Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enkö minä alustuksessa jo sanonut että adventisteista valtaosa on ihania ja täysin uudestisyntyneitä uskovia. Vai sanoinko että adventistit ovat kauttaaltaan parannuskelvottomia ja harhaisia? Miten se meni suomen kielellä.
Sen sijaan adventisteissa on ylimielisiä ja täysin oman arvonsa ylös kohottaneita vastuuheinkilöitä, joilla ei ole enää nöyryyttä, saati kelvollisuutta olla kirkon paimenia.
28.05.2015 19:44
Pitääkö tämä väite paikkansa: Timon mielestä vain adventistit ovat "pyhiä" ja vain heillä on "usko". ONKO TÄMÄ VIRALLINEN MIELIPIDE?
28.05.2015 19:41
Adventtikirkossa on valtavasti uudestisyntyneitä kristittyjä, se on täysin selvää, kuten kaikissa muissakin protestanttiliikkeissä. Minä kerron taas yhden tarinan...
Tyttäreni kävi Toivonlinnaa tuossa muutama vuosi sitten ja valmistui sieltä ylioppilaaksi. He olivat kämppiksensä kanssa monesti mun luona viikonloppuja viettämässä ja menivät sitten bussilla taas sunnuntaina Topilaan. No tämä tyttäreni kaveri oli erityisen altis kuuntelemaan ja kun tiesi että pidän tuollaisia eskatologisia sivustoa yllä, jossa on maitojuomaa väkevämpää sanaa, hän kyseli minulta kaiken sinä eräänä viikonloppuna. Minä kerroin hänelle armosta ja sen ympärille muodostuneesta kysymyksien määrästä ja miten armo muodostuu. Sitten hän kyseli hengenlahjoista. Kerroin että minulla on eräs hellariystävä, vanha portsari hänkin (täällä ainakin yksi tuntee Jarin) ja hänellä on erittäin kaunis kielilläpuhumisen lahja. Adevntisteilla ei ole tällaisia lahjoja, joten mistähän moinen johtuu, hänkin ihmetteli. Tämä nuori tyttö halusi saada sellaisen ja kertoi rukoilleensa sitä itselleen. Yhdessä puuimme rukouksessa se yksi pitkä sapatti sitä asiaa ja kun he sitten lähtivä siitä takaisin Topilaan ja mun tyttäreni meni poikien kans pelaan sählyä heti kun palasivat tonteille, niin tämä kämppistyttö jäi huoneeseensa. Kun tyttäreni palasti huoneeseen sählypelien jälkeen, tämä kämppäkaveri istui polvillaan lattialla, kädet kohotettuna ylös ja puhui kielillä ja itki. Hän oli täysin PH:n vaikutuksen alla... tyttäreni kertoi se minulle. He lähtivät vielä siitä kävelylle ja kämppis puhua pulputti kieltä jota ei osannut.
28.05.2015 19:20
Amen veliseni, amen!
28.05.2015 19:09
No sehän tässä advarihommassa on aina historiassa ollu. Vuonna -78 ku oli n14v mut erotettiin Kallionimene leiriltä ku olin ollu yhen tytän kans samas tuvas yhen yön. Sitte -83 eräs pappis/seurakunnan kukkahattokomitea yritti erottaa mua ku olin käyny diskossa ja tanssimassa. Sillon mulle muodostu vasrin selvä kuva jo omasta kirkostani, että siellä on toisten perään nuuskijoita ja oma elämä saa olla sitten ihan mitä vaan.
28.05.2015 18:52
Allekirjoitan kopittelijan sanat täysin.
28.05.2015 18:47
Sanos ja osoita missä puhun potaskaa ja missä parjaan ihmisiä. Osoita ne ihmiset joita minä olen parjannut äläkä heittele vain omia keksintöjäsi tänne kuin ne olisivat minun puheitani.
28.05.2015 18:36
Perustele väitteesi Raamatulla.
28.05.2015 18:20
Tulin tänne palstalle riitelemään? Aikamoinen väittämä. Riitahan on kahden ihmisen välinen asioiden mielipide-eroavaisuus, josta syntyy riitaa. Minähän ylistän Jeesusta, enkä minä halua kenellekään mitään riitaa. En minä tänne riitaa tullut kylvämään vaan sanomaan totuuden, että Adventtikirkossa on paljon hvyiä uskovia, minulla on siitä esimerkkejä.
28.05.2015 18:19
Etkö kestä kritiikkiä? Kaikki mikä liittyy uskoon, täytyy koetella Raamatulla ja hengessä, joten jos se ei kestä kristiikkiä, niin joku mättää. Jeesuksen on Herraus kestää kaiken kritiikin, vaan ei adventismi. Mistähän mahtaa johtua.
28.05.2015 17:56
No mutta hienoa homma... haastava urakka. Nyt sitte vaan yhteyttä kirkon johtoon ja toimet eteenpäin. Minä kuulen asiasta ensimmäisenä ja setäni on seurakuntani vanhin, joten onnea yritykseen!!!
28.05.2015 17:49
Jeesuksen seuraajana on helppoa olla. Kukaan ei voi vastustaa, koska Jeesus on kaiken takana. Kuka voisikaan vastustaa, kun voimamme on kaikkivoipa?
28.05.2015 17:47
Näin se henki jakaa omiaan...
28.05.2015 14:31
Kertokaa mistä vihanne kumpuaa minua kohtaan? Ylistän Jeeusta Kristusta ja te vihaatte sitä... niinkö se menee?
28.05.2015 14:03
Siunausta sinne maan äärilaitaan... :D olemme yhtä suurta perhettä, kun Jeesus Kristus meitä yhdistää läpi aikojen, läpi mannerten ja aikavyöhykkeiden. Meillä on pelastusvarmuus sydämessämme ja ilomme yhdessä herramme Jeesuksen kanssa.
28.05.2015 14:01
Kiitos veljet kauniista sanoistanne ja tuestanne. On ilo saada herättää hyvää keskustelua. Älkää tuomitko, vaan ojentakaa rauhallisesti, ei kukaan ole eksynyt, vaan eksyksissä, jolloin hyvä paimen saattaa jokaisen kotiin.
JEESUS ON HERRA! Ylistys olkoon Jeesuksen Kristuksen nimi.
28.05.2015 13:56
No jos se paksu peite silmillä on Jeesus Kristus niin antaa sen olla.
28.05.2015 13:45
TISAMLLEEN NÄIN! Funtsikaa tätä totuutta.
28.05.2015 13:44
Soimaatko soimaamisen takia, vai itsesi takia, koska muita syitä en keksi?
28.05.2015 13:41
Sitten laskekaa sapatin jälkeisestä päivästä, siitä päivästä, jona toitte heilutuslyhteen, seitsemän täyttä viikkoa, laskekaa viisikymmentä päivää seitsemännen sapatin jälkeiseen päivään asti; sitten tuokaa Herralle uusi ruokauhri.
28.05.2015 13:24
73 / 121