Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei Leila

kiitos, minua veti jo varpaista ja teki mieli tulla takaisin kirjoittelemaan...

jokaisesta hakemuksesta opit jotakin uutta. eikä ole ollenkaan hulluutta lähteä kopistelemaan jäätä kepillä.
    olet tunneihminen, siksi ilmapiiri on sinulle niin tärkeää. ja se on myös älykästä!

parhaiten sinä pärjäätkin tunneälylläsi, sillä sinä vaikutat vanhemmalta, kuin olet.
    jos et pääse näihin hakemiisi paikkoihin, sillä hakijoita on paljon! ja joillakin on jopa ylikoulutetut paperit, älä lannistu. jatka samaa rataa.

sinun kohdallasi kolahtaa ja löydät kyllä uuden työn. ja sitä kautta saat myös lisää palkkaa. minulla on sellainen tunne, että olisit musikaalinen.
    sinun kannattaisi kokeilla pianonsoittoa, jos et vielä ole sitä tehnyt.

tuo piano tulee minulle niin vahvana, että en luovu siitä ideasta! sinä pärjäät missä vain, sillä olet sosiaalinen ja reilu ihminen.

t. Keskiyö
  2. Hei

sanon viisaana vanhana rouvana, että teidän on mentävä juttelemaan ja pian!
    jos jonkin päälle rakennetaan elämää ja tulevaisuutta, niin luottamuksen.
    tilaa teille perheterapeutilta tai avioliittoterapeutilta aika, katso mikä on miehesi vastaus siihen. ainakin sinun kannattaa käydä siellä avautumassa, sillä tällaisia asioita ei voi painaa villasella.

niin kauan, kun sinä jatsat ja tahdot jatkaa, niin kauan kun sinulla on tunteita miestäsi kohtaan, mikään ele ei ole liikaa. ne itsesyytökset tulevat aina myöhemmin ja silloin sitä miettii, mitä olisi voinut tehdä paremmin.

seksi on peilikuva pariskunnan tunteista. sinä olet lukossa, etkä voi avautua koska sydämesi pelkää. sinä vertaat itseäsi johonkin haamukuvaan, jonka olet itsellesi kehittänyt. juuri tässä olisi kypsän miehen tarve osoittaa sinulle, että olet ihan ok.
    ei sinulla ole minun mielestäni mitään vikaa, mutta tuon pelon kanssa et vain kykene toimimaan. eikä seksin pitäisikään olla toimimista, vaan kahden rakastavaisen hellyyndenosoitusta ja rakastelua.

sinä vertaat itseäsi toisiin naisiin ja sinun on päästävä sellaisesta hömpötyksestä irti! jokainen nainen ja mies on erilainen.
    kuulehan, on ehkä parempikin, ettet pysty tällä hetkellä avautumaan. sinun itsepuolustusmekanismisi suojelee sinua.

mutta aivan varmasti ammatti-ihmisen kanssa jutteleminen avaa monta ovea sinunkin elämällesi. saat varmuutta itsellesi ja saat myös selkyyden tähän tilanteeseen.
    näen sinulle 3 lasta ja kodin jossakin etelä-suomessa.

t. Keskiyö
  3. Hei

minä en valitettavasti pysty näkemään aikoja, enkä usko että kukaan pystyy.
    mutta energioita voin nähdä ja valoa. tyttäresi on voimakas, niin luonteeltaan kuin fyysisestikin. hän kulkee omaa tietään ja oppii kyllä ammatin.
    hän on pikkutarkka ja pystyy keskittymään, kynä ja sivellin pysyvät hyvin kädessä.

tuo ero purkaantuu ja te kumpikin teette uuden ladun itsellenne. tytär on herkässä iässä ja on arvostettavaa, että annat hänelle aikaasi ja että teidän välinne ovat niinkin hyvät. sinä olet hänen turvansa ja kotinsa.

koita sinäkin jaksaa, käy tämä episodi läpi rauhassa ja ilman ulkopuolista lämmittäjää, jos pystyt. sillä näinä päivinä sinä et ole oma tavallinen itsesi.
    vie hieman aikaa, kunnes arki taas tasoittuu.

t. Keskiyö