Terve.. Olen niin masentunu painoni kans ja mulla ei oo ystäviäkkään enää :/ mulla ei kerta kaikkiaan ole itse luottamusta se on ihan hukassa mulla :( ja muutenki teen parhaani muuttakseni ruoka valiottani parempaan suuntaan, mutta en vaa millään saa painoo tippumaan alas. Teen aerobista liikuntaa kotona. Tulenko saamaan ihanaa vartaloa mistä Olen Aina vaan unelmoinnut? Vastaa kiltti mikä tässä on mättänä? :)
Keskiyö
4
<50
Vastaukset
Hei
kysymys on motivaatiostasi. masennus ja ylipaino kulkevat käsi kädessä, ne ovat parhaita kavereita.
mitä jos muutettaisiin suunnitelmaa? annat jokaisen pudotetun 5 kilon jälkeen kunnon palkinnon itsellesi? se toimii.
kerronpa sinulle, kuinka olen juuri itse puottanut 7kg. eli syön aamulla sämpylän, sitten päivällä lämpimän ruoan (välillä saa syödä omenoita) ja illalla vain omenoita, tomaatteja ja muuta tuoretta. mutta ei hiilihydraatteja.
ja tuo liikunta on kamalan tärkeää!
kotona yksin jumppaaminen on kamalaa, ainakin minä unohdan sen usein ja siitä tulee vain huono omatunto. mutta pyöräily on ihanaa! onhan sinulla pyörä?
aloita 5km lenkeillä ja pidennä niitä joka viikko. minäkin aloitin huonokuntoisena, mutta nyt olen päässyt niin pitkälle, että poljen toista sataa kilometriä viikossa. ja se tuntuu! eikä vain kropassa, vaan myös henkisenä hyvänä olona.
aseta itsellesi päämäärä ja etappi palkinnot, sillä ne sinä todellakin ansaitset tuosta rasituksesta! takaan, että itseluottamus kasvaa menetettyjen kilojen mukana.
ihan totta, sinun ongelmasi on motivaatio. älä juo mitään muuta kuin vettä, kahvia ja teetä. juomissa on paljon piilokaloreita. se ihana vartalo on sinun saavutettavissasi, varmasti on! tule sitten uudestaan kirjoittamaan kun olet saanut ensimmäiset 5kg alas, niin juhlitaan yhdessä!
sinä olet muuten terve, mutta kun vain muistaisit juoda tarpeeksi vettä päivän aikana. sinun viestistäsi oikein poreilee hyvää energiaa ja halua päästä eteenpäin!
t. Keskiyö- Typy2012
" takaan, että itseluottamus kasvaa menetettyjen kilojen mukana. " toi sun lauseesi Antoi mulle motivaatiota already jo :D kiitos. Pidän huolen siitä etten luovuta. Tähän menneessä olenkin laihtunnu 5 kg, mutta mulla on viellä 10 kg pudotettavanna toivottavasti onnistuu kuukauden sisällä.. :)
Hei
se ei ikinä onnistu kuukauden sisällä! se oisi epäterveellistä.
vaan anna itsellesi aikaa 3kk sen kymmenen kilon suhteen!
ja sitten alkaakin jo tapahtua... hei, tuohan on upea suunnitelma!
miten aioit palkita itsesi? minä lupasin itselleni uuden hajuveden, kun paino alkaa uudella numerolla.... heh!
t. Keskiyö- Typy2012
Ummm no toivottavasti 5 kiloa vois pudota kk sisällä olen niin epätoivoinen pudottaa kiloja, koht on kesäkin jo kulman takana :D ajattelin muuten käydä kampaajalla perjantaina leikauttaa hiukset uuteen tyyliin ja voisin shoppaillakin jos rahat siihen riittää =) hienot on sulla saavutukset! 7 kg on aika suuri luku Onnea! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1242693Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2402356Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j631615Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1871493- 571399
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa731127Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751106- 371081
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39982- 52934