Tuntija

viis ja nolla

Hei!
Millaisen työparin näet ensi syksyksi?Syksyn jatko on vielä auki, siis että missä työpisteessä jatkuu. Meneekö hermot vai sujuuko?
Odottavalla kannalla olen myös rakkauden suhteen, vaan eihän tuo millään edisty. Mitäs siihen sinulla on sanottavaa? Joko pian?

3

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

olen valitettavan huono näkijä, koska en osaa kertoa aikoja. mutta oikeasti en edes usko sellaiseen kykyyn, hyväksyn sen nöyrästi...

työstä puheen ollen, sinä menet vielä opiskelemaan tai ainakin jollekin kurssille. on tulossa jotakin uutta, mihin tarvitaan "miehitystä". sinun kannattaa ottaa osaa tuohon tarjoutuvaan mahdollisuuteen, se voi poikia pientä menestystä ja paljon iloa. ja uusia kavereita!

kas, kuinka rakkaus voisi edistyä odotusjonossa? mitä sinä suotta odottelet vuoroasi, kun voit "kävellä suoraan tiskille" ja ottaa itse yhteyttä edes sanavalmiisti ja keskustelun keinoin? sinä osaa puhua ja voisit ensi kerralla avata keskustelun , kun se tilanne siunaantuu. oikeastaan sinulta odotetaan useinkin puhetta, mitä sitä suotta pidättelet.

työparista en osaa sanoa mitään, mielestäni on enemmänkin kysymys projekteista joissa on enemmänkin ihmisiä mukana kuvioissa. kuule, minä näen poliisin ja sinut heidän kekkereissä. jokohan sinä tunnet poliiseja?
      minusta sinua kiinnostaa asioiden selvitys ja ratkominen, sinulla on jonkinlainen yhteys poliisiin ja se on hyvä juttu.

t. Keskiyö

• viis ja nolla

Kiitos Keskiyö!

Aamulla jo kirjoitin, mutta se hävisi taivaan tuuliin kun nuo mainokset tuosta oikealta hyppäsivät eteen sotkemaan....

Eihän tuota tiedä, mutta ei muulle kuin kurssille ja jos se on lähellä, sillä elämäntilanne ei salli muuta. Eipä silti, minun työssäni ei paljon ole etenemisen mahdollisuuksia.

Millehän "tiskille"? Kertasin tuossa kaikki tutut ja tuntemattomat. Ei ollut kuin "alaikäisiä" tai varattuja. Ei ole ketään joka kiinnostaisi, tai paitsi yksi, mutta hän on naimisissa. Tästä ei paljon revitä. Mitähän tarkoitat?

Teen työtä useamman ihmisen kanssa kyllä ja lisäksi asiakkaat, mutta on minulla kuitenkin se lähityöpomo/työpari olemassa. Se jonka kanssa kuitenkin n. 2/3 osaa työajasta teen. Vaihtuu syksyllä.

Poliiseja en tunne yhtäkään, mitähän tuo tarkoittaa... symbolisesti varmaan, mutta en tiedä siitäkään mitä se voisi olla.
        Asioiden selvittäminen ja ratkominen kiinnostaa kyllä. Aikoinaan luin paljonkin dekkareita. :)

En nyt hirmuisen hyvin saanut kiinni.

• palautetta...

Yhdeksään kuukauteen ei ole tullut yhtään selvemmäksi tämä ennustus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1329
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      906
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      32
      644
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      600
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      578
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      555
    8. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      547
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      543
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      523
    Aihe