Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei toi oli TÄYSIN SELVÄ huomio ja laskuvirhe alunperin. Omerin laskuvirhe johtui ihan täysin inhimillisestä syystä aloittaa laksenta, kuten aina, pääsiäisen ensimmäisestä lauantaista. Mutta nyt pääsiäinen alkoi lauantaina, joten se päättyy myös sapattiin, jonka jälkeisestä päivästä lasku alkaa. Näin päätöskin siirtyy viikolla, joten ei mitään kummallista.
28.05.2015 13:22
Jep, ateismi on maallisesti loogiseen ajatteluun tähtäävä uskonto, jolla ei vain ole yhtään ainoaa jumalaa. Se on ainoa ero muihin jumaluskontoihin. Muuten sama.,
28.05.2015 13:16
Juu ja hassua on se että uskosta osatonhan ei tiedä PH:sta mitään ja nimenomaan se Pyhä Henki on koko jutun juuri ja se ei tule ilman uskoa, joka taas aadaan lahjana ylhäältä. Näin voimme ymmärtää varsin hyvin ateismia, miksi he käyttäytyvät kuin käyttäytyvät ja toisaalta uskovia, miksi uskova toimii kuin toimii. Henkimaailma on kaiken takana ja se säätää asioita haluamaansa suuntaan ja vain uskova käsittää sen.
28.05.2015 12:13
Kristusruumis on sellainen ettei siihen mahdu kirkot, vaan seurakunnat :)
Kirkko on hallintoelin, jonne purkii yleensä vallanhaluiset. Paras olisis maailmassa kun jokainen seurakunta, joka paisuu liian suureksi, perustaa oman seurakunnan lähemmäs omia seurakuntalaiisa ja tällä tavalla Kristusruumis kasvaisi oikein. Kirkkojen perustaminen tuo kasvottomuutta ja liian isojen seurakuntien luominen luo kasvottomuutta. Ihminen on aina ihminen ja se osaa käyttää valtaa hyväkseen. Tällä tavalla syntyy sääntöä ja säännöstöjä, instituutioita ja ihmispalvontaa, joka ei ole Jumalasta, vaan ihmisestä.
28.05.2015 12:08
Amen, rakas sisar Anneliina! Jeesus on Herramme ja se on tärkeintä.
28.05.2015 12:03
Vain Pyhässä Hengessä Raamattu avaa profetiaa, muille Raamattu on beduiinien kummallinen kirjoitelmakokoelma.
28.05.2015 11:55
Se mun pitää herra Flinkille sanoa että "sä kompastut oman oppisi ylpeyteen". Nöyrry rakas ystävä ja tule tänne alas missä muutkin uudestisyntyneet uskovat ovat. Minä tunnen valtavasti TODELLA AITOJA adventisteja, joissa on Jeesuksen Henki, vaikkapa pikkuserkkuni Paavilaisen Pasi ja Rouheen Erkka. Molempien sukunimi jo paljastaa kenestä on kyse, mutta molemmat ovat kauniita uskovia, joiden kanssa voidaan mennä niin hellareiden, kuin vapisten, kuin advarien tilaisuuksiin PALVELEMAAN JUMALAA ja ylistämään Herraa Jeesusta Kristusta.
Täällä palstalla kulkee tosiuskovia muitakin, kuten "kopittelija" ja "exadventistiparka" joiden kommentteja voimme lukea päivittäin.
Adventistit ovat kyseenalaisessa maineessa. Se on sisäsiittoinen, sisäpiirinen ja kaikella tavalla korottanut asemansa omin neuvoin. Sitä minä karsastan. Valitettavsti en halua kuulua sellaiseen ryhmään, jolla on muka Taivaan porttien takapihan lukkoon avaimet. En jaksa sellaiseen stooriin vaan uskoa.
28.05.2015 11:44
Otan osaa... olisi kauheaa elää noin.,
28.05.2015 11:33
Olen kaiketi kuitenkin Adventisti. Olen sanonut että mihin Pantteri pilkuistaan pääsee, minä vaan olen värjännyt keltaisen osan kenkälankilla mustaksi ja se on minusta ihan hyvä nyt. En intoile adventismin ympärillä, joten näytän ehkä hellarilta mutta olen sydämeltäni aina adventisti.
28.05.2015 11:17
Olen pahoillani Flink jos minulle oin muodostunut väärä kuva. Mutta pahoin pelkään että ei, koska olen lukeut suoria mielipiteitäsi ja ne ei osoita sinun olevan nöyrämielinen ja uskolle avoin, vaan päin vastoin.
Kaikille tiedoksi, etten myöskään kommentoi kuin omalla nimelläni ja rek. nikillä.
Olen tosiaan suuren Advenstistisuvun vesa ja nautin adventtikirkossa jonkinlaista kunnioitusta koska sukuni on ollut koko kirkon peruskivenä aina sieltä 1900 luvun alusta alkaen, kunnes tämä homma paisu suruuteensa.
Vanhaan aikaan advenstismi oli aitoa Jeesuken odottamista. Isoisäni Aarne Vartija oli tapana sanoa, että hän on aikainvartija. Se oli mielestäni mahtava juttu ja sitä halusin itsekin olla ja siksi perustin sivuston www.pelastussanoma.fi
Olen äärimmäisen suuri Jeesus-fanittaja. Jeesus on minulle kaikki elämä, eikä sapatti, koska sapatti on itseasiassa juurikin Jeesus itse ja hänen sapattivuosituhat, josta olen joskus puhunut.
Minua vastaan on aika vaikea väitellä, vaikka olisi minkälainen tohtorin hattu päässä, koska Herrani on Jeesus Kristus. Siihen on hankala potkaista, kuin pistimeen potkisi.
28.05.2015 11:10
Viides sinetti on ylösotto. Pitkät valkoiset kaavut ovat taivasruumis. Mitä sielu tekee kaavulla, ellei se ole ruumiissa?
28.05.2015 10:57
Kaikista sanoistasi olet vastuussa....
28.05.2015 02:11
Amen, SUURI AAMEN! minulla aina kuohahtaa veri ilosta, kun joku puhuu Jeesuksesta meidän Herrastamme Krituksesta. Hän on niin iso juttu ettei toista ole!
28.05.2015 01:32
No voi hyvää päivää sentään! Ainahan voidaan sanoa mitä halutaan, mutta nyt jos syyte on näinkin kova, niin perusteluja kaivataan kovasti.
MIKSI JEESUS KRISTUS EI RIITÄ?
28.05.2015 01:17
Olkoon miten vaan ja jos joku haluu sanoo vastaan... "sou not" mutta ny tämä hallitus tekee poikkeusta, joka ei ole tästä maailmasta lähtöisin. Sen näkee!
28.05.2015 00:35
Kerro mulle miten selviät jos tililläs on 100€ ja velkaa 10000€ korot paukkuu enemmän ku pystyt lyhentää. Mitä teet? Vittuilet että ne leikkaa siitä ja tästä etkä ole valmis osallistumaan maksuihin, sen sijaan olit ilolla niissä grillijuhlissa, joita vietettiin kun velkaa tuli otettua.
27.05.2015 22:32
Amen! Minä rukoilen tämän esivallan puolesta koska nyt siihen on aihetta.
27.05.2015 22:29
Tämähän se vedenjakaja on, veliseni :(
27.05.2015 22:27
Jep, aamen siskot ja veljet... mä luulen että täm hallitus tulee vielä aloittamaan jopa historiaan jääneeet aamuhartaudet rukouksella. Aika näyttää!
27.05.2015 21:43
Ajatelkaas, koska joku ei vissiin lukenut likkejä, jotka annoin. KUN TULET VALITUSKI, et enää ole sa_atanan piirissä sillä tavalla, vaan olet Jumalan oma. Raamattu on TÄYNNÄ vertauskuvia metsäneläimistä jotka vaeltavat vailla isäntää. Sen sijaan Raamattu on täynnä myös vertauskuvia joissa hyvä paimen hakee JOKAISEN lampaansa takaisin laumaan.
Miksi siis joku väittää ettei Jumala huolehdi omistaan, vaan antaa eksytyksen viedä omansa lopullisesti. HUOMAUTAN---> LOPULLISESTI.
27.05.2015 19:11
74 / 121