Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älkää silti väheksykö mitään noista. Ihan älyttömän hyvää sanaa heiltä tulee ja minäkin innolla luen niitä. Sinetti omalla tavallaan, Rosenius jees, ja Srokin juu. Piho tuo profetioita, joka sekin on palstan aihe. Ilman näitä tämä olis aika köyhä mesta, vai mitä?
03.04.2015 12:34
Minä olen elänyt koko elämäni siinä uskon käsityksessä, että jos Jumala haluaa, niin hän voi. Elikkä en minä edistä Jumalan tahtoa kopiomalla koko sivustoni kenenkään nenän eteen aktiivisesti, vaan Jumala voi herättää ihmisä lukemaan niitä jos niin tuntuu hyvältä. Mikään väkisin tuputtaminen ei ole tuonut kovin hyvää hedelmää, se tiedetään.
Minä peräänkuulutan nöyryyttä ja hiljaisuutta Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa. Häneen minä panostan koko elämäni ja toivon niin kaikkien tekevän.
03.04.2015 12:29
Niin, eli tarkoitan helluntaita kun koko maa sai Jumalan Hengen.
03.04.2015 12:25
Siis jos tota tolleen on ajateltava, niin viimeiset "kaksi päivää" alkoi kun Jeesus kuoli ristillä ja nousi ylös. Siitä alkoi kissojen ja koirienkin profetointi. Eläinkuntahan profetoi koko ajan.
03.04.2015 12:25
Olipas hyvin heti tajuttu... aina kun oikeakin profeetta puhuu ajoista, voimme olla jo heti varmoja ettei se kohta pidä välttämättä paikkansa. Jeesushan sanoi ihan omin sanoin että taivaan merkit te kyllä tunnette, vaan aikaa te ette tunne. Tämä lause helpottaa asiaa siltä osin ettei meidän tarvitse välittää profetoivan henkilön ajanlaskuista, vaan sisällöstä. Kyllä Jumala antaa koko tiedon, mutta ajat ovat meille komapstuskivi. Älkää ihmeessä siis tuomitko väärinä profeettoina niitä, joiden aikataulu ei pidä, vaan odottakaa, niin profetia toteutuu.
Ajatelkaas kun minäkin näin viime keväänä profetiaunen, jossa odotin koko yön yli lumen sulamista Venäjän puolelle vievällä portilla ja kun lumi suli, tulivat venäjän liput ympärilleni. No minä odotin tietenkin sen kevään alkavaksi, enkä tajunnut että odotin sen yön yli, eli en ymmärtänyt aikaa taaskaan, vaikka se saattoi olla seuraava talvi, se yön yli odottaminen ja nyt se lumen sulaminen olisi se hetki.
Ei näissä silti kannata keulimaan alkaa, koska minäkin olen odottanut Jeesusta oikeesti jo vuodesta 1995 paikkeilta ja tosi intensiivisesti vuodesta 2006 alkaen, eikä sitä vaan ole kuulunut. Eikä minulla ole pienintäkään aikomusta lopettaa odottelua, päin vastoin, haluan yhä kiihkeämmin Herrani tulevan.
03.04.2015 11:49
Ingenjöörille tunnustusta. Olet tehnyt hyvää työtä ja arvostan asennettasi ja tapaa etsiä totuutta. Moni asia on hienosti kohdallaan, joten jatkaa vaan samaan malliin.
03.04.2015 11:36
Tässä piti oikeen varmistaa että missäs kohtaa sitä tuli profetoitua nuo Georgian ja Ukrainan tapahtumat. Se oli joulukuu 2007 kun kirjoittelin että Georgia ja Ukrainan päälle panin kysymysmerkin ja lopuksi Suomi. Kyllä se tietenkin meni niin ja joku saattaa kysyä miksi. En mä usko että profetoin sitä mitenkään erityisemmin hengessä, vaan järjellä ajatellen. En toki kiistä etteikö PH olisi sanonut minun "järjen" äänelle jotain, koska ne meni just niin. Ensin Georgia vuonna 2008 ja nyt Ukraina 2014 mutta tosin Suomi vielä puuttuu profetiasta toteutumattomana. Sen tosin olen profetoinut että se invaasio alkaa Nellimin tien päästä, Inarin järven koilliskulmasta.
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle 2.htm
Katso kohdasta 18.12.2007
03.04.2015 11:22
Kuuntelin ja katsoin yhden tämän "Ingenjöörin" tekemän videon. Minun mielestäni pohjosen mies puhuu ihan asiaa kauttaaltaan ja ennenkaikkea tukeutuu Pyhään Raamattuun, eikä muihin höpötyksiin. Tosiaaan Jumalan miehenä ja uskonveljenä häntä on kohdeltava. Nöyryys on se vielä jota hänelle haluaisin rukouksin suoda hieman lisää. Tarkkoja jos ollaan, niin meille kaikille, itse kullekin.
03.04.2015 11:07
Selkeesti raitista profetiaa. Amen!
03.04.2015 10:40
Siellä on kaksi merkittävää juttua:
1. viimeisinä päivän minä vuodatan henkeni koko maan lihan päälle, niin että nuoretkin profetoivat ja vanhukset unia näkevät.
2. niinä päivinä Jumalan henki liikkuu pohjoisten maiden yllä
03.04.2015 09:42
Amen! Olen samaa mieltä. Hartikainen puhui tuolloin 2007 Pyhän Hengen äänellä.
03.04.2015 09:27
Amen! Puhut järkeä, sekä raamatullisesti oikein. Noin se juuri tapahtuu.
03.04.2015 09:22
KTS on vanha kuuskymppinen miehenkipee muija. Ei siitä ole ku suunsoittajaks.
02.04.2015 23:37
Yrittäisitte edes olla ihmisiksi tai edes käyttäytyä jollain tavalla asallisesti.
Mielenkiinnolla odotan minäkin pääsiäisen jälkeistä aikaa siitä 8.-16. päivän nurkilla. Veikkaan että siihen kulminoituu tosi paljon.
02.04.2015 23:30
Blaa blaa blaa... taustalla huutaa lause, "Israel ajetaan välimereen"!
02.04.2015 22:45
Minä en tutki profetioita puoleen enkä toiseen, jollen ole niitä Jumalan hengen mukaisesti punninnut raittiiksi. Annan olla ja siinä kaikki.
02.04.2015 22:28
...jotta saadaan Suomikin mukaan Israel vihaan. EI KÄY MULLE!!!
02.04.2015 22:25
Aamen aloitukselle. Täällä on vaikeaa enää löytää kuulijoita, vaan aina vaan syyttäjiä ja trolleja. Kummalliseksi on mennyt. Muutosta kaipaan.
02.04.2015 22:13
Ota selvää
02.04.2015 21:43
Ala-arvoista! Menkää johonki muualle keskustelemaan
02.04.2015 19:21
98 / 121