tervehdys keskiyö!

etsimässä11

Näätkö minulle saapuvaksi rakkautta? jos näet niin millainen hän on ja missä tapaisimme, olen jo kuusivuotta ollut etsimässä häntä mutta en vai ole vieläkään häntä löytänyt.

7

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      reviirinvaihto, sinun on vaihdettava paikkoja ja kellonaikoja.
      tulet menemään toiselle paikkakunnalle, ensin käyt siellä tuttuja tapaamassa tai sukuloimassa.

      ja varo päihteitä. minäkin juon viiniä mielelläni, mutta kohtuu kaikessa.
      jos se ei osunut sinuun, niin katso sitten ettei kaveri nautiskele liikoja.

      kun katselet elämääsi toiselta kantilta niin huomaat, että 6 vuotta ei ole aika eikä mikään. sinä aikana sinä olet kypsynyt monessa muussa asiassa!
      olet löytänyt uusia asioita ja makusikin on muuttunut täysin, eikö olekin?

      ei ole edes tervettä vaihtaa kumppania aivan lennossa, pidemmätkit paussit auttavat meitä ihmisiä selvittämään itsellemme monta asiaa. tärkein niistä on se, mitä me ehdottomasti emme halua!
      sinäkään et enää halua sellaista kumppania, kuin sinulla on ennen ollut.
      on aika vaihtaa ihanteita ja lähteä kohti uusia kokemuksia.

      kun eläkeikä häämöttää, sinä naurat monelle asialle. sinusta tulee viisas ja autat montaa ihmistä kokemuksellasi ja tiedoillasi. silloin sinulle tulee ns. kulta-aika.
      mutta nyt, mieleeni nousee ihminen, jolla on kokemusta armeijasta ja metsistä.
      miten ne liittyvät toisiinsa, sitä en pysty sanomaan.

      t. Keskiyö

    • etsimässä11

      olen kyllä miettinyt että lähtisin ystävän luokse viikonloppua viettämään toiseen kaupunkiin. Sekä asuinpaikan vaihtoa mutta ajatus asteelle sen on vielä jäänyt, en jotenkin uskalla hypätä tuntemattomaan, jotenkin se tuntuisi niin oikealta tässä elämän vaiheessa mutta se jokin tuolla päässä jarruttelee ja kovasti...
      Mies makuni on muuttunut täysin jos vertaa lasten isään, haluaisin nyky elämässäni juurikin päin vastaisen kumppanin mitä hän oli. kuudessa vuodessa sitä on todellakin ehtinyt ajatella mitä sitä haluaa ja millaista. päihteitä tulee jonkin verran käytettyä, mutta kun nuori olen, niin välillä tulee ihan "överit" vedettyä ja joskus se harmittaakin.... meinaisit että tämä mies löytyisi toiseltapaikkakunnalta ja ei välttämättä baareista löytyisi mistä nyt lähinnä olen häntä etsinyt kun olen ujon puoleinen ihminen niin en kaupan kassajonossakaan ole kehdannut kivan näköiselle miehelle ehdotella kahville menoa...

    • Hei

      totta puhut. mutta menepä jollekin kurssille, etsi vaikka kansanopistosta jokin sellainen kurssi, mistä et tiedä yhtään mitään! etsi sellainen, missä käy myös miehiä.
      sen ei tarvitse olla kielikurssi eikä tanssikurssi. voisit yllättää itsesi täysin.

      sinä tiedät itsekin, että jos etsit fiksua miestä,niin hän ei välttämättä liiku paljoa baareissa. ja sinulla on lapset, joita ajattelet koko ajan.
      opettele vapaa-aikanasi jokin uusi taito, ihan mikä vain. toki tiedän, ettei sinulla paljoa aikaa ole.
      mutta siinä se vitsi piileekin! et usko, kuinka moni mies olisi valmis neuvomaan sinua taidoillaan..... ja sitä myöten on niiiiiin helppo tutustua......

      jätä ne överit ainakin elokuuhun asti, olen tosissani. pari olutta tai viinilasillista ei ole pahaksi, mutta sen jälkeen et ole enää oma itsesi. ja silloin annat itsestäsi aivan väärän kuvan.
      sanon sydämestäni, että se mies löytyy jonkin tekemisen suunnalta. ja tahdothan sinä, että hän arvostaa sinua? no, sitten olemme samaa mieltä :-)

      t. Keskiyö

    • etsimässä11

      voi kiitos keskiyö, tässä on paljon pohdittavaa :)

    • Hei

      minun on vielä sanottava sinulle, että puutyöt olisi yksi mahdollisuus. opettele vaikka tekemään huonekaluja!
      tämän tiedon sain Ylimmältä.

      t. Keskiyö

    • etsimässä11

      En ikinä ole ajatellut puutyötä tekeväni vaikka isä onkin puuseppä ammatiltaan....
      Sehän olisi hyppy aivan tuntemattomaan ja tavallaan se jollakin asteella kiehtookin..
      Näätkö minulle vielä jotain mitä en ehkä tässä juuri nyt ole osannut kysyä?

    • Hei

      kyllä näen, ja se liittyy puuhun!!
      se voisi samalla lämmittää välejäsi isääsi, siinä sivussa.

      t. Keskiyö

      ps. se voisi tulevaisuudessa olla "perheammatti"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe