Keskiyö

Erikoinen nainen

Hei Keskiyö! Mikä tuota meidän yhtä työkaveria vaivaa. Hän on nyt puolivuotta hakannu korkkoja lattiaan kulkee ees taas tulostimella käytävää pitkin. Meidän työrauha on mennyt. Tein jo valituksen mutta jotkut saavat tehdä mitä haluavat, ja muutkin kovasti toivoivat, että hänet hiljennetään. Voi kolme tuntia kulkea ja hakata rautakorkkojaan.. Onko hänen päässään jotain vialla, kun häiritsee meitä koko käytävällistä ihmisiä.. Jotain aivan uskomatonta. Näetkö mitään kuvia tuosta ihmisestä mikä häntä riivaa kateusko???? .Olen ajatellut hiljaisuudessa vain pyytää toiselle käytävälle eli häviäisin vain.

Tämä ei ole mitään matalaa kopotusta tämä on hirveää . Ei edes auta kun laitta radion päälle..

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      teidän on saatava se tulostin toiseen paikkaan.
      tuolla naisella on hormoonit kierroksilla ja hän pätee. hän on ihastunut siellä työpaikalla ja tahtoo näyttää mahdollisimman naisekkaalta kengissään ja olemuksessaan.
      hän uskoo herättävänsä tuon tietyn ihmisen huomion itseensä. mutta tyhmä kun on, hän ei ymmärrä että on herättänyt koko osaston varpailleen.

pyytäkää sen tulostimen siirtämistä muualle, se on ainoa keino.
      henkilökohtainen juttelu asiasta tuon naisen kanssa ei tuo tuloksia, hän on nimittäin aina oikeassa ja valittaisi itse teidän kateudesta.

jättäkää tuo ihminen tauolla ja muutenkin kaikessa mahdollisessa itsekseen, huomatkoon että hän ei ole suosittu.

t: Keskiyö

• Erikoinen nainen

Iltaa keskiyö olen aivan ihmeissäni kun jaksat auttaa, lämpimiä aaltoja kulkee sydämessäni kun aattelen teitä. Olette kyllä aivan mahtava ihminen tuossa auttamisessa, Kiitos kaikkien puolesta. Teillä on varmaan hyvät enkelit ympärillä olette hyvä ihminen!

Itse olen joskus miettinyt että olen välillä niin pahalla päällä joihinkin ihmisiin jotka eivät välitä vaan elävät omille mielihaluilleen vain, ja joskus huono omatunto kun tunnen suuttumusta, kun en kestä näitä ihmisiä jotka ovat tällaisia kuin tämä korkkonainen.

Kyllä voisi pitää paikkansa tästä naisesta. Kun heinäkuussa olimme kahestaan töissä hän hisutteli kengissä ei tietäny hänestä mitään. Kun porukka tuli toisella viikolla elokuuta töihin hän laittoi taas ne korkokengät. Hän eronnut vuosi sitten keskiikäinen ei niitä ruusuja. Ettei vain olisi kyseessä päällikömme meidän keroksessa tai sitten hyppää ruokalassamme kolme taukoaan päivässä ehkä sielä sitten. Hän ei tarvinnu heinäkuulla kenkiänsä, kun kaikki lomalla talosta.

Heh siitä kyllä naisellisuus kaukana kuin hirviö juoksisi saaliin perässä kop kop pyssy puuttuu olalta.
      Mietin itseänikin olen eronnut, ja en kyllä tarvii korkokenkiä miesten katseen herättämiseksi se tulee miehellä jostain muusta. Yksi nainen on joutunu lähtemään vuosi sitten hänen viereisestä huoneesta, kun silloin hakkasi ja paiskaili ovia ja sitten siirtyi korkoihin saa ääntä enempi:-)))

• Hei
      on teillä siellä porukkaa, voi että! ja sinun erosikin meni sujuvasti, et ole siitä enää pahoillasi. aurinko paistaa sinulle ja uusi rakkaus tulee, kun vain jaksat odottaa. se tulee hitaasi ja ujosti.

• Ai niin, jos tahdot tietää enemmän tulevastasi, niin lue profiilini ja ota sieltä yhteyttä joskus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      51
      3021
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2861
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2649
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      344
      1721
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      927
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      799
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      792
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      780
    Aihe