Olipa kova skaba

Nimimerkkitämäkin

Jeesukseen Kristukseen uskova ei kirjoita vihasta aloituksia. Ei korota itseään palstalla linkittämällä omille kotisivuilleen.
Yritin tosissasi, että josko etusivun saisi asialliseen kuosiin. Ilman vihakirjoituksia, ilman maijaliisan kotisivun linkityksiä.
Ei onnistunut.
Jarmo. Kerran vielä sinulle kerron, että saman maijaliisan kanssa keskustelit olettaen olevan kysymys eri henkilöistä.
Et arvaakaan kuinka monta ketjua lavastaa kirjoituksillaan, että häntä tuetaan riidoissa ja riitelemään.
Vuosia seurannut ja Jumalan lahjoja käytän nähtävästi kun ihmettelen, että eikö toiset huomaa.
Mutta Pyhä Henki jakaa lahjoja mielensä mukaan. Ei kaikille samoja lahjoja.
On kuule käärme niin etevä, että pahoittelen kun eksyit mutta...
Hedelmistään te puut tunnette.
Ei hyvä puu tee huonoa hedelmää, eikä korota vihaa ja itseään. Ei kehota ja haasta riitaa.
Kokemus oli tämäkin.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskomatonpaha

      Todellakin demoni. Viimeksi ylläpidon avustuksella saatiin poistettua.
      Nyt vaan ilmiantoja annamme.

    • Kiitos ystävät. Minä kyllä myönnän tieteyn sinisilmäisyyteni ja en osaa olla riittävän varovainen. luen aina viestit niinkuin niiden lähettäjä olisi täysin rehellinen. Tästä syystä minua on aioka helppo varmaan viedä. Ohjatkaa minua jos näette minun uskovan petoja. Jooko?

      • huomautan edelleen, että mulla onuus näppis :D


      • opiskelemme

        En ihmettele mitään, sillä seurattuani ja luettuani hänen kirjoituksiaan omasta elämästään, on todella lahjakas eksyttäjä. Nuorena uskovana ollut Jumalan käytössä.
        Nyt vanhana asia muuttunut päinvastaiseksi.


    • valheenIsänAsialla

      Aloitus näyttää olevan sitä samaa saastaa suoraan helvetin esikartanoista.... Vihamission uutta hyökkäystä sitä maijaliisa vastaan. No, ei se mitään, Herra hoitaa kateelliset ja katkerat vihollisen agentit...

    • abcdeföab

      Jotkut nyt käsittävät esimerkiksi sen, mikä on oikeus ja totuus hiukan eri tavalla, minulle ne ovat yksi ja samakin asia. esimerkiksi satanisti voi taas käsittää ne tai sen eritavalla....Niin että kun pitää omastaan kiinni, niin tietysti sen suhteen he nyt tietysti ovat VOIMATTOMIA, nain se vain on...... ... ..!! !

      • Oletusarvo

        Oletusarvo profetiat palstalla, mikä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      30
      2604
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      1917
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1881
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1682
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1661
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      322
      1376
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      186
      1334
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1213
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1091
    10. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1064
    Aihe