Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
upeaa, että kokemuksesi oli niin positiivinen!
näkijän tuleekin olla rehellinen, vaikka se voi tuoda tuskaa.
ja kerta se on ensimmäinenkin, kun aikaa kuluu kokeilet vielä lisää. ihmisen fyysinen olemus on yksi realiteetti, henkinen elämä on paljon koukeroisempi ja vauhdikkaampi!
t. Keskiyö
30.10.2014 22:17
Hei
no kyllä minä ajattelen niin! kyllä vakka kantensa löytää. ajattelen myös niin, että ihmisen tulee olla VALMIS ottamaan vastaan se kumppani, joka on hänelle tarkoitettu.
tässä kohtaa usein tehdään hätiköityjä päätöksiä. ehkä vastaan tullut ihana ihminen on liian lyhyt, hetkellisesti liian köyhä, harvahiuksinen, ääliö tietokoneen kanssa, lista on pitkä.
mutta se helmi on jokaista varten, se pitää vain löytää.
mutta eihän se aina helposti löydy, vauhdikkaassa nyky-yhteiskunnassa on niin kova vauhti, että jos ei heti ala tapahtua, antaa olla. tällä tavoin me päästämme monta hienoa kokemusta kokematta. valitettavasti.
ja minä kysyn sinulta, että miksi annat luottamuksesi jollekin, joka ei vielä ole ansainnut sitä? kannattaako se? et saa takertua toiseen, ennen kuin hän on valmis. jos jotakin todella haluaa, täytyy päästää irti. myös sanoin, ei vain teoin.
sinä et nähdäkseni ole ihan valmis vielä. sinulla on hienot ajatukset, en nyt löydä suomen sanaa (prinzip), mutta tarkoitan että suuntasi on oikea. ehkä toinen ei ole niin nopea ymmärtämään, että tästä voisi tulla jotakin. mutta sitten, kun se oikea helmi astuu auraasi, silloin te kumpikin tiedätte. siinä on myös haastetta, sillä sinulle sopii kumppani jonka kanssa voi väitellä ja keskustella, haastella ja nautiskella. mikään yksinkertainen halonhakkaaja ei ole sinua varten.
eli, sinun tuleva rakkauselämä on kuin valkoinen sivu kirjassa. kun osaat päästää odotukset pois likaamasta tätä puhtaan valkoista sivua, silloin sinä voit kohdata hänet.
t. Keskiyö
30.10.2014 22:04
Hei
aivan, siellä on paljon miehiä. tämä mies rakastaa menemistä ja on liikkuvainen. jos tulee esiin varakas nainen, sitä parempi.
suora vastaus suoraan kysymykseen.
sinulla on temperamenttiä ja toisinaan tiedät mitä etsit. toisinaan et tiedä mitä etsit.
olet jo saanut kokea hienoja tunteita, niitä haluaisit lisää. sinä vedät puoleesi miehiä, sen näen selvästi.
t. Keskiyö
30.10.2014 21:52
Hei
voi, kun aikoja ei pysty näkemään. tapahtumia ja energioita kylläkin.
sanotaan niin, että kannattaa varautua odottamiseen. myynti tulee onnistumaan ja hinnankin saatte, niin kuin on tarkoituksenne. mutta en usko sen tapahtuman aivan hetkessä.
mies on vielä enemmän aikeissaan, kuin sinä. hän pitää hinnasta kiinni.
kyllä te voitte katsella oman hintaluokkanne asuntoja ihan rauhassa. saatte ihanan uuden kodin, siinä on kaikki mitä odotattekin. suunnitteleminen ja unelmointi on hyvä asia, uusi osoitteenne on aivan uudella alueella entiseen verrattuna.
t. Keskiyö
30.10.2014 21:46
Hei
tämä mies on irtautumasta entisistä liitoksistaan, hänellä on paljon unelmia. hän on romanttinen sielu.
hänellä on hyviä ystäviä ja seuraa. hän voi ihan hyvin.
tämä teidän yhteys on kahden tulen välissä, mies ei osaa vielä kallistua kumpaankaan suuntaan.
t. Keskiyö
24.10.2014 02:15
Hei
no onpas mielenkiintoista. jospa et kuitenkaan haluaisi ehkäistä näkemistä, vaan ottaa selvää mistä on kysymys?
kysy häneltä lisää? miksi tarvitsee valita sopiva hetki jutellakseen näistä asioista?
mitä hän pelkää näissä asioissa, onko siitä ollut puhetta? kyllä ihmiset yleensä tietävät mistä tieto on peräisin, niin minä ainakin tiedän.
se voi olla suvun perintöä, esim. luonnonkansoilla kuten saamelaisilla, maoreilla, intiaaneilla.... tai jotakin muuta.
ebolan leviäminen on uutisissa päivittäin, monet asiat ovat selitettävissä aivan järjen avulla. mutta minä ainakin uskon, että uni voi kertoa tulevia tai menneitä asioita. se on meidän alitajuntaa, mikä voi kertoa asioita.
mielenkiintoinen aloitus sinulla oli ja toivottavasti tähän ottaa joku muukin kantaa.
t. Keskiyö
24.10.2014 02:11
Hei
sinä olet ihanan aito ihminen. olet rehellinen itsellesi ja muille.
enempää ei tarvita.
nimimerkkisikin on kaunis. ne ns. pahat voimat, joista mainitsit, olivat kehittymättömiä ja kokemattomia heikkoja ihmisiä, jotka kärsivät nyt aiheuttamastaan vääryydestä.
kyllä he kärsivät, jokainen omalla raiteellaan, siitä voit olla varma.
tässä maailmassa kaikella on tasapainonsa: yöllä on päivä, kesällä on talvi, unella on valvominen... kyllä luonto hoitaa asiansa tasapainoon, siitä meidän ei tarvitse huolehtia! sinä tiedätkin sen jo entuudestaan.
he, keitä sinä sukulaisiksi kutsut, ovat vain sukulaisia syntymän kautta. mutta oikeat henkiset sukulaisesi voivat olla aivan jotakin muuta - he löytyvät muualta elämän käänteistä, sillä eihän kukaan voi valita omaa perhettään tai sukuaan. siihen vain synnytään.
onnellinen on siis se ihminen, joka löytää omia hengenheimolaisiaan ja sielunkumppaneitaan. sinä olet oikealla polulla, kyseenalaistat heikot ystäväsi ja tunnet, että heistä ei välttämättä ole apua.
sielunkumppanit voit löytää aivan toista kautta, teillä ei tarvitse olla samaa verta.
sinä olet tullut vahvaksi ja osaat pitää puoliasi. selvitä varmasti eteenpäin, sinulla on vahva sielu ja terve järki apuna.
muista pitää lepotaukoja ja helliä itseäsi arkenakin, tuo lenkkeily koiran kanssa on ihanaa harrastusta luonnossa!
toivon sinulle sydämestäni hyvää jatkoa, joulun odotusta ja romanttista kynttilänvaloa,
t. Keskiyö
24.10.2014 01:41
Hei
minusta tuntuu, että olemme kirjoitelleet jo aikaisemminkin.
mies on tehnyt taloudellisia päätöksiä ja ne ovat olleet hyviä. nyt hän harkitsee muutosta tai muuttoa.
minusta tuntuu, että teillä on paljon yhteistä. oikeastaan ei ole mitään, mikä olisi välillänne haitaksi. päinvastoin!
hän on kuin rapu, ottaa kaksi askelta eteenpäin ja yhden taaksepäin.
teillä on paljon onnea, mutta välissä on vielä yksi suuri kivi, liittyen hänen sukuunsa tai perheeseensä.
t. Keskiyö
24.10.2014 00:48
Hei
vastasin sinulle jo toisella palstalla...
t. Keskiyö
24.10.2014 00:42
Hei
sanon sinulle suoraan ja rehellisesti, että jos miesystäväsi näkisi tapahtumia ja aikoja suoraan vuosia eteenpäin, hän olisi jo miljonääri.
en ole koskaan kohdannut näkijää, joka tietää aikoja. saati maailmantapahtumia, nehän vaihtelevat päivästä päivään.
ole kuuliainen ja varovainen, kirjoita ylös hänen kertomiaan ennusteita ja vertaa niitä sitten ajan mittaan vaikka uutisiin. kirjoituksesi ei kuulosta aivan asiapitoiselta, kuinka paljon tiedät hänen taustastaan?
näkemistä ei uskoakseni voi ehkäistä, sillä se on lahja ja kyky. mutta se ei toimi sensaation hakemisessa, vaan auttamisessa. kysy häneltä mistä hänen tietonsa ovat peräisin, ole avoimen utelias.
jokainen, jolla on näkemisen lahja, tietää tarkalleen mistä se tulee!
en usko sinun tarvitsevan kirjallisuutta, vaan rehellistä avoimuutta. tämä on vain minun mielipiteeni asiasta...
t. Keskiyö
24.10.2014 00:32
Hei
no nyt täytyy aloittaa alusta, koska edellinen vastaus hävisi bittitaivaaseen.
kirjoitan nyt lyhyesti. eli, et ole vielä oikeissa käsissä. älä säikähdä, vastaan rehellisesti.
sinä olet kokenut jo kaikenlaista elämäsi varrella, tiedät mikä on hyvää ja mikä ei.
edessäsi on uuden alku, mutta ei tämän nykyisen kumppanin kanssa. näen tulevassa myös lapsen.
tämä uusi kumppani tulee elämääsi "kirjallisessa" muodossa, eli viestin tai muun kirjallisen homman kautta. tässä on se oikea ihminen, joka ymmärtää sinua ilman sanoja. hänen äitinsä on pohjoisesta, vanha tietäjä sukujaan, tervettä ja vanhaa sukua.
sinä tiedät sisälläsi, koska olet hyvissä käsissä. näin ei vielä ole, mutta asiat muuttuvat. sinulla itselläsi on parantajan voimaa. jos tahdot, voin kertoa siitä paljon enemmän, mutta ei tällä palstalla.
rakkautesi ei nyt ole samalla paikkakunnalla, vaan sinua tuuli vetää pohjoista kohti.
t. Keskiyö
24.10.2014 00:19
Hei
arabia, sinä kahvinpapu.
tämä mies on omassa liitossaan kypsä ja kuuliainen. sinä tuhlaat aikaasi hänen mietiskelyyn.
voit jatkaa matkaasi ja etsi onneasi, mikä on lähempänä ja suorasukaisempaa ja humoristista, sinä tarvitset elämääsi naurua ja hauskanpitoa.
t. Keskiyö
24.10.2014 00:08
Hei
eikö ole vielä tavattu? no miksi ei?
sinun vauhtisi on hiljentynyt entiseen verrattuna. nyt olisit valmis vakiutumaan, eikö vain?
näen kyllä sinulle rakkautta, olet oikeilla jäljillä. tässä on myös liikettä ja yhteisöä, onko mies jossakin porukassa, missä on paljon energiaa, vai miten sen sanoisi? hän on yhteisössä, missä on väkeä ja julkisuutta kenties.
sanotaan suoraan, että näen sinun kohtaavan tai kohtaavan (koska en voi puhua ajoista) julkisuuden henkilön. jos mies luottaa, häntä odottaa mukavat ajat. teidän välillänne on välimatkaa ja se tässä aristaa.
sinä olisit valmis kokeilemaan, mutta aivan helppo yhtälö se ei ole. tässä on muutama koe välillänne, mutta eivät ne ylipääsemättömiä ole. haasteet ovat kiihottavia!
t. Keskiyö
24.10.2014 00:03
Hei
ja töttörööt itsellesi, olet optimisti!
itseäsi vanhemman miehen näen, myös filosofisen ajattelijan, niin kuin itsekin olet.
laitetaan tähän sinun optimistisuus plus vähän onnea, potkaiset epämiellyttävät seikat sivuun - ja sinä onnistut.
t. Keskiyö
23.10.2014 23:15
Hei
minulla ei ole lupaa puhua ihmisen terveydestä, eikä kuolemasta. kuolemaan en itse usko, minulle se on siirtymistä siihen toiseen ulottuvuuteen, missä on hyvä ja ihana olla. mutta haluan vastata sinulle kykyni mukaan.
puhun oman tietoni perusteella, sen mihin itse uskon. ja siksi sanon heti ensimmäiseksi, että pahoja voimia ei ole olemassa. jokainen uskokoon omalla tavallaan, mutta tämä on minun oma totuuteni.
Ylin on meidän kaikkien korkein voima, ystävämme ja auttajamme. hän on tehnyt ihmisen omaksi "kuvakseen", toki ihmisellä on oma tahto. hän seuraa tekemisiämme hymy suupielessään, sillä me olemme täällä maapallolla oppiaksemme. jos joku valitsee ns. pahan roolin, hän myös vastaa siitä ja sen seurauksista.
siksi minä epäilen sinun epäilyksien olevan hakoteillä.
sinulla on raskasta ja sinä raahustat päivästä päivään, aina eteenpäin. olet kuitenkin luottavainen arkirutiineittesi kanssa, se kantavat sinua ja antavat turvaa.
me emme voi ymmärtää lapsen poislähtöä, koska se tapahtuu "väärässä järjestyksessä". mutta voi myös ajatella, että lapsi oli liian hyvä tähän maailmaan, että hänen tarkoituksensa oli korkeampi ja tärkeämpi, hänen tehtävänsä on muualla.
lapsi, joka otetaan meiltä pois, on enkeli. hän on puhdas yksilö, joka saa korkeamman tehtävän, kuin täällä maan päällä. näin minä sen olen ymmärtänyt.
kyllä sinä hänen henkensä tunnet, hän käy luonasi pienenä henkeyksenä ja aistikuvana. hän on pysyvästi osa sinua. tiedän, että tunnet hänen läheisyytensä, sillä te kuulutte yhteen.
jos tämä viesti poistetaan, otan kaiken vastuun itselleni.
kun sinä ajattelet sairautta, minä en voi siihen vastata. mutta kuitenkin, jokainen saa kannettavakseen vain niin paljon, kuin jaksaa pidätellä.
mistä vahvat ja viisaat ihmiset on sitten tehty? no siitä vahvasta elämänkokemuksesta ja sisäisestä voimasta! sinä et ole heikko, etkä yksinkertainen, sinä olet vanhaa vahvaa sukua ja juuri sinä, niin kuin on tarkoitettukin. tässä elämässä sinun tulee kokea näitä asioita, selvitä niistä ja jatkaa tästä sitten eteenpäin!
sinä olet tavallista vahvempi ihminen, nostan hattua sinulle.
voisit pitää vaikka päiväkirjaa, kirjoittaa ajatuksiasi ylös ja niistä voisi joskus syntyä oikea kirja.
t. Keskiyö
23.10.2014 22:45
Hei
sinulla on korkeat toiveet, et ole vaatimaton toiveittesi kanssa ja niin on ihan hyvä.
on ollut paljon hyvää, erikoisen hyvää elämässäsi. sen sinä haluaisit jatkuvan.
kodissa on ollut muutoksia ja muutosta, välillä tuntuu että et pysy tapahtumien vauhdissa. perimmäisenä ahdistuksena olet sinä itse, eikä kukaan muu. sinun omat mieltymykset ja tunteet ovat muuttuneet iän mukana.
koti on se avain, mikä on kaikkein tärkein. mutta muutoksia on väistämättä tulossa. sen miehen suhteen, kehen olet ollut luottavainen, et voi enää luottaa. hänen voimansa ovat jo uupuneet. mutta on muuta hyvää energiaa näkyvissä!
sinä kysyt ihmissuhdeasioista, mutta minä näen koko ajan kodin ja siihen liittyvät asiat. jos sinulla on jokin uusi projekti menossa tai mietteissäsi, niin sillä on kaikki hyvät mahdollisuudet onnistua.
työn näen hyvin, olet puhelias ja osaat asiasi.
mutta ihmissuhdekuviota en näe, vain kodin ja siihen kohdistavasi mietteet.
minun vastaukseni on: koti, koti ja koti.
ehkä sinä ymmärrät miksi tämä koti on niin tärkeä?
t. Keskiyö
23.10.2014 22:22
Hei
minä en pysty puhumaan ajoista, koska aikaa ei minulle ole olemassa. voin puhua energioista ja asioista, mitä näen.
näen niin, että työpaikka on lähtenyt altasi. mutta näin pitikin käydä, sillä tässä työpaikassa ei ole hyvä ilmapiiri.
työasia on todella raastava mielessäsi! et pysty ajattelemaan mitään muuta. tähän näkyy aivan selvästi parannusta tilanteeseen, et voi jäädä ilman työtä!
sinun täytyy yrittää pysyä rauhallisena, näin ne energiat menevät. mieshenkilö voi auttaa sinua uuden työn etsinnässä. tunnet hänet jo, hän on tekemisissä ihmisten kanssa sellaisella sektorilla, missä on paljon väkeä. hän on asiakkaiden kanssa tekemisissä.
saat uuden työn, missä on hyvä olla ja vaikuttaa. palkkasikin paranee entisestään.
muutosta en pysty suoraan sanomaan, parempi odottaa ja katsoa, mitä tämä mies kertoo.
t. Keskiyö
23.10.2014 22:04
Hei
no kyllä hän on yhteyksissä toisen naisen kanssa, mitä se sitten onkin.
on ikävä sanoa näin, mutta minulle näkyy, että olet mahdollisesti toisen miehen kanssa hyvin onnellinen.
mutta: tämän nykyisen miehesi kanssa peli ei ole vielä vihelletty poikki. hän elää melko sekalaisia päiviä näinä aikoina, hän on epävarma suunnastaan. sinä et voi vaikuttaa hänen mieleensä, mitä enemmän kysyt, sitä enemmän hän epäröi.
kun kysyt, saat epäsuoria ja väisteleviä vastauksia. nyt pitäisi olla vahva. älyttömän vahva. näet hänen vastauksistaan, että niissä ei ole mitään järkeä. anteeksi suora puheeni!
jos pystyisit olemaan niin vahva, että laitat onnesi totuuden varaan, voi alkaa tapahtua. no, minä sanon niin kuin näkyy. teille voi tulla välirikko ja se voi kestää oman aikansa. sen jälkeen ohjat ovat tavallaan sinun käsissäsi, eli sinä päätät haluatko hänet, vai haluatko jotakin muuta.
tällä tavalla tämä ei voi ikuisesti jatkua.
sanotaan, että neuvoa-antava tauko on edessä, miehesi tarvitsee sen.
sen aikana sinä kokoat voimiasi ja mietit mitä tehdä. vastaus tulee sinulle kuin itsestään, sillä kohtaat myös toisen miehen. silloin sinä päätät mitä haluat.
t. Keskiyö
23.10.2014 21:31
Hei
sanon sillä tavalla, että olette jo lähes vieraat toisillenne miehesi kanssa. hän on henkisesti hyvin kaukana sinusta ja kodistaan.
sinä teet sen ratkaisun ja se on hyvien tähtien alla.
sinulla on hyviä ihmisiä lähelläsi, voit puhua ajatuksistasi. saat myös yhteydenoton, tämä voisi myös olla mieheltä. tämän puhumisen kautta, samoin kuin tuon yhteydenoton kautta sinulla menee paljon paremmin.
kyllä sinä otat jalat allesi, niin minä sanoisin.
t. Keskiyö
23.10.2014 21:12
Hei
sinulla on tosiaankin harmittava tilanne kotona. lapsien kanssa menee hyvin, he ovat lähelläsi ja teillä on lämmin yhteiselo.
kyllä minä sen niin näen, että miehelläsi on muita suunnitelma. on ikävä kirjoittaa tällä tavoin, mutta kyllähän sinä tunnet sisälläsi että tilanne on luisumasta käsistä.
kysymys on tästä tilanteesta, ei kuitenkaan koko elämästä ja mahdollisuuksista.
nyt näen tähän muutoksia, asiat eivät jää paikalleen.
miehesi on kääntänyt selkänsä tavalliselle arkielämälleen, uskoisin että hän on toisen naisen kanssa yhteyksissä.
mitä sinä voit tehdä, on ottaa härkää sarvista kiinni ja vaatia vastausta, sano että sinua kiusaa ja että on epämukava olo. kysy häneltä suoraan missä mennään. näytä että olet perillä muutoksista.
näen tulevassa paljon parempaa, sinulle on koti ja hyvä koti onkin. näen myös rakkausavioliiton, siksi tämä on hieman hämmentävä kuva.
t. Keskiyö
23.10.2014 21:07
8 / 123