Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

raha-asiasi näkyvät minulle suurimpana murheenasi. olet oman onnesi seppä tavallaan, eli et saa rahallista tukea lähimmiltäsi.
    tuo entinen miehesi näkyy minulle ihmisenä, joka on huolissaan teidän selviytymisestä.

mies näkyy koti-ihmisenä ja minulla on sellainen tunne, että teidän välinne eivät vielä ole lopullisesti ohitse.
    lasten kanssa on onnea ja sinä pärjäät, mutta heihin liittyy naisihminen, johon et voi luottaa. en osaa nähdä lastesi ikää, ehkä kukaan ei ole enää päivähoidossa, mutta kuitenkin heihin vaikuttaa nainen, johon ei oikein voi luottaa.

sinun työsi voi jossain kohtaa vaihtaa paikkaansa, mutta sinulla on kuitenkin vakituinen työ, missä viihdyt. pärjäät siellä erittäin hyvin.
    isäsi on erittäin kiintynyt lapsiisi. näen hänet vahvana ihmisenä, hän kyllä sinnittelee eteenpäin.
    hänellä voi olla edessään hankaluuksia naapurien kanssa.

äidistäsi voisi kirjoittaa pitkän litanian. hänellä on tiukkamielinen kumppani. mutta hän kaipaa sinua! hän on kahden tulen välissä, sillä mies ei salli entisen elämän perässä juoksuja.
    äitisi joutuu tekemään paljon töitä, elämä ei ole yksinkertaista. hän on myös itkenyt paljon tekemiensä virheiden johdosta. hänellä on kumppani ja paljon töitä, mutta hän on arka ja nolo. sinä tahtoisit tavata hänet palavasti, teillä voisi olla paljon puhuttavaa. mutta aika ei taida vielä olla kypsä.
    ei ainakaan niin kauan, kun tuo kumppani vaikuttaa hänen elämässään.

kyllä sinun elämääsi tulee rakkautta, minulle sinä näyt melko kokemattomana.
    sen mukana tulee vielä muutto, sillä KOTI on oleva keskellä luontoa ja siellä on mehiläisiä.

t. Keskiyö
  2. Hei

no mutta. missä on sinun oma itsetuntosi, mihin peittelet sen?
    oikeastaan sinun pitäisi olla itse valkkaamassa kaveria, eikä kokeilemassa joko kelpaisit!

minulle näkyy sillä tavalla, että olet tehnyt paljon töitä ja ajanut itsesi lähes loppuun. jos et varo, voit vaikka sairastua. laita käsijarru päälle edes toistaiseksi.
    mieleeni nousee myös suhteesi isään. uskallan väittää, että olet saanut melko erikoisen mallin miehistä perheesi puolesta. ei ihme, ettei naista arvosteta, mistä sinä olisit oppinut oman arvosi?

sinun on muutettava ajatuksia, mikä ei tietenkään tapahdu hetkessä. kotisi näkyy ahdasmielisenä, se ei oikein vastaa tätä nykyaikaa.
    treffipalstoilla on kaikenlaisia miehiä liikkeellä, niinkuin naisiakin. mutta kyllä siellä aivan varmasti on myös helmiä kaikkien kelmien seassa.

mikset tekisi pientä kysymyslistaa, aivan huviksesi? tee kirjoittaessasi muutama kysymys ja vertaa saamiasi vastauksia. kysy vaikka mitä he kunnioittavat, mistä he eivät koskaan haluaisi luopua... jne..... ja etsi joukosta sellaiset vastaukset, jotka saavat sinut värähtämään.

näen oikein kivan miehen joka tulee kotiisi, tai sinä menet hänen kotiisi. miehellä on erikoisen ihana äiti, josta tulee sinulle sydänystävä. niin, mikset kyselisi kirjoitellessasi myös hieman henkilökohtaisia kysymyksiä, vaikka selliasia että millainen on suhde äitiin? suo anteeksi, jos tunnet minun astuvan varpaillesi. mutta tuo äiti-asia näkyy minulle vahvana. se on ainoastaan hyvä asia.

t. Keskiyö
  3. Hei

en valitettavasti osaa puhua ajoista, mutta voin katsoa sinulle muuten. tunnen palavan toiveesi vahvana energiana.

ensiksikin, te olette aivan tukossa tuon yrittämisen kanssa!!! olisi tärkeää, että jättäisitte koko homman pois mielestänne ja hankkisitte vaikka koiran! mitä kauemmaksi tuo lapsitoive jää, sitä paremmat mahdollisuudet sillä on toteutua aivan luonnostaan. tarkoitan sydämelläni tuota koira-asiaa, se näkyy minulle selvästi.
    teidän rakastelunne taitaa olla jäykkää ja hermoja repivää, te ette enää nauti siitä samalla tavalla kuin ennen.

miehesi tuijottaa talosuunnitelmiin aivan krampissa. äitisi (tai hänen äitinsä) hätiköi myös samasta asiasta. siellä jo itketäänkin teidän puolesta!
    minä näen tässä työhön liittyvää nousua ja oppia. oppia uudesta. kaikki ovat hermostuneita.

mitä tästä kaikesta touhusta voi odottaa? no te olette niin tukossa, että munasarjatkin menevät tukkoon.
    en näe teissä mitää biologista vikaa. energianne ovat hyvin juoksevia, teillä on asiat muuten hyvin.
    teille minä näen SUUREN ONNEN, mutta se ei tule nyt, eikä käskystä.

menkää lomalle, ostakaa koira ja hellikää sitä, jättäkää koko lapsiajatus kahdeksi vuodeksi pois mielestänne. laittakaa elämä aivan toisenlaiseksi, teille kahdelle mukavaksi. niin minä sen näen.

t. Keskiyö

ps. kirjoitan myös pitkiä katsantoja sähköpostitse, ehkä voin auttaa sitä kautta enemmän.