhu erosta, sairauksista, enkä kuolemasta. ja sen lupauksen pidän.
minun tehtäväni on ohjata hyvään, sillä lopultakin ihminen itse valitsee tiensä. minä saan antaa neuvoja ja ohjata, teen sitä aidosti ja rehellisesti.
ja jokaisessa ihmisessä on paljon hyvää! silloin, kun kysyjä tietää paremmin kuin minä, olen hiljaa.
kannustan jokaista kokemaan elämää, olemaan rohkea ja luottamaan intuitioon.
lämpimin terveisin, Keskiyö- ystävällisesti
Kiitokset vastauksestasi! Kysyisin vielä tähän että näetkö kohdallani avioliittoa tulevaisuudessa?
Hei
näen sinut onnellisena kumppanisi kanssa, joka on sinua muutaman vuoden vanhempi. mutta sinulle ei ole tärkeintä olla naimisissa paperilla, saatat olla tyytyväinen tasapainoiseen avoliittoonkin.
se riippuu tilanteesta ja omaisuudesta ja monesta haarasta, mutta tuo avioliitto tulee kyllä puheenaiheeksi.
näen sinut onnellisena ja tietävänä, jolla on paljon kerrottavaa nuoremmilleen. olet vanhaa sukua, jolla on tietoa parantavista voimista.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453