Olen menossa tiistaina työvoimatoimistoon henkilökohtaiseen tapaamiseen,
ei yhtään kiinnostais, mitenkähän tää juttu selviää.
Työvoimatoimistoon
7
71
Vastaukset
Hei
ihmettelen miksei se sinua kiinnosta, etkö haluakaan tehdä töitä?
siellä on osaavaa väkeä ja he tukevat nuoria ihmisiä asiallisesti.
näen myös, että jokin paperi on hukassa.
t: Keskiyö- Poitsu 1
No oikeastaan haluaisin vaan olla rauhassa, pärjään ihan hyvin näin. Jelppailen vanhempia tässä silloin tällöin. Olen 50 v poitsu. Voisin jäädä vaikka eläkkeelle, jos se kävis päinsä vaikka heti.
Voi että, kiinnitin niin huomioni nimimerkkiisi, että puhuttelin sinua nuorena.
vaikka ethän sinä vanhakaan ole.
no kuule, kai sen rahankin on jostakin tultava, vai mitä?
jos sinä pärjäät ja saat jostakin tuloja, et toki silloin tarvitse työvoimatoimistoa.
olet hieman mutkikas ajattelija !
t: Keskiyö- Poitsu 1
No ei se mitään, olen kia aika nuorekas silti sanovat, kai ikuinen poika.
Kysyisin mitä näet naisten suhteen minulle.- Poitsu 1
Toki jos saan päivärahalla olla kyllä se mulla riittää, mutta laittaako ne mut töihin,
olen sellanen vapaa ajattelija.
Kyllä sinua ollaan laittamassa töihin ja sehän on ihan oikein.
naisten suhteen on sanottava, että fiksut naiset haluavat työssäkäyvän miehen. siksi, että tämän kanssa voi suunnitella tulevaa ja hänestä on turvaa.
kyllä sinä seuraa saat, mutta jatkossa olisi hyvä olla vähän "toppausta".
t: Keskiyö- Poitsu 1
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437