Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä kiusaa sinun Jumalaasi, vaan koettele sana.
31.05.2015 00:35
Suikaleen Raamatusta voisi olla sulle jolla tuntuu olevan erityisfetissi kaikkiin suikaleisiin. Katsos tätä suikaletta:
1. Kor. 1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
30.05.2015 22:02
Hyvä kuvaus jälleen... näky vahvistuu.
30.05.2015 21:52
Amen!
30.05.2015 21:50
Amen!
30.05.2015 21:50
Minäkin olen nähnyt Helsingistä sellaisen unen, että seisoin Helsingin keskustan kohdalla keskellä tomuista ja valkoisen harmaata utua, eikä silmänkantamattomiin näkynyt enää yhtään puuta tai rakennusta. Kaikki oli pelkkää tuhkaa ympärillä.
29.05.2015 23:15
Mulla on ollu jo pitkään sellanen käsitys että Jeesus tulee, kun sen uutisointi ja sen varoituskuuluttaminen ei kiinnosta enää ketään. Sanotaan vaan että joo-joo toi on kuultu.
29.05.2015 17:28
Siis tää mun joka keväinen Omerin laskenta ei ole varsinainen profetia, vaan tulkinta Raamatun teksteille, jotka yhdessä antaa viitteen näin päivälleen laskennan kautta.
29.05.2015 13:17
No nyt nyt on "malson" laittanu V8:n käyntiin joka lähtiki sit heti lapasesta :D
29.05.2015 11:46
Eksynyt? Kuka puhui ekyneistä, vaan jumalattomista.
29.05.2015 11:11
Sun kandee pysyy siel skutsis vaan. Kyl mul oli ihan klappeihin sopivat nappikset ja fogelit muute flygaa ja tsungaa. Totta puihuen itsekin joutunu muuttaa landelle olosuhteiden pakottamana, vaiks oon syntyperänen Rööperin kundi.
29.05.2015 11:04
Raamattu puhuu hyvin suoraan, kenelle tuo Jumalan eksytys kohdennetaan. Se kohdistuu täysin ja pelkästään jumalattomiin ja se kerrotaan olevan todistuksena niille, jotka ovat syntiin mieltyneet.
28.05.2015 23:57
Heh... hauska juttu...
Hei kerron tosta "ihan hyvin sä vedät" stoorin: Mun yhtiökumppani oli vanha poke ja meillä oli iso portsarifirma stadissa. No Hessu, tää mun kumppani oli sit aina yhdellä tietyllä ovella stadissa ja siellä oli ongelma tupakantumpeista sen raflan edustalla, joten Hessu joutu aina välillä harjan kans hommiin, jotta katu näyttäisi siistiltä. Kerran Hessu taas... tiätteko kun kuvailen Hessua, kauheen iso kolli ja valtavat kourat, kaks metrii pitkä ja poken vaatteet päällä, harja kourassa ja kihveli toises handussa. Sit sellanen laitapuolen koditon deeku kävelee ohi, jolla ei tosiaan oo mitään asiaa yrittää ineen, seisahtuu pitkäks aikaa ja jäi tuijottaan Hessun harjausduuneja ja sit tuumaillen sanoo, "hyvin sä muuten vedät". Hessu repes nauruuun :D
28.05.2015 23:26
Siinäö tulio sitte häpästyä koko Kallioniemi. Olet varmaan ylpeä tekosistas, tekopyhine ajatuksines. HÄPEÄT TUOTA KOMMENTTIAS VIELÄ.
28.05.2015 23:10
Toi juuri sen esille mitä minä olen kavahtanut jo 90 luvulta kun äitini alkoi kertoa minulle näistä adventismin ongelmista. Lapsilleni olen nämä myös jo ehtinyt saaranata, joten uskon että sikäli kaikki on kunnossa omalta osaltani adventistina. Äiti ei sulattanut vaan erosi kirkosta, minä en nähnyt siinä mitään ideaa, koska huomasin että jokaisella kirkkokunnalla on omat ongelmansa.
28.05.2015 23:06
...ja tulet Alex myös huomaamaan että olen ylpeä adventistisuudestani ja isieni työstä kirkon ja ENNEN KAIKKEA JEESUKSEN TAKIA.
28.05.2015 21:23
Voit olla Alex veli varma että eräänä päivänä sinäkin ajattelet avoimella mielellä, kun näet minkälainen kristusruumis on. Se koostuu kaikista kristillisistä uskonsuunnista, kaikista seitsemästä seurakunnasta, joissa kaikissa on yksi sama johtaja, Herramme Jeesus Kristus ruumiin pää.
28.05.2015 21:21
Voin itse kertoa että olin juuri kaltaisesi ja serkkuni oli vielä pitkään sitä samaa. Emme uskoneet Pyhän Hengen voimaan, meissä oli uskovan ulkouori, mutta kiistimme sen voiman (tuttu Timoteuksesta). Mutta Jumala muutti minut, muutti myös serkkuni, molemmat kaltaisiasi umpimielisiä adventisteja. Me löysimme Pyhän Hengen ja saimme lahjan. Minulla on jo monta lahjaa ja varmaan suurin niistä on Rakkauden lahja. Minä en vihaa ketään, en kakka kenellekään kaunaa, vaan haluaisin että kaikki ottaisivat vastaan pelastuksen Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa. Emme me ihmisinä ole paljon mitään, kunnes heki tulee meihin, niin silloin silmämme avautuu.
28.05.2015 21:18
Mutta huomaatko, rakas veli Alex ettei kuolemttomuus ja kuolemisoppi ole pelastusoppi. Ne ovat kaikki niintä lillukanvarsia, joista olen puhunut. Mikään ei muu pelasta, kuin Jeesus Kristus, ei Timo Flinkin oppi lyhyenä tai pitkänä, eikä mikään muukaan oppi. Usko tulee ylhäältä ja se on lahja... sen voimasta me tajuamme mitä olemme ja teemme uskonratkaisun joka pelastaa meidät. Kaikenlaiset hilavitkuttimet joita esittelet, ei tule riittämään, ne ovat vain jotain tietoa, joltain äärisuunnalta, sitä tai tätä, joilla ei ole pelastuksen kanssa tekemistä.
Minä en ole mikään ex adventisti, vaan olen tunnustuksellinen Adventtikirkon jäsen, jolla on asiaa. Siinä kaikki.
28.05.2015 20:21
Uskon puute...
28.05.2015 19:59
72 / 121