Keskiyö, kiva kun olet palannut! Voisiko näistä parista hakemastani työstä tulla jotain? Ajattelin nyt vaan hulluuttani kokeilla. Jos niin viihdynkö/ pärjäänkö? Hyvä ilmapiiri tärkeintä vaikka vähän joutuisi etsimään. Kiitän.
Keskiyölle
5
54
Vastaukset
Hei Leila
kiitos, minua veti jo varpaista ja teki mieli tulla takaisin kirjoittelemaan...
jokaisesta hakemuksesta opit jotakin uutta. eikä ole ollenkaan hulluutta lähteä kopistelemaan jäätä kepillä.
olet tunneihminen, siksi ilmapiiri on sinulle niin tärkeää. ja se on myös älykästä!
parhaiten sinä pärjäätkin tunneälylläsi, sillä sinä vaikutat vanhemmalta, kuin olet.
jos et pääse näihin hakemiisi paikkoihin, sillä hakijoita on paljon! ja joillakin on jopa ylikoulutetut paperit, älä lannistu. jatka samaa rataa.
sinun kohdallasi kolahtaa ja löydät kyllä uuden työn. ja sitä kautta saat myös lisää palkkaa. minulla on sellainen tunne, että olisit musikaalinen.
sinun kannattaisi kokeilla pianonsoittoa, jos et vielä ole sitä tehnyt.
tuo piano tulee minulle niin vahvana, että en luovu siitä ideasta! sinä pärjäät missä vain, sillä olet sosiaalinen ja reilu ihminen.
t. Keskiyö- Leila.
Kiitos vastauksestasi! Kuvasit hyvin.. ja tosiaan kokeilumielellä vaan työnhakua ensin. Jännää että näit pianon, sillä olen soittanut nuorempana, käynyt tunneilla. Sittemmin on kyllä jäänyt, joten ruosteessa nyt taitaa olla.. :) Mutta mielenkiintoista.
Hei
ota kiinni taas tuosta pianonsoitosta ja uskalla improvisoita itsekin!
se vanha piano kutkuttaa ja se ei ole turhaa, se voi olla sinulle arvokas venttiili ja nyt aikuisen ihmisenä sinulla voisi itselläsi olla antaa sille pianolle.
sinulla on edelleenkin ne vanhat nuotit, eli harjoittele ne itseksesi ja jatka sitten tunneilla. sitä myöten saat myös tunteillesi venttiilin.
olet onnellinen, mutta tarvitset uutta kipinää.
t. Keskiyö- Kannattaisi.,
Ehkä opiskella vähän äidinkieltä että löytäis pisteet,pilkut ja isot kirjaimet oikeille paikoille.
- Leila.
Kiitos vielä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1151887Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541362Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551307- 531049
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126982Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75936Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847- 52844
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62822- 56801