Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
raha-asiasi näkyvät minulle suurimpana murheenasi. olet oman onnesi seppä tavallaan, eli et saa rahallista tukea lähimmiltäsi.
tuo entinen miehesi näkyy minulle ihmisenä, joka on huolissaan teidän selviytymisestä.
mies näkyy koti-ihmisenä ja minulla on sellainen tunne, että teidän välinne eivät vielä ole lopullisesti ohitse.
lasten kanssa on onnea ja sinä pärjäät, mutta heihin liittyy naisihminen, johon et voi luottaa. en osaa nähdä lastesi ikää, ehkä kukaan ei ole enää päivähoidossa, mutta kuitenkin heihin vaikuttaa nainen, johon ei oikein voi luottaa.
sinun työsi voi jossain kohtaa vaihtaa paikkaansa, mutta sinulla on kuitenkin vakituinen työ, missä viihdyt. pärjäät siellä erittäin hyvin.
isäsi on erittäin kiintynyt lapsiisi. näen hänet vahvana ihmisenä, hän kyllä sinnittelee eteenpäin.
hänellä voi olla edessään hankaluuksia naapurien kanssa.
äidistäsi voisi kirjoittaa pitkän litanian. hänellä on tiukkamielinen kumppani. mutta hän kaipaa sinua! hän on kahden tulen välissä, sillä mies ei salli entisen elämän perässä juoksuja.
äitisi joutuu tekemään paljon töitä, elämä ei ole yksinkertaista. hän on myös itkenyt paljon tekemiensä virheiden johdosta. hänellä on kumppani ja paljon töitä, mutta hän on arka ja nolo. sinä tahtoisit tavata hänet palavasti, teillä voisi olla paljon puhuttavaa. mutta aika ei taida vielä olla kypsä.
ei ainakaan niin kauan, kun tuo kumppani vaikuttaa hänen elämässään.
kyllä sinun elämääsi tulee rakkautta, minulle sinä näyt melko kokemattomana.
sen mukana tulee vielä muutto, sillä KOTI on oleva keskellä luontoa ja siellä on mehiläisiä.
t. Keskiyö
13.09.2012 00:32
Hei
jätä tämä mies pois mielestäsi, avaudu jo vihdoinkin reaalielämälle!
hän varmaankin kosketteli sieluasi syvältä, mutta ei ole pois laskuista, etteikö toinenkin pystyisi samaan, miksei parempaankin?
sinä olet vain lukossa omine ajatuksinesi. olet koti-ihminen, mutta sinulla on ristiriitaiset ajatukset. et voi päästä eteenpäin, ennenkuin laitat menneille pisteen perään. näen sinulle paremman kodin ja tulevaisuuden, mutta se ei voi tapahtua, ennenkuin uskot itseesi ja kykyihisi. en niinkään tarkoita suorittamista, vaan tunteitasi.
t. Keskiyö
13.09.2012 00:12
Hello ms. stranger
why so sad and knackered?
muutaman kyynelvirran päässä näkyy valoa ja rahallista onnistumista. mutta tällä hetkellä sinulla on "varas" itsetunnollasi. raavi se pois päästäsi ja usko jo vihdoinkin osaamiseesi. sinun työpaikkahakemuksesi saattavat olla vanhojen kopioita, mikset uusisi tekstiä ja tekisi siitä mielenkiintoisempaa? miksi heidän tulisi valita juuri sinut siitä korkeasta pinosta?
laita paperisi ja hakemuksesi uuteen uskoon, keksi uusia lauseita, jotka eivät kuulosta loppuunkuluneilta fraaseilta.
ihan totta, sinun kirjallinen hakemus on ensi askel uuteen työhön, mutta sen on myös erotuttava muista kilpailijoista, panosta siihen! näytä intoa ja kerro haluavasi käyttää tietojasi ja taitojasi juuri siinä paikassa, mihin haet.
näen tottavieköön myös kodin nuoren miehen kanssa, mutta se ei ole ihan helppo yhtälö. kannattaisikohan ensin keskittyä työasioihin ja vasta sitten muuttaa?
t. Keskiyö
13.09.2012 00:05
Hei
no mutta. missä on sinun oma itsetuntosi, mihin peittelet sen?
oikeastaan sinun pitäisi olla itse valkkaamassa kaveria, eikä kokeilemassa joko kelpaisit!
minulle näkyy sillä tavalla, että olet tehnyt paljon töitä ja ajanut itsesi lähes loppuun. jos et varo, voit vaikka sairastua. laita käsijarru päälle edes toistaiseksi.
mieleeni nousee myös suhteesi isään. uskallan väittää, että olet saanut melko erikoisen mallin miehistä perheesi puolesta. ei ihme, ettei naista arvosteta, mistä sinä olisit oppinut oman arvosi?
sinun on muutettava ajatuksia, mikä ei tietenkään tapahdu hetkessä. kotisi näkyy ahdasmielisenä, se ei oikein vastaa tätä nykyaikaa.
treffipalstoilla on kaikenlaisia miehiä liikkeellä, niinkuin naisiakin. mutta kyllä siellä aivan varmasti on myös helmiä kaikkien kelmien seassa.
mikset tekisi pientä kysymyslistaa, aivan huviksesi? tee kirjoittaessasi muutama kysymys ja vertaa saamiasi vastauksia. kysy vaikka mitä he kunnioittavat, mistä he eivät koskaan haluaisi luopua... jne..... ja etsi joukosta sellaiset vastaukset, jotka saavat sinut värähtämään.
näen oikein kivan miehen joka tulee kotiisi, tai sinä menet hänen kotiisi. miehellä on erikoisen ihana äiti, josta tulee sinulle sydänystävä. niin, mikset kyselisi kirjoitellessasi myös hieman henkilökohtaisia kysymyksiä, vaikka selliasia että millainen on suhde äitiin? suo anteeksi, jos tunnet minun astuvan varpaillesi. mutta tuo äiti-asia näkyy minulle vahvana. se on ainoastaan hyvä asia.
t. Keskiyö
12.09.2012 23:53
Hei
minusta näyttää siltä, että suhde olisi katkennut. näen vain suunnitelman ja sen, että toinen osapuoli valitsi oman tiensä. hän lähti kävelemään.
en ole mikään vainukoira, mutta näen vanhempia ihmisiä tässä kysymyksessä. yksi itkee ja toinen tarkoittaa hyvää, molemmat ovat naisia. on myös vanhempi mies, joka yrittää puhua järkeä.
uusi mahdollisuus tulee matkan päästä ja sillä on paremmat tähdet apunaan. kokeile muualta, tuo edellinen tie on kuljettu loppuun.
aika outo vastaus, tiedän, mutta en saa tästä enempää irti.
t. Keskiyö
12.09.2012 23:43
Hei
tarkoitatko sitä, että jokin voisi pysäyttää tahtisi?
ajoista en kuitenkaan osaa puhua.
ajatus lapsesta hiipii mieleesi, se oikein raapii takaraivoasi.
sitten näen miehen ja lapsen välillä helpottavan ratkaisun, tulee tieto jostakin hienosta asiasta, mikä saa kaikki huokaamaan helpotuksesta ja hyppimään ilosta.
olen nyt niin väsynyt, että täytyy lopettaa tältä illalta.
t. Keskiyö
06.09.2012 22:58
Hei
maltillisesti hyvä tulee. sinun on ensin näytettävä mihin pystyt, silmiä ja korvia on joka puolella.
pitkä on ollut taipaleesi, uskoisin sinun olevan sellainen oman polkusi kulkija. kaikki eivät aina ymmärrä motiivejasi. on myös hankala naisihminen, joka äksyilee.
suoraan kysymykseen suora vastaus: ensimmäinen yrittämisesi ei välttämättä onnistu. mutta se kakkonen onnistuu! siellä on vanhempi nainen, joka tukee ja neuvoo sinua sydämestään.
t. Keskiyö
06.09.2012 22:55
Hei
katsotaan tuota lyhyesti.
no kyllä, sinä pääset matkustamaan ihanan kumppanisi kanssa vaikka mihinkä, koska olette molemmat saman sorttisia.
t. Keskiyö
06.09.2012 22:50
Hei
toivon että voisin auttaa sinua.
murheesi näen myös raha-asioissa, mutta osaat elää säästäväisesti.
näen miehesi luistaneen tieltään, hänellä oli omia menoja ja mieltymyksiä. teidän elämänne kulkivat aivan eri suuntiin.
sitten näkyy onnellinen lapsi, joka pääsee sinne minne pyrkiikin. tieto tulee postista ja on erittäin positiivinen.
toisaalta näen miehesi rauhallisena nynnynä, toisaalta taas menevänä omien mielihalujensa palvojana. mutta sinulla ei ole tilaa niissä ajatuksissa.
teit aivan oikean päätöksen! tässä näkyy myös toinen nainen, joka katsoo kasvot meikattuna "ylväästi" sinua kohden olkansa ylitse. mutta sinun kodin onnea se ei heilauta, sillä kodin sinä pidät kauniina ja lämpöisenä.
sinä pieni ihminen olet vasta päässyt alkuun omassa itsenäisessä yrityksessäsi. sinulla on onnea ja koti pysyy aina omistuksessasi. ryhdyit mihin vain, et koskaan lähde mukaan vain kokeillaksesi. sinä menet aina täysillä.
näen kotisi varakkaana, ei ole mahdottomuus että muuttaisit vielä jonakin päivänä parempaan. ex-miehelläsi on työtelistä ja hieman yksinäistäkin.
mutta jos vain voit, niin älä pehmene heti alkumetreillä.
sinulla on aina taloudellinen turva puolellasi. en näe toistaiseksi ketään miestä rinnallasi, ensin on totuteltava uuteen elämään ja pidettävä kaikki ohjat omissa käsissä.
t. Keskiyö
06.09.2012 22:46
Hei
olet toki hyväksytty porukkaan ja sinusta salaa kilpaillaankin.
siellä on sellainenkin nainen, joka tuo sinulle pienen yllätyksen! älä mieti turhia, tulet vielä nauramaan monta kertaa.
jos itse viihdyt ja maltat, voit päästä työssäsi etenemään korkeammallekin.
t. Keskiyö
06.09.2012 22:35
Hei
onko mahdollista että voisitte jo luottaa toisiinne, että olisitte kasvaneet pitkälle tulevaisuuteen ja pystyisitte antamaan toisillenne anteeksi?
entä millaiselta se arki näyttää ex-miehesi kanssa? onko kaikki vain lapsen vuoksi, onko teillä vielä toisillenne tunteita?
minä henkilökohtaisesti kannustan aina perheitä pysymään yhdessä ja löytämään yhteisen nuotin, vaikka vaikeaa olisikin.
jos ja kun te näin päätätte, että kokeilette vielä yhteiseloa pienenä perheenä, niin teidän on ehdottomasti pystytettävä uudet pelisäännöt.
vanhat ongelmat voivat pulpahtaa uudestaan pinnalle, oletteko jo oppineet niistä?
vain silloin, kun olette valmiita aloittamaan aivan alusta ja uusina, kypsinä ihmisinä, vain silloin teillä on hyvä mahdollisuus onnistumiseen.
eikä vanhoja epäonnistumisia saa vetää rankkoinakaan aikoina esiin, ne on kuopattava ja haudattava yhteisestä päätöksestä.
oletteko te niin kypsiä?
näen edelleen sinulle toisenkin miehen, eli joudut varmasti tulikokeeseen.
järkevä ja sydämellinen ihminen laittaa lapsen onnen omansa edelle ja jos te olette sellaisia, niin tarttukaan toki mahdollisuuteenne!
t. Keskiyö
06.09.2012 22:30
Hei
kiva kun kirjoitit, mutta sanon samaan hengenvetoon etten osaa puhua ajoista.
taitaa olla niin, että tuo tilanne ei pääse selviämään toivomallasi tavalla. siellä on naishenkilö, joka väittää jotakin muuta.
onko vaimollasi huolia? näen hänet surkeana, tarviaisitte molemmat piristystä.
menisitte vaikka metsään kävelemään, se auttasi.
sinä uskot itseesi ja kykyihisi. osaat puhua puolestasi työhaastattelussa ja sinulla on kokemusta.
näen sinulle työtä, mihin liittyy isoja koneita. tuo työ tuo enemmän rahaa, kuin ennen tienasit. kotikin paranee sen myötä, oikeastaan tämä on sinun hyvä mahdollisuutesi.
lähde vain rohkeasti paikkakuntasi ulkopuolellekin katsastelemaan työpaikkoja.
jotenkin näen vaimosi väsähtäneenä. teille olisi hyväksi saada uusia tuulia ja haasteita arkeen, siksi paikkakunnanmuutos ei olisi huono vaihtoehto loppujen lopuksi.
ei asuntoa tarvitse myydä, sen voi laittaa aluksi vaikka vuokralle.
t. Keskiyö
06.09.2012 22:16
Hei
voi sinua, miksi rakastuneen on vaikea olla kohteensa lähellä? sinä ujostelet!
näen kaksi tyttöä, he ovat läheisiä toisilleen. minun on vaikea lähteä arvailemaan näistä tytöistä, mutta heillä on lämmin henki keskenään.
olen ehkä väärillä jäljillä, enkä tahdo sanoa heti mitä ajattelen.
työn kanssa on ollut ongelmia, kitkaa. hommat viivästyvät ja se ärsyttää.
näen sinun saavan erittäin positiivisen tiedon koskien työtäsi.
t. Keskiyö
06.09.2012 22:08
Hei
en valitettavasti osaa puhua ajoista, mutta voin katsoa sinulle muuten. tunnen palavan toiveesi vahvana energiana.
ensiksikin, te olette aivan tukossa tuon yrittämisen kanssa!!! olisi tärkeää, että jättäisitte koko homman pois mielestänne ja hankkisitte vaikka koiran! mitä kauemmaksi tuo lapsitoive jää, sitä paremmat mahdollisuudet sillä on toteutua aivan luonnostaan. tarkoitan sydämelläni tuota koira-asiaa, se näkyy minulle selvästi.
teidän rakastelunne taitaa olla jäykkää ja hermoja repivää, te ette enää nauti siitä samalla tavalla kuin ennen.
miehesi tuijottaa talosuunnitelmiin aivan krampissa. äitisi (tai hänen äitinsä) hätiköi myös samasta asiasta. siellä jo itketäänkin teidän puolesta!
minä näen tässä työhön liittyvää nousua ja oppia. oppia uudesta. kaikki ovat hermostuneita.
mitä tästä kaikesta touhusta voi odottaa? no te olette niin tukossa, että munasarjatkin menevät tukkoon.
en näe teissä mitää biologista vikaa. energianne ovat hyvin juoksevia, teillä on asiat muuten hyvin.
teille minä näen SUUREN ONNEN, mutta se ei tule nyt, eikä käskystä.
menkää lomalle, ostakaa koira ja hellikää sitä, jättäkää koko lapsiajatus kahdeksi vuodeksi pois mielestänne. laittakaa elämä aivan toisenlaiseksi, teille kahdelle mukavaksi. niin minä sen näen.
t. Keskiyö
ps. kirjoitan myös pitkiä katsantoja sähköpostitse, ehkä voin auttaa sitä kautta enemmän.
06.09.2012 22:01
Hei
en osaa puhua ajoista, joten kirjoitukseni menee ihan yleismaailmallisesti. minulla on myös tunne, että tulit tälle palstalle ihan vain huvin vuoksi kokeilemaan, että sinulla ei oikeasti ole vakavaa ongelmaa.
sinulle on tulossa muutoksia elämääsi. ja naisystävän kanssa menee välit poikki.
rakkausasioissa näen heilahduksia puolelta toiseen. et osaa päättä mitä itse haluat.
t. Keskiyö
06.09.2012 21:51
Hei
olet mielenkiintoinen tapaus.
tässä on tosiaankin ristiriitaa, ehkä et itsekään oikein tiedä mitä haluat.
rakkausasiassa näen niin, että siihen liittyisi pientä vilppiä miehen puolelta. se voi olla henkistä sulkeutuneisuutta tietyistä asioista, se voi myös olla fyysistä pidättäytymistä.
tämä ei johda mihinkään hyvään. niin, tämä johtaa vain vielä pahempaan sulkeutuneisuuteen, mihinkä kumpikaan ei ole tyytyväinen. oikeastaan sinä olet se, joka päättää miten menetellään. taidat jo tietääkin suuntasi.
kouluasioissa näen vihreää valoa ja onnistumista. työasioissa voi olla jonkinlaisia katkoja, eli teet tavallaan työtä pätkissä.
sinä olet nuorekas nainen ja näen sinut kahden miehen välissä.
t. Keskiyö
06.09.2012 21:47
Hei Annikki
näen sinun kuitenkin pääsevän juhliin, laitat itsesi nätiksi ja sinulla on kivaa.
minulle tuo exäsi ja hänen vaimonsa näkyvät pienenä hiertävänä kivenä kengässäsi, siksi liitin heidät tähän tapahtumaan.
näen sinut henkisesti vahvana ihmisenä, mutta seksuaalisesti olet arka. tarvitset juuri kaikenlaisia juhlia tai tapahtumia elämääsi.
kaikkea hyvää sinulle, parane oikein pikaisesti.
t. Keskiyö
06.09.2012 21:41
Hei
sinun äidilläsi on harmeja ja hän itkeskelee. on jonkun tuntemansa ihmisen sairaus mielessä ja hän lähtee tästä maailmasta, niin on hyvä.
että kannattaako sinun opiskella haave ammattiisi? hulluja kyselet :-)
ei ole onnellisempaa ihmistä kuin hän, joka tekee kutsumustyötään. mutta helpolla et pääse, valmistaudu ajoissa!
äitisi on varmaankin eronnut, näen hänen sydämensä itkevän. ole hänelle hellä, älkää riidelkö, äitisi tarvitsee sinua.
sinun isälläsi on ollut paljon töitä ja rankka elämä. en usko että pystytte puhumaan kaikista elämän asioista vielä pitkään aikaan, mutta sekin aika tulee. on tapahtunut niin paljon, että välillänne on vielä paljon ilmaa.
mutta hän rakastaa sinua sisimmässään.
isäsi kodissa on huolia.
toki sinulla on myös isoisä, hyvä mies tosissaan. isoisä tukee sinua opinnoissasi, teillä on hienot välit.
t. Keskiyö
06.09.2012 21:26
Hei
sinulla on sanamiekka hallussasi. samalla näen sinut myös muusisena ihmisenä.
kysyt minulta todella herkästä asiasta, sillä tällainen luovuus tarvitsee usein monta yritystä, ennenkuin se pääsee läpi. en osaa puhua tarkoista ajoista, enkä edes vielä näe tähtien kipinää ympärilläsi.
sinä joudut varmaankin vielä hiomaan omaa rakasta teostasi. minusta tämä näyttää siltä, että tie on pitkä ja kitkas. mutta niinhän se on kaikilla kirjoittajilla ja taiteilijoilla! jos vain jaksat ja hiot ja vuodatat hikeäsi - vasta sitten pääset tanssimaan omissa juhlissasi. niin se minulle näkyy.
näen sinulle paljon työtä näissä merkeissä. eteesi tulee tyrmäyksiä ja epäonnistumisia, kaikenlaista kirjoa. mutta mutta: jos jaksat kuitenkin, niin lopulta se onnistuu.
t. Keskiyö
06.09.2012 21:15
Hei
viiksekäs mies ei ole miehesi, vaan toinen ihminen. hän on hölmö, joka ei ymmärrä asioiden oikeita puolia.
t. Keskiyö
06.09.2012 21:08
44 / 123