Elämäni tuntuu jotenkin tylsältä ja pysähtyneeltä,paljon on hyvää elämässäni,mutta se rakkaus vain puuttuu,näkyykö sellaista lähiaikoihin.
Eräs mies olisi kiinnostunut,mutta en tiedä olisiko hän se oikea.
Sielunkumppani siis on hakusessa,miten käy,löydänkö.
Näkijälle,kuka vaan jaksaa katsoa
2
<50
Vastaukset
Hei
epäilen, jotta jaksatko edes lukea tätä vastausta. mutta kirjoitan kuitenkin, onhan minulla nyt aikaa. työt on tehty ja olen vireessä.
aloitetaan tuosta vireestä. sinulla on kevätväsymystä, onhan talvi vienyt veronsa ja olet saanut melko paljon aikaan näinä menneinä kuukausina.
olisi hyvä, jos pääsisit pois kuvioistasi edes pitkäksi viikonlopuksi, pois kotoa ja muihin ajatuksiin. vaikka miniristeily! (tiedän että olet ajatellut sellaista...)
taloutesi on kunnossa, samoin välit sukuusi. olet muutenkin terve ja aktiivinen omissa puuhissasi. vain puhti viheltelee ja keskittymiskyky juoksentelee minne sattuu....
rakkaus ei tule tilauksesta. sen kehittämiseen on uhrattava aikaa ja ideoita. on lähdettävä itsestä ja ulkonäön hoidosta, sen jälkeen on rynnistettävä sinne, missä tapahtuu. eikä se ole välttämättä netti.
sinä et löydä kumppania hiiri kädessä, se on fakta. olet ihminen, joka osaa puhua ja houkutella ideoillaan. siksi sinun on mentävä sinne, missä on ihmisiä. enkä juuri tarkoita tanssipaikkaa. konsertti on myös hyvä paikka, tauolla törmää mielenkiintoisiin ihmisiin.
kun mies on sinusta kiinnostunut, ota hänestä selvää. älä käännä kylmää olkapäätä häntä kohden, ellei hän ole sinusta varsin epämiellyttävä. sillä monen kuoren alla saattaa asustella oikea helmi.
mutta varattu mies ei ole sinua varten, siitä sinun on otettava hienotunteisesti heti selvä. et ole nainen pieneen seikkailuun, vaan syvempään suhteeseen.
sielunkumppani onkin jo eri juttu! niitä sattuu harvan ihmisen kohdalle (!) ja se on jo Ylimmän johdatusta. siihen et voi itse vaikuttaa muuten, kuin elämällä ja kokemalle. mutta sen olen oppinut, että kokeilematta ja iloitsematta/surematta, mitään sellaista ei voi sattua kohdalle.
siis älä lähde etsimään sielunkumppania niin kuin lähtisit ongelle, vaan lähde elämään ja katsomaan ympärillesi, osoita kiinnostuksesi eri asioihin ja luontoon, ole aito oma itsesi. se on se tie, mikä vie oman sielunkumppanin, tai puolikkaan, luokse. rohkealle ihmiselle se ei ole mikään mahdottomuus.
t. Keskiyö- Epätoivoinen etsijä
Kiitos sinulle,en minä koko aikaa koneella vietäkään,käyn kyllä ulkonakin jonkin verran,uskon että jos minulle rakkaus tulee se on määrätty jossakin.
Onhan noita kiinnostuneita ympärillä,mutta minulla on kai korkea rima miesten suhteen,tiedän minkälaisen haluaisin.
Tunne täytyy tulla miltei heti,jos hän on puoleensavetävä.
Toivon että se rakkaus kesän aikana löytyisi,ehkä tanssilava on kumminkin lähempänä minua kuin esim,konsertti.kesällähän lavoilla on vipinää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1242693Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2402356Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j631615Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1871493- 571399
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa731127Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751106- 371081
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39982- 52934