Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. Juu, tiedän et Risto on nykyään keilaliitossa. Se oli vähän aikaa ainakin sillon 2000 vuonna bilisliitossa. Tuurasiko sitten jotakuta, en tiedä. Muistaakseni Kantsussa sillä oli toimisto sillon. Mä en taas enää vuoden 99 jälkeen ole enää juuri ollut noissa järjestöhommissa olenkaan, vaan siirryin ihan päätoimi 24/7 yrittäjäksi, suurimpana huolena sapatinvieton ajankohta... ei sentään, se oli witsi.
    Mä oon nyt karvan päälle viiskyt ja tiedän kyllä mikä on hyväksi ja teen parhaani mutta kun vammat on pysyviä, ni koitan vaan elää niitten kans. Mulla on sellasia vammoja jaloissa joita ei voi enää edes leikata.
    Mä omistin CSP Securityn Hesassa ja meillähän oli lähes kaikki Hesan biljardisalit vartioinnissa. Baribal, Metropool, Corona, Chaplin, Mascot.. myös Trickshot ja Rizikin oli joskus vuosia sitte. Trickshottii vaan ei enää ole.
  2. Omerin laskenta on ykkössijalla koska siihen on paremmat raamatulliset esikuvat.
    Kesän kynnyksellä:
    Laulujen laulu 2:10-13 Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
    Uutisviljasta valmis leivottu näyte 2 kakkua (elävät ja kuolleet):
    3. Mooses 23:15-17 Sitten laskekaa sapatin jälkeisestä päivästä, siitä päivästä, jona toitte heilutuslyhteen, seitsemän täyttä viikkoa, laskekaa viisikymmentä päivää seitsemännen sapatin jälkeiseen päivään asti; sitten tuokaa Herralle uusi ruokauhri. Sieltä, missä asutte, tuokaa heilutusleiväksi kaksi kakkua, jotka on leivottava happamena kahdesta kymmenenneksestä lestyjä jauhoja, Herralle uutislahjaksi.
    Omer osuu kesän kynnykselle, samaan kohtaan kuin Laulujen laulu 2:10-13