Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
et sinä ole ollenkaan outo, vaan aito ihminen joka uskoo rehellisyyteen.
ja olet jo kantanut murheesi ja surusi siitä asiasta.
ja se että avioliitto kestää 20v puhuu myös puolestaan! mikään avioliitto ei ole pelkkää ylämäkeä, kyllä siihen mahtuu ihan kaikkea.
sinulle sopisi kaikkein parhaiten kunnollinen leskimies. sellainen, jolla on tasainen hyvä elämä takanaan, ilman taistelua ja skandaaleja.
voisit olla sellainen tori-ihminen, joka käy torikahveilla ja pikku ostoksilla siellä, missä tavallinen kansa viihtyy. siellä on samanhenkisiä tuuletusta kaipaavia ihmisiä enemmänkin. pian säät paranevat ja pieni kurkistus torille tai muuhun sentapaiseen tapahtumaan voisi tuoda sinulle iloa. minusta tuntuu myös, että kirjasto olisi sinua varten. joissakin kirjastoissa on myös kahvila....
pysy vain omissa periaatteissasi, ei kenenkään tarvitse jakaa rakkauttaa muiden kesken. se on kahden kauppa. mutta ongelmana on tuo sinun liikkuvuutesi, onkohan sinulla ystävää joka lähtisi kanssasi ulos?
on sinulla, tunnen se heti jo kysyessäni.
minulla on vahvasti sellainen tunne, että löydät hyvää ja nauravaa seuraa jostakin ostospaikasta, se voisi olla tori, myyjäiset, jokin kokoontuminen, sellainen ihan tavallinen tapahtuma. jatka vain katselua silmät auki!
t. Keskiyö
11.05.2012 22:53
Hei
sinulla on vahvat hiukset ja järki päässä.
näen sen verran, näen nopeasti keskittyen, että tämä mies ei oikein osaa päättää asioistaan. hänellä on monta hyvää alotusta, mutta loppusuoralle niistä yltyy vain muutama prosentti. mutta ihan reilu ja mukava hän kyllä on.
mutta voisi olla, että sinä kyllästyisit hänen edestakaisin vehkailuunsa ajan mittaan.
uskon että hän on hyvä rakastaja, aistillinen nautiskelija. jos sinulla ei ole kiire, et menetä mitään tutustuessasi häneen syvemmin. voisin arvailla, että loppukädessä päätösten teko tipahtaa aina sinun syliisi, niin koko tässä paketissa. mutta jos olet vahva, niinkuin sinun uskon olevan, sinä jaksat sitä rataa.
panosta työhön ja työmarkkinoihin, sinulla on itsevarmuutta ja tunnet itsesi niin hyvin, että tiedät jo alkumetreille mikä työ on sinulle hyvä. lue lehtiä ja nettiä, katsele työpaikkoja, laita hakemus eteenpäin ja käy haastatteluissa. sinä tosiaankin vaihdat työtä ja etsit sitä, missä sinun on hyvä olla.
nyt on hyvä aika lähteä metsästämään uutta työtä.
t. Keskiyö
11.05.2012 22:42
Hei
no sinä ihan ilman miestuttavavuuksia ole elellyt, olethan sinä tässä jo jotakin ehtinyt kokea erosi jälkeen.
katsopas objektiivisesti taaksepäin 5v, etkö huomaakin että moni asia on muuttunut? niin myös sinä itse.
et tahdo enää sellaista kumppania, kuin sinulla ennen oli. makusi on muuttunut, olet nähnyt elämää ja tiedät jo paremmin mikä on sinulle hyväksi.
mutta tähän miesasiaan tarvitaan sinun rohkeuttasi. ja ehkäpä painoasioissa saattaa olla hoitamista.
laita itsesi huippukuntoon, niin itsetuntosi nousee. en tarkoita, ettetkö jo nyt olisi hyvä ja reilu ihminen. mutta aina voi parantaa hyviä ominaisuuksiaan, jokainen!
enkä tarkoittanut urheilua, vaan ihan vain hiuksia ja meikkiä ja tuoksua ja pukeutumista. hyvä olosi hohkaa ulospäin ja sisäänpäin. eikä kaiken tarvitse edes olla kovin kallista, pääasia että sinulla on hyvä olo.
sitten sinun ei enää tarvitse miettiä "tuleeko joku", vaan sinä mietit, että kenet ottaisit. olet kypsä nainen, jolla on elämänkokemusta. siitä on hyvä lähteä ja se auttaa sinua suojelemaan itseäsi väärien kumppanien mantereella.
ihan totta, sinun aikasi tulee, kun vain itse jaksat uskoa niin.
t. Keskiyö
11.05.2012 22:35
Hei
näen sinut hyväntuulisena ihmisenä. muutoksiin sinä itse vaikutat melko lailla, uskoisin.
olet tavallaan liipasimella, olisit mielellään ottamassa uutta suuntaa elämässäsi.
harrastusmahdollisuuksia on niin paljon, että et osaa valita sopivaa. valokuvaus tai maalaaminen voisivat tulla kyseenalaisiksi. tai jonkin asteen ruoanlaittokurssi, luulisin johonkin eksoottiseen suuntaan. mutta kuten sanoin, sinä et oikein osaa valita.
mutta kun sitten valitset, löydät siltä kurssilta mukavaa väkeä ja teillä synkkaa niin hyvin, että tapaatte toisianne muissakin merkeissä.
älä vain kysy aikaa, sillä sitä en osaa kertoa!
perheeseen kuuluu myös isovanhemmat, joilla on hyvät ajatukset. he miettivät jo sitä, mitä tapahtuu sitten, kun heitä ei enää ole.
sitä kautta teille tulee perintö. ja sillä voi sitten parantaa kaikkia niitä asioita, jotka ovat jääneet rempalleen. koskien etenkin asumista.
t. Keskiyö
11.05.2012 22:27
Hei
no mikäs sille kipinälle on tullut? en ainakaan näe sinua masentuneena, ennemminkin levottomana.
teillä on perhe ihan mallillaan. arjen rutiinit pyörivät ja elämä on melko tasaista.
mutta teillä ei taida olla ihan avoimet puhevälit, asioita jää sanomatta ja unelmia pyöritellään omassa päässä. siihen voisi keskittyä ja viettää joskus kynttilänvalo iltoja ja hakea pientä romantiikkaa, onhan se siellä kuoren alla.
kyllä teille on muutoksia tulossa, toiselle teistä tulee pidempi työmatka. näen linja-auton ja väsynyttä ravaamista. mitä se sitten tarkoittaakin.
tulee puhetta joistakin lipuista, niistä voi tulla pientä riitaakin. kenen liput ne ovat, sitä en tiedä. mutta se tuntuu ajankohtaiselta.
sinä olet teistä se osapuoli, joka hakee unelmia kädenulottuville ja maalaa mielessään maisemia. kumpa saisit miehesi tarttumaan tuohon unelmointiin, se tekisi hyvää.
t. Keskiyö
11.05.2012 22:10
Hei
olet suoriutunut erostasi hyvin ja jättänyt vanhat taaksesi.
mutta tee toiveestasi totta, lähde sillä mielellä eteenpäin, että elämässäsi on tilaa toiselle ihmiselle! kyllä ympäristö sen sinusta huomaa, kun uhkut energiaa ja olet hyvällä tuulella.
minä näen tikapuut. jospa ne ovat symboliset, vaikea sanoa. oletko ehkä kiipeämässä ylöspäin näin yleensä elämässäsi? vaikka urallasi?
ja kankaita, mitkä ovat matkalla jonnekin. ne voivat myös olla tulossa suomeen.
tästä päätellen arvelen, että onnesi voisi olla työn tai harrastuksen kautta tulevaa, että kohtaisit kumppanin tekemisen parissa.
mies voisi olla kauppias tai kaupallisella alalla, ehkä myyntimies tai konsultti. siisti olemus ja hän tietää, mistä puhuu.
en tiedä oletteko tavanneet jo, sillä tässä liikutaan isossa rakennuksessa tai liikkeessä, missä on vahvat valot.
ajoista en osaa puhua, tapahtumat ovat minun "alaani".
t. Keskiyö
11.05.2012 22:04
Hei
minä en ainakaan tiedä mitään tuosta, voisiko ystäväsi ehkä soittaa sille ennustajalle kysyäkseen mikä se on?
enkeleistäkin olen eri mieltä, että ne eivät ole sitä miksi me heitä joulukorteissa ja lorna byrnen kirjoissa kuvailaan. mutta lapsen suojelusenkeliin uskon, tosin se on toisessa muodossa kuin siivekäs olento. minulle ne enkelit eivät ole ihmishahmoja, joilla on siivet.
ristihän on ihmisen keksimä symboli, jokaisella uskonnolla on omat symbolinsa.
11.05.2012 21:57
Hei
se ei ikinä onnistu kuukauden sisällä! se oisi epäterveellistä.
vaan anna itsellesi aikaa 3kk sen kymmenen kilon suhteen!
ja sitten alkaakin jo tapahtua... hei, tuohan on upea suunnitelma!
miten aioit palkita itsesi? minä lupasin itselleni uuden hajuveden, kun paino alkaa uudella numerolla.... heh!
t. Keskiyö
10.05.2012 01:35
Hei
tämä on kaukorakkautta! no mutta tiedäthän sinä miten siellä toisessa päässä kärsitään ja puhistaan, olethan sinä siitä perillä.
teillä ei vain ole tarpeeksi aikaa toisillenne, arki ja työ vievät aikaa ja voimia.
teillä molemmilla on toive hyvästä tulevaisuudesta ja paremmasta elämästä.
käyttäkää skypeä, niin yhteydenpito on ilmaista ja vaivatonta.
ota sinä ensimmäinen askel ja kirjaudu skypeen. sitä kautta selvität tilanteesi, etkä ole enää vain "listening". it´s time to move!
t. Keskiyö
10.05.2012 01:29
Hei
ystäväiseni, sinä et olisi täällä keskellä yötä kirjoittelemassa, jos kaikki olisi kohdallaan. ja minä puolestani haluan auttaa ihmisiä, enkä suinkaan arvostella heitä. etsin heidän kanssaan sitä valoa, minkä he uskovat/luulevat hukanneen.
pähkinät ja salaatti eivät ole sama asia. voi olla hoikka, ja silti ravintoarvot eivät ole kohdallaan (kolesteroli). saatan hyvinkin olla ainoa, joka on nähnyt tulevaisuutesi tällä tavalla. mutta uskallan tosiaankin kertoa näkemäni, kun sitä kysytään.
näen sinulle onnen astelevan sydämeesi, mutta kuitenkin erilailla, kuin sinä aavistelet. älä suotta usko kaikkiin ennustuksiin, vaan poista ne sähköpostistasi ja elä arkea, sitä kädellä kosketeltavaa onnea, mikä on lähellä.
olen itse kokenut kaikenlaista tähän asiaan liittyvää. uskomatonta, itkin monet itkut sen puolesta. olin kerran hyvin onnellinen, kaikki oli uutta ja ennenkokematonta. menin sitten matkanjohtajaksi lontooseen ja viimeisenä päivänä retkellämme pyörähdimme markkinoille aikaa kuluttamaan, paluulentoa odotellessamme. utelias kun olen, uskalsin istahtaa ennustajan pöydän ääreen ja tämä levitti korttinsa eteeni. ajattelin, että mikäs siinä, eihän se maksa kuin 10 puntaa. nainen kertoi, ettei elämänkumppanini ole hyvä ihminen, että hän tekee vain tuhoa ja pahaa meille kaikille.
paluulento oli kamala, minulla oli vastuu koko matkaryhmästä ja oli oltava iloinen ja vauhdikas, mutta sydän itki ja huusi apua.
ja kuinka kävi? tämä kymmenen punnan nainen oli enemmän kuin oikeassa. kun nyt ajattelen jälkeenpäin, niin voin vain todeta, että elämässä on asioita ja tilanteita, joihin ei voi itse vaikuttaa.
olemalla utelias voi saada vastauksia, hyviäkin, mutta mitä niiden kanssa tekee... se on oma päätös.
jos sinä siis olet varma elämästäsi, uskot sen hyviin puoliin, silloin sinun ei kannata kysyä neuvoa ennustajalta.
koska joskus voi kuulla asioita, jotka eivät mene niin, kuin on suunnitellut.
t. Keskiyö
10.05.2012 01:15
Hei
kysymys on motivaatiostasi. masennus ja ylipaino kulkevat käsi kädessä, ne ovat parhaita kavereita.
mitä jos muutettaisiin suunnitelmaa? annat jokaisen pudotetun 5 kilon jälkeen kunnon palkinnon itsellesi? se toimii.
kerronpa sinulle, kuinka olen juuri itse puottanut 7kg. eli syön aamulla sämpylän, sitten päivällä lämpimän ruoan (välillä saa syödä omenoita) ja illalla vain omenoita, tomaatteja ja muuta tuoretta. mutta ei hiilihydraatteja.
ja tuo liikunta on kamalan tärkeää!
kotona yksin jumppaaminen on kamalaa, ainakin minä unohdan sen usein ja siitä tulee vain huono omatunto. mutta pyöräily on ihanaa! onhan sinulla pyörä?
aloita 5km lenkeillä ja pidennä niitä joka viikko. minäkin aloitin huonokuntoisena, mutta nyt olen päässyt niin pitkälle, että poljen toista sataa kilometriä viikossa. ja se tuntuu! eikä vain kropassa, vaan myös henkisenä hyvänä olona.
aseta itsellesi päämäärä ja etappi palkinnot, sillä ne sinä todellakin ansaitset tuosta rasituksesta! takaan, että itseluottamus kasvaa menetettyjen kilojen mukana.
ihan totta, sinun ongelmasi on motivaatio. älä juo mitään muuta kuin vettä, kahvia ja teetä. juomissa on paljon piilokaloreita. se ihana vartalo on sinun saavutettavissasi, varmasti on! tule sitten uudestaan kirjoittamaan kun olet saanut ensimmäiset 5kg alas, niin juhlitaan yhdessä!
sinä olet muuten terve, mutta kun vain muistaisit juoda tarpeeksi vettä päivän aikana. sinun viestistäsi oikein poreilee hyvää energiaa ja halua päästä eteenpäin!
t. Keskiyö
10.05.2012 00:57
Hei
uskon kyllä puhuneeni melko suoraan. no, katsotaan mitä tuleman pitää....
terveisin Keskiyö
10.05.2012 00:47
Hei
epäilen, jotta jaksatko edes lukea tätä vastausta. mutta kirjoitan kuitenkin, onhan minulla nyt aikaa. työt on tehty ja olen vireessä.
aloitetaan tuosta vireestä. sinulla on kevätväsymystä, onhan talvi vienyt veronsa ja olet saanut melko paljon aikaan näinä menneinä kuukausina.
olisi hyvä, jos pääsisit pois kuvioistasi edes pitkäksi viikonlopuksi, pois kotoa ja muihin ajatuksiin. vaikka miniristeily! (tiedän että olet ajatellut sellaista...)
taloutesi on kunnossa, samoin välit sukuusi. olet muutenkin terve ja aktiivinen omissa puuhissasi. vain puhti viheltelee ja keskittymiskyky juoksentelee minne sattuu....
rakkaus ei tule tilauksesta. sen kehittämiseen on uhrattava aikaa ja ideoita. on lähdettävä itsestä ja ulkonäön hoidosta, sen jälkeen on rynnistettävä sinne, missä tapahtuu. eikä se ole välttämättä netti.
sinä et löydä kumppania hiiri kädessä, se on fakta. olet ihminen, joka osaa puhua ja houkutella ideoillaan. siksi sinun on mentävä sinne, missä on ihmisiä. enkä juuri tarkoita tanssipaikkaa. konsertti on myös hyvä paikka, tauolla törmää mielenkiintoisiin ihmisiin.
kun mies on sinusta kiinnostunut, ota hänestä selvää. älä käännä kylmää olkapäätä häntä kohden, ellei hän ole sinusta varsin epämiellyttävä. sillä monen kuoren alla saattaa asustella oikea helmi.
mutta varattu mies ei ole sinua varten, siitä sinun on otettava hienotunteisesti heti selvä. et ole nainen pieneen seikkailuun, vaan syvempään suhteeseen.
sielunkumppani onkin jo eri juttu! niitä sattuu harvan ihmisen kohdalle (!) ja se on jo Ylimmän johdatusta. siihen et voi itse vaikuttaa muuten, kuin elämällä ja kokemalle. mutta sen olen oppinut, että kokeilematta ja iloitsematta/surematta, mitään sellaista ei voi sattua kohdalle.
siis älä lähde etsimään sielunkumppania niin kuin lähtisit ongelle, vaan lähde elämään ja katsomaan ympärillesi, osoita kiinnostuksesi eri asioihin ja luontoon, ole aito oma itsesi. se on se tie, mikä vie oman sielunkumppanin, tai puolikkaan, luokse. rohkealle ihmiselle se ei ole mikään mahdottomuus.
t. Keskiyö
10.05.2012 00:42
Hei
kyllä se oli vinkki. ei hän samalla matkalla ole, mutta samassa paikassa kuitenkin.
ei mitään pähkinää, vaan salaattia! sinä saisit nyt syödä salaattia ja laittaa itsesi hyvään kuntoon...
vastasin tokin sen mukaan, kuin se tuntui ja selveni. minusta sinä olet niin rehellinen, että näytät kaipuusi jo ensi suudelmalla. mutta odota!
siellä paikalla on enemmänkin yksinäisiä miehiä, tarkoitin sitä ettei sinun kannata antautua vielä ensimmäiselle tanssittajalle. yhdellä heistä on jopa oma asunto siellä paikkakunnalla.
mutta ethän sinä ole etsimässä elättäjää, vaan omaa rakasta! siis katso ja kuuntele, tämä tuntuu tosi jännältä. meitä on moneen junaan, taloudellisten mahdollisuuksien mukaan joillakin miehillä on kuvitelma, että he saavat naisen kuin naisen. mutta kun todella etsin sydämen kumppania, kuuntele herkällä korvalla.
nyt en puhu turkista, mitä ehkä ajattelit, vaan espanjasta.
t. Keskiyö
10.05.2012 00:21
Hei
sinä toki kuntoudut niin hyvin, kuin fysiikkasi jaksaa. mutta vanhoista kulumista on edelleenkin vaivaa.
henkisesti olet enemmän kovilla, kuin fyysisesti.
kannat kovasti vastuuta ja olet kunnollinen ihminen, joka haluaa tehdä ja suorittaa asiansa viimeisen päälle kuntoon. se on arvostettava luonteenpiirre.
jos sinä pääset sairauseläkkeelle, sinun varmaankin kannattaa ottaa se vastaan. älä suotta sure, silloin saat varman toimeentulon arkisiin menoihisi. tässä voi hyvinkin käydä niin.
voit silti tehdä pieniä hommia kotoa käsin ja ansaita hieman lisätienestiä. minusta sinun "mietintämyssysi" on kunnossa, vaikket sitä kysynytkään.
lapsesi ponnistaa eteenpäin kuin nuoli, sinä olet se jousipyssy joka hänet vahvasti eteenpäin ampaisee. tulee aika, jolloin teidän roolinne vaihtuvat toisinpäin. tämä lapsi on sinulle kiitollinen ja huolehtii sinusta vielä pitkään ikään asti. mutta kuitenkin, olet vielä nuori ja ehdit elää ja kokea monta mukavaa asiaa ennenkuin olet vanha. sinussa on henkistä ruutia ja arvomaailmasi on paikallaan!
t. Keskiyö
10.05.2012 00:12
Hei
sinulla on tyhjä sormus, mikä kiertää sormessasi.
ota se pois ja tee tilaa uusille ajatuksille.
kotiasiat sinä silität vanhalla rutiinilla, niistä sinä selviät aina. ajasta en osaa puhua, kertomukseni voi olla vähemmän läheltä, tai vähemmän kaukaa. mutta luotan kuitenkin intuitioonik aina.
nuori poika on kiihkeä pyöräasioissaan, mikä lie pyörä se on. harrastus on hyvä ja terveellinen. kesä on juuri sitä aikaa, jolloin sinä tunnet eläväsi! keskität kaikki odotuksesi siihen lyhyeen suomen kesään, saatat samalla unohtaa, että eteläisessä euroopassa on myös kesäistä suomen talven aikaan.
jos tuo olisi jonkinlainen vinkki, niin olkoon niin, että hommaa sellaisia kesävaatteita, että ne ovat myös myöhemmin talvella ajankohtaisia. sillä kylmään aikaa sinä menet nauttimaan toisesta kesästäsi.
älä ajattele sitoutumista rakkauden tuoksuja nuuskiessasi, sillä silloin sinä laitat jo lukot kiinni pienen hennon tuulen siipiin. etene askel kerrallaan. miehillä on tapana pelästyä ja juosta karkuun kun huomaavat, että nainen on jo sitomassa heitä tohveleihin ja sanomalehtiin......
sinun kannattaa laittaa euroja säästöön siihen tulevaan etelänmatkaan, mistä et voi välttyä. eikä siellä ole vain ulkomaalaisia, vaan siellä on myös ihan aitoja ihania suomalaisia miehiä, jotka ajattelevat elämästä samalla tavalla kuin sinäkin.....
t. Keskiyö
09.05.2012 23:46
Hei
kuulehan, sinä voisit erikoistua ja päästä toisenlaisiin hommiin.
käy vaikka ammatinvalinnanohjaajalla tai jossakin muussa paikassa, missä saat todellakin tietoa mahdollisuuksistasi.
sinussa olisi sisua vaikka tutkimustyöhön, sellaiseen missä tarvitaan keskittymistä ja pitkää pinnaa. ihan totta, et ole vielä päässyt maaliin kaikissa mahdollisuuksissasi.
eikä ole mahdoton sekään yhtälö, että vaihtaisit paikkakuntaa.
t. Keskiyö
09.05.2012 23:38
Hei
olen valitettavan huono näkijä, koska en osaa kertoa aikoja. mutta oikeasti en edes usko sellaiseen kykyyn, hyväksyn sen nöyrästi...
työstä puheen ollen, sinä menet vielä opiskelemaan tai ainakin jollekin kurssille. on tulossa jotakin uutta, mihin tarvitaan "miehitystä". sinun kannattaa ottaa osaa tuohon tarjoutuvaan mahdollisuuteen, se voi poikia pientä menestystä ja paljon iloa. ja uusia kavereita!
kas, kuinka rakkaus voisi edistyä odotusjonossa? mitä sinä suotta odottelet vuoroasi, kun voit "kävellä suoraan tiskille" ja ottaa itse yhteyttä edes sanavalmiisti ja keskustelun keinoin? sinä osaa puhua ja voisit ensi kerralla avata keskustelun , kun se tilanne siunaantuu. oikeastaan sinulta odotetaan useinkin puhetta, mitä sitä suotta pidättelet.
työparista en osaa sanoa mitään, mielestäni on enemmänkin kysymys projekteista joissa on enemmänkin ihmisiä mukana kuvioissa. kuule, minä näen poliisin ja sinut heidän kekkereissä. jokohan sinä tunnet poliiseja?
minusta sinua kiinnostaa asioiden selvitys ja ratkominen, sinulla on jonkinlainen yhteys poliisiin ja se on hyvä juttu.
t. Keskiyö
09.05.2012 23:28
Hei
no nyt se selvisi paremmin! minä jo yritin joka suuntaan, mutten saanut irti mitään.
ei, sinä et ole välttämättä palvelualan ihmisiä. et ole riemukas motivaattori, joka myy ja selittää, sinä olet parempi rauhallisessa ympäristössä, missä saat tehdä hommiasi omaan tahtiisi. et ole näyttelijä, etkä markkinaemäntä.
tee tuosta haaveestasi totta! ota selvää mitä tarvitaan, että pääsisit kiinni siihen työhön, jota todellisuudessa osaat ja tahdot tehdä. sinulla on kykyjä, niinkuin jokaisella ihmisellä on. ei minustakaan saisi ravintolan kokkia, eikä patologia, ei kirveelläkään.
joskus vain joutuu tekemään työtä, että palkka juoksee ja että saa elantonsa.
mutta kutsumustyö onkin jo toinen asia. sinä olet paremminkin taka-alan vaikuttaja, osaat kirjoittaa ja hoitaa asioita puhelimella. mutta et ole myyjä, etkä neuvonantaja.
tee haaveistasi totta, ja nähdäkseni se ei ole edes kirveen alla. ota reippaasti selvää mahdollisuuksistasi ja kouluta itseäsi hieman eteenpäin, jos se on siitä kiinni.
äläkä anna pelotella itseäsi, sillä sinulla on sisua. ja isäsi suvussa on myös sisua, olet heidän perintöä.
t. Keskiyö
09.05.2012 23:10
Hei
tämä sinun kysymyksesi on todella erikoinen.
ihminen ei voi elää ilman ihmisiä, eikä eläin voi elää ilman eläimiä. kysy tarkemmin, että saan sinusta otteen, jos tahdot vastausta.
t. Keskiyö
09.05.2012 22:57
65 / 123