Etusivu täynnä hullun vihaa ja saman aloituksia

Huomioikaa

Rauhaa kaikille.
Pyhien jälkeen näette uutta.
Jumala on järjestyksen Jumala.

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmostavaannyt

      Levätkää lapseni.
      Minä olen järjestyksen Jumala ja olen kuullut rukouksenne.
      Minä annan teille, sillä minä näen kaiken. Te tulette huomaamaan, sillä minä en kunniaani jaa kenellekään.
      Tälläinen sana tuli.

    • Odotamme

      Ehdotan, että Järjestyksen Jumala tekisi Valtakunnan syyttäjälle ilmoituksen S24:stä, että koko tämä rikollinen 24foorumi suljettaisiin ja niin S24:n omistajat, kuin sen alainen ylläpitokin vedettäisiin vastaamaan teoistaan, mutta varsinkin kaikista, useiden vuosien ajan tekemättäjättämisistään, eli virkavelvollisuuksiensa laiminlyönneistä, koskien ilmoituksia Suomen lain määrittämistä rikoksista S24foorumeilla.

      Että jo joku muu kuin nettipoliisi ottaisi asiakseen selvittää kaikki täällä vuosien aikana tehdyt nettirikokset. Että nettipoliisin toiminta tutkittaisiin.

      • YksinJeesus

        Olet kerran 'syyttäjän' edessä, etkä voi puolustautua mitenkään.
        Sinun on kuunneltava tuomiosi, eikä siitä voi valittaa minnekään.
        Vain itsestäsi vastaat, mutta et kykene siihenkään.

        Jumala haluaa nimensä kirkastaa.
        Ei tuomioistuinta .
        Ei paholaista ja demonisessa hengessä kirjoituksia hänen sanansa kanssa.
        Demoninen henki estää rehellisen Jumalan sanan kunnes Herra puuttuu lupaustensa mukaan asiaan.
        Kuten näemme ed. S24 sulkemista vaaditaan ja vanhojen kaivelemista, että Jumalan tahto ei toteutuisi. Siinä tuntomerkki hengestä, joka kirjoittajalla on.
        Jumalan tahto on rehellisyys ja hänen äänensä kuunteleminen.

        Ei niin kuin minä tahdon, vaan niin kuin sinä Isä haluat.


      • Menepoisstana

        Nim.Odotamme.

        Luulenpa, että Jeesus sanoisi sinulle tähän tapaan.
        Mene pois edestäni, saa-tana.
        Matteuksen evankeliumi:
        4:10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman.'
        16:23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten."


      • JeesusHaNosri
        Menepoisstana kirjoitti:

        Nim.Odotamme.

        Luulenpa, että Jeesus sanoisi sinulle tähän tapaan.
        Mene pois edestäni, saa-tana.
        Matteuksen evankeliumi:
        4:10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman.'
        16:23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten."

        Matt. 5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.


      • armoajarauhaateille

        No minä olen tehnyt tuon kaiken! En toki olisi halunnut, vaan luonto on niin kiivas, ettei ehdi estämään. Silti olen uskossa, ollut lapsesta saakka. Pyhäkoulussa tulin uskoon jotain 5 v. kun näin kiiltokuvan, jossa Jeesus piti sylissään pientä karitsaa. Tiesin, että minä olen se karitsa! Olen paha,rikkova ihminen. Silti kelpaan Jumalalle, Kristuksen sovitustyön takia.


    • Aamen aloitukselle. Täällä on vaikeaa enää löytää kuulijoita, vaan aina vaan syyttäjiä ja trolleja. Kummalliseksi on mennyt. Muutosta kaipaan.

    • KTSEiKirj

      Palstakeisari riehuu taas ja sotkee asiat.

      • MissäsOletOllut

        Kappas, sinuakin näkee.

        S24 ei ole kirkko, eikä seurakunta, vaan julkinen media, jonka on noudatettava Suomen lakia, mutta ei ole näin tehnyt, vaan on korruptoitunut, villin rikollisuuden temmellyskenttä.

        Rikolliset älähtivät heti kun viranomaiset mainittiin. Yrittävät uskontoa käyttäen syyllistää uhrit, saadakseen jatkaa rikoksissaan. Nämä S24 foorumit eivät ole rikollisia uskonlahkoja varten.

        On muuten myös rikos demonisoida uhrit, jotka vaativat rehellistä viranomaistoimintaa. Mm. Debbie on uhattu tappaa. Tällainen kuuluu poliisille.


      • KTSEiKirj

        Palstakeisari on poliisin vanha tuttu.

        Kännirähisijä Porvoon lähiöstä.


      • HerranTahto

        Jarmo.
        Ymmärrä nyt ja vietä Pääsiäistä.

        Maijaliisa on stanan asialla aina. Ymmärrätkö?
        Kun stana näkee huoneen puhdistettuna niin se tuo seitsemän muuta samanlaista mukanaan.
        Ettekö te todella ymmärrä?
        Ei Jumalansanaa kannata sotkea, eikä demonien kanssa seurustella.
        Jumala on luvannut jotain tehdä, sillä taistelu on Herran.
        Uskotko sinä sen?


      • KTSEiKirj

        Palstakeisari viettää putkassa joka toisen yön koska ei pysty pysymään erossa kaljatölkeistä.


      • TeiltähänTämäKäy
        HerranTahto kirjoitti:

        Jarmo.
        Ymmärrä nyt ja vietä Pääsiäistä.

        Maijaliisa on stanan asialla aina. Ymmärrätkö?
        Kun stana näkee huoneen puhdistettuna niin se tuo seitsemän muuta samanlaista mukanaan.
        Ettekö te todella ymmärrä?
        Ei Jumalansanaa kannata sotkea, eikä demonien kanssa seurustella.
        Jumala on luvannut jotain tehdä, sillä taistelu on Herran.
        Uskotko sinä sen?

        Kirjoituksesi on Suomen lain vastainen. Herjaat nimeltämainittua henkilöä.


      • Ohoh
        TeiltähänTämäKäy kirjoitti:

        Kirjoituksesi on Suomen lain vastainen. Herjaat nimeltämainittua henkilöä.

        O)nneksi sinä pysyt jumalan sanassa kuitenkin, kts.


      • LainKuuliainenKansalain
        Ohoh kirjoitti:

        O)nneksi sinä pysyt jumalan sanassa kuitenkin, kts.

        Room. 13:1-7
        1 Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat.
        2 Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itsellensä tuomion.
        3 Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä hyvää on, ja sinä saat siltä kiitoksen;
        4 sillä se on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos pahaa teet, niin pelkää; sillä se ei miekkaa turhaan kanna, koska se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee.
        5 Siksi tulee olla alamainen, ei ainoastaan rangaistuksen tähden, vaan myös omantunnon tähden.
        6 Sentähdenhän te verojakin maksatte. Sillä he ovat Jumalan palvelusmiehiä, ahkeroiden virassansa juuri sitä varten.
        7 Antakaa kaikille, mitä annettava on: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia.
        ---


      • HerranTahto kirjoitti:

        Jarmo.
        Ymmärrä nyt ja vietä Pääsiäistä.

        Maijaliisa on stanan asialla aina. Ymmärrätkö?
        Kun stana näkee huoneen puhdistettuna niin se tuo seitsemän muuta samanlaista mukanaan.
        Ettekö te todella ymmärrä?
        Ei Jumalansanaa kannata sotkea, eikä demonien kanssa seurustella.
        Jumala on luvannut jotain tehdä, sillä taistelu on Herran.
        Uskotko sinä sen?

        Sä diggaat komennella ja käskeä. Et kuitenkaan itse tee mitään minkä toisilta vaadit.


    • Yrittäisitte edes olla ihmisiksi tai edes käyttäytyä jollain tavalla asallisesti.
      Mielenkiinnolla odotan minäkin pääsiäisen jälkeistä aikaa siitä 8.-16. päivän nurkilla. Veikkaan että siihen kulminoituu tosi paljon.

      • KTSEiKirj

        Ei vaan vähän myöhemmin. 19.4 teikäläiset saa taas turpiinsa eduskuntavaaleissa!

        :D


    • Meu1

      Vihaa ei tarvitse olla. Hulluja näyttää olevan. Miksi helvetissä uskotte kiviin, kantoihin, amoniin,raahan, manituun, allaniin, johveen, ketkuihin, kujuneihin,, jne,jne. Eiköhän kannattas viheltää peli poikki, ja kehitellä parempi uskonto?

      • Äläskeidaasuolla

        Uskonnossa ja raamatussa, sekä sen profetioissa ei ole vikaa.
        Mutta hulluissa ja ateisteissa on.
        Profetiat palsta on tarkoitettu juuri niille, jotka ymmärtävät ja uskovat raamatullisiin profetioihin.
        On hullua, muslimia ja ateistia huutamassa, että palsta pitää muuttaa heille sopivaksi. Kaikille on nimetty aihealuuen mukainen palsta.
        Voi hulluutta , voi.


    • Erotahenget

      Se hyvin käyttäytyvä juna meni jo. Herra vain voi enää hoitaa asian.
      Sinne saakka, ei kun ranttaliks vaan.
      Ei viitsi vihamissiota ja palstakeisaria katsellä otsikoissa profetioina.
      Ei myöskään S24 esitettyjä vihoja, sillä ne eivät ole tänne kuuluvia.
      Nyt siis vanha hullu teki sen saman kuin vuosia sitten ja samalle toi seitsemän yhtä pahaa henkeä palstalle. Ihan raamatullisesti kylläkin kun uskovia oli vähän kirjoittelemassa.
      Katsotaan sitten pyhien jälkeen kuinka Herra toimii.

    • TehänItseSuutuitte

      Te itsehän raivostuitte välittömästi, kun täysin asiallisesti kerroin odottavani laillisia toimenpiteitä tälle rikolliselle foorumille; tarkoitan koko S24:ää, en yksin tätä Profetiat-palstaa.

      • Köyhyyttä

        Päätit sitten profetioida senkin asian.


      • JärjenKöyhälle
        Köyhyyttä kirjoitti:

        Päätit sitten profetioida senkin asian.

        Olenko profetoinut tässä ketjussa?

        Ehkä.

        Tai ehkä et vain ymmärrä kirjoitettua sanaa. Näet profeettoja joka puussa.

        Minä myös näen täällä profeettoja, mutta myös ihka selviä kriminaaleja, jotka kuuluisivat jo katselemaan näyttöpäätteiden takapuolia ja keksimään vastauksia lyhytsanaisten komisariusten kysymyksiin.

        Saarnaatte täällä armosta ja uhkailette uhrejanne helvetin tulella, kun vaadimme Valtakunnan syyttäjän toimia selvittää julkisessa S24-mediassa tapahtuneita nettirikoksia. Saarnaatte Jumalasta ja uhkaatte Jumalan tuomioilla meitä, te, jotka ette ole antaneet armoa yhdellekään toisinajattelijalle, toisenuskoiselle, kristitylle, jotka emme tunnusta huijarisaarnaajienne puljujen huuhaaoppeja, ainoastaan rahankeruun lumeeksi tarkoitettuja, emme kumarra heitä / teitä. Te, armottomat nettikiusaajat. Te, jotka olette vainonneet nickiltä mainittuja kirjoittajia vuosien ajan, erityisesti kristittyä KTS:ää, mutta myös muita.

        Tekö opetatte Raamatun sanaa ja puhutte armosta, nyt kun itse alatte niittää sitä, mitä itse olette vuosia, huijaripuljuissanne jo jopa kymmeniä vuosia kylväneet? Monet teidän johtajistanne ovat erilaisista rikoksista, kuten talousrikoksista, tai seksuaalirikoksista tuomittuja. Sekä ennen uskoontuloaan, mutta jotkut myös nk. uskossa ollessaan.


      • Edellinen
        JärjenKöyhälle kirjoitti:

        Olenko profetoinut tässä ketjussa?

        Ehkä.

        Tai ehkä et vain ymmärrä kirjoitettua sanaa. Näet profeettoja joka puussa.

        Minä myös näen täällä profeettoja, mutta myös ihka selviä kriminaaleja, jotka kuuluisivat jo katselemaan näyttöpäätteiden takapuolia ja keksimään vastauksia lyhytsanaisten komisariusten kysymyksiin.

        Saarnaatte täällä armosta ja uhkailette uhrejanne helvetin tulella, kun vaadimme Valtakunnan syyttäjän toimia selvittää julkisessa S24-mediassa tapahtuneita nettirikoksia. Saarnaatte Jumalasta ja uhkaatte Jumalan tuomioilla meitä, te, jotka ette ole antaneet armoa yhdellekään toisinajattelijalle, toisenuskoiselle, kristitylle, jotka emme tunnusta huijarisaarnaajienne puljujen huuhaaoppeja, ainoastaan rahankeruun lumeeksi tarkoitettuja, emme kumarra heitä / teitä. Te, armottomat nettikiusaajat. Te, jotka olette vainonneet nickiltä mainittuja kirjoittajia vuosien ajan, erityisesti kristittyä KTS:ää, mutta myös muita.

        Tekö opetatte Raamatun sanaa ja puhutte armosta, nyt kun itse alatte niittää sitä, mitä itse olette vuosia, huijaripuljuissanne jo jopa kymmeniä vuosia kylväneet? Monet teidän johtajistanne ovat erilaisista rikoksista, kuten talousrikoksista, tai seksuaalirikoksista tuomittuja. Sekä ennen uskoontuloaan, mutta jotkut myös nk. uskossa ollessaan.

        Eikä suurinta osaakaan heistä ole edes tuomittu. Rikokset te lakaisette mattojen alle, pelotellen uhreja helvetillä ja ettei Jumala meitä armahda, jos viemme asiamme viranomaisille. Puhutte näin myös pienille lapsillenne, uhreillenne. Vaaditte heiltä "anteeksiantoa", rikosten salailua, te perverssit siat!


    • isotRattaat

      Asiaa on edelliset.
      Nyt on muutoksen aika. Tämä:

      " Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi. Eikä mitään salattua mikä ei tule tunnetuksi. Minä minä sanon teille pimeässä. se puhukaa päivänvalossa..."

      Näin puhui Jeesus, Matt 10:26

      Tulee aika, ja on lähellä, että Jumala tuo valoon tekohurskaan kristikunnan iljettävät teot.
      Niitä on jo tullut, mutta kun Jumalan puhdistavat tuomiot astuvat täytäntöönpanoon, silloin on leikki kaukana. Itku läsnä. Erittäin monella uskovalla.... Pilkka ja herja ja tosiuskovien solvaaminen ja vainoaminen ( tääll'kin) - kääntyy näitä herjaajia ja murhanhenkisiä vastaan.

      He saavat mitä ovat tilanneet. Keräävät ne kivet joita ovat heitelleet. Syövä itse niitä likaisia kakkuja, joita valheilla ovat leiponeet ( tääll'in) ja ovat koettaneet valheen myrkkyleipiä tarjoilla muka "totuutena". Muun muassa maijaliisasta...

      Ja kun mikään ei häneen tehonnut, hän ei kuamrrellut vihamielisiä koementajia, niin pistettiin pystyyn palaveri, ja? Suunniteltiin parasta tapaa murhata se "otus". maijaliisa.

      Mutta Jumalata salassa se ei tapahtunut. Mikään ei tapahtu.

      Ja kun näin pitkälle tämä vihamissio agendansa kehitti, alkoivat isot Rattaat raksuttaa.

    • KaitaElämänTie

      VOIMIA MAIJA-LIISALLE, kuka oletkin!

      Olemmeko joskus muilla foorumeilla tunteneet? Oletan tietäväni sinut, nickiltä. Ehkä olet ajattelemani henkilö, ehkä et.

      Näyttää siltä, että Kristus on korottanut sinut eräänlaiseksi kristillisten foorumeiden marttyyriksi, esikuvaksi ja voimaksi meille muille. Marttyyrius ei kuitenkaan aina tarkoita kuolemaa, sillä myös elävät, vainotut kristityt kuuluvat pyhien marttyyrien joukkoon.

      Maailmalla tapetaan joka vuosi n. 200 000 kristittyä, nimenomaan heidän kristillisen uskonsa vuoksi. Tällainen mahdollistuu vain viranomaisten avulla, eli he sulkevat silmänsä kristittyjen, mutta myös juutalaisten vainoilta. Tätä tapahtuu myös suomalaisessa internetissä, josta mm. tämä S24 on mitä parhain todiste: lukuisista ilmoituksista huolimatta S24, yhdessä nettipoliisin kanssa eivät ole puuttuneet ilmoitettuihin nettirikoksiin, varsinkaan ed. mainittuja uskontoja ja niiden jäseniä vastaan.

      Kirkas aamu pian koittaa:
      https://www.youtube.com/watch?v=utErIRSpvUI

      • Haluan varovasti varoittaa sinua koska huomaan että olet vilpitön. Minulla ei ole sinänsä Maijaliisaa vastaan mitään mutta juttu ei ole niin yksinkertainen kuin ehkä oletat. Usko mua, ole varovainen en sano tätä huvikseni tai vihatakseni jotain.


      • sanantie
        JarmoEklund kirjoitti:

        Haluan varovasti varoittaa sinua koska huomaan että olet vilpitön. Minulla ei ole sinänsä Maijaliisaa vastaan mitään mutta juttu ei ole niin yksinkertainen kuin ehkä oletat. Usko mua, ole varovainen en sano tätä huvikseni tai vihatakseni jotain.

        Kyllä Jumalan hengessä elävät ja olevat tunnistavat missä Herra liikkuu!

        Mutta ne, jotka ovat syntisen pahan lihansa vallassa, ovat raamatun mukaan vihollisuudessa Jumalaa vastaan. Pimeys estää heitä näkemästä tosiasioista.

        Kun Pimeässä ei näe mitään!

        Jamokin tilaa nyt itselleen Jumalan toimenpiteitä. Hän ryhtyy siihen sakkiin joka on kivittämässä maijaliisaa. Mutta oma on kohtalonsa...


      • 0304-mliisa

        Nimimerkille KaitaElämänTie

        Maijaliisa kiittää rohkaisusta. Hän on monilla foorumeilla kirjoittanut ja kirjoittaa edelleen, sekä omissa blogeissaan, ja kirjojakin on.

        Ei tämä luopuneitten (?) ja ulkokultaisen uskonnollisten tahojen viha ja vaino ole mikään yllätys, eikä edes uusi asia? Tämä on Herralta tullut osa, armosta, ja Herra itse valvoo asiaansa ja palvelijaansa! On aika liikuttavaa nähdä, miten Jumala tosiaan on reaaliajassa! Online - tasolla! Hän antaa jo ennakkoon tietoa mitä-missä-milloin! Eihän tämän tason saastaisuus-pommitusta (tällä palstalla mm.) kukaan uskova rauhassa kestä, ellei Herra anna voimaa! Hän valvoo, Hän ilmoittaa, Hän antaa voiman!

        JK: Yöllä Herra herätti ja näytti Ilmestykirjan 7: 9- 17. Siinä taas oli vahva annos....

        Eilen tuli taas uusia "titteleitä" mm. saatanan palvoja ja kommunisti! Ja tänään taas mitä likaisimpia nimittelyjä ja nimityksiä!

        Ja kun Jumala näyttää kokonaisuuden: alun ja lopunkin - siinä määrin mitä ihmiselle on tarpeen - ei ole ongelmaa! On jo tietoa, mihin tämä S24-profetiapalstan saastainen vihamissio johtaa, miten siinä käy!

        Totta on, ettei tämä aika siedä "tervettä oppia". Ei sellaista Jumalan sanaa, joka varoittaa, kehottaa, nuhtelee.. Korvasyyhyyn himoitaan hömppää ja humppaa. Kaikkea kivaa ja viihteellistä.

        Ristin tie on monen mielestä liian vanhanaikainen. Raamatun sana ei ole auktoriteetti.
        Kaikenlaiset Gurut ja opettajat ovat ohittaneet Jumalan kunnioituksen. Mitä erikoisempi, mielellään ulkomailta - sellaisten perässä juostaan ja kuolataan.

        Kun tämä kaikki lopunajan juttu on jo Herramme Jeesuksen eskatologissa puheissa, sekä apostolien opetuksissa meille ennustettu, niin Jeesuksen seuraaja ei hämmenny.
        Näin se menee. Kirjoitukset toteutuvat. Luopumus on faktaa, ja se tarkoittaa, että totisten uskovien vainotkin ovat faktaa! Luopunut kristililsyys, maailmaan rakastunut, kaidalta tieltä poikennut - se on yksi vainokoira.


        Ei hätää! Kun on rauha Jumalan kanssa, sydän pesty puhtaaksi, vaatteet valkaistu, mitä hätää silloin olisi? Vaikka helvetin pauhu olisi ympärillä - sydän kiittää autuaasti:
        - Kiitos rakas Jeesus! Sinä kuljit edessä - Via Dolorosan - sinä kestit! Ja hänessä mekin kestämme. Hän on VOITTAJA!


      • TotuusTämä
        0304-mliisa kirjoitti:

        Nimimerkille KaitaElämänTie

        Maijaliisa kiittää rohkaisusta. Hän on monilla foorumeilla kirjoittanut ja kirjoittaa edelleen, sekä omissa blogeissaan, ja kirjojakin on.

        Ei tämä luopuneitten (?) ja ulkokultaisen uskonnollisten tahojen viha ja vaino ole mikään yllätys, eikä edes uusi asia? Tämä on Herralta tullut osa, armosta, ja Herra itse valvoo asiaansa ja palvelijaansa! On aika liikuttavaa nähdä, miten Jumala tosiaan on reaaliajassa! Online - tasolla! Hän antaa jo ennakkoon tietoa mitä-missä-milloin! Eihän tämän tason saastaisuus-pommitusta (tällä palstalla mm.) kukaan uskova rauhassa kestä, ellei Herra anna voimaa! Hän valvoo, Hän ilmoittaa, Hän antaa voiman!

        JK: Yöllä Herra herätti ja näytti Ilmestykirjan 7: 9- 17. Siinä taas oli vahva annos....

        Eilen tuli taas uusia "titteleitä" mm. saatanan palvoja ja kommunisti! Ja tänään taas mitä likaisimpia nimittelyjä ja nimityksiä!

        Ja kun Jumala näyttää kokonaisuuden: alun ja lopunkin - siinä määrin mitä ihmiselle on tarpeen - ei ole ongelmaa! On jo tietoa, mihin tämä S24-profetiapalstan saastainen vihamissio johtaa, miten siinä käy!

        Totta on, ettei tämä aika siedä "tervettä oppia". Ei sellaista Jumalan sanaa, joka varoittaa, kehottaa, nuhtelee.. Korvasyyhyyn himoitaan hömppää ja humppaa. Kaikkea kivaa ja viihteellistä.

        Ristin tie on monen mielestä liian vanhanaikainen. Raamatun sana ei ole auktoriteetti.
        Kaikenlaiset Gurut ja opettajat ovat ohittaneet Jumalan kunnioituksen. Mitä erikoisempi, mielellään ulkomailta - sellaisten perässä juostaan ja kuolataan.

        Kun tämä kaikki lopunajan juttu on jo Herramme Jeesuksen eskatologissa puheissa, sekä apostolien opetuksissa meille ennustettu, niin Jeesuksen seuraaja ei hämmenny.
        Näin se menee. Kirjoitukset toteutuvat. Luopumus on faktaa, ja se tarkoittaa, että totisten uskovien vainotkin ovat faktaa! Luopunut kristililsyys, maailmaan rakastunut, kaidalta tieltä poikennut - se on yksi vainokoira.


        Ei hätää! Kun on rauha Jumalan kanssa, sydän pesty puhtaaksi, vaatteet valkaistu, mitä hätää silloin olisi? Vaikka helvetin pauhu olisi ympärillä - sydän kiittää autuaasti:
        - Kiitos rakas Jeesus! Sinä kuljit edessä - Via Dolorosan - sinä kestit! Ja hänessä mekin kestämme. Hän on VOITTAJA!

        Näin me monet Maijaliisan tunnemme, emmekä toki usko tätä kaikkea likaista pommitusta, jotka häneenon tähdätty, täällä. Mutta se vain todistaa, kuinka pahassa lopunajassa elämme, Jumalan ja Jeesuksen nimissä voidaan näin törkeästi valehdella! Ja muka olla uskovia? Valheet kyllä paljastavat, että valheen isä on se jota palvellaan...


      • ViisaatJaTyhmätNeitsyet
        TotuusTämä kirjoitti:

        Näin me monet Maijaliisan tunnemme, emmekä toki usko tätä kaikkea likaista pommitusta, jotka häneenon tähdätty, täällä. Mutta se vain todistaa, kuinka pahassa lopunajassa elämme, Jumalan ja Jeesuksen nimissä voidaan näin törkeästi valehdella! Ja muka olla uskovia? Valheet kyllä paljastavat, että valheen isä on se jota palvellaan...

        Aivan. Johan minä ajattelinkin, ettei henkilö, jonka oletan tietäväni, mitenkään voi kirjoittaa sitä puppua, mitä toisaalla saa lukea ja mitä jotkut sitten väittävät "Maijaliisaksi". En tosin ole tiennyt, että tietyllä nickillä tietäväni henkilö on siviilinimeltään Maijaliisa.

        Täällä olemme pommitusten kohteina, kuka kulloinkin. Henkilö joka niitä suoltaa, viisveisaa Raamatusta ja 9. kännystä "Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi". (Juu, tiedän, yleensä sitä opetetaan 8. käskynä, mutta itseasiassa se on 9.) Siinä määrin kuin tämä nettirikollinen panettelija on kirjoittanut valheita, hänellä olisi kova työ ryhtyä nyt pikaisesti korjaamaan, eli oikomaan valheitaan, ettei Herra tällä välillä tule, kun hän on vasta sadasosan herjauksistaan poistanut ja oikaissut. Pyyhekumin kanssa ei nousta taivaisiin. Asiat tulee olla kunnossa, selvitettyjä.


      • ViisaatJne
        ViisaatJaTyhmätNeitsyet kirjoitti:

        Aivan. Johan minä ajattelinkin, ettei henkilö, jonka oletan tietäväni, mitenkään voi kirjoittaa sitä puppua, mitä toisaalla saa lukea ja mitä jotkut sitten väittävät "Maijaliisaksi". En tosin ole tiennyt, että tietyllä nickillä tietäväni henkilö on siviilinimeltään Maijaliisa.

        Täällä olemme pommitusten kohteina, kuka kulloinkin. Henkilö joka niitä suoltaa, viisveisaa Raamatusta ja 9. kännystä "Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi". (Juu, tiedän, yleensä sitä opetetaan 8. käskynä, mutta itseasiassa se on 9.) Siinä määrin kuin tämä nettirikollinen panettelija on kirjoittanut valheita, hänellä olisi kova työ ryhtyä nyt pikaisesti korjaamaan, eli oikomaan valheitaan, ettei Herra tällä välillä tule, kun hän on vasta sadasosan herjauksistaan poistanut ja oikaissut. Pyyhekumin kanssa ei nousta taivaisiin. Asiat tulee olla kunnossa, selvitettyjä.

        Tarkoitan: 9. käskystä.


    • Eihän näihin juttuihin sais vastata. Parempi olla hiljaa ja ottakoon kuka ottaa, mitä ottaa.

      • tietoaon

        Viisaasti teet. Jos et ole Jumala, etkä siis tiedä mitä HÄN tietää - totuuden jokaisesta asiasta ja ihmisestä, niin viisas olet kun et sekaannu. Jos uskova on lihan vallassa, väärässä mielenlaadussa, puolueellisuudessa, jne - hän säännölliseti sortuu tekemään vääriä tuomioita: silmän näöltä, korvan kuulolta. Seurauksin, että Jumala tulee tuomitsemaan samalla mitalla... ja tiedetään, että monelle on käynyt tosi huonosti!


        Tämä iljettävän saastainen vihamissio-parjausmylly täällä Profetiapalstalla, suunnattuna maijaliisaan on Jumalan tutkintafoorumi. Se on siinä pisteesä - että Jumala tulee piakkoin toimittamaan puhdistavat tuomionsa.

        Kukin saa tekojensa (sanojensa) mukaan. Jos kaikki se kauhistuttava valhepaketti, nimittelyt saatanan palvojaksi - jne - ovat perättömiä ( niinkuin ovat!) niin KUKAAN ei haluaisi olla sillä Jumalan tuomion areenalla, kun HÄn sanoo mikä on totuus!

        Mutta, tilinteosta ei pääse pakoon. Se tulee. Ja voi niitä, jotka siinä Jumalan ruuvipenkissä ovat. Loppuvat maijaliisan suunnatut solvaukset. Armoa ei anneta.
        Niin on ilmoitettu. Se aika oli ja meni.


      • tietoaon kirjoitti:

        Viisaasti teet. Jos et ole Jumala, etkä siis tiedä mitä HÄN tietää - totuuden jokaisesta asiasta ja ihmisestä, niin viisas olet kun et sekaannu. Jos uskova on lihan vallassa, väärässä mielenlaadussa, puolueellisuudessa, jne - hän säännölliseti sortuu tekemään vääriä tuomioita: silmän näöltä, korvan kuulolta. Seurauksin, että Jumala tulee tuomitsemaan samalla mitalla... ja tiedetään, että monelle on käynyt tosi huonosti!


        Tämä iljettävän saastainen vihamissio-parjausmylly täällä Profetiapalstalla, suunnattuna maijaliisaan on Jumalan tutkintafoorumi. Se on siinä pisteesä - että Jumala tulee piakkoin toimittamaan puhdistavat tuomionsa.

        Kukin saa tekojensa (sanojensa) mukaan. Jos kaikki se kauhistuttava valhepaketti, nimittelyt saatanan palvojaksi - jne - ovat perättömiä ( niinkuin ovat!) niin KUKAAN ei haluaisi olla sillä Jumalan tuomion areenalla, kun HÄn sanoo mikä on totuus!

        Mutta, tilinteosta ei pääse pakoon. Se tulee. Ja voi niitä, jotka siinä Jumalan ruuvipenkissä ovat. Loppuvat maijaliisan suunnatut solvaukset. Armoa ei anneta.
        Niin on ilmoitettu. Se aika oli ja meni.

        Mutta kannattaa muistaa että tämä sama koskee samalla tavalla myös sinua.


      • yksvaan--
        JarmoEklund kirjoitti:

        Mutta kannattaa muistaa että tämä sama koskee samalla tavalla myös sinua.

        tarkoittaako Jarmo rakastamiaan sisaria täällä? Jarmo on nyt tilinteon paikalla, sanoo Herra.


      • yksvaan-- kirjoitti:

        tarkoittaako Jarmo rakastamiaan sisaria täällä? Jarmo on nyt tilinteon paikalla, sanoo Herra.

        EN. Etkä sinä et ole herrani, joten sinunkin kuuluu kumartaa yksin Jumalaa, jos kumarrat samaa herraa... vissiin, tiovottavasti, joten älä minua vaadi tilille, se ei ole sinun tehtäväsi.


    • xxdsaadcfcq

      Kyllä, JUMALA on järjestyksen jumala sille, joka hänet tuntee: "En ole sammuttanut tulta, silloin kun sen on aika palaa....... . . ."

      • aikakaikella

        Juuri niin. On aika puhua, kirjoittaa, vaieta. Jumala sen määrää. Eivät ihmiset. Eivät tämän palstan pahuuden vallassa olevan komentelijat, solvaajat....


    • profetiaa

      Joo, Jarmokin on ryhtynyt tämän palstan vihamissioon sitä maijaliisaa vastaan. viesti kertovat.
      Jarmo tietää - ettei siitä Jumalan edessä selityksillä selviä? Vitsaa ja kuritusta tulee. 1 Tess 4:6.

      • Puhutkohan sinä kolmannessa persoonassa itsestäsi. Se on kyllä eräs merkki, jonka vainn eräs henki taitaa, eikä se ole hyvä henki.


    • amen-amen

      amen

    • viadolorosayoutube

      Via Dolorosa! Kristuksen rauhaa ja siunattua iltaa kaikille. Katso tuo Via Dolorosa, you tube!

      • viadolorosatie

        Tai oikeammin kuuntele laulu, esittäjä Sandy Patti.


    • aikakaikella

      Aloituksessa ennakointia. Jumala tosiaan tulee puuttumaan...

    • Ahkeroikaanyt

      Vihamissiolla on kova kiire, ne koettaa kaikkensa. Mutta turhaan!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      17
      2350
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1851
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      137
      1820
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1641
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1632
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      185
      1257
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      318
      1222
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1163
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1054
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1051
    Aihe