Näkijälle,kuka vaan jaksaa katsoa

Epätoivoinen etsijä

Elämäni tuntuu jotenkin tylsältä ja pysähtyneeltä,paljon on hyvää elämässäni,mutta se rakkaus vain puuttuu,näkyykö sellaista lähiaikoihin.
Eräs mies olisi kiinnostunut,mutta en tiedä olisiko hän se oikea.
Sielunkumppani siis on hakusessa,miten käy,löydänkö.

2

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

epäilen, jotta jaksatko edes lukea tätä vastausta. mutta kirjoitan kuitenkin, onhan minulla nyt aikaa. työt on tehty ja olen vireessä.

aloitetaan tuosta vireestä. sinulla on kevätväsymystä, onhan talvi vienyt veronsa ja olet saanut melko paljon aikaan näinä menneinä kuukausina.
      olisi hyvä, jos pääsisit pois kuvioistasi edes pitkäksi viikonlopuksi, pois kotoa ja muihin ajatuksiin. vaikka miniristeily! (tiedän että olet ajatellut sellaista...)

taloutesi on kunnossa, samoin välit sukuusi. olet muutenkin terve ja aktiivinen omissa puuhissasi. vain puhti viheltelee ja keskittymiskyky juoksentelee minne sattuu....

rakkaus ei tule tilauksesta. sen kehittämiseen on uhrattava aikaa ja ideoita. on lähdettävä itsestä ja ulkonäön hoidosta, sen jälkeen on rynnistettävä sinne, missä tapahtuu. eikä se ole välttämättä netti.

sinä et löydä kumppania hiiri kädessä, se on fakta. olet ihminen, joka osaa puhua ja houkutella ideoillaan. siksi sinun on mentävä sinne, missä on ihmisiä. enkä juuri tarkoita tanssipaikkaa. konsertti on myös hyvä paikka, tauolla törmää mielenkiintoisiin ihmisiin.
      kun mies on sinusta kiinnostunut, ota hänestä selvää. älä käännä kylmää olkapäätä häntä kohden, ellei hän ole sinusta varsin epämiellyttävä. sillä monen kuoren alla saattaa asustella oikea helmi.

mutta varattu mies ei ole sinua varten, siitä sinun on otettava hienotunteisesti heti selvä. et ole nainen pieneen seikkailuun, vaan syvempään suhteeseen.
      sielunkumppani onkin jo eri juttu! niitä sattuu harvan ihmisen kohdalle (!) ja se on jo Ylimmän johdatusta. siihen et voi itse vaikuttaa muuten, kuin elämällä ja kokemalle. mutta sen olen oppinut, että kokeilematta ja iloitsematta/surematta, mitään sellaista ei voi sattua kohdalle.

siis älä lähde etsimään sielunkumppania niin kuin lähtisit ongelle, vaan lähde elämään ja katsomaan ympärillesi, osoita kiinnostuksesi eri asioihin ja luontoon, ole aito oma itsesi. se on se tie, mikä vie oman sielunkumppanin, tai puolikkaan, luokse. rohkealle ihmiselle se ei ole mikään mahdottomuus.

t. Keskiyö

• Epätoivoinen etsijä

Kiitos sinulle,en minä koko aikaa koneella vietäkään,käyn kyllä ulkonakin jonkin verran,uskon että jos minulle rakkaus tulee se on määrätty jossakin.
      Onhan noita kiinnostuneita ympärillä,mutta minulla on kai korkea rima miesten suhteen,tiedän minkälaisen haluaisin.
      Tunne täytyy tulla miltei heti,jos hän on puoleensavetävä.
      Toivon että se rakkaus kesän aikana löytyisi,ehkä tanssilava on kumminkin lähempänä minua kuin esim,konsertti.kesällähän lavoilla on vipinää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      410
      6789
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      76
      4325
    3. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      103
      4147
    4. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      44
      3684
    5. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      137
      3668
    6. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      156
      3642
    7. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      248
      3559
    8. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      41
      3123
    9. Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a
      Maailman menoa
      14
      3084
    10. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      113
      2845
    Aihe