Olen menossa tiistaina työvoimatoimistoon henkilökohtaiseen tapaamiseen,
ei yhtään kiinnostais, mitenkähän tää juttu selviää.
Työvoimatoimistoon
7
74
Vastaukset 7
Hei
ihmettelen miksei se sinua kiinnosta, etkö haluakaan tehdä töitä?
siellä on osaavaa väkeä ja he tukevat nuoria ihmisiä asiallisesti.
näen myös, että jokin paperi on hukassa.
t: Keskiyö- Poitsu 1
No oikeastaan haluaisin vaan olla rauhassa, pärjään ihan hyvin näin. Jelppailen vanhempia tässä silloin tällöin. Olen 50 v poitsu. Voisin jäädä vaikka eläkkeelle, jos se kävis päinsä vaikka heti.
Voi että, kiinnitin niin huomioni nimimerkkiisi, että puhuttelin sinua nuorena.
vaikka ethän sinä vanhakaan ole.
no kuule, kai sen rahankin on jostakin tultava, vai mitä?
jos sinä pärjäät ja saat jostakin tuloja, et toki silloin tarvitse työvoimatoimistoa.
olet hieman mutkikas ajattelija !
No ei se mitään, olen kia aika nuorekas silti sanovat, kai ikuinen poika.
Kysyisin mitä näet naisten suhteen minulle.- Poitsu 1
Toki jos saan päivärahalla olla kyllä se mulla riittää, mutta laittaako ne mut töihin,
olen sellanen vapaa ajattelija.
Kyllä sinua ollaan laittamassa töihin ja sehän on ihan oikein.
naisten suhteen on sanottava, että fiksut naiset haluavat työssäkäyvän miehen. siksi, että tämän kanssa voi suunnitella tulevaa ja hänestä on turvaa.
kyllä sinä seuraa saat, mutta jatkossa olisi hyvä olla vähän "toppausta".
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391207Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä2841051Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s296890Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto25879Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33771Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte191639- 61575
- 40526
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine87501Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁59467