Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Äläs innostu IR... en minäkään saa tuosta selvää. En ole mikään mestari englannin ymmärryksessäkään, joten tarvitsen siihen ensin käännösapua ja luotettavan uskovan sellaisen apua, joka voi kertoa myös fiiliksistä. Tarkoitan tunnetiloja joita tuo video antaa kuulijalle.
21.07.2015 20:31
No sen on helppo arvata ettei Gorba enää tuu mihinkään. Sama ku joku satakuusvuotias seniili vedettäs pressaks.
Toisekseen kun pedosta on selvät tunnusmerkit Raamatussa ja yksi on se että sillä on ollut aiemmin pieni valta. HALOO!!! Yhdenkään valtion päämies ei ole ollut pieni valta, puhumattakaan Venäjän tai USA:n presidenteistä, joilla oli maailman mahtavin valta mitä ikinä kellään on.
Pieni valta tarkoittaa lähinnä jonkin järjestön vähäpätöistä johtajuutta.
21.07.2015 20:26
Moni huutaa Herra, Herra... vaikkei heillä Herraa koskaan ole ollut.
21.07.2015 20:15
Pitääpä oikeen kysyä uskovilta että naurattaako teitä joskus joku asia? Esimerkiksi kun joku pieraisee väärässä paikassa tai sitten joku hassu juttu? ONko huumori koskaan ollut tuttu asia? Jeesus nimittäin oli huumorimies ja sen saattaa nähdä mm. hänen sarkastisuudestaan. Taustalla on Jumala joka on luonut kaiken, huumorinkin. Hän teki ihmisen omaksi kuvakseen, joten huumori ja asioiden oivalluksen, myös itseironian kuin sarkasminkin saralla syvällä ihmisyydessä. Me nauramme erilaisille asioille.
21.07.2015 20:06
En mä luule. Aikaa on paljolle ja tekemistä on ollut monella saralla Herran hyväksi.
21.07.2015 20:00
Eiks oo hienoo ku tiedät mun etunimen ja jopa sukunimenkin. Pääset sillä tekemään paljon pahaa.
21.07.2015 19:55
Palkkasi tulet saamaan, voin taata sen sulle.
21.07.2015 19:45
Tässä hyvä aloitusesimerkki siitä, ettei osaa keskutella palstan aiheesta.
21.07.2015 19:44
Joku vaan on nyt niin helevetin katkera jostain, eikä osaa itse kertoa mistä.
21.07.2015 19:28
Ilmatieteenlaitos tiedottaa:
Erilaiset kaukokartoitusmittalaitteet ovat tärkeä osa nykyajan sääpalvelua ja tutkimusta. Satelliittien, säätutkien ja salamanpaikantimen havaintojen pohjalta kehitetään menetelmiä maanpinnan, ilmakehän ja avaruuden ilmiöiden tehokkaaseen havainnointiin.
Yksikössä tehdään monipuolista tutkimusta liittyen ilmakehän kaukokartoitukseen sekä Maan lähiavaruuden ja aurinkokunnan tutkimukseen. Yksikössä kehitetään uusia teknologioita ja mittausjärjestelmiä, havaintojen analyysimenetelmiä, numeerisia malleja sekä erilaisia sovellustuotteita. Yksikön toiminta liittyy läheisesti Kumpulan avaruuskeskuksen toimintaan.
Yksikkö jakautuu neljään tutkimusryhmään:
Ilmakehän kaukokartoitus: ilmakehän koostumus, kemia ja dynamiikka, kasvihuonekaasut, ilmanlaatu, keski-ilmakehän otsoni, keski-ilmakehän ja ilmastonmuutoksen vaikutus toisiinsa, satelliittihavaintoihin liittyvät inversiomenetelmät ja niiden epävarmuudet.
Tutka- ja avaruusteknologia: säätutkamenetelmät ja -sovellukset, salamanpaikannus, planeettojen ilmakehien tutkimus ja havaintomenetelmät, avaruusteknologian kehitys.
Avaruussäätuotteet: Maan lähiavaruuden satelliittihavainnot, numeerinen mallintaminen ja avaruussääsovellukset.
Mallikehitys ja avaruusinnovaatiot: Maan lähiavaruuden ja muiden taivaankappaleiden plasmaympäristöjen mallintaminen, sähköpurjeen kehittäminen.
21.07.2015 18:31
Huomaatko sinä että joku on sinunkin suuhusi laittanut jotain joka ei ole minun sanomaani, vaan sinä itse olet sitä mieltä minun puolesta, aivan kuin olisin samaa mieltä. Eikö se sinua häiritse, että annat viedä itseäsi mihin tahansa kuin pässiä narussa?
21.07.2015 18:13
Heh! Näinkin asiaan voi suhtautua, enkä tuomitse sitä millään tavalla.
21.07.2015 16:46
Pidä kiinni omasta kruunustas, se on paljon tärkeämpää kuin katsoa miten minun kruununi päässä keikkuu.
21.07.2015 16:19
Mä ymmärrän seuraukset ja ne ovat katastrofaaliset. Pelkät lainojen alaskirjaukset aiheuttavat valtavat tappiot monissa rahastoissa. Pelkän Kreikan kaatuminen toisi maailmantalouden äkkijyrkän pudotuksen, jopa koko EU:n ha Euron hajoamisen. Kreikan konkurssi vetäisi USA:n alas, jota kautta jo epävakaan Kiinan ja Lähi-idän. Kyse olisi globaalista ja kestämättömästä taloudellisesta katastrofista.
21.07.2015 14:12
TIEDOKSI:
Nämä kirjoitukset täällä eivät pidä sisällään muuta kuin asian vääristelyä. Nämä ihmiset jotka tuovat tänne nämä tekstit, heidän motiivinsa ei ole puhua totta, vaan vääntää aiheen taustat näyttämään dramaattiselta ja sellaiselta kuin alkuperäinen kirjoitus, johon nämä täällä viittaavat, olisivat tehty heidän vääristelemän kuvauksen mukaisesti. Näin ei ole, vaan alkuperäinen teksti ja aiheen käsittelykin on koko naan ja täysin erilaisella pohjalla. Näille ihmisille tarkoitus on siis mustamaalaus ja naurettavaksi leimaaminen. Totuus on paljon arkisempi, eikä näin dramaattinen kuin nämä täällä ovat jatkuvasti antaneet ymmärtää. Kyse on Jeesuksen odottamisesta, eikä niinkään tarkkojen päivämäärien ennustamisesta. Kyse on mahdollisista päivämääristä, jolloin Jeesus voisi tulla. Tämä ei ole yhtään sen dramaattisempaa kuin sinä katsoisit taivaalle, kun siellä on mustia pilviä ja päättelet siitä että oliskohan 25 minuuttia niin sataa. Sitten pilvet kääntyvät, eikä sade tullutkaan. Ei kyse ole yhtään tämän kummallisemmasta asiasta ja varsinkin kun tätä ollaan harrastettu jo kymmenen vuotta putkeen, niin nämä jaksaa vielä vääntää näitä "vuorenvarmoiksi ennustuksiksi" vain pelkästään saadakseen taivaalle täyhilijän näyttämään idiootilta. Mutta ehkäpä huomaatte kumminkin sen, kuka tässä loppujenlopuksi on idiootti ja jaksaa edelleen olla sellainen.
21.07.2015 13:10
Kysehän on monesti enemmän moraalista kuin uskosta sinällään. Jotkut nimittäin käyttävät uskoa omana työkalunaan jopa laittomuuteen. Usko ei siis sinällään enää ole uskoa jos moraali ei ole uskon sisällön mukaista. Näin ollen jotkut tekevät uskostaan aseen moraalin murtamiseksi. Valitettavasti. Se vaan ei tarkoita että teidän ateistien kannattaa sterotypistellä uskovia. Useimmat uskovat ovat hiljaisia ja kaikella tavalla lainkuuliaisia veronmaksajia ja kansalaisia.
20.07.2015 23:48
Todettakoon näin.
20.07.2015 23:44
Varmasti tuokin on osatotuus. Usko on vaan todistetusti pelastanut paljon rikollisia ja päihdeongelmaisia. Se on pelkästään faktaa tosiasiaa.
20.07.2015 22:59
Olen minäkin todistus siitä voimasta :)
20.07.2015 22:45
Aijaa, mielenkiintoista... joo mutta näin se menee silti, se on lupaus pitää huolta. Lupaus on jopa niin vahva että eksytys saattaa iskeä ja onnistua muttei lopullisesti. Jeesus on luvannut henkilökohtaisesti tuoda omansa takaisin laumaan. KAIKKI.
20.07.2015 22:31
45 / 121