Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ethän sinä mitään "kysyn vaan" koska sinulla on verenhimoinen halu hallita ja kertoa muille mitä kukin saa tehdä ja mitä ei saa. Olet itsekäs ja omahyväinen. Kehoitan sinua menemään rukouksessa syvälle sisimpääsi ja katsomaan itseäsi ulkopuolelta, huomaat että olet samanlainen syntinen kuin kaikki me muutkin ja käskemisesi on pelkästään itsekäs ja omahyväinen teko.
Evankeliumi on avattu kaikkien pakanakansojen kuultavaksi ja Inhottava realistikin on lähempänä Jumalaa kuin sellainen joka on itsekäs ja omahyväinen, muita tuomitseva. Et sinä ole ainakaan tietoinen Jeesuksen tahdosta, koska ilmaiset asian tuolla tavalla. Jeesus tahtoisi jokaisen ihmisen ja sinä erottelet kuka saa ja kuka ei. HÄPEÄISIT!!!
10.06.2015 23:33
Älä älä sie... kyllä idiootista vielä kelpo kristitty tulee kun ensin ottaa muutamia lentotunteja ja pari alastörmäystä. Jumalalla on hienoja koulutusohjelmia, joista moni ei vielä ees tiedä mitään.
10.06.2015 22:47
Jarmon toilailut löytyvät sitten täältä: http://www.pelastussanoma.fi
10.06.2015 18:26
Aiheeseen liittyen, käykää lukemassa pelastussanomien viimeisimmät kolme artikkelia. Niistä kyllä selviää mitä, miksi ja miten, joka muodostaa mahdollisesti oikean käsityksen, mikäli sydämessäsi on halu etsiä totuutta.
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain.html
10.06.2015 18:10
Just niinku "zalaam" tuossa sanoi. Tuomiopäivä on reilun tuhannen vuoden kuluttua. Sulla on ihan reippaasti aikaa tehdä parannut, tai sitten ei ole, koska kuolla voit vaikka jo tänään.
10.06.2015 17:11
Amen! Tuo kuva oli oikeastaan tähän kokonaisuuteen kuin pisteenä lopuksi.
10.06.2015 17:08
Ei Inhottava Realisti ole idiootti, päin vastoin hän on ainoita ateisteja jolla ei ole tapana suoraan pilkata, vaan hän on ainoa joka osaa antaa kritiikkiä. Sen sijaan Inhottava Realisti ymmärtää kyllä että sana realismi on kiinteä ja muuttumaton vakaa käsite käsitteenä, muttei ymmärrä sitä ettei realismia mittaavat asiat ole suinkaan muuttumattomia, vaan joka päivä muuttuvia, jotka säätelee nykyrealismia. Tästä muodostuu realismi, jonka kulloinkin ymmärrämme.
Sana inhottava on varmaan se oikea kuvaamaan IR:n tapaa toimia. Hän tunkee nenäänsä uskovien keskelle, joilla on oma reaalikäsityksensä, joka tekee hänestä varsin inhottavan.
Mutta eräänä päivänä realismi muuttuu stabiiliksi kaikilta sitä määritteleviltäkin osin, nimittäin tieto lakkaa, profetoiminen lakkaa ja kielillä puhuminen lakkaa ja kaikki tietävät kuka on Herra ja kaikkivaltias Jumala.
10.06.2015 11:19
Se on aika monimutkaista selittää, koska mikään siihen profetiaan liittyvässä ei ole ollut unta. Olen tuntenut tuon miehen jo vuosikymmenet, en enää yli kymmeneen vuoteen tosin. Välimme taisi mennä lopullisesti siihen kun kerroin tälle mitä olen saanut ja mikä hän tulee olemaan. Ei siis mikään ihme. Itsekin olisin varmasti suuttunut. Tänä päivänä hän halveksuu kaikkia kristittyjä ja pitää aitoa uskoa ja uudestisyntymistä täysin huuhaana.
Hän oli aikoinaan joku erämaaopas ja sitten raitistuttuaan hän kiersi opettamassa ja puhumassa ihmisille ympäri Suomea alkoholin vaaroista. Hän on kotoisin Oulaisista mutta muuttanut Inarin seudulle jo ainakin 25 vuotta sitten, enkä tiedä tarkalleen edes missä asuu siellä.
Tiesin hänestä varsin paljon, koska tämä oli -90 ja 2000 luvulla perhetuttava ja kahden naimakaupan takana sukulainen. Nämä tiedot ja tapahtumat joita hänelle tapahtui, annettiin minulle pikkuhiljaa Pyhän Hengen opastamana ja valottamana ymmärrykseen. Ensimmäinen suuri askel minulle annettiin eräässä rukouskokouksessa Tuusulassa 22.7.2006 jolloin Rauno Helppi saarnasi ja eteeni annettiin tuon miehen kuva päässäni ja hänestä sanottiin että hän on se toinen säkkipukuinen todistaja. Sitten tätä todistamista riitti minulle seuraavat viikot yhtä putkea, niin kauan kunnes uskoin, enkä enää epäillyt.
Muistan hyvin kun sain sen profetian ja sen jälkeen menin peilin eteen ja sanoin itselleni että mitä sä Jarmo oikeen hourit, unohda tollaset. Asia vaan ei antanut rauhaa, vaan se tuli silmistä ja korvista sisään, joka paikasta ja muisti täyttyi aika join erilaisista tapauksista jotka liittyivät siihen ja kaikissa PH muistutti minua että näin on Jumalan tahto.
Lopulta kun olin ainakin kymmenen kertaa hylännyt saamani sanoman, aloin kirjoittaa tälle ko. henkilölle kaiken minkä olen saanut. Sitten lähetin paksun kirjeen tuolle ihmiselle sinne Inariin. En minä silloinkaan tarkkaa osoitetta tiennyt, vaan perille siellä posti menee, koska ne tuntee siellä kaikki toisensa.
Merkillepantavaa oli se että 30 minuuttia siitä kun olin lähettänyt tuon kirjeen, minut passitettiin Peijakseen vastentahtoiseen mielentilatutkimukseen jossa olin 3 päivää. Jos jälkikäteen tai nyt joku niillä perusteilla aikoisi passittaa jonkun mielentilatutkimuksiin, niin täytyy sanoa ettei ikinä onnistuisi. Kun sinne jouduin niin olin varma että kyseessä oli jotain todella merkittävää.
Kun lopulta pääsin pois, niin sain vielä sarjan uusia vahvistuksia asialle, jolloin sain mm. termin "Pohjolan Valo" sekä monta muuta poelkästään minua vahvistavaa todistusta että sanoma oli aito. Vain Jumala kykenee tekemään jotain sellaista jota et itse voi täysin todistaa muille mutta Jumala itse on vakuuttanut sinut täysin varmuudella. Näin minulle kävi ja siksi en pelkästään vain tiedä ylimalkaan kuka tuo säkkipukuinen on, vaan olen saanut hänestä kymmeniä sanomia eri muodoissa, jotka kaikki ovat 100% johdonmukaisia, eivätkä ole ristiriidassa keskenään, vaan oikeastaan päin vastoin.
Tehtäväkseni jäi julistaa tämän profeetan tulemista ja tehdä tilaa tälle, koska kun hän tulee, ei ole aikaa hukattavana, eikä hänellä ole aikaa todistella kuka hän on, koska epäilijöitä on paljon. Kun hänen tulemisensa on pohjustettu, on olemassa ryhmä alttiita uskovia, jotka näkevät heti että tuossa se on.
Hänen nimensä on Ari ja hän on noin 55 vuotta vanha, harmaapartainen ja päinen, lyhyentanakka mies, ehkä paljolti Mooseksen kaltainen.
Hänestä voin sanoa, että hän on profetiani, jonka olen Pyhässä Hengessä saanut 22.7.2006 eteenpäin aina uusia ja uusia vahvistuksia sille että se on totta. Hän on se toinen säkkipukuinen todistaja ja toinen nousee Israelista. He yhdessä tapaavat toisensa vasta juuri ennen kuolemaansa. Molemmat ovat tehneet omalla tahollansa suurenmoisen työmäärän Jumalan viljalaariin.
10.06.2015 09:01
Nää vertauskuvat on oikein hyvä todiste Jumalan eräänlaisesta oveluudesta, koska ne oikeen houkuttaa pilkkaajia kirjoittamaan tämän ylläoelvan kaltaista alatyyliä, muka fiksuna ja muka ymmärtämättöämänä. Nämä vain ovat sitä mikä sanassa on sanottu, "Jumala on lähettävä suuren eksytyksen niille, jotka ovat syntiin mieltyneet". Te lankeatte niin helposti todistamaan julkisesti, kuinka te halveksutte evankeliumia, sanaa, profetiaa ja koko Jumalan suunnittelemaa pelastustyötä. Ja kun eräänä päivänä tulee tuomiopäivä, niin teidän eteenne tuodaan nämä kaikki todisteeksi siitä halveeraamisesta, jolla te itse itsenne tuomitsette.
10.06.2015 00:02
Niin mutta mikä vetää tänne...? Kyllä minä tiedän mikä mutta sinä et hyväksy sitä tosiasiaa, vaan selittelet. Kyllä minä tiedän että sinusta tulee vielä ihan kelpo kristitty, et sinä täällä muuten olis... tai olisit ehkä hetken muttet palaisi. Sinua kiinnostaa, eikä ketään voi kiinnostaa olematon, vai mitä? Silti sinua kiinnostaa sellainen jonka väität pelkäksi ilmaksi. Samasta syystä minulla on sympatiaa sinua kohtaan, vaikka monesti vinoilen sulle. Tiedän ettet ole täällä turhaan näin monta vuotta, vaan tietty juttu kutsuu sinut tänne aika ajoin.
09.06.2015 19:42
No onpa hyvä ku kerroit. MInä olen koko ajan luullut että sinä mielenkiinnon vuoksi täällä roikut. By the way, nyt en taaskaan päässy kärryille miks sä täällä oikeen ikuisesti roikut ja roikut, vuositolkulla, toistakymmentä jo? ...joutavuuksien perässä :D
09.06.2015 18:57
Voi hyvinkin pitää paikkansa, koska:
Ilm. 6:12-17 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi, ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa, ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa. Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta! Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"
Kuudes sinetti on laajempi kuvaus koko ahdistuksen ajoista, kuten kaikki sinetit ovat. Kuudes sinetti alkaa ylösotolla muiden sinettien perään, jota seuraa sinetin mukaisesti monenlaisia onnettomuuksia, jotka tuossa luetellaan. Ne kaikki ovat kuvattuna pasuunoiden 1-7 muodossa, jotka eritellään heti perään. Tämä sinetti kestää aina hamaan loppuun saakka, aivan samoin kuin kaikki muutkin sinetit, ne avataan eikä niitä kukaan sulje, ennen kuin Jeesus palaa kaikessa kirkkaudessaan.
Ilm. 7:1-3 Sen jälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun. Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta, ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennen kuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
Ei alakaan sota, vaan jonkinlainen asemasota ja kyttäystila, jossa Venäjä on vallannut suuren osan alueita ja siirtelee joukkojaan kohti Harmageddonia.
Tänä aikana Suomessa alkaa herätys, alkaen Inarinjärveltä, päättyen Turun kautta neljään maan eri suuntaan, lopulta päätyen aina Jerusalemiin, jossa on alkanut toinen suuri herätys. Raamattu sanoo että heille suodaan yhden hetken menestys mutta sen jälkeen peton on saava voiton heistä ja nämä kaksi säkkipukuista lampunjalkaa tapetaan Jerusalemin kaduille.
09.06.2015 18:33
Pannaan sunnuntai käteen ja otsaan ja aletaan ostelee... Voi olla että Jumala olisi helpomminkin tämän vertauskuvan antaa, mikäli viikonpäivä olisi joku merkki. Sitä paitsi, jos lepopäivä on tehty ihmistä varten, niin miksi siitä pitää tehdä ihmistä suurempi asia, joka jakaa koko ihmiskunnan, helvettiin ja taivaaseen, elikkä sitä kumartaviin tai ei. Siinäpä saa advarit miettiä tärkeyttä ja sen ristiriitaa Jumalan sanassa. Ellei sitten pedon merkki ole jotain ihan muuta kuin viikonpäivä.
09.06.2015 18:22
Jos profetoiminen on jollekulle jokin kilpailu, niin sanon heti alkuunsa etten ole ollut mukana edes koko kisassa. Luovutan ennen kuin se on alkanutkaan. Minulle on ihan yks hailea kuka onnistuu ja missä profetiassa. HANURISTA JA SYVÄLTÄ KOKO ALOITUS!!!
09.06.2015 17:40
Vääristely vaan ei lopu vaikka miten asian ilmaisis.... Aina menee väärin, sano mitä sitten tahansa, koska vääristelijä vääristää kaiken kuin korkkiruuvi.
Jos sanon ettei Omerin laskenta ole perofetaa, niin tarkoitinko silloin ettei pelastussanomassa ole profetiaa?? MITÄ? TARKOITINKO???
Vai olisko pieni mahdollisuus että kun sanoin ettei Omerin laskenta, eikä siis Jeesuksen aito odottelu ja ajantilanteen tarkkailu, päivämäärien laskenta ja niiden tutkiminen ole profetiaa, niin se ei tarkoita ettei jokin muu olisi sitä.
Onko Joulukalenterin luukkujen avaaminen jollekulle täällä profetiaa?
Minulle on siunattu kaksi merkityksellistä profetiaa (sadonkorjuun ylösotot ja säkkipukuiset todistajat) ja sitten olen saanut siltä täältä erilaisia unia ja näkyjä. Ne ovat profetiaa.... LOPETTAKAA SIIS VÄÄRISTELY!!!
09.06.2015 17:23
Olis varmaan syytä määritellä itselle mikä on pilkan ja koettelun ero.
08.06.2015 15:46
Sellainen joka kieltää Jeesuksen Kristuksen Jumlaan poikana on antikristus!
1. Johhaneksen kirje 4:14-15 Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi. Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
1. Johanneksen kirje 2:22 Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
08.06.2015 14:18
Näin: https://www.youtube.com/watch?v=Li1_Ro9e2_4
08.06.2015 14:14
Joo, no ton puolen kyllä voin allekirjoittaa täysin. Tuntuu vaan niin loputtomalta jonolta sitä samaa ja taas samaa, kuin joku tuubi josta ei tule kuin sitä samaa taas.
08.06.2015 14:12
Joo, olet toisaalta ihan oikeassa ja itsekin puolustan aina kaikkea profetiaa, vaikka vähän heikompaakin. Mutta toinen puoli siinä onkin se mistä puhuimme, onko kaikki sittenkään... Raamattu nimittäin varoittaa mm. rukouksista että älkää rukoilko joutavia ja pitkiä korulauseita, vaan hiljaa sen mikä sydämellä on. Sama mielestäni pätee Jumalan antamaan. Toki Herra antaa kaikkea kaikessa tarvitseville mutta nyt puhutaan Jouko Pihosta joka on saanut yks satatuhatta samansisältöistä julkaistavaksi. Siinä ei niinku ole mitään uutta tai mitään sellaista joka olisi jotenkin tähän tilanteeseen lisärakennukseksi. Tietenkin jos sinä koet sen sinulle tärkeäksi, niin enhän minä siihen voi kuin levittää käteni ja sanoa Amen, Serafiina.
08.06.2015 00:46
67 / 121