Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lemppariraamatunpaikkoja toi. Sain nimenomaan tuon eräänä yönä silmien eteen. En edes tiennyt mihin Raamatun kirjoitukseen se liiuttyi, kunne sain lukea sen.
27.04.2015 22:58
Yhtä asiaa minä näillä sivustoilla ian hämmästelen.... miksi ihmeessä olette niin vihaa täynnä toisiinne, vaikka jokainen väitätte uskovanne Jumalaan. Onko se niin vaikeaa olla sovussa ja ymmärtää uskovienkin erilisuutta? En tarkoita että synnissä pitäisi antaa pakkia, vaan että yhä kauheammin näkee vähän jokaisen syyllistyvän syntiin, joka kuulutetaan vakavamieliseen sävyyn esimerkiksi Matteuksen 24 lopussa, kuin kaneettina lopunajalle. Kun Herra palaa ja tapaa sinut lyömästä kanssapalvelijaasi ja juopumaan näiden kanssa, eli hengellisesti haureellistumaan vihaan muita kohtaan, silloin sinut yllättää se oikea ylkä, tulee ja hakkaa sinut kappaleiksi ja määrää saman osan kuin jumalattomille. ÄLÄ TEE NIIN!!!
27.04.2015 22:35
Niin tarkasti ottaen Jumalan silmissä olemme kaikki kuoleman tuomion alla. Ymmärtäkää hyvät ihmiset ettei Jumalan edessä kukaan jonlööraa "katso kuinka hyvä olen". Me ollaan jokainen Jumalan pojan, Jeesuksen Krituksen armon piirissä, emme Jumalan. Jeesus on Herramme, eikä tekomme Jumalan edessä!
27.04.2015 21:47
...tarkoitan että oletko koskaan pitänyt ede kahdeksaa vuotta elävää blogia?
27.04.2015 21:43
Vieläkin hihittelen yksikseni kommenttia: "28 vuotta olen ammatikseni suunnitellut kotisivuja ja alkaa olla nuo sinun sivusi siitä hirveimmästä päästä"... varmaan!!!
27.04.2015 21:40
Oletko lukuhäiriöinen vai mikä on, kun sanon että Yksin JEESUS ON HERRA, jolta armo on saatava?
27.04.2015 21:36
Miksi pitää pilkata? Tunnetteeko itsenne paremmiksi kun pilkkaa teette? Sen minkä teette, on sielunvahinko sydämissänne. Vaikka en itsekään liputa minkään EG:n jutuille, niin en pilkkaa häntä ainakaan.
27.04.2015 21:34
Suosittelisin kuitenkin että annatte armon Adventisteille ja EG.Whitellekin, eivät he kukaan pahaa ole halunneet. Tärkeintä on pelastuas Jeesuksen Kristuksen armossa, eikä kenenkään adventistin, eikä EG.Whiten. Yksi Jeesus on HERRA!!! Antakaa siihen kaikkenne ja jättäkää liirum laarumit. Vai mitä mieltä olette?
27.04.2015 20:52
Jarmo nauraa.... ei niin!
27.04.2015 20:48
Mitäpä luulet, miksi pelastussanoma on niin yksinkertainen ja sitten pohjaton tutkimuskohde? Siksi että pelastuksen saa jopa autistinen poika, joka tajuaa että Jeesus on ja professori, joka on riittävän nöyrä tunnustaakseen, että Jeesus on.
27.04.2015 20:31
Jouko, sähän oot hyvä saarnamies... täysi tunnustus sulle!!! Siunausta Herran nimeen.
27.04.2015 20:28
Ai niin ja taustalla oleva riippuva liha on sinunkin pelastustiesi, mikäli ymmärrät.
27.04.2015 20:18
Niin ja jos sivusto on synkkä, niin luuletteko että elämänne on sitten valoisa? Kenelle te nytkin tuota elämänne iloa tarjoatte?
27.04.2015 20:16
Olipas ihana vastaus. Nyt kyllä oikeen sata lasissa kiinnitän huomiota informaation ulkoasuun. Olenhan vain pelkkä portsari, enkä graafikko... vai olenko sittenkin ehkä graafisella alalla ennen työskennellyt portsari, jolla on näyttöjä mm. yliopistotasolta. Saattaa olla :D
Taisin tehdä mm. Riitta Nelimarkan kotisivut ja koko Suomen ensimmäisen verkkokaupan ulkoasun. Olen suunnitellut Mika Häkkisen fani-t-paidat ja luontoliiton paitoja useita. Kiersin aikoinnaan ympäri Eurooppaa valvomassa painoloaatuja erilaisissa painotuoteissa. Olimme erään Adam Vidovicin kanssa yhdessä koko Euroopan eliittiä värimäärittelyissä ja visualisoinneissa, joten on aika absurdia puhetta nämä kommenttinne. Tiedättekö edes mistä puhutte?
Voisin toki liittää linkkejä tekemilleni kotisivuille, vaan ei ole valtuuksia näillä foorumeilla.
27.04.2015 20:11
Olen Raunon kanssa erittäinkin hyvä ystävä.... voi olla että vie, en tiedä. Mutta mihin Rauno vie, helvettiin vai Tiavaaseen. Mikä on adventtikirkolta pois ja mikä Jeesukselta? Tämä on tärkeä kysymys.
27.04.2015 20:04
Miettikää itse ja tunnistakaa mikä on Jumalan sanaa. Jos "Jumalan sana" kieltää olemasta Jumalan sanaa, se ei ole sitä ja jos se kieltää lain, se ei taaskaan ole sitä. Jumalan sana on ehdoton.
27.04.2015 19:09
Kerron täällä surffaaville että minä pidän vahvasti profetaalista ja mielipiteitä kovasti jakavaa sivustoa yllä www.pelastussanoma.fi
Olen ylläpitänyt sivua jo yli 8 vuotta.
27.04.2015 19:06
Kyllä, tottakai, aivan samoista syistä kuin Luther teki Paavin väännöksistä.
27.04.2015 19:03
En jaksanut hirveesti miettiä ydinkeskustelujanne, koksa aavistan jo mitä ne on. Mutta lause jossa pidetään Raamattuo 1992 käännöstä onnistuneena, voin sanoa suoraan että olen TÄYSIN ERI MIELTÄ. Raamattu 1992 on ensinnäkin Bibliaseuran omaisuutta, eikä Jumalan sanaa. Kun luette tuon kirjan alkulehtiä, se vahvistetaan siellä. Toiseksi tämä käännös jopa väittää että jumalia on monia. Se laittaa vanhan protestantin takajaloilleen.
27.04.2015 17:30
Mä jotenki oon taipuvainen komppaan veli kaitsua.
27.04.2015 15:49
88 / 121