Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

upeaa, että kokemuksesi oli niin positiivinen!
    näkijän tuleekin olla rehellinen, vaikka se voi tuoda tuskaa.

ja kerta se on ensimmäinenkin, kun aikaa kuluu kokeilet vielä lisää. ihmisen fyysinen olemus on yksi realiteetti, henkinen elämä on paljon koukeroisempi ja vauhdikkaampi!

t. Keskiyö
  2. Hei

no kyllä minä ajattelen niin! kyllä vakka kantensa löytää. ajattelen myös niin, että ihmisen tulee olla VALMIS ottamaan vastaan se kumppani, joka on hänelle tarkoitettu.
    tässä kohtaa usein tehdään hätiköityjä päätöksiä. ehkä vastaan tullut ihana ihminen on liian lyhyt, hetkellisesti liian köyhä, harvahiuksinen, ääliö tietokoneen kanssa, lista on pitkä.
    mutta se helmi on jokaista varten, se pitää vain löytää.

mutta eihän se aina helposti löydy, vauhdikkaassa nyky-yhteiskunnassa on niin kova vauhti, että jos ei heti ala tapahtua, antaa olla. tällä tavoin me päästämme monta hienoa kokemusta kokematta. valitettavasti.

ja minä kysyn sinulta, että miksi annat luottamuksesi jollekin, joka ei vielä ole ansainnut sitä? kannattaako se? et saa takertua toiseen, ennen kuin hän on valmis. jos jotakin todella haluaa, täytyy päästää irti. myös sanoin, ei vain teoin.

sinä et nähdäkseni ole ihan valmis vielä. sinulla on hienot ajatukset, en nyt löydä suomen sanaa (prinzip), mutta tarkoitan että suuntasi on oikea. ehkä toinen ei ole niin nopea ymmärtämään, että tästä voisi tulla jotakin. mutta sitten, kun se oikea helmi astuu auraasi, silloin te kumpikin tiedätte. siinä on myös haastetta, sillä sinulle sopii kumppani jonka kanssa voi väitellä ja keskustella, haastella ja nautiskella. mikään yksinkertainen halonhakkaaja ei ole sinua varten.

eli, sinun tuleva rakkauselämä on kuin valkoinen sivu kirjassa. kun osaat päästää odotukset pois likaamasta tätä puhtaan valkoista sivua, silloin sinä voit kohdata hänet.

t. Keskiyö
  3. Hei

sinä olet ihanan aito ihminen. olet rehellinen itsellesi ja muille.
    enempää ei tarvita.

nimimerkkisikin on kaunis. ne ns. pahat voimat, joista mainitsit, olivat kehittymättömiä ja kokemattomia heikkoja ihmisiä, jotka kärsivät nyt aiheuttamastaan vääryydestä.
    kyllä he kärsivät, jokainen omalla raiteellaan, siitä voit olla varma.

tässä maailmassa kaikella on tasapainonsa: yöllä on päivä, kesällä on talvi, unella on valvominen... kyllä luonto hoitaa asiansa tasapainoon, siitä meidän ei tarvitse huolehtia! sinä tiedätkin sen jo entuudestaan.

he, keitä sinä sukulaisiksi kutsut, ovat vain sukulaisia syntymän kautta. mutta oikeat henkiset sukulaisesi voivat olla aivan jotakin muuta - he löytyvät muualta elämän käänteistä, sillä eihän kukaan voi valita omaa perhettään tai sukuaan. siihen vain synnytään.
    onnellinen on siis se ihminen, joka löytää omia hengenheimolaisiaan ja sielunkumppaneitaan. sinä olet oikealla polulla, kyseenalaistat heikot ystäväsi ja tunnet, että heistä ei välttämättä ole apua.

sielunkumppanit voit löytää aivan toista kautta, teillä ei tarvitse olla samaa verta.
    sinä olet tullut vahvaksi ja osaat pitää puoliasi. selvitä varmasti eteenpäin, sinulla on vahva sielu ja terve järki apuna.
    muista pitää lepotaukoja ja helliä itseäsi arkenakin, tuo lenkkeily koiran kanssa on ihanaa harrastusta luonnossa!

toivon sinulle sydämestäni hyvää jatkoa, joulun odotusta ja romanttista kynttilänvaloa,

t. Keskiyö
  4. Hei

minulla ei ole lupaa puhua ihmisen terveydestä, eikä kuolemasta. kuolemaan en itse usko, minulle se on siirtymistä siihen toiseen ulottuvuuteen, missä on hyvä ja ihana olla. mutta haluan vastata sinulle kykyni mukaan.

puhun oman tietoni perusteella, sen mihin itse uskon. ja siksi sanon heti ensimmäiseksi, että pahoja voimia ei ole olemassa. jokainen uskokoon omalla tavallaan, mutta tämä on minun oma totuuteni.
    Ylin on meidän kaikkien korkein voima, ystävämme ja auttajamme. hän on tehnyt ihmisen omaksi "kuvakseen", toki ihmisellä on oma tahto. hän seuraa tekemisiämme hymy suupielessään, sillä me olemme täällä maapallolla oppiaksemme. jos joku valitsee ns. pahan roolin, hän myös vastaa siitä ja sen seurauksista.

siksi minä epäilen sinun epäilyksien olevan hakoteillä.
    sinulla on raskasta ja sinä raahustat päivästä päivään, aina eteenpäin. olet kuitenkin luottavainen arkirutiineittesi kanssa, se kantavat sinua ja antavat turvaa.
    me emme voi ymmärtää lapsen poislähtöä, koska se tapahtuu "väärässä järjestyksessä". mutta voi myös ajatella, että lapsi oli liian hyvä tähän maailmaan, että hänen tarkoituksensa oli korkeampi ja tärkeämpi, hänen tehtävänsä on muualla.

lapsi, joka otetaan meiltä pois, on enkeli. hän on puhdas yksilö, joka saa korkeamman tehtävän, kuin täällä maan päällä. näin minä sen olen ymmärtänyt.
    kyllä sinä hänen henkensä tunnet, hän käy luonasi pienenä henkeyksenä ja aistikuvana. hän on pysyvästi osa sinua. tiedän, että tunnet hänen läheisyytensä, sillä te kuulutte yhteen.

jos tämä viesti poistetaan, otan kaiken vastuun itselleni.

kun sinä ajattelet sairautta, minä en voi siihen vastata. mutta kuitenkin, jokainen saa kannettavakseen vain niin paljon, kuin jaksaa pidätellä.

mistä vahvat ja viisaat ihmiset on sitten tehty? no siitä vahvasta elämänkokemuksesta ja sisäisestä voimasta! sinä et ole heikko, etkä yksinkertainen, sinä olet vanhaa vahvaa sukua ja juuri sinä, niin kuin on tarkoitettukin. tässä elämässä sinun tulee kokea näitä asioita, selvitä niistä ja jatkaa tästä sitten eteenpäin!
    sinä olet tavallista vahvempi ihminen, nostan hattua sinulle.

voisit pitää vaikka päiväkirjaa, kirjoittaa ajatuksiasi ylös ja niistä voisi joskus syntyä oikea kirja.

t. Keskiyö