Hei keskiyö! Ihanaa kun olet taas täällä, tuo mukavan "turvallisuuden" tunteen. Kysyisin kuinka sujuu työni todella ahdistavassa ilmapiirissä, tästä vielä viikkoja eteenpäin. Minua kiusataan ja häiritään työssä, kukaan ei puutu asiaan, itselläni ei ole siihen voimia.
Saankohan muualta työtä?
Ihmissuhteista haluaisin tietää. Paraneeko läheiset sukulaissuhteet ja löydänkö miestä kumppaniksi.
Keskiyö/ Tuntijasi
5
106
Vastaukset
Hei
tuon turvallisuus-asian kuulen aina kaikilta, se kai valuu näppäimistön kautta eteenpäin. minullakin on hyvä olo, kun kirjoitan. teksti valuu itsestään sormieni kautta tähän ruutuun.
sinun on välttämättä puhuttava tuosta työhäiriköinnistä luotettavalle ihmiselle, sellainen on työpaikallasi. ei se ole pelkuruutta, vaan se osoittaa, että työsi on sinulle tärkeää ja että tahdot keskittyä siihen tunnollisesti. älä pelkää.
ehkä työpaikan vaihdos ei ole paras vaihtoehto, sillä sekin on niin rassaavaa. parempi olisi puhdistaa ilmaa avoimella juttelulla ja voit vaikka tirauttaa pienet itkut puheesi päätteeksi. anna kaiken tulla ulos ja kerro, kuinka painostava tunnelma sinulla on. viisas ihminen ymmärtää sen ja auttaa sinua.
sukulaissuhteet ovat hieman sekaisin, et voi yksin vaikuttaa niihin. pieni paussi sinun puoleltasi voisi olla paikallaan. anna heidän ihmetellä mikä sinun on. keskity vain itseesi ja mukaviin puuhasteluihin, et voi autta itsekkäitä ihmisiä.
kumppaneita on toki tarjolla, aina yhteenmuuttoon asti, mutta sinä et taida olla vielä valmis sellaiseen vakavaan. olet herkällä mielellä, etkä jaksaisi nyt antaa itsestäsi enempää. helli itseäsi ja hoida tuo työmurhe ensin kuntoon, sitten lepäät ja vasta sitten olisi otollinen aika laittaa huulipunaa ja rynnistää markkinoille miehiä katsastamaan. ihan totta, älä kiirehdi.
t. Keskiyö- Tänä päivänö.
Kiitos oikein paljon! Kyllä se niin on, että se turvallisuuden tunne sinusta heijastuu ja luotettavuus.
Katson jos pystyn tuohon kiusaamisen esille ottamiseen, olen sitä tietysti miettinytkin. Sekin vaan vaatisi voimia..
Noin itsekin ajattelen sukulaissuhteista tiettyjen kanssa, että pidän etäisyyttä ja annan tilaa jos minun seura ei kiinnosta.. Hassua, että juuri noin olin juuri ajatellut..
Kiitos tuosta loppuosan ohjeesta, noin se on juuri. Nyt ei ole "metsästykseen" voimia.
Lähinnä ajattelinkin, olisiko ketään edes tulossa jatkossa rinnalleni. Kiitos ja hyvää pääsiäisen aikaa!- Näin tänäänkin..
Hei Keskiyö!
Ehditkö vielä palata tilanteeseeni.
Kysyisin tuosta sukulaissuhde-asiasta. Olenko jo pitänyt liikaakin erään nuoren
parin mielestä etäisyyttä. Odottavatko, että minä olen aina se joka ottaa yhteyttä. miten näkisit jatkon heidän kanssaan. Tapaammeko useammin ja lähennymmekö.
Vai onko välimme heidän mielestään kunnossa, mutta ei vaan niin kiinnosta tavata?
Kiitos jos ehdit vastata.
Hei
yleensä kaikki ihmiset odottavat, että heihin otettaisiin yhteyttä.
se on itsekästä ja modernia ajattelua tänä päivänä.
nuorilla on niin romanttiset ja erilaiset ajatuskaavat kaikesta, välillä sitä aivan ällistyy! ei yhteinen menneisyys minnekään katoa, se on ja pysyy. mutta ei vanhemman ihmisen tarvitse aina nöyrtyä ja ojentaa kättään, nuortenkin on opittava muutama käyttääntymissääntö. ihan totta.
aikaa on rajattomasti ja nämä nuoretkin oppivat elämässään monta uutta asiaa. kyllä te lähestytte ja teidän läheisyytenne lämpenee sitä mukaa, kun nuo nuoret sitä ymmärtävät. et ole tehnyt siinä asiassa mitään väärin! muista, että sinullakin on ihmisarvo.
nuorilla on tuhat "tärkeää" juttua, mitkä ovat tärkeämpiä ja polttavampia. koita vain kestää, näin se on aina ollut ja tulee olemaankin.
t. Keskiyö- näin tänään..
Hei Keskiyö!
Kiitos paljon kun ehdit vastata! Lohduttavaa, tuo mitä kirjoitit, että tilanne paranee jatkossa.
Samaa mieltä olen kanssasi vastavuoroisuudesta. Pienikin riittäisi..
Kuitenkin, vastauksesi helpotti paljon.
Kiitos ja hyvää tulevaa sunnuntaita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1151897Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541372Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551307- 531059
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126982Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847- 52844
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62822- 56801