Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
huomautan edelleen, että mulla onuus näppis :D
03.04.2015 18:18
Kiitos ystävät. Minä kyllä myönnän tieteyn sinisilmäisyyteni ja en osaa olla riittävän varovainen. luen aina viestit niinkuin niiden lähettäjä olisi täysin rehellinen. Tästä syystä minua on aioka helppo varmaan viedä. Ohjatkaa minua jos näette minun uskovan petoja. Jooko?
03.04.2015 18:17
Mutta kannattaa muistaa että tämä sama koskee samalla tavalla myös sinua.
03.04.2015 16:59
Näin just.. AMEN!
03.04.2015 16:35
Eihän näihin juttuihin sais vastata. Parempi olla hiljaa ja ottakoon kuka ottaa, mitä ottaa.
03.04.2015 16:32
Sä et tunne Jumalaa, koska et usko ja siksi olet tota mieltä. Ajattels näin:
1. oliko Jumalan vika kun Kain hakkasi Aabelin?
2. olisiko Jumalan pitänyt heti tappaa kaikki ihmiset ku Kain tappoi?
3. oletko miettinyt että Jumalalla on koko ihmiskuntaa koskettava TÄYDELLINEN pelastussuunnitelma, koska eihän Jumala olisi Jumala, mikäli tämän suunnitelamt eivät olisi täydellisiä. Tästä asetelmasta usko tulee kuvaan mukaan.
03.04.2015 16:22
Mä kuule Sinetti sisar Rakas tiedän että voin sanoa sulle suoraan kaiken. Sä ymmärrät mitä tarkoitan.
03.04.2015 16:18
Täs on taas ihminen jolla ei ole uskoa eikä hyvää tahtoa. Luulee että kaikki on omassa voimassa ja rinta rottingilla kuvittelee voivansa vastustaa omin voimin pahuutta. Rauno Helppi, jos joku on niin oikeassa kuin olla voi. Toki tunnen hänet jo vuodesta 1976 lähtien muttei se sitä tilannetta miksikään muuta. Rauno soittelee joskus minulle ja minä hänelle. Rukoilemme joka kerta yhdessä, ensin toinen toisen puolesta ja sitten päin vastoin. Voitte uskoa että siinä on Pyhä Henki läsnä :)
03.04.2015 16:15
No mutta noinhan se menee... Kyllä sinä Sinetti tiedät miten maailma meihin suhtautuu.
03.04.2015 15:59
Sitäpä tässä monesti suu auki ihmetellään, miksi joku on samassa veneessä riivattujen kanssa mutta komppaa Jeesusta. Se on perin merkillistä. Sellainen ihminen joka etsimällä etsii toisista vikaa ja tuo niitä jatkuvasti ilmi, ei ole Herran oma, vaan syyttäjän oma. Silti tämä huuttaa Herra, Herra. Varoitus on Raamatussakin asiasta annettu.
03.04.2015 15:19
Raskasta elämää... mutta jokainen vastaa teoistaan.
03.04.2015 14:57
Tuohon minä pistän käteni myös ristiin... Herra vapauta Maijaliisa hänen ongelmistaan.
03.04.2015 14:51
Totta totisesti, SE ON TÄYTETTY. Meidän syntimme on pois pyyhitty ja saamme levon Jeesuksessa Kristuksessa... Tämä asia on maailman suurin AMEN!
03.04.2015 14:50
Heh :) Jarmo nauraa
03.04.2015 14:46
Oikein suunnattu voimavara. Näinhän se pitää tehdä. Minäkin jouduin tosi kovan anteeksiannon eteen kesällä 2006 joka ei ollut mikään "sori" vaan siinä oli työmaa että sen saa annettua anteeksi. Jumalaa tarvittiin oikein huutamalla, jotta sen onnistuin antamaan anteeksi. Raha-asioita minä pidän ihan lastenleikkinä antaa anteeksi, vaan sitten mennään alueille, jotka ovat perheen jäsenten menettämiseen tms. liittyviä. Niiden kanssa anteeksianto on vaikeaa.
03.04.2015 14:07
Haluan varovasti varoittaa sinua koska huomaan että olet vilpitön. Minulla ei ole sinänsä Maijaliisaa vastaan mitään mutta juttu ei ole niin yksinkertainen kuin ehkä oletat. Usko mua, ole varovainen en sano tätä huvikseni tai vihatakseni jotain.
03.04.2015 13:55
Sä diggaat komennella ja käskeä. Et kuitenkaan itse tee mitään minkä toisilta vaadit.
03.04.2015 13:50
Äärettömän henkilökohtainen juttu. Toinen voi antaa anteeksi sellaisia tekoja jota toinen ei voisi kuvitellakaan edes olevan, saati vielä antaa anteeksi. Tekojen määrä ja satutetun kivun summaa ei oikeen voi mitata kuin henkilökohtaisesti. Joku ei ole milläskään, jos tältä viedään vaikkapa väkivallalla käsi tai koko kävelykyky, kun taas toiselle pelkkä henkinen loukkaus on ylitsepääsemätön viha ja kauna.
03.04.2015 13:45
Ei hyvässä hengessä... valitettavasti. Yksikään Jumalan lapsi ei hauku tai arvostele toistaan julkisesti nimeltä mainiten, niin ettei tämä toinen osapuoli ole itse paikalla.
Toinen asia mikä minua jäi kaivelemaan oli tuo saatanan metkujen tyunnistamisen tarve. Se ei saisi olla meidän tarve tietää ja tuntea saatanan teitä ja niit äkieroija polkuja. Ne eivät johta koskaan mihinkään hyvään, vaan harhaan. Seuratkaa Jeesusta, älkääkä julistako seurakuntien edessä kenenkään syntejä tai eksymisiä. Se on vain katkeruutta.
03.04.2015 13:20
En tiä kuka tää kirjoittelija on mutta soisin hänne hakeutuvan johonki vihanhallintakurssille tms. koska tuo viah minua kohtaan on täällä lietsonut jo vuosia, enkä tiedä mistä syystä. Mä kumminki oon yks Jeesuksen Kristuksen tosi odottaja ja hänen korottaja. Mä en oikeen koe ensainneeni tämmöstä pohjaan halukkumista, jota tämä kirjoittaja tekee minusta koko ajan. Ymmärrän mä sen että täällä on kaikenlaista jengii, mutten mä koe että uskovien pitää näin toistaan vihata.
03.04.2015 13:12
97 / 121