Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos Sinetti, tuo oli hyvä muistutus.
31.03.2015 10:43
Amen, mutta lisään vielä, tapahtukoon sinun tahtosi, ei meidän ja tulkoon sinun valtakuntasi.
31.03.2015 10:42
Ei tule alkamaan herätys kirkoista, eikä sen enempää stadistakaan, kuin mistään kaupungista. Luulisi jo tämän jokaisen tajuavan, ettei Jumala anna omansa lähtevän mistään ihmisen tekemästä instituutiosta.
Olen saanut sanan vuonna 2006 kesällä rukouskokouksessa Rauno Helpin saarnaillan aikana, että herätys alkaa Inarin järven rannoilta, eikä tuo mies ole minkään valtakunnan uskova, eikä minkään kirkon tai seurakunnan jäsen. Hän on puoliksi erakko mutta hän omaa kansainvälisenkin taustan ja pedagoogisen koulutustaustan. Hän on synnynnäinen opettaja mutta asunut noin 25 vuotta Inarin kunnan alueella, vaikka onkin täysin perus Pohjanmaan poika, nimeltään Ari, joka tarkoittaa hebreaksi vielä leijonaa. Tämän verran minä voin sanoa.
31.03.2015 10:37
Toistaiseksi hengissä olevia sieluja lainahöyhenissä.
31.03.2015 10:23
Mutta jos meidän pitää itseämme kutsua "joksikin", niin me olemme pohjimmiltamme juuri niitä sieluja.
31.03.2015 10:20
Jahas, te aloitatte tämän taas. Noh, minkäs minä sille voin, jos olette tota mieltä.
31.03.2015 10:14
Raamattuun vetoaminen osoittaa viisautta. Kunnioittaisit sen verran että pelkästään Suomen lukutaito mm. pohjautuu Raamatun lukemisen pohjalle. Tulet sinäkin vielä ymmärtämään että nuokin puheesi ovat pelkkää olettamusta intuitiopohjalta, ilman niitä faktatietoja joita perään juuri itse kuulutat. Moni kaltaisesi ovat hypänneet puolesta välistä puuhun kiinni, katse kohti latvaa, eivätkä tajua katsoa mistä puu kasvaa.
31.03.2015 10:12
Jep! Oli osuva ilmaisu.
31.03.2015 10:03
Mutta sen vihjeen minä sulle annan, kun kyseenalaistat Jumalan olemassaolon voimattomana Jumalana, että on eräs asia joka rajoittaa Jumalaa ja se on hänne oma sanansa. On siis pari asiaa mitä Jumala ei voi kumota, ne ovat mitätöidä itsensä ja syödä sanansa. Nämä sanat ovat luettavissa Raamatusta ja SIKSI et voi esim. nähdä Jumalaa tai tämä ei tule joka väliin pelastamaan tai tuhoamaan. Main pointti on se että Jumala ei tee mitään väkipakolla pakottamalla, joten kaikki nuo kysymyksesi ovat täysin turhia.
31.03.2015 09:05
Noi sun kysymykset toistaa vaan niitä samoja kysymyksiä, joita täällä on vuosia erilaiset ateistit meiltä kyselleet. Sama kysymys, eri sanat, eikä tämä sun kysymys mikään järjen valon voittosuoritus ollut. Tuskin näin ala-arvoisesti muotoiltuun kysymykseen viitsii edes vastata. Jospa alkaisit siitä liikkelle, että käyttäisit sivistyneitä ilmaisuja, koska toi "Ville Kontulan yläasteelta" tyyli ei oikein saa mielekästä dialogia aikaan.
31.03.2015 08:59
Niinpä, kuten Ninni toikin koko konteksin esille. Raamatussa on paljon viitauksia siitä mistä sielut tulevat ja minne ne menevät. Ne ovat annettu ihmisruumiiseen jossa henki on ja ne palaavat Jumalan luo, kun sielu pois vaaditaan. Kaikki sielut palaavat Jumalan luo mutta kun on tuomion aika, sieluille määrätään osansa.
Matt. 10:28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
31.03.2015 08:50
Ja toi kaikkiko oli sun uskos pohjana?
30.03.2015 23:28
Sulla on "he-ma" sen verran erillään tuo käsitys tämän palstan käyttäjien kanssa, että kysyppäs itseltäsi kaunako jaksat täällä uikuttaa. Katsos sä et täällä käännytä ainoatakaan kristittyä, sitä on monet kymmenet ateistit kokeilleet ja saldo on edelleen pyöreä nolla. Huutele vaan että ollaan tyhmää jengii jne. mutta kelle huudat? Taivaan linnuille vai meren aalloille? Kyllästyt ennen pitkää, kun sanat loppuu ja alat toistaan itseäs.
30.03.2015 23:21
Varmasti palautuvat mutta oleellisinta on muistaa, ettei Venäjä tule ystävänä, älkää siis luottako siihen ja mitä ne tulevat puhumaan. Venäjä tulee vain ryöstämään, raiskaamaan ja tappamaan, kuten Raamattu asiasta puhuu. Suomi toki saa takaisin alueensa, mutta mitä hyötyä niiden alueiden takaisin haikailemisella on? Jeesus tulee takaisin ja perustaa tuhatvuotisen valtakunnan. Silloin ei ole enää valtioita, kieliä eikä rajoja. Mitä järkeä on siis mitään haikailla? Se on vain tämän maailman haikailua.
30.03.2015 22:56
Uskoville VAKAVA VAROITUS!!! Muistakaa käytöksenne kanssapalvelijoitanne kohtaan:
Matteus 24:48-51 Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy', ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa, niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
Ottakaa OIKEESTI tästä sanasta vaarin!!
30.03.2015 16:32
Uskoville VAKAVA VAROITUS!!! Muistakaa käytöksenne kanssapalvelijoitanne kohtaan:
Matteus 24:48-51 Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy', ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa, niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa, ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
30.03.2015 16:32
30.03.2015 16:30
Jatkan vielä etten kuulosta armottomalta, että tuo luste on karua kertomaa sinänsä, koska sen polttaminen viittaa heti helvetin tuomioon. Näin ei kuitenkaan ole, vaan Raamattu kertoo toisen vertauskuvan "menkää ja ostakaa minulta kultaa, tulessa puhdistettua" ja että "he pelastuvat ikään kuin tulen läpi" ja vielä "mistä nämä ihmisettänne tulivat? he tulevat siitä suuresta ahdistuksesta ja ovat pesseet vaatteensa karistan verellä". Amen! Jeesuksen armo on pitkä ja vanhurskas.
29.03.2015 19:58
Jako tapahtuu kuten Matteus 7 kertoo että antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"
29.03.2015 19:55
Huomaatteko, mulla on uus näppis :)
29.03.2015 19:34
101 / 121